NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب اختي

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
دلوقتي انا ميولي الجنسية عادية يعني ميولي للبنات بس عادي بس بحب اوي اتكلم عن اختي واديث عليها كدا انا اية بقي؟

• عجبني
التفاعلات: Sandro
وانا متلك فحل بحب انيك البنات بس بحب اتكلم عن المحارم بس بالنهاية انا فحل و بحب انيك

• عجبني
التفاعلات: بحب اختي
وانا متلك فحل بحب انيك البنات بس بحب اتكلم عن المحاارم بس بالنهاية انا فحل و بحب انيك
بالظبط انا كدا بردو

• عجبني
التفاعلات: yousefra
  • عجبني
يتم نقل الموضوع للقسم المناسب
رجاءا في المشاركات القادمه لا تنشئ اي موضوعات للمحارم او الميول او التحرر في قسم فضفضه
تقبل تحياتي

• عجبني
يتم نقل الموضوع للقسم المناسب
رجاءا في المشاركات القادمه لا تنشئ اي موضوعات للمحاارم او الميول او التحرر في قسم فضفضه
تقبل تحياتي
تمام ومتأسف جدا

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو
  • عجبني
دلوقتي انا ميولي الجنسية عادية يعني ميولي للبنات بس عادي بس بحب اوي اتكلم عن اختي واديث عليها كدا انا اية بقي؟
كده انت ديوث

• عجبني
  • عجبني
You don‘t have to know what is that means or how the pepole will call you, what i can tell you dont touch her if she does‘t like that :)

• عجبني
You don‘t have to know what is that means or how the pepole will call you, what i can tell you dont touch her if she does‘t like that :)
I will not touch her all is it i feel horny about her

• عجبني
التفاعلات: Isal
  • عجبني
perfect!! one wrong action from you how ever small that is, it can make your sister suffering all her life
That is right i will not go to this point

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: بحب اختي و Kelwa Zoldik
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا صديقي الديوث معناه اللي مش بيغير على أهله ... بس كده

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: بحب اختي و Isal
Great man, and don‘t care much about what the people say, people always like to judge each other (Dayoth) a bullshit word
Thanks man for advice me

• عجبني
يعني انت ديوثي اخي حبيبي 😉

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بحب اختي و هانى سلامه
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%