NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ZEUS I

أنا خاتمة الأشياء الجميلة لا احد سيأتي بعدي... 🖤
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صاحبك الفرفوش رزق صاحبك اللي بيضحكك في اي موقف رزق.
احكولنا عن مواقف طريفه مع اصدقائكم

• عجبني
التفاعلات: چومانه❤️🔥 و AlFã7d
  • حبيته
التفاعلات: AlFã7d
مبعدش يا جيمي من كترهم بس مرة كنا قاعدين يوم الوقفة متجمعين مع بعض حوالي ١٨ ١٩ شاب بما فيهم انا فا طلبت معاهم اننا نخرج واحنا عندنا عربيتين في الشلة عربيتي وعربية واحد صاحبي في اليوم دا كانت عربيتو بايظة قولتلهم خلاص اركبو معايا الشنطة اتفتحت وقعد فيها ٥ والكنبة فيها بتاع ٨ والكرسي اللي جمبي فيه ٣ واتنين قعدو علي السقف 😂😂😂 العربية كانت بتشخرلي 😂😂😂 لا ومستحملة واشطا بقيت اخد المطب بالجمب وكل خمس دقايق واحد ينزل ويقعد مكانو واحد لحد ما وصلنا قولتلهم يا ولاد ميتين الكللابب كل واحد في حجرابوه يمعلم 😂😂 وخليتهم يروحو مشي وانا ماشي جمبهم في العربية وولا في دماغي 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ZEUS I
مبعدش يا جيمي من كترهم بس مرة كنا قاعدين يوم الوقفة متجمعين مع بعض حوالي ١٨ ١٩ شاب بما فيهم انا فا طلبت معاهم اننا نخرج واحنا عندنا عربيتين في الشلة عربيتي وعربية واحد صاحبي في اليوم دا كانت عربيتو بايظة قولتلهم خلاص اركبو معايا الشنطة اتفتحت وقعد فيها ٥ والكنبة فيها بتاع ٨ والكرسي اللي جمبي فيه ٣ واتنين قعدو علي السقف 😂😂😂 العربية كانت بتشخرلي 😂😂😂 لا ومستحملة واشطا بقيت اخد المطب بالجمب وكل خمس دقايق واحد ينزل ويقعد مكانو واحد لحد ما وصلنا قولتلهم يا ولاد ميتين الكللابب كل واحد في حجرابوه يمعلم 😂😂 وخليتهم يروحو مشي وانا ماشي جمبهم في العربية وولا في دماغي 😂😂😂
😂😂😂 يخرب عقلك 😂

• بيضحكني
😂😂😂 يخرب عقلك 😂
محلتهمش وخدت منهم في الاخر حق البنزين 😂😂😂 روحت جيبت بيهم تيشرت

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتعامل مع صحابي ع اسس اني امهم😭
ف مره سافرتا روحنا لاقصر و اسوان و كنت مسؤاله عن تفصيص الفراخ و تنقيه البصل من السلطه 🫡

• بيضحكني
التفاعلات: AlFã7d و ZEUS I
ف مره سافرتا روحنا لاقصر و اسوان و كنت مسؤاله عن تفصيص الفراخ و تنقيه البصل من السلطه 🫡
طيب يا امي اشويلنا شويه فراخ بعد ازنك 😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: چومانه❤️🔥
  • بيضحكني
كفو 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: چومانه❤️🔥
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
@چومانه❤️🔥
@AlFã7d
هكيلكم أنا عندي واحد صحبي جدا المهم ايه أنا كنت زعلان شويه هو عرف كدا راح جيه عندي ومسابنيش غير لما شغلنا اغاني ورقصنا أنا وهو واخويا للصبح 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: چومانه❤️🔥 و AlFã7d
@چومانه❤️🔥
@AlFã7d
هكيلكم أنا عندي واحد صحبي جدا المهم ايه أنا كنت زعلان شويه هو عرف كدا راح جيه عندي ومسابنيش غير لما شغلنا اغاني ورقصنا أنا وهو واخويا للصبح 😂😂
😂😂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل