NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش حاجه مزعلانى جدا كله يدخل يقول رأيه 😕

هعرفكم ف الاول ع نفسى .. انا سالب و بس مليش ف الستات ومش بهيج عليهم يعنى اوى .. انا بهيج اوى ع الرجاله و الرجاله وبس وطبعا ليا مواصفات معينه هى ال بتهيجنى
ليه اى موجب كلمته من ساعه م اكتشفت ميولى ل حد دلوقتى بياخد الموضوع انه جنس مستباح اى خرم انا ليا ف الرجاله و الستات الاتنين خرم يجى قدامى
ليه مفيش راجل يكون موجب ميوله تكون موجب و بس مش اكتر ملهوش ف الستات و بيقرف منهم زى و بيحب السوالب الرجاله و يمارس مع سوالب فقط
بمعنى اصح مثلى الجنس بيحب الذكوره فقط مش باى سيكشوال
اتمنى ف يوم من الايام الاقى راجل موجب مثلى الجنس فقط بيهيج ع السوالب الرجاله فقط .. يتبع
Images

• عجبني
التفاعلات: Wildfucker, Youssefjo7, Ayman66 و 3 آخرين
انا ينوتى قديم بتناك من سنين احب اقلك مصر فيها احلى سوالب فى الدنيا لكن مفهاش موجب فيها ناس مش لاقيه تنيك تدخل تدور فى المنتدى على ستات فتلاقى صور اجسمنا احنا السوالب ويوققوا زبارهم عليها وخلاص ويقعدوا يتكلموا وخلاص وواحد فى المية منهم من تعبه بيروح نايكله سالب ولا اتنين اهو الذ من البريزة

• عجبني
التفاعلات: Sahar cross dresser
طب ماتيجي نتكلم في الموضوع ده خاص وهتلاقي اللي انت عايزه ده

• عجبني
التفاعلات: Kemo salopa
انا ينوتى قديم بتناك من سنين احب اقلك مصر فيها احلى سوالب فى الدنيا لكن مفهاش موجب فيها ناس مش لاقيه تنيك تدخل تدور فى المنتدى على ستات فتلاقى صور اجسمنا احنا السوالب ويوققوا زبارهم عليها وخلاص ويقعدوا يتكلموا وخلاص وواحد فى المية منهم من تعبه بيروح نايكله سالب ولا اتنين اهو الذ من البريزة
المهم تتمتع

هعرفكم ف الاول ع نفسى .. انا سالب و بس مليش ف الستات ومش بهيج عليهم يعنى اوى .. انا بهيج اوى ع الرجاله و الرجاله وبس وطبعا ليا مواصفات معينه هى ال بتهيجنى
ليه اى موجب كلمته من ساعه م اكتشفت ميولى ل حد دلوقتى بياخد الموضوع انه جنس مستباح اى خرم انا ليا ف الرجاله و الستات الاتنين خرم يجى قدامى
ليه مفيش راجل يكون موجب ميوله تكون موجب و بس مش اكتر ملهوش ف الستات و بيقرف منهم زى و بيحب السوالب الرجاله و يمارس مع سوالب فقط
بمعنى اصح مثلى الجنس بيحب الذكوره فقط مش باى سيكشوال
اتمنى ف يوم من الايام الاقى راجل موجب مثلى الجنس فقط بيهيج ع السوالب الرجاله فقط .. يتبع مشاهدة المرفق 241438
المهم انك تتمتمع

• عجبني
فعلا عندك حق للاسف مفيش موجب واحد بس عاوز الموضوع لانه بيحب كده هو عاوز اى خرم وخلاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهو هو ده ال انت بتدور عليه اى خرم وخلاص
جربت عشان ترد الرد دا جرب اتمتعت اهلن متمتعتش حصل خير بس اتحملة انت بس

• عجبني
مش كلهم بتوع اي خرم وخلاص في ناس بتحب الاتنين وبتعمل الاتنين بنفس المتعه وبالعكس كون جسمك حريمي و بتعرف تدلع بيخليك في عينه واحده ست بس بمواصفات خاصه

• عجبني
التفاعلات: Sahar cross dresser
انا موجب بنجذب لنفس جنسي
بس احب افهمك ان التعارف عالنت زيه زي شوارع الدعارة بتدور علي نيكه والسلام انما العلاقة اللي بجد يكون الشريك صاحبك وحبيبك قبل ماتكونوا مع بعض في السرير انا كل اللي دخلت معاهم في علاقة كانت علاقتي بيهم أصحاب اكتر نخرج ونفعد على القهاوي ونعيش حايتنا والجنس كان لما يبقى متاح

ودي حقيقه فعلا

انا مش لاقي سالب بنفس المواصفات ال فيك ومش برتاح مع اي سالب

للاسف المعظم كدا
مع اني top برضو
بس بستغرب اللي كل همه انه يfuck مع حد و خلاص
من غير تعارف من غير مايتكلموا في حاجات غير ال sex من غير ما يخلص نعله و يcum و يسيب البنوتة اللي معاهتعبانى و horny من غير مايريحها ازاي و المفروض انه يقعد يkiss و يlick في جسمها كله و يلعب و يفضل معاها لحد ما هي تcum مرة و اتنين و تلات لحد ماتقلقه خلاص مش قادرة cum in me
بس برضو كله مش زي بعضه
And I wish you can find your Man

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%