NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال حاجتين مش قادره افهمهم فى الجنس

الديوث خيال من كتير الأفلام

انتي عندك تفسير ل
ليه الراجل العادي ممكن يحب الشيميل ويتفرج عليهم ويعشقهم
مع العلم هو مش سالب ولا يمكن يفكر ف راجل مثلا بس شيميل عادي

هو ملوش تفسير اغلبها تراكمات ونجربه زي ما اي حد بيجرب واغلبهم عنده نقطه نقصاه بيحاول يوصل لمتعته عن طريقه الفرجه وشهوته بتعلا باهله وده ممكن يكون مرض ومتعه ليه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شوفت جنس كتير و عارفه ميول اكتر و بحب اجرب حاجات كتير حتى لو مره واحده عشان افهمها اكتر و احكم اذا كانت حلوه بجد ولا وحشه

انا مش بحب احكم على ميول حد عشان هو كل واحد حر في ميوله و كل واحد فيه حاجه معينه بتقومه و بتثيره

بس الحاجتين اللى مش قادره افهمهم بجد هما الشيميل و الدياثه

انا عارفه ان الشيميل دا كان راجل و عمل عمليه تكبير ثدي و بياخد هرمونات انوثه عشان صوته و بشرته تبقى ناعمه زى الانثى بس المشكله هنا انه عمره ما هيبقى انثى ولا عمره هيحس بانه انثى انا ممكن اتقهم لو واحد بيحب ياخد من ورا بيبقى شاذ او "مثلي الجنسيه" زى ما بيقولو او مجرد واحد بيتمتع من ورا عادى لازمته ايه بقا واحد يشوه نفسه و يحاول يقلد انه يبقى انثى مع انه عارف انه مستحيل هيبقى انثى بجد دى اول حاجه مش قادره افهمها

تاني حاجه بقا مش قادره افهمها هى "الدياثه" الديوث اللى بيحب يشوف مراته او اخته او اى حد من حريمه يعنى مع حد غريب و بيمارس الجنس معاهم سواء قدامه او من وراه و هو مجرد بيتفرج مثلا او بيتخيل و بيلعب فى بتاعه مثلا

طيب هو مش الاحسن مثلا ليك كراجل انك تمارس الجنس بنفسك؟ ايه المتعه انك تتفرج على مراتك بتمارس مع واحد غريب و انت مش بتعمل حاجه

بس كدا لو حد عنده تفسير مقنع للحاجتين دول ياريت يقول و اسفه على الاطاله
بصي هوا في نظرية عندي بتفسر اي حاجه خارجه عن المالوف الشهوه عزيزتي بحر كل ما تشرب منه يعطشك اكتر وعمرك ما تشبع انت كل ما هتعديخط احمر في حياتك وفاكر ان نفسك هتقول كفايه تبقا انت غبي سوري يعني كل ما تفتح باب الحقيقه الباب دا زحليقه للي بعده وياما ناس بدات بعلاقات اتحولت لشذوذ بداية موجب عشان يفضل حاسس انه راجل وبعدين مبادل وبعدين سالب وبعدين يبدا يشتهي اهل بيته اخواته امه كدا وبعدين يصبح ديوث وقرونه تنمو بس لاسفل لسابع ارض عند ابليس طبعا الترتيب دا لا علمي ولا دقيق انما هيا نظريه في راسي من ملاحظات كتير وكلام مع ناس مرو بشويه من المراحل دي وبيقولو بالحرف (انا اه بخون مراتي بس عمري ما اتخيلت اني احب اشوف واحد نايم معاها ) وغيره كتير (انا بنام مع رجاله بس عمري ما اكون سالب ) الحقيقة الجهل بطبيعة النفس وترك مقود السياره وتفكر انها هتوصلك في اي حته بيودي في داهيه ان الواحد ميبقاش فاهم طبيعة النفس البشرية هيخليك لا قادر تشوف فين المشكله فضلا عن انك تعرف حلها فضلا عن انك تسعي وتحلها ياااااه
عزيزتي سمر لو مقراتيش بعد الكتابه دي كلها هزفر موس 🪒 انا علي اعدائي ملبوس وشكرا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%