NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

didadido

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا عندي ٤١سنه ومتجوزتش وجميله وبحب الجنس جداا وعدم جوازي بسبب اني مش عاوزه اي جوازه وخلاص وفي نفس الوقت مش عاوزه اعمل حاجه حرام بس انا جوايا شهوه رهيبه اعمل ايه عشان ارتاح من غير مااعمل حرام؟ وهل كيس الملح في منطقة البيكيني بيريح وبيهدي من الطاقه؟

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf, #...EL-MAFIA...#, doctor_massage و 2 آخرين
اضربى سبعه ونص تعرفيها

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و doctor_massage
انتى بنت والا مدام

• عجبني
  • عجبني
ردي برايفت

• عجبني
يااما تشغلي نفسك بحاجة غير الجنس
زي الرياضة واي حاجة مفيدة
يااما تريحي نفسك بقى لكن بدون مشاهدة افلام ممكن تثيري نفسك وتجيبي شهوتك هترتاحي بعدها لكن حاولي تبعدي عن طريق ادمان العادة
يا اما تتجوزي ودا افضل ليكي
وفيه ادوية لتقليل الشهوة مع بعض العادات

• عجبني
يااما تشغلي نفسك بحاجة غير الجنس
زي الرياضة واي حاجة مفيدة
يااما تريحي نفسك بقى لكن بدون مشاهدة افلام ممكن تثيري نفسك وتجيبي شهوتك هترتاحي بعدها لكن حاولي تبعدي عن طريق ادمان العادة
يا اما تتجوزي ودا افضل ليكي
وفيه ادوية لتقليل الشهوة مع بعض العادات
الادويه الخاصه بتقليل الشهوه بتغير الهرمونات ودا مش صح

• عجبني
وصية الرسول (يا معشر الشباب من استطاع منكم الباءة فليتزوح فإنه اغض للبصر واحفظ للفرج ومن لم يستطع فعليه بالصيام فإنه له وجاء )

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#، FahdFahd و doctor_massage
انا عندي ٤١سنه ومتجوزتش وجميله وبحب الجنس جداا وعدم جوازي بسبب اني مش عاوزه اي جوازه وخلاص وفي نفس الوقت مش عاوزه اعمل حاجه حرام بس انا جوايا شهوه رهيبه اعمل ايه عشان ارتاح من غير مااعمل حرام؟ وهل كيس الملح في منطقة البيكيني بيريح وبيهدي من الطاقه؟
انت متخيلة بتقولي اي ... كيس ملح ف منطقة حساسة زي المهبل كفيل انه يخليكي مش قادرة تقعدي من الحكة او تعملي حاجه دا ملح salt هيذوب في سائل المهبل ويتحول lacid يعني سائل حامضي ودا هيهيج المنطقة ومش بعيده لو كررتيها يحصلك tumor
دا اول جزء
تاني جزء بقا هو مفيش اي أدوية ممكن تقلل من رغبتك الجنسية بس انت تقدري تقلليها عن طريق انك تبعدي نفسك من اي إثارة جنسية وتشغلي وقتك بالرياضة الي هتهد حيلك واشربي نعناع هيساعد انك تقللي اثارتك
El doc

• عجبني
استعدى لمليون رسالة انبوكس فى طريقها ليكى لطلب التعارف .. حافظى على نفسك وحاولى متتفاعليش هنا كتير او بلاش خالص احسن .. عشان مش بعد 41 سنة هتيجى تضيعى كل ده .. ظروفك صعبة بس كلنا كده .. مقدامكيش غير الصبر, ولو عايزة خطوات فعلية شوفى معارفك وخليهم يرشحولك .. او مبادرات الزواج ودى موجود منها على فيس بوك كتير زى solve your problem for marriage ومبادرات الجواز بدون قايمة .. بس حرصى من الناس برضه .. ولا تخونيش

• عجبني
  • أتفق
مش دروري تختاري ..في جوازك فارس احلامك..ممكن يبقا وحد كويس ويحفظ عليكي وبيهتم بيكي

• عجبني
يا عزيزتي هذه رغبات غرست في انفسنا
وان كنتِ لا تبغين الا الحلال إذنْ كوني قنوعة و تزوجي
بالتأكيد هُناك رجل على الاقل من مُحيطكِ يبتغي زواجك
ولا ضير لو كنتِ انتِ من يطلب الزواج في النهاية هذه الحياة نعيشها لمرة واحدة فقط و لغاية الآن لم تعيشيها
تقديري واعتزازي لكِ

• عجبني
لو بتحبى القراءة اقرى كتير اشغلى اكبر وقت من فراغك بالقراءة فى كتب تثير التفكير

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%