NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش حابب فكرة الجواز من متحررة

Mo hamed72

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير يا جماعة ،
أنا بقالي فترة كبيرة جدا حابب اوي فكرة الجواز من واحدة متحررة جنسيا وبتتقبل الأفكار والجنان وكده ، بس مش قادر أخد الخطوة دي خصوصا إني معرفش حد ممكن يقبل بكده، الفترة دي اهلي بيزنوا عليا اوي اني اتجوز وانا لسه ملقتش الحد اللي ممكن يقبل كده
رأيكم لو اتجوزت واحدة عادية وبالتدريج فاتحتها ف الموضوع ممكن تقبل ولا هتبقى مشكلة ؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: EVA18، momo salah و وردة الزمان
مساء الخير يا جماعة ،
أنا بقالي فترة كبيرة جدا حابب اوي فكرة الجواز من واحدة متحررة جنسيا وبتتقبل الأفكار والجنان وكده ، بس مش قادر أخد الخطوة دي خصوصا إني معرفش حد ممكن يقبل بكده، الفترة دي اهلي بيزنوا عليا اوي اني اتجوز وانا لسه ملقتش الحد اللي ممكن يقبل كده
رأيكم لو اتجوزت واحدة عادية وبالتدريج فاتحتها ف الموضوع ممكن تقبل ولا هتبقى مشكلة ؟

مفيش واحدة هتقبل موضوع زي ده

خدلك واحدة هي اصلا شرموطة وهتعرف تفاتح معاها الموضوع

• عجبني
التفاعلات: EVA18 و وردة الزمان
مساء الخير يا جماعة ،
إنت وحظك، من الافضل تشوف لك بنت باين عليها مستعدة للتحرر، يعني تهتم بلبسها على طريقة معينة، وتحب تخرج وتجلس بالمقاهي مع الشباب، ومعندهاش أي مشكل تشاركهم وتسمع معاهم حكايات ونكت جنسية، وتهزر معاهم. اسألها وخبرها إنك عاوز تتجوز وحتخلبها تعمل نفس الشئ لما تتجوز. أما إنك تتجوز عادي، وتخلي مراتك تدريجيا تتحرر فده مش مضمون.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير يا جماعة ،
متحررة ال هو ممكن تقبل ايه

مفيش واحدة هتقبل موضوع زي ده

خدلك واحدة هي اصلا شرموطة وهتعرف تفاتح معاها الموضوع
أنا مش عايز واحدة من الشارع أنا حد متعلم ومثقف وبشتغل في مكان كويس ف لازم الاقي واحدة تشبهني فاهمني؟

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: فحل على مرات اخويا و ezzatabolil
إنت وحظك، من الافضل تشوف لك بنت باين عليها مستعدة للتحرر، يعني تهتم بلبسها على طريقة معينة، وتحب تخرج وتجلس بالمقاهي مع الشباب، ومعندهاش أي مشكل تشاركهم وتسمع معاهم حكايات ونكت جنسية، وتهزر معاهم. اسألها وخبرها إنك عاوز تتجوز وحتخلبها تعمل نفس الشئ لما تتجوز. أما إنك تتجوز عادي، وتخلي مراتك تدريجيا تتحرر فده مش مضمون.
تمام تسلم ♥️

• عجبني
وانت عايزها متحررة لي

• عجبني
التفاعلات: Life Arch
أي حاجة.. وكل حاجة
يعنى انت عايز واحدة ملهاش فى حاجة و ممكن تكون محترمة و انت تخليها تقبل
أي حاجة.. وكل حاجة
مش واضحة الاجابة بس لو انت تقصد انها تقبل انك تمارس مع غيرها او العكس و دى تبقى نصيبة فدور على واحدة تكون كدة و سيب بنات الناس ف حالها

أي حاجة.. وكل حاجة
ايوه اي بقا ال اي حاجه وكل حاجه دي عايزها تتناك قدامك او من حد غيرك يعني ولا اي مش فاهم؟

• عجبني
  • عجبني
مساء الخير يا جماعة ،
ع حسب انت مفهومك عن التحرر ايه يعني عايزها تتناك من حد من صحابك ولا تتخيلوا انه حد بينيكها ف احسنلك حاول تحجم شهوتك تجاه الموضوع ده لو اي حاجة تانيه او اي ميول انت حاسس بيه عايز تعمله ف وسط العلاقه ف ده عادي اي واحدة مهما كانت محترمة مع العشرة والوقت والتعود هتفهموا بعض وهتتبسطوا بس احسنلك حاول تدور ع واحدة محترمة احسن من واحدة خبرة تتعب معاها لانه الحياه مش كلها سكس ونيك وبس

على البركه

طيب اذا كانت الزوجه حره فانت عاوز منها اي يعني مثلا الاكل المصاريف الاولاد وكلمتك عليها يعني هيا محتجاك في اي بردوا مش متخيلها

• عجبني
الموضوع سهل جدا بنت من الجيل الجديد بتعمل تيك توك و بترقص فيه علي المهرجنات هتفهمك اوي وهتعجبها جدا افكرك بس خلي بالك انت هتقدر تعيش حياة زي دي و بعد كدا ولو في اولاد ترضي يكونوا من رجالة تانيه مش من صلبك ولو خليتها كدا بعد فترة مش هتعرف توقفها هتلاقي نص الجيران نيمين معاها و ممكن محصل النور و الغاز والمايه و البقال و الصيدلي علشان انت كدا بتصنع شرم* عارفه انك عادي بالنسبة ليك ودا هيسسبلك فضايح كتيير جدا .. الموضوع مش سهل

• عجبني
التفاعلات: Mo hamed72
هيا المتحرره دي بتعمل ايه اصلا
يعني إنت كده حضرتك عندك وكالة لتزويج البنات، فبتسال عن الصفات إللي أخونا طالبها عشان تختار وحده، تقوم تزوجها ليه. الراجل عندو نية يتزوج بنت متحررة، وهو عارف عاوز ايه، الباقي فضول وقلة احترام

• عجبني
التفاعلات: Mo hamed72

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%