NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال حاجه واحده بس تختارها

لا يا يويا ده محدش بيتعلمو بس في قواعد تتعاملي مع الناس كلها بطرق معينه عشان ماتضريش نفسك
مافيش فايدة مهما كنا حريصين بردوا بناخد على دماغنا وننصدم في أقرب الناس😔

• عجبني
التفاعلات: زورق و arraw
مافيش فايدة مهما كنا حريصين بردوا بناخد على دماغنا وننصدم في أقرب الناس😔
لا لو حريصه الضربات بتبقي اقل كتير و مش حرص تعامل بطريقه قريبه مع كل الناس اسمعي مني بس هتكسبي 😃

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹
الهاكر

• عجبني
التفاعلات: arraw
م
في فكر اذي بينتشر و كلنا هنبتدي نقلق كده 😁
مش أذى ... بس الفكره ان الخطوه محتاجه دراسة برمجه وحاجات كتير وانا بحب مجال الكمبيوتر انت قولتى اختيار واحد انا عايز اتعلم كتير .. اتوكاد فوتوشوب انا شاطر فى السوفت وير الاوفيس الويندوز الانترنت ... الحياه اللى فاضله من عمرى وخصوصا ان فى الأربعينات فعليا بفكر اتعلم باقى الحاجات دى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
م

مش أذى ... بس الفكره ان الخطوه محتاجه دراسة برمجه وحاجات كتير وانا بحب مجال الكمبيوتر انت قولتى اختيار واحد انا عايز اتعلم كتير .. اتوكاد فوتوشوب انا شاطر فى السوفت وير الاوفيس الويندوز الانترنت ... الحياه اللى فاضله من عمرى وخصوصا ان فى الأربعينات فعليا بفكر اتعلم باقى الحاجات دى
**** يوفقك و يكرمك

لا لو حريصه الضربات بتبقي اقل كتير و مش حرص تعامل بطريقه قريبه مع كل الناس اسمعي مني بس هتكسبي 😃
قول وأنا سامعة🤗

• بيضحكني
قول وأنا سامعة🤗
اه مش كده
طيب لو عندك مشكله في التعامل مع الناس اتعاملي مع كلو بخيط واحد عشان تريحي نفسك و بعد وقت اختاري بالمواقف اتنين مثلا يكونو هما اللي حواليكي دايما غير كده ماحدش ليه يتدخل او يعرف او ياخد خطوه عنك و رد فعلك يكون اوفر غضب عشان ماتتكررش لحد ما تبني حواليكي سمعة اللي زعلها وحش .
حاجات كتير من الشكل ده لحد ما كل حد تحسي انو عايش يثبتلك انو انسان كويس

• عجبني
اه مش كده
طيب لو عندك مشكله في التعامل مع الناس اتعاملي مع كلو بخيط واحد عشان تريحي نفسك و بعد وقت اختاري بالمواقف اتنين مثلا يكونو هما اللي حواليكي دايما غير كده ماحدش ليه يتدخل او يعرف او ياخد خطوه عنك و رد فعلك يكون اوفر غضب عشان ماتتكررش لحد ما تبني حواليكي سمعة اللي زعلها وحش .
حاجات كتير من الشكل ده لحد ما كل حد تحسي انو عايش يثبتلك انو انسان كويس
بس أنا فعلاً زعلي وحش🤗
شكراً جزيلاً على المعلومة🌹

• حبيته
  • عجبني
  • حبيته
لو قدامك فرصه انك تتعلم حاجة وحده بس انت اللى تختارها هتكون ايه الحاجه دي دلوقتي ؟
فن الامبالاة

• عجبني
لو قدامك فرصه انك تتعلم حاجة وحده بس انت اللى تختارها هتكون ايه الحاجه دي دلوقتي ؟
انى اكون احسن برستا فى الدنيا

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
برمجه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%