NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

چوزيف

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
24 يوليو 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
2
العمر
27
الإقامة
Cairo
نقاط
106
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البدايه احب اقول اني اول مره اشارك في المنتدي واكتب قصه . والقصه دي حصلت معايا حقيقي كل موقف وكل حرف حصل معايا .
اهلا بيكم اسمي چو عندي 25 سنه.
قصتي بدأت لما عرفت يعني ايه عاده و اول مره السائل المنوي يخرج مني حسيت أنه شعور حلو ومريح ف من اول يوم عرفت يعني ايه عاده سريه لحد الوقت اللي بكتب فيه البوست بعمل العاده السريه.واكتر وقت معملتش فيه كان أخري اسبوعين بالكتير انا طبعي شهواني اوي بحب الجنس جدا والبنت أو الست بالنسبالي هي كل احساس حلو ومريح مش مجرد جسم وبس
المهم البدايه الحقيقه لتجربه الجنس هي مع حبيبتي أو اللي كانت يعني في الاول كنا بنتكلم فون وكده وحده وحده بقينا نتكلم عن الأحاسيس وعايز اكون في حضنك والكلام ده وتطورت العلاقه اني بقيت اعمل سكس فون معاها وبقيت اشتمها وسط المكالمه و ده طبعا كان بيخليني هايج وهي كمان كده .المهم كنت هتجنن عايز اشوفها المسها ادوق طعم شفايفها المهم قبل ما اشوفها وتيجي عندنا البيت كلمت امها واتعرفت عليها وكده وبقيت اتكلم معاها كتير وطبعا حبيبتي كانت بتضايق واحيانا بتغير .المهم وانا بكلم امها كانت بتقولي احكيلي كل حاجه عنك وبتاع انا حكيت وسط الكلام انا قولت اه بصوت واطي شويه صوتها كان فيه انجذاب رهيب وناعم يلمس القلب ويوقف المشاعر ههه المهم انا بعد ما قولت اه حسيت أن الكلمه عجبتها انا مش فاكر المكالمه اوي بس فاكر التنهيده بتاعتها المهم بردوا في وسط المكالمه انا شبه نمت معاها فون وبعدها بقينا نتكلم كتير فشخ وبتعمل سكس فون واشتمها وبتاع وهي كانت تعباني فشخ .المهم هما وصلوا عندنا البيت اها نسيت اقول هما من الغربيه وانا في القاهره يعني مسافه وقطر وبتاع المهم هما وصلوا عندنا البيت رحبنا بيهم وأكلنا وضحكنا وكده . المهم انا وحبيبتي كنا في الطرقه .الطريقه دي طويله بتوصل لباب الشقه ولو حد جاي أو خارج من الاوض بنحس بيه .المهم انا وحبيبتي كنا في الطرقه كنت مولع سيجاره حشيش وكان مزاجي عالي اوي حبيبتي اخيرا واقفه معايا وبحضنها اديتها نفس وبعد النفس روحت بوستها من شفايفها لا يمكن اوصف احساس البوسه دي عامل ازاي كان حاجه زي الخمره خلتني سكران اوي وكل ما أمص شفايفها اكتر ادوخ اكتر . المهم بعد ما خرجنا من الطرقه ورجعنا قعدنا معاهم في الاوضه ام حبيبتي كانت عايزه تمشي علشان لسه هيركبوا قطر ومشوار رخم وأبو حبيبتي في شرم بيشتغل هناك من زمان ومش بينزلهم غير ١٣ يوم كل شهرين او تلاته ولا حاجه .وطبعا حبيبتي وامها اخواتها هناك في البيت لوحدهم وام حبيبتي ماحدش عندهم هناك أنها في القاهره مش في البيت .. ف ام حبيبتي قالت لحبيبتي ايه رايك نبات اتصل علي ابوكي وكده علشان يطمن أن احنا في البيت وكله تمام طبعا حبيبتي فرحت وانا كمان اوي . اها لسه مقربتش ناحيه ام حبيبتي علشان طول الوقت مع ماما وبتاع بيكلموا . ف انا اكتر الوقت مع حبيبتي بخطف بوسه طويله من وقت للتاني المهم انا فرحت أنهم هيمشوا تاني يوم.. علي الساعه ٩ بليل كده اخواتي نزلوا ماما نامت شويه وام حبيبتي دخلت تنام شويه بردوا . ف مافيش غير انا وحبيبتي صاحيين .المهم روحنا عند الطرقه ونزلت البنطلون وبتاعي كان واقف اوي هي شافت المنظر ده كأنها زي المشتاقه قعدت تمص فيه وترضع كأنها بتحلبوا ماكنتش اتخيل خالص أن شفايفها بالسحر ده مافيش دقائق ولاقيت نفسي نزلت كتير اوي هي فضلت ترضع وهو في بوقها وحتي بعد ما نزلت كملت مص لحد اخر نقطه لبن وانا في عالم تاني خالص قومتها من علي الارض وقعدت أمص في شفايفها اوي اوي واحضنها اوي طبعا لاني كنت مرهق شويه ويعتبر بقالي يومين كاملين منمتش بسبب اني مستني حبيبتي توصل عندي .نمت بعدها وصحيت قبل الفجر لاقيت ام حبيبتي قاعده في الصاله مع اخويا بيتكلموا وهما كانوا المفروض هيمشوا من عندنا الساعه ٧ الصبح علشان ميعاد القطر ف قولت انا كده كده تعبان ادخل انام احسن دخلت نمت طبعا ضاعت الفرصه لكن لسه البدايه مجتش .نمت وصحيت الصبح وصلتهم عند القطر وركبوا بس قبل ما يركبوا حصل مفاجاه حلوه اوي ليا ولحبيبتي. وهنا ينتهي الجزء الاول .لو حابين اكمل اكتبوا في التعليق . واسف اني طولت عليكم انا بحاول اوصف بس كل حاجه بالمواقف اللي حصلت شكرا ليكم ..
 
  • عجبني
التفاعلات: النسر المحلق
قصتك متسلسلة لها اجزاء اخرى او هي هذه كل الحكاية
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تكون هنا في تعليق ثم تبلغنا على موضوع طلبات الدمج
 
جميلة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و چوزيف
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%