NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا صديق لسة بدري اوي عليك

الحياة لسة قدامك و لسة في احلام كتير تحققها على ما تزهد
ادينا عايشين اهو

• حبيته
التفاعلات: Sense 🌹queen
هوا يمكن يكون بدأ يدرك أن (الدنيا منفاته)

ده جزء كبير اكيد بس لو مفيش ماديات مستقره الخلافات والمشاكل هتظهر وتكتر
اكيد
كل حاجة في الحياة بتتكون من عناصر أساسية من غيرهم المعادلة ماتبقاش موزونة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مروان السامرائي الراوي و الأستاذ المنحرف
هو مش زهد ..تقدر تقول انك كبرت كفايات و بقا عندك خبرات في الحياة و المواقف اللي تقدر تعرف نهايات المواضيع و الاحداث ..فيتكون عارف أولها و أخرها ..فبتكبر دماغك ..زي ما تقول شايف الفلم قبل كدا 😁

هو مش زهد ..تقدر تقول انك كبرت كفايات و بقا عندك خبرات في الحياة و المواقف اللي تقدر تعرف نهايات المواضيع و الاحداث ..فيتكون عارف أولها و أخرها ..فبتكبر دماغك ..زي ما تقول شايف الفلم قبل كدا 😁
اه بالظبط كدة

• عجبني
التفاعلات: sexypump
من ضمن الحاجات اللي اكتشفتها انك كل ماتكبر في العمر كل ما تزهد الحياة اكتر
هتلاقي نفسك شخص غريب مش بيفرح اوي بحاجة زي الاول
مش بتزعل علي حاجة اوي
مش هتهتم مين سال ومين لا هتكتفي بنفسك وبس
بتكبر دماغك و تعمل الحجات الي تبسطك انتا بس

كلام مظبوط و الدليل هو الاعياد .. زمان كان العيد ليه فرحة فشيخة كان الواحد بيقضي اليوم كله مع صحابه و بيعمل حاجات متليقش علي سنه بس كتفم الدنيا المهم اني مبسوط
حالياً اليوم عندي في الغالب بقا نوم و لو عملت فيه حاجة بنطلع نقعد في كافيه او نلعب بلايستيشن من غير اي متعة .. دا غير طبعاً احتمالية ان يكون في امتحانات رابع يوم العيد و دا موال تاني...

• عجبني
التفاعلات: The King👑
كلام مظبوط و الدليل هو الاعياد .. زمان كان العيد ليه فرحة فشيخة كان الواحد بيقضي اليوم كله مع صحابه و بيعمل حاجات متليقش علي سنه بس كتفم الدنيا المهم اني مبسوط
حالياً اليوم عندي في الغالب بقا نوم و لو عملت فيه حاجة بنطلع نقعد في كافيه او نلعب بلايستيشن من غير اي متعة .. دا غير طبعاً احتمالية ان يكون في امتحانات رابع يوم العيد و دا موال تاني...
علي رايك و**** كلامك سليم وواقعي
بس بالنسبة لي العيد ورمضان أهم حاجة لمة الأهل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%