NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله اجتماعييه مشكلة حاجه مهمه جدا ف المنتدى بجد مشكله بجد

كلام صح

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
اي واحد بيعمل كده ما هوا الا واحد صغير في الحقيقه و صغير كا مقام لانو مكنش هيقعد يطنطط غلى الناس ورا شاشه موبايله مش اكتر و بعدها لازم يكون في يعنى ناس بهايم كده عشان الناس تأخذهم عبره و ميبقوش زيه فا ده عادي م٦ طبيعيه الحياه

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
انا ملاحظ حاجه مهمه وغريبه جدا في المنتدى ليها كم يوم أن أغلب الاعضاء البنات داخلين يشتكو من الشباب اللي بتبعت صور ازبرهم للبنات ف الرسايل الخاصه فدخلت ع كم عضويه بتاعت بنات لقيت الكلام ده بجد وهتقولي عرفت ازاي لقيت أن عصفحتهم أعضاء منزلين عند بنات كتير صور ازبرهم انا نفسي افهم بجد هو الناس دي بتستفاد ايه لم تعمل كده انا اه ببعت رسائل لبنات هنا بس بجد بكل احترام وعمري مابعت صورة لزبري ل اي بنت فحابب افهم هم بيستفادو ايه بجد لم بيعملوا كده ولو سالتني انتا بتسفاد ايه لم تكلم بنت احب اقولك انا مش ببعت لبنات بس انا ببعت للكل لاني شخص اجتماعي بحب اتعرف بالناس مش اكتر وف حدود الاحترام بجد بس بجد انا عايز اعرف ليه بيعملوا كده ومش بيبعتو للبنات بس ده كمان ل السوالب وبرضه الناس اللي بتدخل لمتحرر وتدخل تشتمه وتهينه وعامله نفسها انها احسن منه هم ليه بيعملوا كده وبجد انا ناس صحابي من هنا ف المنتدى متحررين شفت عندهم رسايل بجد تحرق الدم وحاجه اخر سفاله وكان اللي باعتها ناس سرسجيه عايز افهم ممكن
بجد الموضوع مقرف جدا انا رجل بس بديق من الأسلوب ده

بعد احترامى للجميع رجال ونساء
حتى وان كانت المرأة متناكة زى كلام البعض فمن حقهن أن لا يضايقها أحد بأرسال شىء على رسائلها الا بموافقتها والمفروض مفيش حد يتطفل عليها دون استئذان .

فعلا والرسايل كتيرة أوي

ياريت الناس تفهم اننا داخلين الموقع نقضي وقت لطيف ونستمتع بوقتنا .. ومش هدفنا تعارف خالص علي الموقع

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
ده وجع قلب و حاجه تقرف و الاوسخ من كده صور النسوان ال بتنزل بعلمهم أو بدون دي فضايح فضايح بمعني الكلمة 😔

للاسف اغلبهم لما برفض بيشتموا وابيدخلوا دخلات مش لطيفه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
.. للاسف مش كل البنات كده
امال دخله منتدى جنسى ليه علشان تقول حكم دخله عاوز تتناك يادخله عاوز تتفرج وتلعب فى نفسها فى الاخر متناكه

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
.. للاسف مش كل البنات كده
بس انى ابعت بتاعى خبط لزق كده دى منيكه من واحد مفكر زبه جون سينا والبنات اول ما تشوفه هتقول هو ده زب احلامى يروح يشوف فرخه تنيكهو

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و زهايمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%