NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة هام جدا مهم جدا جدا جدا اتمنى بجد الكل يدخل يشارك

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو الوقتي لم بنت تحبك ونت كراجل تفهمها انها مراتك وتثق فيك وتبعتلك صور نودز وكده انا اه بقولك أنها غلطانه وأنه مينفعش هي تعمل كده بس اكيد هي معملتش كده الا لم انت حسستها انها كل حاجه ف حياتك ف ليه تقوم فاضحها أو مثلا تكلم وحده متزوجة ويكون زوجها مقصر معاها وتدخل انت بقى ك عنتيل أو شايف نفسك ونت مش كده ولم تطلبها وترفضك تقوم فاضحها هى اه غلطت بس انت اكتر لانك اللي سهلت ليها الطريق أو لم تتكلم مع وحده وتتفاجا انك تعرفها وتحاول انك ي تفضحها ي تخليها تبطل وانت اصلا اللي اغوتها ومش عايز انت اللي تبطل فليه بتعمل كده اصلا وبجد هل دي هي الرجوله

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Ibrahim MOHAMED, مرحب, محب الغموض و شخص آخر
فين السؤال؟

اللى بيعمل كده قليل نخوه ورجوله وشرف

• عجبني
التفاعلات: أركان شاهين, محب الغموض, $$$ الحكيم و شخص آخر
اخر الكلام
مممم.. أسئلة مهمة جدا جدا فعلا
لا مش هي دي الرجولة...
ليه بيعملوا كدة؟؟؟ عشان عالم اوساخ ماعندهومش اخلاق زي بالضبط اللي بعتت النودز و زي بالضبط اللي خانت جوزها

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
هتفق معاك انى مش هبرر الغلط
لكن اللى يعمل كده خسيس وخاين ويستاهل أقذر الألفاظ والمسميات وفوق كل ده ينتظر فضيحته هو بقى أو انتقام **** منه اللى مش هيقدر عليه
ويبقى يخلى التفاعل واللايك والشير ينفعوه وقتها

هو الوقتي لم بنت تحبك ونت كراجل تفهمها انها مراتك وتثق فيك وتبعتلك صور نودز وكده انا اه بقولك أنها غلطانه وأنه مينفعش هي تعمل كده بس اكيد هي معملتش كده الا لم انت حسستها انها كل حاجه ف حياتك ف ليه تقوم فاضحها أو مثلا تكلم وحده متزوجة ويكون زوجها مقصر معاها وتدخل انت بقى ك عنتيل أو شايف نفسك ونت مش كده ولم تطلبها وترفضك تقوم فاضحها هى اه غلطت بس انت اكتر لانك اللي سهلت ليها الطريق أو لم تتكلم مع وحده وتتفاجا انك تعرفها وتحاول انك ي تفضحها ي تخليها تبطل وانت اصلا اللي اغوتها ومش عايز انت اللي تبطل فليه بتعمل كده اصلا وبجد هل دي هي الرجوله
يا حكيم العقل خف الشيطان موجود هل ده مبرر للخطا

لا

طب انت هتقول لى انت تركت الجانى او المتلاعب او الشيطان ومسكت فى الضحية ؟

هقولك الشيطان كدا او كدا هيأخذ جزائه
و اضعاف المتوقع و بطرق كتير مش على البال

طب عاوز امسك طرف الخيط عاوز امسك حل

هنا هنقول التوعية بال صح عموما

و هنا هنقلل عدد تزايد الشياطين وممكن يقلب بال سالب
اى يبقا مش شيطان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان ببساطة المجتمع او الشخص عنده شيزوفرانيا وشويه من جنون العظمة انا بس الي محلل ليا اعمل كده انا الكويس ويقعد يبرر لنفسه فلما يتقابل بالرفض ميقدرش يقبلو ولا طبعا دي مش الرجولة عشان الاسرار ما بين الصحاب حاجه كبيرة جدا ما بالك بحياة ناس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%