NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

T i to

لنا عوده...💔؟
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طب ازيكم يا جماعه في الاول كده الموضوع ده اتوقع محدش اتكلم عنه قبل كده بس حبيت بس اسمع اراء الناس الموضوع ميخصنيش

اول حاجه لو عندك واحد صاحبك وكان مرتبط بواحد وكان بيحبها اوي ومحصلش نصيب وسابوا بعض وحصل بينك انت والبنت دي نقاش وشبه حبيتوا بعض وهي اتعلقت بيك جامد هل هتبعد ولا هتكمل ولو بعدت هتجيبها ليها ازاي؟

السؤال الثاني بقي لو صاحبك علي وشك انه يخطب واحده وصاحبك ده قريب منك اوي وفيه عيب مش كويس وانت عارف كده وفرضا انا البنت الي كان هيخطبها او ابوها سألك عن طبعه هل هتداري علي صاحبك ولا هتقول الحقيقه مع العلم ممكن العيب ده يكون سبب في ضياع بيتهم لما يتجوزوا ؟!

وبس كده ومنتظر اسمع رأي الكل في الموضوع ده❤️🙏

طب ازيكم يا جماعه في الاول كده الموضوع ده اتوقع محدش اتكلم عنه قبل كده بس حبيت بس اسمع اراء الناس الموضوع ميخصنيش

اول حاجه لو عندك واحد صاحبك وكان مرتبط بواحد وكان بيحبها اوي ومحصلش نصيب وسابوا بعض وحصل بينك انت والبنت دي نقاش وشبه حبيتوا بعض وهي اتعلقت بيك جامد هل هتبعد ولا هتكمل ولو بعدت هتجيبها ليها ازاي؟

السؤال الثاني بقي لو صاحبك علي وشك انه يخطب واحده وصاحبك ده قريب منك اوي وفيه عيب مش كويس وانت عارف كده وفرضا انا البنت الي كان هيخطبها او ابوها سألك عن طبعه هل هتداري علي صاحبك ولا هتقول الحقيقه مع العلم ممكن العيب ده يكون سبب في ضياع بيتهم لما يتجوزوا ؟!

بالنسبه للسؤال الاول
استحاله اقبل ان يكون بيني وبينها كلام اصلا
والسؤال الثاني
هداري عليه يمكن العيب ده يتصلح مع الايام

اسئلتك عقدتنى نفسيا مش لاقى ليها اجابه بالتحديد

• بيضحكني
التفاعلات: T i to

على وشك أنه يخطب غيرها يعني تجاوز موضوعها.. بما أن الموضوع ميخصكش .. الفكره دايما هتبقى ازاي الشخص ده هيعرف يتعامل مع صاحبه و مراته إذا كملوا وقرروا أنهم يتجوزوا مروراً بكل المراحل .. هيقاطعوا صاحبه و ده غالبا هيحصل إذا قرر يكمل لأن كل حاجه بين الأطراف هتفسر باكتر من معنى سئ .. ولا هيضحي بيها ؟ دي متبانش دلوقتي تبان بعدين لما الأمور تدخل ف الجد

أما بالنسبه للسؤال
الماضي يخص صاحبه
راجل و ست
الشرف و الوفاء يبدءوا من اول ما تبقى في علاقه أما ما قبله لا يخص حد من الاتنين مهما كان عظم الأمر .
علي بن ابي طالب قال
لو رأيت الفضيحه بام عيني لسترتها بردائي فإن مذيع الفاحشه كفاعلها

• أتفق
بالنسبه للسؤال الاول
استحاله اقبل ان يكون بيني وبينها كلام اصلا
والسؤال الثاني
هداري عليه يمكن العيب ده يتصلح مع الايام
طب انا معاك في الاولي
بس فرضا التانيه مثلا انه حاول اكتر من مره ومعرفش اي رد فعلك؟

اسئلتك عقدتنى نفسيا مش لاقى ليها اجابه بالتحديد
لي كده ياعم بهجت😂😂
و**** هي كانت لعبه اسمها افتح توبيك والسؤالين جم فيها مش اكتر فحبيت اشوف رأي الناس

لي كده ياعم بهجت😂😂
و**** هي كانت لعبه اسمها افتح توبيك والسؤالين جم فيها مش اكتر فحبيت اشوف رأي الناس
لا بجد صعبين جدا بيلعبو على العامل النفسى قوى

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
على وشك أنه يخطب غيرها يعني تجاوز موضوعها.. بما أن الموضوع ميخصكش .. الفكره دايما هتبقى ازاي الشخص ده هيعرف يتعامل مع صاحبه و مراته إذا كملوا وقرروا أنهم يتجوزوا مروراً بكل المراحل .. هيقاطعوا صاحبه و ده غالبا هيحصل إذا قرر يكمل لأن كل حاجه بين الأطراف هتفسر باكتر من معنى سئ .. ولا هيضحي بيها ؟ دي متبانش دلوقتي تبان بعدين لما الأمور تدخل ف الجد

أما بالنسبه للسؤال
الماضي يخص صاحبه
راجل و ست
الشرف و الوفاء يبدءوا من اول ما تبقى في علاقه أما ما قبله لا يخص حد من الاتنين مهما كان عظم الأمر .
علي بن ابي طالب قال
احسن كلام بيتقال في اي بوست بيبقي منك بجد❤️🙏

• حبيته
التفاعلات: I'm Klein

أما بالنسبه للسؤال
الماضي يخص صاحبه
راجل و ست
علي بن ابي طالب قال
دا راى عجبنى وكلامو صح

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
كيلن ديما بيبقي صح ورأيه بيعجب الكل في اغلب المواضيع الي زي دي بجد🤍🙏
دماغ شغاله بيحب التفكير
بس دى مواضيع بتلعب على العامل النفسى وكل واحد عندو اجابه مختلفه وتفكير بطريقه مختلفه

• أتفق
دماغ شغاله بيحب التفكير
بس دى مواضيع بتلعب على العامل النفسى وكل واحد عندو اجابه مختلفه وتفكير بطريقه مختلفه
اتفق معاك جدا
يعني اكتر منها ولا بلاش😂😂🤦

اتفق معاك جدا
يعني اكتر منها ولا بلاش😂😂🤦
كتر يعم وانا هحاول اتغلب على نفسيتى
لازم اواجه الحاجه الى بتتعبنى

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
احسن كلام بيتقال في اي بوست بيبقي منك بجد❤️🙏
تسلم جدا و**** على ذوقك وكلامك الحلو ده ♥️♥️

• حبيته