NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عالجت زبك؟

لو سمحتوا انا حجم زبي صغير جدا تقريبا 7 او 8 سم وهو واقف, هل فيه حل انه يكبر ولا خلاص انا هفضل كدا علي طول
هو حجمه معقول
لكن اقولك اما تمارس مع وتخده او الزوجه حاول انك تدخله ورجليها مقفوله وضامه عليه عشان تحس بيه والشربكه تتمتع

• عجبني
التفاعلات: titoo0
انت مارست قبل كده ؟؟ مش كل الستات بتميل للعضو الكبير . 8 سم حلوين بس استخدمهم صح
المهم قوة الانتصاب
و لازم تعرف إن شخصيتك مع الست هى اللى بتهيجها و هى اللى بتمتعها
و ضرورى تخلى الدخول آخر حاجة تعملها

• عجبني
التفاعلات: Hanter
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مظنش ان الطول دا مناسب خالص لان سمعت كذا دكتور بيقول ان من ١٠ سنتي لحد ١١ ده المناسب انما المتوسط من ١١ لحد١٥ ومن ١٧ لما فوق فده حالات شاذه

للاسف متحولش تتجوز لانها الاكيد الاكيد لاما هتطلب الطلاق لاما هتتناك بره

انت مارست قبل كده ؟؟ مش كل الستات بتميل للعضو الكبير . 8 سم حلوين بس استخدمهم صح
يسطا حلو ايه دا 8سم يعني هتقوله دخله وهو يكون نزلهم

• محزن
التفاعلات: Hanter و titoo0
لو سمحتوا انا حجم زبي صغير جدا تقريبا 7 او 8 سم وهو واقف, هل فيه حل انه يكبر ولا خلاص انا هفضل كدا علي طول
عايزه يكبر ليه مستحيل يكبر الاجهزه اللي بتتباع لتكبير القضيب كله كدب قضيبك كويس اذا الانتصاب قوي

طب اعمل ايه😢
الحل في الجراحه بس الطببعي كنت بداءت من زمان من 8سنين مثلا بس بالجراحه هتبقي كويس

انا بصراحه لفت نظرى موضوعك بس الى حيرنى بجد

لو وصلت للجراحه هتقول للناس هتعمل عمليه اى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الجراحه بتكون لو فيه عيب خلقي بس

انا بصراحه لفت نظرى موضوعك بس الى حيرنى بجد

لو وصلت للجراحه هتقول للناس هتعمل عمليه اى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوالي خصيه عادي كله بقي يعملها

صغير شوي بس انا كمان ايري صغير
بين ال 13 و 15 لما يكون منتصب حديد
بس لما يرتخي تشوفوا متل زب ولد صغير

بدون زعل : كل سنة وانت طيب .

يا ابني جراحة ايه , ارضى بقدرك و فيه وضعيات للي أزبارهم صغيرة و تخليهم يهيجوا بيها النسوان و يمتعوهم

اكيد في حل طبي

سنك لسه صغير، ف حاول تقرأ كويس جدا حوالين موضوعك، وأعتقد ان فيه جراحات متقدمه فى موضوعك بس المهم كفاءة وأمانة الدكتور، وحاول تمارس الجنس مع نسوان كتير عشان تشوف امكانياتك إيه وتقوى ثقتك بنفسك، مع التأكيد على المحاولات الطبية المفيدة.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%