NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: I'm Klein
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
صباح الخير يا منحرف انت والمتحمرش 😂
المتحمرش الموضوع وسع منه اوووي وعمال ينزل مغامرات من وحي الخيال ولا مغامرات عقلة الاصبع 😂😂

• بيضحكني
المتحمرش الموضوع وسع منه اوووي وعمال ينزل مغامرات من وحي الخيال ولا مغامرات عقلة الاصبع 😂😂
بتفرج من برا ومبرضاش اخش لأن المواضيع دي انا معاهد نفسي مدخلهاش .. بس بيبقي واضح من كترة الكومنتات أنه اثار الجدل و خاربها 😂😂

• بيضحكني
بتفرج من برا ومبرضاش اخش لأن المواضيع دي انا معاهد نفسي مدخلهاش .. بس بيبقي واضح من كترة الكومنتات أنه اثار الجدل و خاربها 😂😂
يا عم مبيكدبش كدب مساوي حتي 😂🤣😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
مليش دعوه انا يا عم بالحاجات دي
انا لا بدخلها ولا بتدخل فيها 😂😂
بتكثف يا استاذ مونحيرف
بتنكثف برضو هاه انا كمان خجول 😂😂😂

بتنكثف برضو هاه انا كمان خجول 😂😂😂
نتكلم جد!
هتكلم جد حتى لو مش دي كانت النية من الحوار
من غير تفصيل ف فيما معناه
كل الامه هتدخل الجنه الا المجاهرين بالذنب .. ومعنى المجاهرين بالذنب هنا هو اللي **** ستره وبيفضح نفسه .
انا بحبه بس مش قادر انصحه لانه ممكن ميقبلهاش مني أو يفكرني بدعي عليه الفضيله زي ما غيره بيقول .. ف انا لا بدخل بالمواضيع دي ولا بتدخل فيها

• أتفق
نتكلم جد!
هتكلم جد حتى لو مش دي كانت النية من الحوار
من غير تفصيل ف فيما معناه
كل الامه هتدخل الجنه الا المجاهرين بالذنب .. ومعنى المجاهرين بالذنب هنا هو اللي **** ستره وبيفضح نفسه .
انا بحبه بس مش قادر انصحه لانه ممكن ميقبلهاش مني أو يفكرني بدعي عليه الفضيله زي ما غيره بيقول .. ف انا لا بدخل بالمواضيع دي ولا بتدخل فيها
عندك حق وكله عارف الحديث ده وف اللي بيحكي مواقف محصلتش اصلا عشان يبان خبره وجامد والبنات الهايجه تقول واو باد بوي وتدخل تكلمه زي اللي مصدرين لنا صور ازبار ف البروفايل كدا سيب كله يعيش بخياله المهم صباح الفل عليك وكفايه كلام هنا صاحبة البوست هتضربنا

• حبيته
عندك حق وكله عارف الحديث ده وف اللي بيحكي مواقف محصلتش اصلا عشان يبان خبره وجامد والبنات الهايجه تقول واو باد بوي وتدخل تكلمه زي اللي مصدرين لنا صور ازبار ف البروفايل كدا سيب كله يعيش بخياله المهم صباح الفل عليك وكفايه كلام هنا صاحبة البوست هتضربنا
صباح الفل عليك ا معلمي يا مونحيرف

• بيضحكني
وجهة راي فتحترم بس السبب؟!
مش هيبقى فيه شغف او دافع للخلفه مثلا الشخصين هيبقو واقفين لى بعض على الواحده مشاكل كتير وخناقات اكتر واكنهم عايشين مع بعض فى بيت واحد اجسام بس من غير ارواح

مش هيبقى فيه شغف او دافع للخلفه مثلا الشخصين هيبقو واقفين لى بعض على الواحده مشاكل كتير وخناقات اكتر واكنهم عايشين مع بعض فى بيت واحد اجسام بس من غير ارواح
هلا انت كيف بتشوف زواج التقليد !!!
اي زواج حتى الحب ممكن يكون زي مكتبت لو الاختيار مكانش صح

هلا انت كيف بتشوف زواج التقليد !!!
اي زواج حتى الحب ممكن يكون زي مكتبت لو الاختيار مكانش صح
انتى هتضربينى ولا ايه😂😂😂

كلامك صح بس طالما متجوزين عن حب اكيد هيستحملو بعض ويعرفو يعدو المشاكل الى بينهم

انتى هتضربينى ولا ايه😂😂😂

كلامك صح بس طالما متجوزين عن حب اكيد هيستحملو بعض ويعرفو يعدو المشاكل الى بينهم
مش دايما انا اعرف شخص تزوج وحدة عن حب وقضوها خناق وواقفين لبعض على النقرة وصراخ وردح الجيران يلتمو ع صوتهم بعد حب وخطبة اكثر من سنة وبالاخر اطلقو

لا مش هضربك بس كلامك حسيته مهين شوي لفكرة زواج التقليد وخاطئ

مش دايما انا اعرف شخص تزوج وحدة عن حب وقضوها خناق وواقفين لبعض على النقرة وصراخ وردح الجيران يلتمو ع صوتهم بعد حب وخطبة اكثر من سنة وبالاخر اطلقو

لا مش هضربك بس كلامك حسيته مهين شوي لفكرة زواج التقليد وخاطئ
كلامى مش مهين ولو كان فيه اهانه فا اكيد مش قصدى يمكن التعبير خاني مش اكتر

انا مقولتش ان الجواز عن حب صح 100% ساعات كتير الجواز التقليدي احسن مليون مره من الجواز عن حب هو زى ما قولتى اهم حاجه الاختيار الصحيح

• أتفق
التفاعلات: القمر 🌸
كلامى مش مهين ولو كان فيه اهانه فا اكيد مش قصدى يمكن التعبير خاني مش اكتر

انا مقولتش ان الجواز عن حب صح 100% ساعات كتير الجواز التقليدي احسن مليون مره من الجواز عن حب هو زى ما قولتى اهم حاجه الاختيار الصحيح
بالضبط

• أتفق
التفاعلات: S A N T A
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتفضلو الزواج عن حب أو تقليد مع السبب؟ :unsure:
مش هتفرق حب او تقليد
المهم عن احترام اقتناع ان الشريك ده هو اللي هقدر اكون معاها ف كل حالاتها وهتكون معايا مع كل حالاتي

• حبيته
التفاعلات: القمر 🌸
مش هتفرق حب او تقليد
المهم عن احترام اقتناع ان الشريك ده هو اللي هقدر اكون معاها ف كل حالاتها وهتكون معايا مع كل حالاتي
صح الصح
كيفك؟ زمان عنك

• حبيته
التفاعلات: استشاري الحياه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%