NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش حاجة غريبة بتحبها في العلاقة

مش هكدب عليك انا مارست كتير فى حياتى بس فيه انسانه واحده فقط كانت فيرجن و انا محبتش انى اروحها من غير ما تكون فيرجن بس مجرد ما بوستها و حطيت صباعى على كسها من فوق الفيزون و هى بتحاول تبعد ايدى حسيت برعشه جسمها بطريقه مش طبيعيه احساس غريب جدا لحد اليوم انا مش قادر اوصفه
حلو دا علشان لسة اول مرة بتبقي خام و احساس انك معاك واحدة خام دا جامد

• عجبني
التفاعلات: Adultery
كل واحد فينا لية حاجة بيحبها في وسط العلاقة و مبيقولهاش او بيتكسف يقولها اية اكتر حاجة بتحبها في السكس مع شريكك
يلحس رجلي

• عجبني
التفاعلات: محمد اسامه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مابحبش نطر الكس خالص بحبها تمصه بعد كسها علطول وانطر في بؤها و تشرب او اشيله قبل ما انطر و احط الراس ع خرم الطيز و انطر جوا الطيز ❤️

مابحبش نطر الكس خالص بحبها تمصه بعد كسها علطول وانطر في بؤها و تشرب او اشيله قبل ما انطر و احط الراس ع خرم الطيز و انطر جوا الطيز ❤️
حلو دا

كل واحد فينا لية حاجة بيحبها في وسط العلاقة و مبيقولهاش او بيتكسف يقولها اية اكتر حاجة بتحبها في السكس مع شريكك
بحب اجييهم فى كسها بتبقى لذة بالنسبالي وأنا زبي غايص فى عسلها جوا والدنيا مزليطه ع الأخر ويسلام لما تروح دعكاه فى كسها 🤤😋

• عجبني
التفاعلات: The King👑
بحب اجييهم فى كسها بتبقى لذة بالنسبالي وأنا زبي غايص فى عسلها جوا والدنيا مزليطه ع الأخر ويسلام لما تروح دعكاه فى كسها 🤤😋
احلي احساس و دا الاصل

• حبيته
التفاعلات: 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: The King👑 و Alex 45
ان الا معايا تكون عنيفه وتكون مستررش

• عجبني
بعد كل وضع اطلعو من كسها وتمصو وفي نهايه اقذف في بوقها وتمصو بعد ما اقذف

كل شي احبه

• عجبني
علي حسب كل شخص يعني انا بحب الحس الكس غيري ممكن يكون شايفها حاجه غريبه وهكذا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%