NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبيت اسال انت ك ديوث وصلت لاي مرحله من الدياثه يعني بتحب التخيلات و القصص ولا بتحب تبعت صور محارمك و تسمع عنها كلام يخليك تنزل تلقائي ولا وصلت لانك تو

لا بس كده مجرد تخيلات وقصص مع نفسي وانا مش ديوث بس بهيج على امي ومش بقبل حدا غيري

بحب اتناك على اساس انى ماما 😂😂

كنت بحب اسمع منها مواقف حصلت معاها

حبيت اسال انت ك ديوث وصلت لاي مرحله من الدياثه يعني بتحب التخيلات و القصص ولا بتحب تبعت صور محارمك و تسمع عنها كلام يخليك تنزل تلقائي ولا وصلت لانك توصل محارمك فعلا بفحل

بنسبه للمتحرر انت كمتحرر اذا كان علي زوجتك/حبيبتك/خطيبتك
في الحقيقه انا بتخيل انا ومراتي وبفرجها على صور وافلام بس اللي بيخلينا متمتعين اكثر اننا عارفين انه مستحيل يحصل في الواقع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تخيلات وقصص

في الحقيقه انا بتخيل انا ومراتي وبفرجها على صور وافلام بس اللي بيخلينا متمتعين اكثر اننا عارفين انه مستحيل يحصل في الواقع
هو حلو انكو وصلتو لمرحلة التفاهم الي بينكو و المتعة بس في حاجات و تحديات و العاب ممكن تعملوها تخليكو و تتمتعو واكتر و بردو من غير ما يحصل في الواقع بس يكون عندكو المتعة انكو تجربي حاجات مشوقة اكتر لو عايز تعرفها تعالي اقولك تعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: سالب بنوت
حبيت اسال انت ك ديوث وصلت لاي مرحله من الدياثه يعني بتحب التخيلات و القصص ولا بتحب تبعت صور محارمك و تسمع عنها كلام يخليك تنزل تلقائي ولا وصلت لانك توصل محارمك فعلا بفحل

بنسبه للمتحرر انت كمتحرر اذا كان علي زوجتك/حبيبتك/خطيبتك
كل شي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%