NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه حب حياتك فين دلوقتي ؟

الحكايه بدأت تقدم
وبعدين تصبح تحفة ثمينه في متحب الحب
**** يسعد ويعوضك خير

انا زمان كنت حاسب حبيت قمراية
تنور عليا دنيتي
احببتها والنجوم شواهد
حبا يعم الأكواني
فبدلتني بشذاذ الأرض يداسو بالاقدامي
حكايتي يا أميرة يشيب لها الأهل والخلاني
فما انتي وحيدة إذا افل حبك فيمن ضننتي
إن غيره لن يحل محله مهما طال الزماني
فما نفعل مع أناس يغيرون الحب بثمنن داني
هي القلوب إذا مرضت واتبعت هوى كل جبان
فلا تفزعي لست وحدكي من ذاق من كأس مر علقم ذاقت منه كل نفس عفيفة لا ترضى الخبث من اي كان

شكرا
علاقة طلعت لها شهادة وفاة
أي حاجة هتخليني قلبي واجعني مالهاش لزوم والكلام عنها مالوش لازمه
شهادة وفاة خلاص ملوش لازمه النبش فالموتى

• عجبني
التفاعلات: abdoooo10
شكرا
علاقة طلعت لها شهادة وفاة
أي حاجة هتخليني قلبي واجعني مالهاش لزوم والكلام عنها مالوش لازمه
كلميني خاص ضروري لو لساتك موجودة

كل واحد اكيد حب مرة و اتنين و تلاتة بس فى حب بيبقى حب العمر كله بنقول خلاص هو ده فعلا مهما جه و مهما حصل.
حب حياتى قدام عينى بس الظروف اقوى اننا نرجع لبعض.
احكولنا عن حب حياتكم فينه دلوقتى؟ معاكم و لا بعيد عنكم و نفسكم لو يرجع و لا معدش فيه مكان؟
راحت لى صاحب نصيبها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لسه في بيت ابوها ❤️😉
دعواتكم تكون من نصيبي

حب حياتى متجوزة ومعاها بنتين شبها

كل واحد اكيد حب مرة و اتنين و تلاتة بس فى حب بيبقى حب العمر كله بنقول خلاص هو ده فعلا مهما جه و مهما حصل.
احكولنا عن حب حياتكم فينه دلوقتى؟ معاكم و لا بعيد عنكم و نفسكم لو يرجع و لا معدش فيه مكان؟
ف الزقازيق

حب حياتي في بيتي وبقيت مراتي

متجوزه للاسف

سيبتها علشان مش شايفة اني مالي عينها رغم اني كنت بعمل حاجات كتيرة جدا جدا خوف عليها و وغيرة ومتلبسيش قصير ومتعمليش كدا لا اعملي كدا وهدايا ومفاجآت وغيرة كنت بحبها رغم اني كنت بواجهه صعوبات كتيرة وضحيت كتير علشانها وفي الاخر تكلمني علي شباب تعرفهم ك اصدقاء والمطلوب مني أن اتقبل الموضوع دا فبدون اي مقدمات خلعت نفسي منها تعبت اة تعبت بس ارتحت كتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%