NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

your fav beso

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي مشكله بسبب الموضوع ده بنجذب اكتر للستات الكبيره، و اكتر حاجه نفسي اعملها اني انيك واحده ٣٠-٤٠ سنه مثلا و تمثل انها امي بجد و تديني الإحساس ده
طبعا انت هتقول اني حابب زني المحارم و بتاع و عايز اجربه، هقولك لا انا بقرف من الموضوع ده حابب فكره ال roleplay و بس، يعني أنا سني ٢٣ و الفكره دي في دماغي من و انا ١٩ سنه و لحد دلوقتي مش عارف اعملها ازاي الموضوع بقي أشبه بمستحيل، هل فكره التنازل عن الفكره حل أمثل من اني احاول فيه مثلا؟

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Lostway, Ibrahim120, أحمد السويسي و 5 آخرين
متفكرش كتير فى الخطا وتسيب التخيلات تمتلكك
انت لسه صغير ابنى مستقبل وشفلك عروسة صغيرة على سنك

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Fuck Mind, الدكتور النسوانجي, 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و شخص آخر
اتفق معاكي جدا 🤝

عندي مشكله بسبب الموضوع ده بنجذب اكتر للستات الكبيره، و اكتر حاجه نفسي اعملها اني انيك واحده ٣٠-٤٠ سنه مثلا و تمثل انها امي بجد و تديني الإحساس ده
طبعا انت هتقول اني حابب زني المحارم و بتاع و عايز اجربه، هقولك لا انا بقرف من الموضوع ده حابب فكره ال roleplay و بس، يعني أنا سني ٢٣ و الفكره دي في دماغي من و انا ١٩ سنه و لحد دلوقتي مش عارف اعملها ازاي الموضوع بقي أشبه بمستحيل، هل فكره التنازل عن الفكره حل أمثل من اني احاول فيه مثلا؟
الفكرا عندي برضو نفسي انيك واحده كبيره ف السن مش اكبر من 40 سنه او نفسي انيك بنت تكون كيرفي ويشبها جسمها زي جسم الست الكبيره 🔥🔥

• عجبني
التفاعلات: your fav beso
لااا أنا مش عايز اتجوز ابدا الفكره دي بترعبني أنا لسه عايز اشتغل علي نفسي قبل ما استقر عشان مراتي لازم تكون حياه سعيده متغير ضغوطات

الفكرا عندي برضو نفسي انيك واحده كبيره ف السن مش اكبر من 40 سنه او نفسي انيك بنت تكون كيرفي ويشبها جسمها زي جسم الست الكبيره 🔥🔥
صححح؟ ال roleplaying في الوضع ده هيبقي لطيف و ممكن تاني يوم نعمل نفسنا مش فاكرين 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmedzoro
صححح؟ ال roleplaying في الوضع ده هيبقي لطيف و ممكن تاني يوم نعمل نفسنا مش فاكرين 😂
ف ستات كبيره بينا ف عيونهم انهم نفسهم يتنكوا مننا بس احنا مش واخدين بالنا 🤔😂😂🙋‍♂️

أول تجربة ليا كانت ونا بعمر 12 سنة وزبري قايم جا بدون ما ينزل وعي عندها 30 سنة وعلاقاتنا مستمره لعند هالحين بس حاليا بشكل متقطع لأن عمرها حاليا بعمر 71 وجسمها وسط ومن غير ترهلات وكمان وحدة أكبر مني بسنة وعندها حاليا 55 سنة ///المهم في اللاقة تفهم ايه اللي في دماغها وهيا كمان تفهمك //حتتمتع صح وتشوف حاجات ممتعة لما تكونوا اوفياء لبعض ///شرط انها تكون غير متعددة العلاقات

• عجبني
التفاعلات: Fuck Mind
ديه احسن حاجه وبعيدا عن الجنس بتلاقي منها حب وحنان بتديك متعه تانيه خالص

سيبها في خيالك هاتخسر ايه، وجايز بعد ما تفقد الأمل تلاقيها بتحصل بدون حسبان

انا كنت زيك كدا وانا في سنك ولما سالت واحد قالي دور حواليك هتلاقي ستات بتحب الشباب الصغير او المراهقين
وفعلا لما ركزت مع واحدة اربعيناتي جريئة لقيتها متجاوبة شوية معايا
صارحتها باني بحبها حب برئ بيني وبينها وهي كانت متجوزة وصدقتني ونمت معاها وكنت هايج عليها ولما عملت معاها العلاقة محسيتش بالمتعة الي بتحسها مع بنت في سنك
لكن من وقت ا
للتاني هتحس انك منجذب للميلفات
عيش الخيال مع الميلفات في افلام البورنو وسيبك من الواقع لانه مش ممتع زي مانت متخيل
وعلى فكرة في ستات كتير نفسها تحس انها مرغوبة من الي اصغر منها فبتغري بس وبتخاف من الفضيحة

• عجبني
اول علاقة لي ع النت كانت أمريكية أكبر مني ب٢٠ سنة وكنت بعمل الrole play ده معاها

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Fuck Mind و الدكتور النسوانجي
اول علاقة لي ع النت كانت أمريكية أكبر مني ب٢٠ سنة وكنت بعمل الrole play ده معاها
ليا صديقه امريكيه اكبر مني. ب10سنين. بتنزل مصر كل. سنه 15يوم نقضيهم مع بعض

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Fuck Mind و drsniper666
ليه ياست توتا عاوزه الراجل يتجوز بدري خليه يعمل اللي في نفسه وهو صغير بدل مايعملها وهو كبير ومتجوز وعنده عيال

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا دور الموضوع يستاهل الست فوق الاربعين دي متعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%