NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدو الجيزاوى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هوا لي مفيش قصص محرمات او دياثه جديدة او قصص مصورة جديدة هوا المنتدى مفيهوش تفاعل لي ممكن حد من طاقم الادارة المحترمين يرض عليا وشكرا انا بحب موقع نسوانجي من ايام الموقع القديم علشان كدة انا عاوز اجابه والقصص الجديدة هتنزل امتا

• عجبني
التفاعلات: فحل رومنسي
و**** المنتدى بقا مملل عاما كان القديم يوميا اخش علية وكل يوم الاقى حاجات جديدة حاليا المنتدى بقا كلو ملل من كل الفروع مش عارفين وعمال اقول يمكن الادارة تجيب الناس القديمة او تجيب القصص وترفع نفس الداتا القديمة بس الظاهر كدة مفيش امل

• عجبني
التفاعلات: حامل شعلة، ميدو الجيزاوى و فحل رومنسي
معك حق المنتدى حاليا ملل مافي شي جديد زيادة

• عجبني
التفاعلات: ميدو الجيزاوى و غاوى سكس
حتى كمان مش راضين يقولو اية سبب اغلاق المنتدى التاني

• عجبني
التفاعلات: ميدو الجيزاوى و فحل رومنسي
انا المنتدى التاني كنت متابعو بس مو عضو فيه ولاضيف ماحسنت اشترك فيه بس هاد لحقت واول فترة كان تمام بعدها التفاعل والقصص قلت كتير وحتى في قصص بيكتبو منها جزء جزئين وبينسى الكاتب صاحبون يكفي

• عجبني
فعلا كلامك مظبوط انا من اوائل الناس هنا بس كان منتدى حلو حاليا مملل جدااااااااااااا حتى القصص كانت فى القديم ممكن اقراها مرتين وتلاتة وافتكر اسمها جامد جدااا حاليا ولاقصة هنا عليها القيمة كلو حشو ملل تحس ان ***** بتكتب قصص اوف يح ونيك وخلاص انما الرومانسية والقصة والاثارة والغموض مفيش كانت القصص فى المنتدى التاني مهما كان ميولها كلها ليها متعتها الخاصة و تستنى الجزء لما ينزل و تقعد تفكر اية ال هيحصل مش نيك واوف واح فى القصص الحمضانة ال هنا

• عجبني
التفاعلات: ميدو الجيزاوى
حتى المحادثات ما في رد

• عجبني
حتى المحادثات ما في رد
فى بس كلهم بتوع الوان ولاد الوان يعنى واحد كان داخل يتعرف على عشان ازاى ينيك اختة ويعرف ينيكها طلع هو ال عاوز يتناك واقولة مليش فى الرجالة ولا الالوان مصمم انى يتعرف وعاوز يتناك ناس غريبة

للاسف ما في وضوح عندهم

• عجبني
التفاعلات: غاوى سكس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو القديم كدة راح كله بالمواضيع والبيانات وكل حاجه كدة راحت

• عجبني
هو القديم كدة راح كله بالمواضيع والبيانات وكل حاجه كدة راحت
مش عارفين مفيش رد من الادارة نفسها بس اعتقد اه كلو راح عشان لو كان فى داتا كان ع الاقل اعادو نشرها حتى با اكونتات مزيفة

حتى كمان مش راضين يقولو اية سبب اغلاق المنتدى التاني
مثل ما فهمت ان في حد من الاعضاء الرئيسية هو كان سبب غلقه

و**** المنتدى بقا مملل عاما كان القديم يوميا اخش علية وكل يوم الاقى حاجات جديدة حاليا المنتدى بقا كلو ملل من كل الفروع مش عارفين وعمال اقول يمكن الادارة تجيب الناس القديمة او تجيب القصص وترفع نفس الداتا القديمة بس الظاهر كدة مفيش امل
فعلا كلامك صح

احنا اللي بنصتنع المحتوي في الاخر. فا أبدأ بنفسك

• عجبني
التفاعلات: mydoooo
اهلا اصدقائي
لديكم بعض اللبس هنا سأحاول توضيحه
من ينشر المحتوى في نسوانجي سواء قسم القصص او اي قسم هم اعضاءه طواعية
المنتدى التاني انتهى وتم نقل ما استطاعت الاداره نقله ستجدون في قسم القصص قسم تراث
دور الادارة ينحصر في تشجيع الأعضاء على نشر محتوى جيد من خلال المسابقات والتفاعل معهم
المنتدى مازال حديث العهد ٦ اشهر فقط لا يمكن مقارنته بالمنتدى القديم الذي استمر ١٢ عاما
انتم كأعضاء عليكم دور كبير في نشر محتوى جيد مفيد وكذلك تشجيع وتفاعل مع من ينشر محتوى جيد
اخيرا اذا كان لدى احدكم اي مقترح في التطوير فضلا يضعه في قسم المقترحات والشكاوي وسيتم النظر فيه وله كل الشكر

تحياتي

• عجبني
اهلا اصدقائي
لديكم بعض اللبس هنا سأحاول توضيحه
من ينشر المحتوى في نسوانجي سواء قسم القصص او اي قسم هم اعضاءه طواعية
المنتدى التاني انتهى وتم نقل ما استطاعت الاداره نقله ستجدون في قسم القصص قسم تراث
دور الادارة ينحصر في تشجيع الأعضاء على نشر محتوى جيد من خلال المسابقات والتفاعل معهم
المنتدى مازال حديث العهد ٦ اشهر فقط لا يمكن مقارنته بالمنتدى القديم الذي استمر ١٢ عاما
انتم كأعضاء عليكم دور كبير في نشر محتوى جيد مفيد وكذلك تشجيع وتفاعل مع من ينشر محتوى جيد
اخيرا اذا كان لدى احدكم اي مقترح في التطوير فضلا يضعه في قسم المقترحات والشكاوي وسيتم النظر فيه وله كل الشكر

تحياتي
تحياتى ليك انا متابع المنتدى فعلا يجى من ٥ شهور يعتبر اول ما فتح
احنا متوقعين انة يكون زى القديم لان اتعودنا على حاجات كدة هناك وحضرتك زى ماقولت القديم بقالة ١٢ سنة يعنى مجهود ١٢ سنة مش هنستنى ١٢ سنة تانية عشان نوصل للمستوى القديم دة على كدة عيالنا هى ال نسيبلها المنتدى دة ورث فى الوصية من جانب حضراتكم ك ادارة حاولو تساعدونا بحيث المنتدى يوصل ويكون زى القديم حتى تشاركو تكتبو لان الاعضاء القداماء مش موجودين او حتى ابعتولهم ايميلات لو معاكم ايميلاتهم لان الوضع كدة مش حلو خالص احنا معاكم فى المنتدى لحد ما يبقى حلو بس نكون حاسين بسى فى المنادى ان بيزيد من كل شى قصص او افلام او مواضيع لكن للاسف المنتدى بقا مملل جدااا مع العلم انا كنت مبسوط جداااا اول ما المنتدى رجع وكنت بخش علية يوميا بس حاليا كل فين وفين
تقبلو منى هذا الكلام ولكم جزيل الشكر احنا هدفنا واحد ان المنتدى يكبر ويوصل زى القديم فى اقل وقت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mydoooo و فحل رومنسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%