NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
361
مستوى التفاعل
6,320
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,924
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا علياء 26 سنه اتجوزت من 4 سنين
عندي اخ واحد وماما ابويا متوفي من زمان

انا عايزه احكيلكم علي الي حصل معايا لما اتجوزت انا كنت عايشه مع اخويا الصغير علي هو عندو دلوقتي 23 سنه من 5 سنين اخويا كانت نظراتو غريبه لحظت انه بيبص عليه بشهوه انا بيضه وشكلي حلو جوزي دكتور
واخويا حلو انا خلصت الثانويه وتقدملي واحد وافقت عليه واتفقنا هندخل بعد سنه ونص الفتره دي اخويا نظراتو حسيتها غريبه
انا كنت بشوف اخويا وجسمو وهو بشورت والفانله ف الاوضه وكان جسمو حلو
انا ايام لما كنت بدخل اوضتي بلعب ف كسي وبنزل وبمسح العسل بتاعي يوم فرحي جوزي حمزه دخلني الغرفه وحضني وانا حضنتو كنت فرحانه كنت بحبو اوووي
اخدني ف بوسه وانا كنت محروجه بس متجوبه معاه ولقيتو عايز يقلعني قولتلو خود دش اكون غيرت قالي ماشي دخل للحمام وانا قلعت خالص وكنت قفله الباب من جوه ولبست كلوت وقميص نوم بدون ستيان وفضلت خايفه حمزه دخل كنت فتحت الباب هو انبهر وقالي ايه الجمال ده
وفضل يبص ع جسمي وهو كان لابس بوكسر بس وزوبرو وقف وشكلو حلو انا بقولو انا خايفه
لقيتو حضني من ورا ولقيت زوبرو بين طيزي
وبيقولي ماتخفيش ياحبيبتي انتي مراتي وكل حاجه حلوه ف حياتي اخيرا اليوم الي كنت بحلم بيه انك تكوني معايا ولقيتو بيبوس رقبتي ونفسو ف رقبتي انا حسيت ان جسمي سخن
لقيت حمزه مسك بزازي انا من الصدمه مسكت ايدو وبقولو بلاش لقيتو بيقولي بلاش ايه
وانا حسيت بزوبرو وقف اووي ولقيت حمزه بيحرك زوبرو علي طيزك وبيقولي من اول يوم شوفتك في وانا بحلم باليوم ده معاك
لما اتقدمتلك ووفقتي انبسطت اوووي انك هتبقي ملكي لقيت حمزه لف وشي ولقيتو بيبوس شفايفي وانا ببوسو كمان ولقيتو حضني ومسك طيزي اوووي وزوبري علي بطني محسيتش بحاجه الا وانا نايمه ع السرير وجوزي نايم فوقي زوبرو فوق كسي وبيمص ف شفايفي وايدو ع بزازي وانا مش عرفه اتحرك حسه ان جسمي متخدل حمزه فضل يبوس وشي
ولقيتو بيقولي انتي حلوه اوووي يابختي بيك وبجسمك انا لقيت حمزه بيمص ف بزازي وانا بقيت اطلع اهات ومش عرفه اكتمها
مش عرفه امتي وازاي حمزه خلع الشورت بتاعو انا اتفاجات بزوبرو بيخبط ف كسي لما حسيت انه هيموتني بقيت خايفه وهو لقيتو بيقولي ماتخفيش هدي نفسك وستمتعي بالحظه دي معايا لقيتو نزل يلعب ف كسي
وانا خرجت مني اهات لوحدها
ومصدقتش الي كنت بتفرج عليك ف السكس بقي بيحصلي دلوقتي انا حسيت بكسي كانو بينزل عسل بس مش اوووي ولقيت كلوتي بيتقلع وحسيت بالسان حمزه ع كسي جسمي ولع وحولت ارفع نفسي كان هو ماسك فخادي وفضل يلحس ف كسي اكتر من 5 دقايق مش عرفه قد ايه
بس انا لقيت جسمي بيتشنج وحسيت بعسلي هينزل وهو لسانو ف كسي ولقيت عسلي نزل ولقيت جوزي فضل يلحس ف كسي وبيقولي نزلي كمان نزلي فضل يلحس ف كسي لحد ماطلع يبوس شفايفي وقالي عسلك يجنن
وانا مكسوفه اني نزلت ع وشو انا لقيت زوبرو بيدخل ف كسي وهو باصص ف وشي وانا اااااااه ااااااه لا لا خرجو ولقيت راسو ف كسي وهو بيدخلو وانا حسيت ان كسي بيتفتح ااااااااه زوبر حمزه دخل جووه كسي وحسيت بوجع بسيط لقيتو حرج زوبرو من كسي وقالي مبروك يامدام علياء ببص ع زوبرو كان عليه ددمم
لقيتو بيوقفني وانا وقفت وهو قلعني كل حاجه وراح شيلني ودخلني الحمام ف البانيو كان في ميه دخلني بعد خمس دقايق طلعني وقالي جعانه كنت عايز اقوم باي طريقه قولتلو اوي
اخدني للمطبخ وانا كنت لابسه قميص نوم وتحتو ستيان وكلوت احمر واكلنا واخدني ع اوضه النوم وفضل يبوس في ولقيتو بيقلعني القميص
ولقيتو نيمني ع ضهري ونام فوقي وحسيت بزوبرو فوق الكلوت واخدني ف بوسه نسيت نفسي فيها ولقيت زوبرو ع باب كسي مش عرفه ازاي وامتي قلع الشورت ولقيت زوبرو بره كسي وكان بيزوق في اوووي ولقيت ايدو بتبعد الكلوت بتاعي وهو بيبصلي وانا ببص وبقولو براحه
وهو بيبصلي ولقيت زوبرو ع شفايف كسي وبيقولي بتعرفي تمصي قولتلو لا قالي ادخلو ناشف ولقيت راسو ف كسي وانا اااااه ولقيت زوبرو بيدهل ف كسي وانا اااااااه اااااااه وهو قالي ااااه كمان صوتي سمعيني صوتك
وانا مش قدره وهو بينيك فيا وزوبرو تقريباكلو ف كسي وهو فضل ينيك ف كسي وانا حسه بمتعه حلو اوووي مخلياني هايجه اوووي وكل الي عايزه اعملو انبسط وتمتع بس وده الي عملتو حضنتو وبقيت اخربش ف ضهرو وبقولو اااااه براحه براحه وهو مش سمعني وفضل ينيك فيا لحد مالقيت كسي بينزل ع زوبرو وهو بيزود ف النيك لحد ماقام ولحس كسي ولقيتو بيوقفني ع ركبي ومسك طيزي وهو بيقولي لسه هعلمك تمصي ازاي عشان تبقي كملتي من كل حته
جمال وحلوه وعسلك بينزل بسرعه ولسه ليك المص ويبقي انتي كده ملكه ف الجنس
قالي اعطيني ضهرك اول مالفيت حضني ولقيتو بينزل وشي للسرير وطيزي مرفوعه ولقيتو بعد الكلوت ومحسيتش غير بزوبرو ف كسي

JkNd9Mg.md.jpg
JkNdHPa.md.jpg
بقيت اتناك ومفيش حاجه طالعه مني غير اهات ماليه الاوضه كلها وهو بينيك اكتر وانا بقولو براحه براحه وهو فضل ينيك فيا
وانا كنت بتناك ومش حسا بحاجه غير بحاجه بتدخل ف طيزي انا قولتلها لا لا ياحمزه عيب وهو بيقولي ده صباع بس شكلو حلو اوووي لسه بتكلم لقيتو بينكني اوووي مبقتش عرفه اتكلم وفضلت اطلع اهات ونمت مقدرتش استحمل وهو نايم فوقي وفضل ينيك في وانا ااااااهوااااااااااه براحه بيوجعني وهو بينيك اووووي
فضلت كده شويه ولقيتو قبلني ع ضهري وقبل ماخد نفسي لقيتو رفع رجلي وزوبرو ف كسي
وفضل ينيك في وانا شايفه زوبرو داخل طالع
لحد ماهو نزل علي وبيبوس شفايفي ورقبتي

JkN2zzP.md.jpg
وانا مش قدره اتحرك ونفسي جوزي مايخلص كنت مستمتعه اووووووي وياريتها تكمل سمعت جوزي بيقول ااااه اااااه ولقيت لبن بينزل ف كسي وانا ااااححح اااحححح سخن اووووي اووووي ناااااار وهو نام فوقي وبقي يقول ااااااه اااه تجنني يالولو نام جنبي وانا ببص ع كسي ولقيت لبن جوزي بيخرج منو فضلت نايمه ومحسيتش بنفسي غير تاني يوم وانا نايمه وجوزي جنبي صحينا الصبح هو اخدني للدش استحمينا وكان عايز ينكني تاني بس انا قولتلو بعد ما اهلي يمشو اهلي كانو جايين بالصباحيه اخدني ع الاوضه وفضل يبوس في وقلعني وانا كنت خلاص ولقيتو بيقولي مصيلي اتعلمي وهو نام ع ضهرو وانا مسكت زوبرو وهو بيقولي اعمل ايه لسه بحط لساني عليه ودخلتو ف بوقي لقيت الجرس بيرن قومت وهو قالت ااااااه يلعن ام دي حاجه
انا ضحكت وقولتلو بعدين نكمل كان زوبرو وقف اوووي قالي البسي ع ماخرجلهم هو لبس شورت وفانله وعبايه وانا بلبس وبعد شوي امي دخلتلي مع خالتي سلمت عليه وقالتلي كل حاجه تمام انا اتحرجت وقولتتلها ايوه قالي مبروك ياحبيبتي عقبال ماتجيبلنا العيل وطلعنا سلمت ع قريبي ولقيت اخويا اخدتو بالحضن وهو حضني وقالي مبروك ياعلياء وقعدت وقعدنا نتكلم ونضحك لما هما مشو ولقيت بيقولي يلا نكمل
قولتلو مستعجل ليه قالي انا ع نار واخدني لاوضه النوم وهو شايلني وقالي انا مش عايز حاجه غير انك تتعلمي المص اعتبري بتاعي مصاصه
انا هعملك كل الي نفسك فيا بس اتعلمي تمصي
انا قولتلها حاضر انا هعتبر زوبرك مصاصه
لقيتو قلع ملط وبيقلعني العبايه والترنج وقلعني كل حاجه وقالي سيبي الكلوت مش محتاجينو انا كنت لابسه كلوت فاتله عشان جوزي ينبسط بلبسي تقريبا كان مخبي كسي وداخل ف طيزي
انا لقيتو نام ع ضهرو وزوبرو وقف انا دخلت مابين رجلو مسكت زوبرو وهو بيقولي يلا كنتي بتمصي المصاصه ازاي انا طلعت لساني ومن تحت لفوق وهو ااااااااااااه وبيقولي حلو اووووي انا لساني بقي بيتحرك ع زوبرو

JkNnZqN.md.jpg
فضلت احرك لساني ع زوبرو
وهو بيبصلي وقالي خلي عينك ف عيني وانتي بتمصي فضلت ادخل راسو ف بوقي ولساني جوووووه يلعب في وهو اااااه اااااه حلو اوووووي وانا مدخلتش غير راس زوبرو وهو ااااااهوحلو اووووي يالولو دخلي زوبري كمان جووه انا دخلت زوبرو للنص

JkNoK1S.md.jpg
وقفل شفايفي علي وقرص بشفايفي ع زوبرو ورفع نفسي كاني بفعصو بشفايفي
وارجع تاني ادخلو فضلت ع كده لقيتو
بيقولي افتحي بوق ومصي علطول ابعدي سنانك عنو شفايفك بس انا عملت زي ماهو قال
وبقيت امص زوبرو وهو نايم ومبسوط
ولقيتو بيقولي العبي بايدك ف بيوضي انا طلعت زوبرو من بوقي وبالساني ع بيضانو العب في وهو اااااااه واخدت بيضه ف بوقي امصها وهو حلو اوووووي بقيت امص الاتنين
وهو غمض عينو وانا رجعت لزوبرو تاني
فضلت امص في وهو بيقولي قربت قربت وانا بمص وانا بقيت بالساني احركو ع راس زوبرو كنت ابلع الراس ولساني بيلعب ف الفاتحه بتاعت زوبرو حسيت بزوبرو بينفخ ف ايدي طلعتو ومشيت لساني عليه وهو بينهج ولبنو بينزل ع زوبرو متنطرش فوشي زي مكنت بشوف ف السكس وانا لسه بحرك لساني ع عرق زوبرو لحد مانزل

JkNzEfp.md.jpg
وبلعت الراس واخدت البن الي لسه ف زوبرو ف بوقي مملح وحلو ونمت وانا بلعب ف زوبرو لحد مانام خالص وهو اخدني ف حضنو وقالي اتعلمتي الحاجات دي فين قولتلو بصراحه صحبتي متجوزه وحكتلي الي بتعملو نع جوزها وفرجتني غ فيديوهات جنسيه واتعلمت وشوفت هيا قالتلي لما اتجوز جوزي هيطلبهم حبيت اتعلم
هو قالي واتعلمتي احلي علام
وهو ف حضني قالي صحبتك متجوزه مين قولتلها بتسال ليه قالي عادي قولتلو واحد معرفوش
قالي حلوه قولتلو ايووه حلوه
نمنا تاني صحينا ع العصر اتغدينا واخدني ع الاوضه وقلعني واكتر من 10 دقايق ينيك فيا ونزلت مرتين وهو نزل جوايه ونمنا من التعب وصحينا ع 2 بليل دخلنا نتشطف وانا ف الحمام نزلت ع ركبتي ومسكت زوبرو وبقيت امص في لحد منزل ع وشي وانا وهو مبسوطين اووووي واتشطفت وعملتلو اكل واسبوع كامل كل يوم نيك ومص تقريبا مرتين او تلاته ف اليوم

يوم الجمعه كان عازم اختو عندنا مع ولادها الصغيرين انا عملت احسن اكل وكنت بحب اختو بسمه عندها 30 سنه ولادها صغيرين
مكنتش مصدقه الي شوفتو بعيني لما اتغدينا وبسمه اصرت تعمل شاي انا دخلت الاوضه بجيب فلوس عشان اعطيها لولادها
ماشوفتش جوزي ف الصاله عطيتهم الفلوس وروحت ابص علي بسمه ببص لقيت جوزي حاضن اختو وبيبوس فيها وهيا حضناه اوووووي
وانا رجعت وبقيت مش عارفه اعمل ايه اصوت ولا اعمل ايه جسمي ارتعش وبقيت خايفه
قعدت رجع مع اختو ومعاها الشاي ولقيتو بيقولها زي ماقولتلك كده ماتجبيش سيره لحد قالتلو ماشي وانا بشرب الشاي وشربتو وكبس علي النوم حسيت ان في حاجه غريبه نمت بسرعه مصحيتش الا بليل صحيت ولقيت حمزه بيقولي كل ده نوم قولتلو مش عرفه نمت ازاي قالي ولا احنا احنا كنا بنتكلم وانتي نمتي ع الانتريه دخلناك جوه وانا شكيت في كلامو
انا مستحيل انام كده اول مره تحصلي بليل
عملت شاي ولقيتو بيقولي يلا نعمل واحد انا قولتلو زي مانت عايز لقيتو قالي انا عايزك تمتعيني لقيتو قلع الشورت والفانله
ووقف وبيحسس ع جسمي وقلعني القميص وانا لما قلعت لقيت عضه ف بزي معلمه اووي وانا بزازي بيضه بقولو دي ايه هو مردش علطول قالي وانتي نايمه كنت عايزك فضلت امص ف بزك عشان تصحي ماقومتيش عضيتك بس معرفش انها هتعلم انا شكيت في قولتلها برحتك ياحبيبي
انا قلعت القميص والي تحتو وفضلت بالكلوت قالي لفي وريني طيزك وريتهالو وبقيت اهزها ليه وهو ضربني عليها وبيضحك قالي مره تمصيلي ومره انيكك انا قولتلو انا بقيت احب المص اوووي قعدت عند فخادو ومسكت زوبرو ادعك في لحد ماوقف بلعت زوبرو

JkNc8ZP.md.jpg
وبقيت امص ف زوبر جوزي وهو مسكلي زوبرو وبيقولي مصي اوووووي وهو غمض عينو
ولقيتو بيقولي مصي اوووي يابسمه انا سمعت الاسم وعملت نفسي ماسمعتش حاجه
بس معرفش ليه بقيت امص اوووي
وهو بيقول اااااه كمان كمان وانا فضلت امص ف زوبرو جامد لقيتو بينزل بسرعه ف بوقي انا قفلت ع راس زوبرو وهو بينزل انا بلعت لبنو كلو وهو بينهج نزلت امص بيضانو

JkN0G1e.md.jpg
بقيت الحس بيضانو وهو مش بيتكلم
رجعت امص زوبرو تاني وكان لسه وقف
وانا بمص وفي لبن بيخرج معايا من زوبرو وانا اخدت لبنو وتفيتو ع زوبرو ونزلت امص

JkNEFNR.md.jpg
وزوبرو كلو ميه وصوت المص حلووو وهو بيقولي انتي جميله اووووي انتي بقيتي شرموطه اول مره يشتمني انا خرجت زوبرو وحطيتو ع خدي وضربو ف وشي وقولتلو انا شرنوطه ياحمزه انا شرموطه ليك انت وقحبه ومتناكه لزوبرك ولو طلبت مني اي حاجه هعملهالك
واتا رحعت امص تاني وهو قالي وانا هدلعك ي شرموطه يامتناكه وفضلت امص ف زوبرو لحد ماهو قالي انه هينزل خرجت زوبرو وهو نزل ف وشي وانا بضحك

JkNGf5b.md.jpg
JkNGqej.md.jpg
نزلت ابلع لبنو الي ع زوبرو بالساني فضلت امص زوبرو وخلصت وطلعت اخدت شفايفو ف بوسه طويله وقعدت ف حضنو
وهو اخدني ودخلنا الحمام استحمينا وطول الاسبوع كل يوم مرتين يوم الخميس مرداش يعمل حاجه تاني يوم الجمعه لقيت اختو عندتا انا شكيت وقولت لازم اعرف بيحصل ايه من ورايا
اتغدينا وانا شايفه بسمه لبسه عبايه ضيقه وجسمها حلووو ولقيتها داخله تعمل شاي انا دخلت اوضتي وخبيت تبفوني وشغلت فيديو يصور وعملتو وضع الطيران عشان مايعملش صوت خالص وشربت الشاي وحسيت نفسي دايخه دخلت نمت ولما صحيت روحت ع تلفوني كان فصل شحن خوفت ليكون مسجلش شحنتو وانا جنبو فتحتو لقيتو فيديو ساعتين انبسطت اوووي برن ع حمزه قالي انه عند واحد صحبو فتحت الفيديو وبقيت اسبق لحد لما لقيت بسمه داخله عندي وقلعت العبايه ووشوفت لبسه قميص نوم طويل قلعتو وجوزي دخل وقالها عيالك بره بيلغبو قالتلو خليك بره لما انديلك طلع ولقيتها طلعت بزي وبتلحسو بالسانها وفضلت تمص ف بزازي وبتعض فيها ونزلت ع كسي وانا مستمتعه بالي بشوفه ولقيتها قلعتني الكلوت وبتلحس كسي
ولقيتها وقفت وقلعت خالص وفتحت شنطتها
واتصدمت لما لقيت معاها زوبر صناعي بقيت مش مصدقه ولقيتها بتدخلو ف كسي وفضلت تدخلو في لما جوزي دخل ولقيتو بينيكها من ورا واانا مش عرفه ليه مبسوطه
وجوزي بينيك اخته

وبسمه بتنكني بصناعي وانا خطيت ايدي ع كسي
فضلت ادعك في لحد ماشوفت جوزي بينزل ف كسها وهيا فضلت تنكني اوووووي خرجتها وقالت لجوزي يلا دورك انا استغربت الكلمه ولقيت جوزي فوقي نام ولقبت اختو بتدخل الزوبر ف طيزو بقيت مصدومه ومش مصدقه ولقيتها بتقولو زوبرك وقف تاني ياخول مسكتو ودخلتو ف كسي وهو مطولش بعد دقيقه ونزل ف كسي
وهيا لسه بتنيكو ف طيزو هو قالها خلاص كفايه قالتلو اتحرك ياوسخ خليني انبسط بيها
لقيتها رفعت رجل ودخلت بكسها ع كسي وفضلت تدعك اووووي وكسها ع كسي وبعد اكتر من 5 دقايق لقيتها بتصرخ وبتنزل ولقيتها بتنزل كتير اووووي ولحست كسي ولبستني وططلعت ولقيت جوزي دخل يطمن ويظبط هدومي ومشي وانا مش مصدقه ان كل ده حصل
جوزي رجع ونام وانا سهرانه بفكر ونمت من التفكير تاني يوم بليل حمزه نايم فوقي وبينكني وانا تفكيري كلو ف الي شوفتو
ومابقتش عرفه اعمل ايه جوزي نايم فوقي وانا رابطه رجلي عليه وهو بينكني
جتلي فكره روحت بايدي احسس ع ضهرو ونزلت لحد طيزو يدوب بلمسها وبشدو عليه وقولتلها عايزه امص هو وقف نيك وانا قولتلها نيك بوقي نمت ع ضهري وهو طلع قعد ع صدري وزوبرو ف بوقي بقيت امص وانا مسكت طيزو
وواحده واحده مشيت صباعي ع خط طيزو وهو ماتكلمش اول مالمست خرم طيزو جسمو اتهز
وبصلي وانا بمص وبحرك صوباعي ع خرم طيزو
بعد دقيقه لقيتو نزل ف بوقي
وانا بلعت لبنو وقولتلو عرفت اخليك تنزل ازاي بسرعه هو قالي كده عيب ياعلياء وقعد شكلو زعلان انا بلعت لبنو قولتلو معلش ياحبيبي
مكنش قصدي بس انت لما لمست طيزي انبسطت اووووي وانا قولت انك مش هتزعل
قالها عيب انا راجل قالتلو طبعا ياحبيبي
بس احنا ع السرير اي حاجه بتمتعنا نعملها
وانا اعمل اي حاجه عشانك مردش عليه
روحت ف حضنو قولتلو انت زعلت قالي لا مزعلتش انا نمت ع صدرو وبقيت احسس ع بطنو
وقولتلو انا مستعده اعملك اي حاجه تبسطك
وبصتلو قولتلو حمزه قالي نعم ياحبيبتي
قولتلو انا عارفه ان الراجل بيهيج لما الست بتحسس ع طيزو صحبتي قالتلي ان جوزها كده
لو انت عايزني اعمل كده عرفني
لقيت زوبرو وقف وبيقولي ح ح خاضر هعرفك انا نزلت ع زوبرو وبقولو هو وقف ليه كده مردش اخدت زوبرو تاني ف بوقي امص في براحه وهو نايم وانا بلعب ف بضانو وحركت صباعي ع طيزو وهو ماتكلمش وروحت مدخله عقله ف طيزو وهو طلع اااه خفيفه وانا صباعي ضفرو كبير
حسيت بطيزو بتقفل ع صباعي خرجتو ودخلتو تاني وانا لقيتو هاج اوووي ومسك دماغي كان هيموتني مخنوقه وانا صباعي دخل لنصو ف طيزو ولقيتو بيرفعني ع زوبرو وقعدني عليه وفضل ينيك فيا بنفس الوضع انا بقيت انط ع زوبرو وهو نزل ف كسي بعد منزلت علطول ملاني لبن
فضلنا نبوس ف بعض يوم ورا التاني
وانا بقرر وهو بقي عنيف بعد كل بعبوص اليوم الي خليتو يفنس طيزو وانا لحستها بالساني وهو مبسوط اووووي وكل ماخلص يهبدني زوبر يموتني وبقيت كل يوم كده اتعودنا خلاص
ف مره كانت نايم عليه وزوبرو ف كسي ولقيتو بيقولي زوبري عجبك يا لولو قولتلو اوووي
قالي لو كان بايدي تختاري زوبر كنتي هتختاري اكبر ولا اصغر قولتلو يكون زيك او اكبر
فضل ينيك في وانا برد عليه وهو يزيد ف النيك
ويقولي يعني انا زوبري حلو
قولتلو ايوووه حلو قالي لو جبتلك زوبر كبير عن بتاعي هتخليه ينيكك انا مش عارفه هو بيقول ليه كده قولتلو لا مش هوافق الا برضاك انت وهو بيقولي ااااااه يعني هتوافقي تتناكي من غيري
وانا قولتلو ايوووه هوافق بس انت تتفرج عليه وهو قال اااااااه هتفرج عليك وانتي بتتناكي ولقيتو فضل يقولي اتناكي من زوبرو الكبير ولقيتو بينكني اووووووي وانا اااااااه اااااااااااااه فضل ينيك لحد مالقيت بركان جووووه كسي
فضل يبوس في وقالي لولو انا بقول الكلام ده عشان نمتع بعض قولتلو عرفه ياحبيبي وانا مبسوطه بكلامك اووووي
قالها بجد قولتلو ايوه جدا تخيلت للحظه ان في راجل تانيه مكانك حسيت جسمي اترعش ونزلت قالي طول ماحنا ع السرير نمتع بعض باي كلام واتفقت معاها ع كده واليوم التاني اخويا كان عندي وانا كنت لابسه عبايه بيتي ضيقه
وحسيت بخويا بياكل ف جسمي
اخويا روح لما حضني وانا بزازي ف صدرو
بليل جوزي قلعني ولقيتو بيقولي تخيلي ان مش جوزك قولتلو حاضر انت مش جوزي
قالي انا واحد كنت ماشي ف الشارع وشوفتك ف البلكونه وعجبتيني وطلعتلك وانتي اخدتيني ولما سالتك ع جوزك قولتيلي مسافر وانتي دلوقتي عايزاني لنيكك وانا عجبتني الفكره
قولتلو نيكني قبل ماجوزي ياجي هو قالي جوزك فين قولتلو مش عارفه
يلا نيك البوه بتاعتو لقيتو دهل زوبرو ف كسي
وقالي وايه كمان قولتلو زوبرك كبير اووووي نيك الشرموطه فضل ينيك اووووي وانا اقولو براحه عليه وهو مش رحمني لقيتو وقف نيك وقالي جوزك سيبك كده وراح فين قولتلو مع صحابو وسيبني لوحدي عايزه راجل معايا وهو قالي انا الراجل فضل ينيك في لحد منزل ف كسي وكنت احلي نيكه خلصت واستمتعت بيها اووي
وهو مبسوط وبيضحك وقالي حلو قولتلو اوووي
واتقررت دايما وانا بقيت الحس طيزو وانا بمصلو ودخلت صباعي كلو ف طيزو وهو بعدها ينكني
عده شهرين ع الحكايه دي واختو كانت مش بتاجي الفتره دي انا بقيت ابعبصو وهو يتخيل ان حد غريب ويفضل ينكني وينزل ف كسي
انا اخويا كان بياجي دايما وجوزي موجود وكنت بلاحظ اخويا بيبص ع جسمي وجوزي لاحظ ده كمان وانا لما اخويا يمشي جوزي يدخلني وينكني علطول من غير مايتكلم وكل مره لبسي يكون ضيق وجسمي تقريبا واضح وجوزي مش بيتكلم

جوزي وانا ف حضنو قالي اخوك علي دمه حلو قولتلو ايوه قالي بقي بياجي هنا علطول قولتلو بياجي عشاني قالي مش بتلاحظي حاجه قولتلو ايه هيا قالي بيبص ع جسمك قولتلو لا
قالي وانتي لبسك بقي ضيق قولتلو ده الي موجود عندي البس ايه يعني اليوم ده جوزي نكني برومانسيه غير العاده وبقي راكب فوقي وانا قاتحه رجلي وهو زوبرو ف كسي بيقولي غمضي عينك وتخيلي حد انا افتكرت اخويا علي بسومردتش اقول هو بقي ينيك ويقولي ها مين ف بالك قولتلو مفيش حد وانا بحسس ع طيزو وببعبصو وقولتلو قولي نفسك مين ينكني انهارده
قالي اقولك ومش هتزعلي انا عرفت انه هيقول اخوكي قولتلو لا مش هزعل قالي اخوك علي
قولتلو عايز اخوك ينكني ياحمزه قالي اااااه قولتلو اخويا بيحبني لو نام معايا مش هيسيبني
لقيتو بيقولي اااااه ياريت ولقيت زوبر جوزي بينزل ف كسي وانا بنزل معاها كمان
وهو حضني وبيقولي اول مره ننزل مع بعض
لما جيبنا سيرت اخوك علي
قولتلها انا لسه عايزه قالي عشان كده عايز اخوك معايا نريح بعض عليك وانا قولتلها اخاف ينزل جوايه واحبل منو قالي المهم تشبعي
قولتلو هتخلي اخويا ينكني انت كمان تنيك اختك قالي ااااه هيبقي نيك حلو اووووي
وفعلا بليل نكني حلو اووووي وانا بقيت خلاص تجراءت وبقيت اتطلم معاها عادي
ف يوم واحنا قاعدين بقولو هتنزل الشغل امتي قالي لما اشبع منك وشدني ف حضنو
قولتلو يعني هطير قالي لو سيبتك لو حد طلع هتدخليه جووه وتغتصبيه وانا ضحكت وبقولو مانت الي عودتني علي كده كنت ارحمني
قالي هنزل الشغل بس اخوك ياجي هنا وبيضحك وانا قولتلو اخويا لو قعد معايا ساعه هتلاقيني ركبت ع زوبرو وبتضحك هو قالها تعمليها فضلنا مع بعض لحد مالقيتو قالي مصيلي قولتلو عنيها
قالي تخيليني اخوك علي قولتلو حاضر انا كنت لابسه بلوزه وشراب طويل مخرم وكلوت بس
قالي هتمتعي اخوك علي
انا روحت قعدتو وقعدت مابين رجلو وبحك طيزي ع زوبرو وقعدت ع ركبي ودخلت مابين رجلو ومسكت زوبرو وبقولو هخليةاخويا يفشخني ف غيابك فتحت السوسته وطلعت زوبرو
وقولتلو انسي انك جوزي انت دلوقتي اخويا علي
قالي حااضر مسكت زوبرو ومشيت لساني ع زوبرو

JkO3fs9.md.jpg
قولتلو تعرف ياعلي من يوم جوازي وانا حسا بيك بتبص علي وع جسمي انهارده انت بتاعي خليني امتع نفسي بيك وجوزي مش هنا لقيت جوزي بيقولي جسمك ف العبايه حلو اووووي
قولتلو شوفتك وانت بتتفرج ع جسمي
كنت عايزه اخدك الاوضه وتنكني بس لولا جوزي
قاعد لقيتو بيقولي انا وانتي لوحدنا يلا وريني هتعملي ايه انا اخدت زوبر اخويا وبقيت امص في اووووي ونيمتو ع بطنو واخدت البيض ف بوقي

JkOFCQI.md.jpg
وجوزي بيقولي مصك يجنن يالبوه انا ببصلو وقولتلو عشان نفسي بجد ف اخويا علي وهو بيقولي بتتكلمي جد قولتلو ايووووه بجد وبقيت امص زوبرو وهو بيبصلي فضلت امص ف زوبرو اووووي وقولو بحبك ياعلي حمزه عشان خطري سيب علي ينام معايا وانا بمص وزوبرو ف بوقي
وبقيت اقولو انا نفسي اتناك من اخويا اجرب لبنو ف كسي ولقيت حمزه مغمض عينو وانا طلعت زوبرو ولقيت زوبرو بينزل لبنو

JkOfjqP.md.jpg
ع وشي وانا بضحك وهو نزل ع وشي
وانا فضلت امص ف زوبرو لما نضفتو
قولتلو بتنزل بسرعه لما بتسمع سيرت اخويا
قالي بهيج لما بشوفو بيبصلك وانا جنبو
بكون عايز اسيبكم ومشي لوحدكم
قولتلو انا بجد ياعلي عايزه اخويا ينام معايا قالها بتكلم بجد انا روحت قعدت مكانو وفتحت رجلي وقولتلو انا عارفه انك بتنيك اختك بسمه وشوفتها بتعمل ايه فيا وشوفت كل حاجه بينك وبينها هو رجع لورا انا قولتلو انا مبسوطه بكل حاجه بتعملوها بس عايزه اخويا كمان ينكني زيكم
لو موافق ياحمزه انا فتحالك رجلي نكني وكمل ع اساس انك اخويا لو مش موافق قولي
لقيت حمزه قام وبدون كلام مسك زوبرو
JkOCng1.md.jpg
وراح مدخلو ف كسي وانا انبسط اووووي طلعت ااااااااه وهو مدخلو كلو ولقيتو بيقولي وانا عايزك تتناكي من اخوك علي من زمان وانا اتفرج عليك وانا بسمع الكلام ومبسوطه اوووي
وقالي كلميه وخليه ينيكك ف كسك وينزل جواك وانا روحت كتفت حمزه بايدي ورجلي

JkOnjwJ.md.jpg
وزوبرو كلو ف كسي وانا ااااااااه مش هسيبك تخرجو غير وانت منزل جوايه ياعلي حبل اختك حبيبتك فضل ينيك في اكتر من 5 دقايق
وانا نزلت مره وهو بينزل ف كسي
وراح بعد وانا اااااه اااااه هو خرج زوبرو وانا فاتحه رجلي وبقولو اتفرج ع كس مراتك تخيل ياحمزه اخويا ينزل جوايه وحبل منو قالي لا اوعي اتناكي منو بس تحبلي لا
اليوم ده نكتها كمان مره
وقعدت افكر احاول مع اخويا ازاي
وفكرت وخليتو موجود مع جوزي ف يوم وطلعت بترنج خفيف كلوت وستيان واضحين

واخويا عينو هتاكلني بقيت اتمرقع اودامو ف المشيه وكنت بقعد جنبو وجوزي يعمل نفسو مش واخد بالو وانا اوطي اجيب حاجه اهزر معاه
اخويا خايف ف يوم كلمت جوزي كان ف الشغل عرفتو ان انا رايحه عند ماما شوي روحت وانا عايزه اشوف اخويا وصلت كان هو صاحي حضنتو جامد ودخلت سلمت ع ماما وقعدت معاها وعملت غدا وانا لبسه عبايه ضيقه واخويا بيتكلم معايا
وانا وقفه ف المطبخ وبتحرك وطيزي تجنن ف العبايه وانا بقيت اهز ف جسمي اودام اخويا ودخلت الحمام وانا عارفه ان المطبخ شباكو بيبص ع الحمام ورفعت العبايه ونزلت بنطلوني وبقيت ادعك ف كسي وانا عارف ان علي هيبص علي بقيت العي ف كسي وفعلا لمحت علي بيبص وانا طلعت صدري بره وبقيت ادعك ف كسي ونزلت عسل ع فخادي غسلت كسي وخرجت
ورجعت للمطبخ واخويا قاعد وانا لمحت زوبرو وقف اوووي وانا خوفت ماما تشوفنا كده
روحت لبست هدومي وقولتلو بكره تعال اقعد مع اختك شوي عايزاك ف موضوع قالي حاضر بكره الصبح هجيلك وانا جهزت نفسي وبقيت كاني عروسه من جمالي جوزي قبل مايطلع الشغل اخدني ع السرير وفضل ينيك فيا اتاخر عن الشغل ونزل وماتشطفش وقالي هتشطف هناك
نضفت نفسي ولبست عبايها بيتي ضيقه وتحتو قميص نوم لحد فخادي وكلوت وستيان
واخويا وصل الساعه 10 كنت مروقه نفسي وهو دخل قعد وجبتلو يفطر وقعدنا نتكلم وانا بكلمو عن الجواز ومش عارف افتح معاه سكه ازاي العصر اذن وانا قولت لجوزي اتاخر شوي قربت وهو قالي لما تخلصي كلميني
وانا قولت ل علي ادخل خد دش الجو حر دخل وانا خبطت عليه وعطيتلو شورت قولتلو البسو وانا لبست تيشرت وجيبه بدون اي حاجه تحت التشيرت او الجيبه كنت خلاص ناويه حتي لو هغتصبو اخويا طلع وشافني اتجنن حسيتو بيرتعش قعد اودام التلفزيون بيتفرج ع فيلم انا روحت جنبو وقعد وفخادي واضحه
وبيضه بنسمع فيلم روحت نايمه ع فخادو وانا ببص ع زوبرو الي وقف ف وشي بقيت انفخ في وحسيت زوبرو وقف اوووووي
وانا عيني ع زوبرو وانا عارفه ان اخويا خلاص بقي ع اخرو ولقيت اخويا حط ايدو ع شعري يلعب في وانا مش بتحرك لحد مانزل ع كتفي وانا نفسي اعض زوبرو الي وقف لقيت اخويا حط ايدو ع بزي جسمي قشعر اااااااه مش مصدقه لقيت ايد اخويا بتنزل التشيرت ومسكت حلمت بزي

JkOULXI.md.jpg
فضل يحسس ع بزي ويلعب بصوابعو ف الحلمه وانا طلعت اااه خفيفه هو بقي يفعص ف بزي ولقيتو بيحط ايدو ع شفايفي وانا بلعت صوابعو الاتنين امص فيهم وهو رجع مسك بزي وانا روحت احسس ع زوبرو من فوق الشورت
حسيت انه ضخم اووووي اكبر من بتاع جوزي نفسو وفعلا انا لقيت اخويا علي مسك زوبرو وبيطلعو وكان كبير اوووي وغامق ولقيتو بيحطو ع شفايفي انا فتحت بوقي وهو دخلو ف بوقي

JkO6mn2.md.jpg
اخويا علي لما شافني بلعت نص زوبرو وبمص في خرجو تاني وانا مسكتو وبقيت الحس في زي الجيلاتي بالساني ع عرق الزوبر واخويا بيضرب وشي وانا روحت امص في زوبرو ولقيتو بيقولي مصي اووووي يالولو مصي زوبر اخوك ياحبيبتي وانا بقيت امص زوبر اخويا اوووووي وهو بقي صوتو عالي وانا بمصلو ولقيتو مسك دراعي وشدني من شعري وزوبرو كلو ف بوقي واتا مش قدره اتحرك وبوقي مفتوح ع الاخر
ولقيتو بينزل لبنو ف بوقي لاخر نقطه ولبن كان بينزل ف بوقي بيقع تاني
JkOs3LQ.md.jpg
فضل مسكني كده وزوبر ف بوقي ولقيتو بيرتعش تاني ولبن تاني بينزل ف بوقي انا قفلت بوقي وبقيت ابلع لبن اخويا علي تاج راسي ورجلي
بلعت كل البن وهو بينهج نزل مرتين ورا بعض
انا لقيتو مريح جسمو لورا انا رجعت ونمت علي صدرو وهو حضني

JkOmgO7.md.jpg
قالي انا اسف يا علياء مكنش قصدي
انا قولتلو انا محتاجاك ياعلي معايا وهو باصص بيقولي يعني مش زعلانه قولتلو لا مش زعلانه
قوم عشان تلبس عشان جوزي جاي وبكره تعال الصبح نكمل وروحت بوستو من شفايفو بوسه طويله وقالي انا نزلت مرتين لولا كده كنت مش هسيبك قولتلو تتعوض ياحبيبي هستناك بكره الصبح وانا كنت مبسوطه اووووي اخويا علي زوبرو كان ف بوقي انا دخلت الحمام وقعدت وفضلت ادعك ف كسي لحد منزلت اطلعت مبسوطه اني وصلت ل اخويا
جوزي رجع بعد شوي دخل تخت الدش وانا دخلت معاه اشطفو ومسحت جسمو حته حته
وحكيتلو الي حصل وزوبرو وقف اووووي وانا بدعكو بايدي وبحسس ع طيزو ودخلت صباع ف خرم طيزو وزوبر وقف اووي
زوبر حمزه وقف زي المدفع
وانا ببعبص في طيزو وبالايد التانيه بلعب ف زوبرو فضلت ع كده وهوو مبسوط وانا بدخل صباع والتاني ف طيز جوزي انا وقفت وراه وحضنتو وصدري ف ضهرو
بقولو حبيبي وهو بيقولي نعم انا مسكت زوبرو وبقولو اخويا علي زوبرو كبير عن بتاعك
مكنتش اعرف انا بقيت اتكلم عن اخويا وجوزي مغمض عينو وانا بدعك ف زوبرو
وبقيت انا نفسي مولعه زوبر حمزه زي المدفع مستني حاجه يدخل فيها انا مسكتو من زوبرو وشديتو ع الانتريه وروحت قعدتو عن الانتريه وخليتو كانو نايم وقولتلو عايزاك انهارده تتخيل ان اخويا بكره هينام معايا لما تخرج للشغل مسكت زوبرو وبقيت امص ف زوبرو الكبير وكنت مبسوطه اوووي انا حسا بطعم الجنس وحلوتو فضلت امصلو وطلعت ف زوبرو وقعدت عليه وبقيت انزل وطلع عليه وزوبرو كلو يدخل ويطلع

JkvY0Rj.md.jpg
انا بقيت نزله طالعه ع زوبر جوزي ولما بتعب بقولو نيكني نييييك وهو بيرفع وسطو بيقعد ينكني واناونزلت ع شفايفو ابوس فيها وقولتلو مش مصدقه انك هتخلي اخويا ينام معايا وينكني زيك وانا بنزل وبطلع ع زوبرو وحسا ان كسي بينزل ميه من غير ماحس وصوت النيك يجنن انا قعدت ع زوبرو وكلوووو جوووه كسي وبروح يمين وشمال وزوبر حمزه بيخبط ف جميع حوانب كسي وانا فضلت اهز طيزي ع زوبرو ولقيت كسي بينزل عسلو وزوبر جوزي اتغرق عسل وهو اااااه وانا بقولو مش قدره مش قدره وبقيت انزل وطلع جاااامد ع زوبرو ولقيتو مسك طيزي وبقي ينيك فيا وانا بنزل وطلع وكسي صوت زوبر جوزي قي كانت تجنن فضلت كده لحد مالقيت جوزي بينزل لبنو ف كسي زوبرو خرج من كسي

Jkvlwg9.md.jpg
ورفعت كسي ونزلت ع زوبرو الي بقي ف نص كسي بقيت احكو ف كسي ولبنو بينزل ع زوبري
وانا بقول ل جوزي انت شبعت ياحبيبي قالي ااااه
قولتلو انا لسه محتاجه كمان
وهو قالي شويه ارتاح بس انا نمتوف حضنو وبقيت احسس ع جسمو وقولتلو تعرف اخويا شعر صدرو كبير بحب ادعك فيهم اوووي
وفضلت اتكلم معاه وبلعب ف البيض ونزل بصباعي العب ف خرمو فضلت ابعبص في
قولتلو حمزه قالي نعم قولتلو انا شوفت اختك بتنيكك ف طيزك هو في راجل قالي لا لا
هحكيلك بعدين

وانا قولتلو عايز اخويا علي ينيكك
قالي بتقولي اييييه ياكسمك
انا روحت قعدت ع زوبرو ومسكتو ودخلتو جوه ف كسي بايدي
Jkv1gcP.md.jpg
قولتلو انت زوبرك بيوقف لما صباعي بيلمس طيزك وطيزك حلوووه وايه يعني لو انت بتتناك فيها اخويا هكلمو وهو هينفذ ليه اي طلب
وتخيل انا نايمه ع ضهري وزوبري ف كسي وخويا فوق منك وزوبرو ف طيزك وينزل ف طيزك ونبقي مع بعض دايما فضلت اتكلم وبدون اي شعور حمزه نزل لبنو ف كسي تاني وانا بقولو شوفت سيرت اخويا بتعمل فيك ايه
لقيتو بيقولي انت بتتكلمي جد ياعلياء قولتلو لا طبعا بتخيل ياحبيبي بس

فضلت ف حضنو وقولتلو كمل ايه الي حصل مابينكم لقيتو بيقولي اختي هيا الي عملت كده لما كنا ف المصيف كانت لبسه قطعتين والناس بتبص عليها كانت متجوزه وزعلانه من جوزها ومعايا انا وبابا وماما وانا زعقت معاها عشان لبسها وتاني يوم اتقرر نفس الموضوع هيا زعلت وراحت الشقه وبابا قالي روح رجعها روحت وراها ودخلت اوضتها كانت نايمه ع بطنها وبتعيط انا قعدت بقيت اهدي فيها وهيا قالتلي البنات كلها لبسه كده قولتلها ياحبيبتي انتي متجوزه وجسمك حلو وانا شايف الناس بتبص عليك
قالتلي انت عجبك الناس وهيا بتبص عليا قولتلها لا طبعا قالتلي خلاص مدام بتغير عليا يبقي انت لوحدك هتشوفني كده ولقيتها بتوريني جسمها وبتقولي هو انا جسمي حلو وانا ساكت وانا لقيت نفسي حضنتها ولقيت منها مقاومه ضعيفه
وانا قلعتها وقلعت ونمت معاها وبدون قصد نزلت فيها قولتلو حبلت منك قالي ايوه الواد الصغير مني وانا قولتلو وبعدين قالي لما خلصت معاها هددتني انها هتقول ل بابا وماما وانا خوفت ولقيتها قالتلي انها لازم تفتح طيزي انا رفضت لخد مالقيتها هتقولهم اخدتها ودخلت اوضتي ولقيتها قلعت وقلعتني ونزلت تمص ف زوبري اول مره تمص ليه مكنتش مصدق قامت وقعدتني ع الكرسي الي ف اوضتها وركبت فوق زوبري وفضلت كده لحد مانزلت تاني ف كسها
هيا قالتلي خلاص مبسوط ولقيتها بتخليني افنس ع الكرسي ودخلت صباع والتاني وانا بقيت اطلع اهات فضلت تبعبصني اكتر من ربع ساعه لما حسيت ان طيزي وسعت
تاني يوم جتلي اوضتي وخلتني انيكها مرتين ولقيتها بتدخل جزره ف طيزي وكل يوم علي كده بعد شهر قالتلي انها حامل مني وقولتلها وجوزك قالت هو لسه مايعرفش انا حبله من اسبوع
ومفيش غيرك لمسني انبارح خليت جوزي ينزل جوايه عشان ابقي اعرفو ان انا حامل
وبقيت كده معاها سنتين لحد مالقيتها جيبالي الصناعي الي شوفتيه كانت تسيبني انيكعا الاول
مره مرتين لحد ماتعب وهيا تكمل عليا
ويوم ماتجوزتك هيا كانت معايا لما اتقدمت كانت هيا الي بتختارلي العروسه هيا وفقت عليك زيي ويومها بليل اتخيلنا انا وهيا وانتي معانا وكانت احلي متعه وبقيت انزل ف كسها لحد ماخلفت ابني وفعلا طلع شبهي واتقرر الموضوع نيك جول الفتره الكبيره ومكنتش اعرف انك هتعرفي

انا قولتلو كل ده بيحصل واخدني واتشطفنا
وانا ف الحمام قولتلو حمزه هو انت بتحس بايه لما صباعي بيدخل فيك
قالي نفس احساسك وزوبري ف كسك متعه
انا قولتلو وانا مش همنعك من المتعه دي بعبصتو وهو ضحك وطلعنا دخلنا ننام وانا روحت المطبخ جيبت خياره حوالي 15 سنتي ورفيعه شوي وانا نمت وراها وهو نايم وانا مديت ايدي تحت الشورت ببعبصو وهو قالي عايز انام انا مسكت الخياره ودخلتها ف الشورت بتاعو وهو حس بيها ع طيزو لقيتو بيقولي سقعه انا قولتلها عشان تبرد طيزك وهو مردش وانا نزلت الشورت ودخلتها ف طيزو كلها وفضلت انيكوو بيها وهو ااااه ااااه اوووي يالولو اووووي وانا لقيت زوبرو وقف وانا قولتلو عايز اخويا ينيكك ف طيزك ويتزل جوه وهو ااااااه فضل كده 5 دقايق يصرخ ويقولي نزلي ف طيزي نفسي احس بالبن ف طيزي ولقيت لبن زوبرو بينزل لوحدو وهو ااااااه حسيت انه خلاص مش قادره خرجتها وهو قالي مش قادر اقوم لبتو كان ع السرير نام وانا نمت وانا حضناه
صحيت مكنش موجود قومت غيرت الفرشه
واتشطفت وكلمت علي ياجي وكلمت حمزه عرفت انه مشي وعلي اخويا ف الطريق لبست تشيرت ع الحم وشورت احمر بدون كلوت
خمس دقايق اخويا دخل وشافني كده وحلمات بزازي وقفه انا حضنتو وهو كان مكسوف
قولتلو تعالي اخدتو ع الاوضه علطول
قولتلو انت عارف اني ماليش غيرك احكيلو قعدنا ع السرير نص ساعه حكيتلو كل حاجه حصلت والي عملتو مع جوزي انبارح لدرجه انه بدون كلام حضني وقالي يعني جوزك عارف اني هكون معاك قالت ايوووه ولقيتو بيقولي لولو انا خايف
انا قولتلو ماتخفش ياحبيبي واخدتو ف بوسه من شفايفو وايدي ع زوبرو بدعك في وهو اتجاوب معايا وزوبرو وقف اوووي ولقيتو حضني من ورا وزوبرو ف طيزي بيقولي انا مش مصدق انا طلعت ع السرير وقولتلو صدق انا تحت امرك دلوقتي لقيتو حضني واحنا ع السرير ومسك بزازي وبيقولي انتي حلوووه اووووي يالولو

Jk853u4.md.jpg
انا بصتلو وقولتلو وانت زي القمر ياحبيبي
ولفيت وشي نحيتو وبقيت ابوس ف شفايفو
وهو حضني من بزازي وصوابعو ع حلمت بزي
وانا الي مجنني اني قاعده ع زوبرو الي وقف تحت طيزي انا بقيت ابوس فيا وبحرك طيزي ع زوبرو الضخم وهو بيمسك بزي جامد
وبييوسني اووووي هو نزل بدماغو بيمص بزي بالعافيه قولتلو اصبر اعدل نفسي قالي لا خليك قاعده ع زوبري وانا حسه بزوبرو مابين طيزي
وانا قولتلو زوبرك يجنن
انا رجعت لورا وهو فضل يمض ف بزي وانا روحت سندت بايدي ع السرير وطيزي ع زةبرو بحكها ف زوبرو وهو اااااااااه حلو اوووووي

Jk874kJ.md.jpg
انا بقيت احك طيزي ع زوبرو الي كان يجنن فضلت كده شوي ولقيتو خلاص تعب زيي
عدلت نفسي واخدت شفايفو ف بوسه
وبقولو ياحبيبي عايزاك انت الي تتحكم فيا مش العكس انت الراجل يلا وريني بتعرف ولا لا
لقيت اخويا رفع التشيرت ومسك بزازي يفعص فيهم وحلماتي بيلعب فيها بصوابعو لما كانت وقفه اوووي لقيتو طلع زوبرو وبيقولي مصي انا خاضر ونزلت ع زوبر اخويا مسكت ونزلت في مص اكتر من 5 دقايق ولقيتو نزل ف بوقي وانا بلعت البن ولقيتو نزل الشورت وقلع كل هدومو وراح منيمني ع ضهرري ورجلي مرفوعه

ولقيت زوبر اخويا بيدخل ف كسي وانا اااااااه

Jk8abOG.md.jpg
اخويا علي زوبرو دخل ف كسي وانا من وجع زوبرو بقيت ازوق بايدي فخادو عشان مايدخلوش كلو وصوتي رايح من النيك فضلت ينيك ف كسي لحد مالقيت كسي بينزل وعلي بيشوف عسلي لقيتو نزل يلحس كسي قلعني الشورت خالص وبقي يلحس ف كسي وانا نزلت تاني ع وشو وانا ااااااااه ااااااه وانا لحست عسلي من ع وشو
وهو دخل زوبرو كلو ف كسي وبقي ينيك جامد وانا واخداه ف حضني وهو بينيك اوووووي

فضلت اصرخ تحت منو وانا حسيت بوجع زوبرو ف كسي بينيك بعنف
اوووي وانا مبسوطه بكده اكتر من 5 دقايق لحد مالقيتو بينزل ف كسي وحضني اوووووي راح طلع زوبرو ولبنو بينزل من كسي

Jk8EPcB.md.jpg
وبيخرج وانا مبسوطه اووووي زوبر اخويا نزل حمولتو ف كسي انا فضلت فاتحه رجلي
وبفتح كسي بايدي وعلي بيقولي كسك جميل اووووي وانا بفتحو عشان لبنو ينزل من كسي
لقيتو ركب فوقي تاني ودخلو ف كسي تاني

Jk8MKdB.md.jpg
بقي ينيك فيا كانو بيفحر ف الارض اكتر من 10 دقايق وهو فوقي وزوبرو وقف وبينيكةفيا وانا نزلت مره وهو فضل مكمل لحد منزل ف كسي تاني بس بسيط خالص
نام جنبي تعبان وانا هموت من النيك غديتو وقبل مايروح نكني كمان مره
وجوزي رجع حكتلو ع كل الي حصل وبليل حمزه بقي بينيك فيا وانا بحكيلو شهر كامل وانا بتناك من الاتنين علي ينكني مرتين بالنهار وحمزه مره بليل بقيت طول الشهر كده
كنت بحكي للاتنين وحمزه كان يخلص معايا كنت انيكو لما يشبع مني
ويوم بسمه ده عمري ماهنساه ابدا بسمه اخت جوزي دخلت كان بقالها فتره مجتش عندنا اليوم ده انا كنت لابسه بنطلون بيتي خفيف وقميص
هيا دخلت ومعاها عيالها الاتنين وانا سلمت عليها لقيتها حضنتني اوووي اول مره تعملها
دخلت مع اخوها ف الاوضه بتقولو عايزاك وانا روحت اجهز الغدا وقفت وبغسل الصحون القديمه الا ولقيت بسمه ف ضهري بتقولي بتعملي ايه قولتلها هطبخ لقيتها مسكت وسطي

Jk8ZZoF.md.jpg
وبتقولي بقي انتي يطلع منك كل ده
انا عرفت ان حمزه قالها ع كل حاجه
قولتلها حصل ايه قالتلي حمزه حكالي علي كل حاجه بتعملوها قولتلها اااه لقيتها مسكت صدري وقالتلي عجبك الي كنت بعملو فيك انا وقفه وبقولها ايوه لقيتها قالتلي مش لبسه كلوت وستيان ليه قولتلها انا ف بيتي البس الي ع راحتي قالتلي عشان اخوك ياجي ينيكك ياشرموطه
انا قولتلها زي ماخوك بينيكك اخويا بينكني وكلنا شراميط زي بعض
بسمه قالت ايوووه كلنا شراميط ولقيتها مسكت بزازي اوووي وفضلت تدعك فيهم وقالتلي جربتي قبل كده مع واحده قولتلها لا
لقيتها قالت هتنبسطي اوووي
لقيت بسمه بتقلع بنطلونها وف لحظه لقيتها نزلت بنطلوني ولقيت ايديها ع كسي تلعب ف شفايفو وانا بعد ت ايديها ومفيش فايده حضاني اوووي

Jk8bLtS.md.jpg
فضلت تلعب ف شفايف كسي وانا بتطلع مني اهات ولقيتها بترجع بطيزها وتخبط في كانها بتنكني بزوبر فضلت كده وصوت طيزي ف فخادها حلو ولقيتها حضنتني جامد من وسطي ولقيت ايد علي كسي بتدعك في وانا مستحملتش

JkS90Ja.md.jpgوهيا بتلعب ف كسي اوووووي لحد مالقيت نفسي بنزل عسلي ع ايديها انا نزلت كتير الارض اتغرقت وهيا لسه بتلعب ف كسي وقالتلي لسه نزلي تاني وانا بقولها خلاص خلاص وانا وقفه وهيا حضناني وانا مش عرفه اتحرك منها وايديها ع كسي زنبوري بتفرك تحت ايدي وكسي الي اتغرق لسه بتدعك في وانا بصرخ ف المطبخ لحد ماجوزي دخل علينا وبيتفرج لقيتو طلع زوبرو وراح ورا اختو ودخلو ف كسها وهيا اااااه خرجو يامتناك ي وسخ هو طلعو وقالتلو روح ع الاوضه لما نجيلك
انا عرفت ان الليله دي مش هتخلص
ولقيت بسمه فضلت تضربني ع طيزي اووووي وكسي الي بقي احمر زي الدم من كتر الدعك في ببصلها وهيا اخدتني ف بوسه ولقيت البعبوص ف كسي تاني وانا اااااه اااااه حبيت الي بيحصل اووووي بعد 3 دقايق نزلت تاني ع ايديها وهيا خلتني الحس عسلي من ايديها
ولقيتها قالتلي انزلي الحس كسي ياوسخه
انا نزلت ع ركبتي ولقيتها كسها ف وشي

JkSBRpt.md.jpg
بقيت الحس ف كسها وكان طعمو يجنن
فضلت الحس ف كسها وكنت ببلع عسلها علطول وهيا تصرخ من الحس لساني كان بيدخل كلوووو جواها وهيا الحسي يامرات اخويا كسي
الحسي كسي وطيزي انا روحت ع طيزها لحستو كانت مفتوحه من ورا باين عليها انا رجعت لكسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااااه دخلت التاني دخل بسهوله ف طيزها وبقيت الحس ف كسها ونيك طيزها لحد ماهيا مسكت شعري وبقت تحك كسها ف وشي اوووووووي وهيا ااااااااااه ااااااااااااه الحسي اووووي خليني انزل وانا بمص كسها من كل حتي
وهيا رفعه رجل ع الحوض
وفضلت الحس ف كسها وكسها بينزل عسل طعمو حلووو فضلت الحس ف كسها ولقيتها بتشد وشي ع كسها اوووووي وانا بلحس كسها ولقيت عسل بينزل من كسها ف بوقي وانا ببلعو كلو وهيا وقفه ولما خلصت بالساني اخد عسلها الي لسه بينزل بسيط من كسها

JkSxiRp.md.jpg
انا نضفت كسها كلو من اي عسل منها
ورجعت دخلت لساني تاني وكانت تجنن لقيتها وقفتني وقالتلي تعالي دخلنا غرفه النوم وانا بلحس كسها ولقيت جوزي وقف ورايا ودخلو ف كسي وفضل ينيك فيا وانا بلحس كسها وسوابعي ف طيزها طلعت عليها ابوسها من شفايغها وحمزه طلع علينا ولقيتو بينيكها ف كسها ويبدل معايا اكتر من 10 دقايق لحد لما لقيت لبن بينزل ف كسي وبسمه راحت تبلعو من كسي
ونمنا تعبانين وبسمه قالتلي تبقي تعاليلي انا لوحدي ف البيت
قولتلها اكيد وانا وهيا مسكنا حمزه بزوبر الصناعي اكتر من نص ساعه بنيكو وهو بيتناك مننا نزل مرتين

وبسمه ماشيه قالتلي اوعي تفكري انك تجيبي اخوك ينيك اخويا قولتلها لا طبعا اخوياا مش موافق اصلا قالتلها هبقي ارن عليك تجيلي ونبقي لوحدنا عرفت ان جوزها مسافر ف شغل

ودخلت واسبوع والتاني وعلي اخويا معايا بينكني وانا كلمت بسمه قالتلي انها عند امها لما تاجي هتكلمني انا بقيت اتناك من اخويا طول النهار وبليل احكي لجوزي وانا بنيكو الي اخويا بيعملو معايا وف يوم وانا بقول لجوزي ان اخويا نفسو ينيك طيزي قالي خليه يفتحك وانا كنت بنيكو بالصناعي الي اخدتو من اختو
وفضلت انيكو بيه وانا بقولو تخيل ان ده زوبر اخويا وانا كنت بوريه زوبر اخويا الي اخويا بيبعتهولي صور وبقولو ده بيفشخ كسي وهو كان بيقولي نيكني ياعلي وانا بنيكو واحكي ل اخويا كل حاجه لحد ماخويا قالي انه عايز ينيك طيزك وحمزه موفقش وكل يوم اقولو علي عايز ياجي بليل وينام معايا الليل كلو وهو وافق وطول اليل اخويا ف اوضه فضلت معاها طول اليل وجوزي ف الاوضه التانيه وهو قالي قولي ل اخوك اني هنام ف الشغل وفضلت اتناك من اخويا
3 مرات نزل ف كسي وانا نزلت مرتين ونمت ف حضنو لبعد الساعه 10 الصبح
وكسي كلو لبن ال3 مرات نزلهم ف كسي
صحيت اتشطفت ودخلت اشوف جوزي كان راح الشغل وخويا صحيتو وطول اليوم معايا ونكني قبل مايروح تاني وجوزي رجع حكيتلو كل حاجه ولقيتو بيفنس وانا بنيكو لحد ماقولت لجوزي عندي فكره تتناك من اخويا من غير ماتحس وانا هصور ووريك كل حاجه قالي ازاي قولتلو منوم تاخدو وانا هكون مكلمه اخويا هو عايز يجرب ينيك راجل من كتر كلامي عليك
قالي موافق بس صوري كل حاجه قولتلو منا هصور واتفقت معاها وقالي طب ماعمل نفسي نايم قولتلو لا هيعرف زوبرو كبير وانت مش هتستحمل تكتم بواق وفعلا وافق هو نزل اشتري منوم وتاني يوم قولت ل اخويا ينام معايا ووافق وقولتلو جوزي هعطيلو منوم وبليل اخويا وصل قعد مع جوزي وانا بقيت مبسوطه اووووي حسه بتغير جامد ف الجنس وده مفرحني اووووي
بعد ماقعدنا وكلو تمام واتعشينا عملت عصير لجوزي وهو عارف انه في منوم شربو ودخل الاوضه وفعلا نام وانا اخدت اخويا وعرفتو كل حاجه وشغلت الكاميرا وانا وخويا دخلنا ع جوزي وخويا نيمني جنب حوزي ونام فوقي بوس واحضان وفضل ينيك في ونزل ف كسي
وبعد شويه انا جيبت الصناعي ودخلتو ف طيز جوزي وعلي بيتفرج ولقيتو بيقولي مش هيقوم قولتلو لا انا لقيتو بيقولي مصي زوبري
مصيتلو زوبرو جامد
ولقيتو نام فوق جوزي وبيدخل زوبرو في وهو ااااااه اخويا مبسوط ان طيز جوزي ضيقه اخويا دخل زوبرو للاخر ف طيز جوزي وفضل نازل طالع
فوق جوزي وانا بتفرج واتاكدت ان الفون بيصور
وانا شايفه جوزي بيتناك من اخويا وانا مدخله الصناعي ف كسي وبنيك نفسي
واخويا اكتر من 10 دقايق بينيك ف جوزي ولقيت اخويا ااااه اااااه وبينزل ف طيزو انا قومت لحست طيز جوزي وبلعت لبنو
وناكو تاني ونزل ع طيزو واتا اخدتو وروحت اوضه ******* ونام وجوزي صحي الساعه 5 الصبح صحاني وقالي حصل ايه وريتو الفيديو وكان بيلعب ف زوبرو وفرحان انه اتناك ولقيتو بيقولي انا طيزي وجعاني اوووي يالولو
وفضلنا كده اسبوع انيم جوزي وخويا ينيكو وينكني في يوم اخويا كان عندي بليل وجوزي شرب العصير ودخل ينام علي اخويا دخل معايا فضل ينيك فيا لما انا نزلت مرتين وهو لسه فشخني انا قولت اريح شوي عرفت منو انه واخد حبايه وانا اتفرجت عليه وهو بينيك جوزي بس وهو بينيكو لقيت جوزي بيتحرك وعلي بصلي وفضل ينيك اووووي في وبتطلع منو اهات خفيفه وسمعت علي بيكلمو ف ودنو انا لقيت جوزي فنس وانا مستغربه لقيت اخويا بيدخل زوبرو ف طيزو

JkSP8jn.md.jpg
فضلت ينيك ف طيزو وجوزي بيطلع اهات عاليه وكان خلاص فضل يتناك من اخويا ونام ع بطنو وعلي نام فوقو وفضل ينيك ف طيزو
ورفع طيزو ولقيت علي عمل وضع عجبني اووووي وفضل ينيك ف جوزي جامد

JkSiNPj.md.jpg
اخويا فضل ينيك ف جوزي ويشتمو
وانا بلعب ف كسي ولقيت زوبر جوزي بينزل ع السرير لوحدو وانا بتفرج واخويا بعد نيك طويل نزل ف طيز جوزي وفضل نايم عليه ولما قام اخدني انضف جسمو واخدني لجوزي وانا لحست طيزو واتكرر الموضوع اكتر من اسبوعين اخويا ياجي يوم ويوم كنا بنيك بعض ثلاثي
وكانت احلي متعه لما ابدل ع زوبرين وف مره اخويا كان عندنا وانا برقص ليهم وكنا قلعين واحنا كنا خلاص بقينا عادي فضلت ارقص ليهم ونزلت امص ازبار الاتنين وهما وقفين اودامي
وانا بمص ف الاتنين وخويا قعد وجوزي لقيتو مسك زوبر جوزي وقعد عليه ولقيت جوزي بيقعدني ع زوبرو وزوبر دخل ف كسي وانا بقيت انط علي زوبرو جوزي وانا فضلت كده لحد ماجوزي نزل ف كسي وانا قومت تعبانه وجوزي لسه ع زوبر اخويا واخويا نزل ف طيزو
وانا بقيت ف وسطهم الاتنين وكانت احلي ايام ف حياتي واخويا مكنش عايز يفتحني من ورا وبعد شهر وانا مع جوزي وخويا كنا خلاص جوزي يكلم اخويا واخويا ياجي ينكني وجوزي بينكني كمان انا بقيت الضحيه الي بتحملهم وعشت احلي فتره ف حياتي كلها معاهم والمتعه الي لحد دلوقتي بقول ياريت ترجع تاني
بعد شهر انا كنت ف البيت وجوزي ف الشغل الباب خبط فتحت كانت بسمه سلمت عليها وقعدت معايا وقالتلي انها تعبانه لسه جايه من عند امها والعيال مع امها وقالتلي يلا ندخل قولتلها طب كولي الاول قالت انا جعانه جنس كانت لبسه بنطلون جينز طلعنا ع السرير ولقيتها بتبوس ف شفايفي وانا مندمجه معاها ف البوسه

JkgijPs.md.jpg
وهيا مسكت بزازي وبتقولي انتي وحشاني اوووي
وهيا قلعتني قميصي وبنطلوني وهيا كمان قلعت وبقينا بدخلي بس وهيا نيمتني ع ضهري ونزلت تلحس ف كسي لما بعدت الكلوت وانا تحت منها وحشني الجنس بتاعها اوووووي وهيا فضلت تلحس ف كسي وانا تحت منها وتعبانه اوووووي وهيا بتمص ف كسي
لحد ماهيا بعبصتني ف كسي وراحت فتحت رجلي ولقيتها بتقلع كلوتها وعملت مقص وكسها بقي فوق كسي وبقت تحك كسها ع كسي وكاننا بنطلع شراره وانا اااه تحت منها وكسها بيحك ف كسي


JkrqeAN.md.jpg
وهيا فضلت تحك اكساسنا ف بعض وصوتنا عالي اووووي وانا تحت منها ومبسوطه اووووي ان بسمه رجعت تاني بسمه جمال وحلاوه وجسم يجنن فضلت تحت منها اكتر من عشر دقايق وكسي مستحملش اكتر لقيت كسي بينزل عسلي ع كس بسمه وهيا فضلت تحك اكتر لحد مانزلت هيا قامت وقالت يلا خليني انزل زيك فتحت رجليها ورفعتها وانا نزلت الحس كسها

JkrzOHG.md.jpg
وهيا رفعه رجليها وبعد شويه من لحس كسها بسمه نزلت ع بوقي وانا بلعت كل عسلها ونمت ف حضنها وبقينا نبوس بعض
واكتر من ربع ساعه ف حضن بعض
خلصنا واتشطفنا وهيا فضلت معايا لحد بليل جوزي رجع اخدها بالحضن وفضل يتكلم معاها وبعد شويه لما جات تمشي مسكتني ف الاوضه بقت تضربني ع طيزي اوووي وتقولي قولتلك اخوك مايلمسش اخويا وانا قولتلها حصل من اخوك كذا هو الي اتفق معايا وبعد كده عمل نفسو نايم وطلع صوت ولقيتو مبسوط بكده
ده حتي هو الي بيكلمو عشان ياجي ينكنا سوا
لقيت بسمه قالت وحياتك لنيك اخوك زي مابنيك اخويا وخليهم زي بعض قولتلها انتي حره
انا خوفت اوووي ع اخويا كلمتو وعرفتو الي حصل بعد الكلام ده اخويا مقربش من بيتي اسبوع كامل لما جوزي كان عامل زي الي عايز بودره ومش لاقي وبسمه جات ف يوم فضلت تنيك ف اخوها ولسه مشبعش ولقيتو بيقولي كلمي علي ياجي يالولو وانا ببص ع بسمه
قالتلي ابعتيلو ماخلاص هنتكسف من ايه وانا كلمت اخويا وهو وصل وكان مبسوط وانا خايفه دخل وسلم علينا وبسمه سلمت عليه بعد شويه لقيت بسمه قالت ل اخويا عايزاك ياعلي اخويا بصلي ودخل الاوضه معاها وحمزه بيقولي لو حصل حاجه غلط كلو هيفرقش اكتر من 5 دقايق وهما ف الغرفه وبعد ماخرجو ببص ل اخويا هو غمزلي حسيت بامان شوي
وانا معرفش حصل ايه بس بعد ساعه بنتكلم وبنسمع مسلسل ولقيت بسمه جنب اخويا بيبوسو ف بعض وانا ببص ع حمزه والاتنين مندمجين اوووي وحمزه فضل يبص عليهم
ولقيت بسمه بتدعك ف زوبر اخويا واخدها ع الغرفه اكتر من 20 دقيقه سامعه اهات بسمه كانت بتصرخ بكل معني الكلمه انا وحمزه قولنا ده بيضربها لما دخلنا نبص لقينا اخويا زوبرو كلو ف طيز بسمه وهو نايم عليها وهيا بتعض ف الفرشه
وانا طلعت وحمزه قالي اختي كانت تقولي مستحيل حد يلمس طيزي اخوك زوبرو ف طيزها
انا ببص لقيت طيز بسمه لبن اخويا بيخرج منها انا دخلت ع طيزها ابلع لبن اخويا وطيزي مفنسه لقيتو قلعني الكلوت الي تحت القميص ونزل فيا نيك اودام جوزي واخته وبسمه مهدوده
وبعد ماخلصنا كلمت اخويا وقالي ان هيا قالتلو انت ليه نكت اخويا قولتلها هو الي شرموط عايز يتناك فيها وانا بحب نيك الطيز اووووي وبسمه قالتلي ايه رايك تبقي زي اخويا انا ضحكت
وروحت كاتم بوقها وحضنها من ورا
وزوبري ع طيزها وقولتلها انا انيك ماتنكش
وقولتلها عايز انيكك انا سمعت من علياء كتير عليك واول مالمست كسها ساحت واتفقنا بعد شوي قولتلو وطيزها فتحتها ازاي قولتلها
وانا بلحس كسها بعبصت طيزها وحسيت انها معندهاش مانع فضلت كده وانا بنيك كسها دخلتو ف طيزها وهيا صرخت وانا كملت نيك ف طيزها لحد مانزلت ف طيزها
بعد يومين لقيت علي وبسمه عندي كانهم متفقين مع بعض والاتنين دخلو ينيكو بعض وعلي فاشخ بسمه اكتر من شهر كلنا كنا بنتجمع وبنبادل الجنس لحد ما انا حبلت ومعرفش من مين بس
جوزي مكنش عامل اهتمام وبقيت اتناك من كل واحد وينزلو ف كسي
وبعد 3 شهور بطني كبرت
وانا سمعت ان بسمه حبلت من اخويا علي وفي مشكله بسبب الحبل جوزها طالب منها تنزل الي ف بطنها وهيا رافضه ولما سبتلو البيت ومشت اتطلقت ومن حبها ل اخويا كانت بتقولو اتجوزني
وهو فضل شهر ينيك فيها لوحدها ف بيتي واتاكدنا انه ابن اخويا وفضلنا اكتر من سنتين مع بعض احنا الاربعه وبسمه اتجوزت تاني ومعاها عيالها واخويا كان بياجي عندي لما تكون هيا هنا ونعمل جنس رباعي
اخر اسبوع اخويا كان مسافر للامارات
اسبوع كامل ينيك فيا انا وجوزي لدرجه ان جوزي طلب من اخويا يحبلني ودلوقتي انا حامل ف ال5 وخويا مش بيكلمني لحد دلوقتي لما طلب مني انزل الي ف بطني وانا رفضت وجوزي رافض ان الي ف بطني ينزل وانا بحاول اكلمو مش عارفه وبقيت انا وجوزي دلوقتي حسه بملل وبقول امتي اخويا يرجع تاني ويرجعني للمتعه من تاني........




اسمي علياء 32سنه جديده معاكم بكتب قصص حب ع الفيسبوك بس اعرف علي صاحب الحساب ده
هو قالي ادخلي انشري قصص وانا وفقت ودي اول قصه ليه ياريت تعجبكم
#علياء
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى, Abo hassan, K lion و 29 آخرين
حلوة جدا ياريت قصص زي دي كتير
 
  • أتفق
التفاعلات: صاحب نفسي
تحفه 😍
 
  • حبيته
التفاعلات: صاحب نفسي
انت مبدع اووى ياصاحبى دايما شكرا لك على الابداع (y)(y)
وانا وبنتظر الجديد دايما انت عبقرى (y)(y)(y)(y)(y)
 
  • حبيته
التفاعلات: صاحب نفسي
جميله تسلم ايدك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممتازة استمري
 
رووووعه جدا
 
انا علياء 26 سنه اتجوزت من 4 سنين
عندي اخ واحد وماما ابويا متوفي من زمان

انا عايزه احكيلكم علي الي حصل معايا لما اتجوزت انا كنت عايشه مع اخويا الصغير علي هو عندو دلوقتي 23 سنه من 5 سنين اخويا كانت نظراتو غريبه لحظت انه بيبص عليه بشهوه انا بيضه وشكلي حلو جوزي دكتور
واخويا حلو انا خلصت الثانويه وتقدملي واحد وافقت عليه واتفقنا هندخل بعد سنه ونص الفتره دي اخويا نظراتو حسيتها غريبه
انا كنت بشوف اخويا وجسمو وهو بشورت والفانله ف الاوضه وكان جسمو حلو
انا ايام لما كنت بدخل اوضتي بلعب ف كسي وبنزل وبمسح العسل بتاعي يوم فرحي جوزي حمزه دخلني الغرفه وحضني وانا حضنتو كنت فرحانه كنت بحبو اوووي
اخدني ف بوسه وانا كنت محروجه بس متجوبه معاه ولقيتو عايز يقلعني قولتلو خود دش اكون غيرت قالي ماشي دخل للحمام وانا قلعت خالص وكنت قفله الباب من جوه ولبست كلوت وقميص نوم بدون ستيان وفضلت خايفه حمزه دخل كنت فتحت الباب هو انبهر وقالي ايه الجمال ده
وفضل يبص ع جسمي وهو كان لابس بوكسر بس وزوبرو وقف وشكلو حلو انا بقولو انا خايفه
لقيتو حضني من ورا ولقيت زوبرو بين طيزي
وبيقولي ماتخفيش ياحبيبتي انتي مراتي وكل حاجه حلوه ف حياتي اخيرا اليوم الي كنت بحلم بيه انك تكوني معايا ولقيتو بيبوس رقبتي ونفسو ف رقبتي انا حسيت ان جسمي سخن
لقيت حمزه مسك بزازي انا من الصدمه مسكت ايدو وبقولو بلاش لقيتو بيقولي بلاش ايه
وانا حسيت بزوبرو وقف اووي ولقيت حمزه بيحرك زوبرو علي طيزك وبيقولي من اول يوم شوفتك في وانا بحلم باليوم ده معاك
لما اتقدمتلك ووفقتي انبسطت اوووي انك هتبقي ملكي لقيت حمزه لف وشي ولقيتو بيبوس شفايفي وانا ببوسو كمان ولقيتو حضني ومسك طيزي اوووي وزوبري علي بطني محسيتش بحاجه الا وانا نايمه ع السرير وجوزي نايم فوقي زوبرو فوق كسي وبيمص ف شفايفي وايدو ع بزازي وانا مش عرفه اتحرك حسه ان جسمي متخدل حمزه فضل يبوس وشي
ولقيتو بيقولي انتي حلوه اوووي يابختي بيك وبجسمك انا لقيت حمزه بيمص ف بزازي وانا بقيت اطلع اهات ومش عرفه اكتمها
مش عرفه امتي وازاي حمزه خلع الشورت بتاعو انا اتفاجات بزوبرو بيخبط ف كسي لما حسيت انه هيموتني بقيت خايفه وهو لقيتو بيقولي ماتخفيش هدي نفسك وستمتعي بالحظه دي معايا لقيتو نزل يلعب ف كسي
وانا خرجت مني اهات لوحدها
ومصدقتش الي كنت بتفرج عليك ف السكس بقي بيحصلي دلوقتي انا حسيت بكسي كانو بينزل عسل بس مش اوووي ولقيت كلوتي بيتقلع وحسيت بالسان حمزه ع كسي جسمي ولع وحولت ارفع نفسي كان هو ماسك فخادي وفضل يلحس ف كسي اكتر من 5 دقايق مش عرفه قد ايه
بس انا لقيت جسمي بيتشنج وحسيت بعسلي هينزل وهو لسانو ف كسي ولقيت عسلي نزل ولقيت جوزي فضل يلحس ف كسي وبيقولي نزلي كمان نزلي فضل يلحس ف كسي لحد ماطلع يبوس شفايفي وقالي عسلك يجنن
وانا مكسوفه اني نزلت ع وشو انا لقيت زوبرو بيدخل ف كسي وهو باصص ف وشي وانا اااااااه ااااااه لا لا خرجو ولقيت راسو ف كسي وهو بيدخلو وانا حسيت ان كسي بيتفتح ااااااااه زوبر حمزه دخل جووه كسي وحسيت بوجع بسيط لقيتو حرج زوبرو من كسي وقالي مبروك يامدام علياء ببص ع زوبرو كان عليه ددمم
لقيتو بيوقفني وانا وقفت وهو قلعني كل حاجه وراح شيلني ودخلني الحمام ف البانيو كان في ميه دخلني بعد خمس دقايق طلعني وقالي جعانه كنت عايز اقوم باي طريقه قولتلو اوي
اخدني للمطبخ وانا كنت لابسه قميص نوم وتحتو ستيان وكلوت احمر واكلنا واخدني ع اوضه النوم وفضل يبوس في ولقيتو بيقلعني القميص
ولقيتو نيمني ع ضهري ونام فوقي وحسيت بزوبرو فوق الكلوت واخدني ف بوسه نسيت نفسي فيها ولقيت زوبرو ع باب كسي مش عرفه ازاي وامتي قلع الشورت ولقيت زوبرو بره كسي وكان بيزوق في اوووي ولقيت ايدو بتبعد الكلوت بتاعي وهو بيبصلي وانا ببص وبقولو براحه
وهو بيبصلي ولقيت زوبرو ع شفايف كسي وبيقولي بتعرفي تمصي قولتلو لا قالي ادخلو ناشف ولقيت راسو ف كسي وانا اااااه ولقيت زوبرو بيدهل ف كسي وانا اااااااه اااااااه وهو قالي ااااه كمان صوتي سمعيني صوتك
وانا مش قدره وهو بينيك فيا وزوبرو تقريباكلو ف كسي وهو فضل ينيك ف كسي وانا حسه بمتعه حلو اوووي مخلياني هايجه اوووي وكل الي عايزه اعملو انبسط وتمتع بس وده الي عملتو حضنتو وبقيت اخربش ف ضهرو وبقولو اااااه براحه براحه وهو مش سمعني وفضل ينيك فيا لحد مالقيت كسي بينزل ع زوبرو وهو بيزود ف النيك لحد ماقام ولحس كسي ولقيتو بيوقفني ع ركبي ومسك طيزي وهو بيقولي لسه هعلمك تمصي ازاي عشان تبقي كملتي من كل حته
جمال وحلوه وعسلك بينزل بسرعه ولسه ليك المص ويبقي انتي كده ملكه ف الجنس
قالي اعطيني ضهرك اول مالفيت حضني ولقيتو بينزل وشي للسرير وطيزي مرفوعه ولقيتو بعد الكلوت ومحسيتش غير بزوبرو ف كسي

JkNd9Mg.md.jpg
JkNdHPa.md.jpg
بقيت اتناك ومفيش حاجه طالعه مني غير اهات ماليه الاوضه كلها وهو بينيك اكتر وانا بقولو براحه براحه وهو فضل ينيك فيا
وانا كنت بتناك ومش حسا بحاجه غير بحاجه بتدخل ف طيزي انا قولتلها لا لا ياحمزه عيب وهو بيقولي ده صباع بس شكلو حلو اوووي لسه بتكلم لقيتو بينكني اوووي مبقتش عرفه اتكلم وفضلت اطلع اهات ونمت مقدرتش استحمل وهو نايم فوقي وفضل ينيك في وانا ااااااهوااااااااااه براحه بيوجعني وهو بينيك اووووي
فضلت كده شويه ولقيتو قبلني ع ضهري وقبل ماخد نفسي لقيتو رفع رجلي وزوبرو ف كسي
وفضل ينيك في وانا شايفه زوبرو داخل طالع
لحد ماهو نزل علي وبيبوس شفايفي ورقبتي

JkN2zzP.md.jpg
وانا مش قدره اتحرك ونفسي جوزي مايخلص كنت مستمتعه اووووووي وياريتها تكمل سمعت جوزي بيقول ااااه اااااه ولقيت لبن بينزل ف كسي وانا ااااححح اااحححح سخن اووووي اووووي ناااااار وهو نام فوقي وبقي يقول ااااااه اااه تجنني يالولو نام جنبي وانا ببص ع كسي ولقيت لبن جوزي بيخرج منو فضلت نايمه ومحسيتش بنفسي غير تاني يوم وانا نايمه وجوزي جنبي صحينا الصبح هو اخدني للدش استحمينا وكان عايز ينكني تاني بس انا قولتلو بعد ما اهلي يمشو اهلي كانو جايين بالصباحيه اخدني ع الاوضه وفضل يبوس في وقلعني وانا كنت خلاص ولقيتو بيقولي مصيلي اتعلمي وهو نام ع ضهرو وانا مسكت زوبرو وهو بيقولي اعمل ايه لسه بحط لساني عليه ودخلتو ف بوقي لقيت الجرس بيرن قومت وهو قالت ااااااه يلعن ام دي حاجه
انا ضحكت وقولتلو بعدين نكمل كان زوبرو وقف اوووي قالي البسي ع ماخرجلهم هو لبس شورت وفانله وعبايه وانا بلبس وبعد شوي امي دخلتلي مع خالتي سلمت عليه وقالتلي كل حاجه تمام انا اتحرجت وقولتتلها ايوه قالي مبروك ياحبيبتي عقبال ماتجيبلنا العيل وطلعنا سلمت ع قريبي ولقيت اخويا اخدتو بالحضن وهو حضني وقالي مبروك ياعلياء وقعدت وقعدنا نتكلم ونضحك لما هما مشو ولقيت بيقولي يلا نكمل
قولتلو مستعجل ليه قالي انا ع نار واخدني لاوضه النوم وهو شايلني وقالي انا مش عايز حاجه غير انك تتعلمي المص اعتبري بتاعي مصاصه
انا هعملك كل الي نفسك فيا بس اتعلمي تمصي
انا قولتلها حاضر انا هعتبر زوبرك مصاصه
لقيتو قلع ملط وبيقلعني العبايه والترنج وقلعني كل حاجه وقالي سيبي الكلوت مش محتاجينو انا كنت لابسه كلوت فاتله عشان جوزي ينبسط بلبسي تقريبا كان مخبي كسي وداخل ف طيزي
انا لقيتو نام ع ضهرو وزوبرو وقف انا دخلت مابين رجلو مسكت زوبرو وهو بيقولي يلا كنتي بتمصي المصاصه ازاي انا طلعت لساني ومن تحت لفوق وهو ااااااااااااه وبيقولي حلو اووووي انا لساني بقي بيتحرك ع زوبرو

JkNnZqN.md.jpg
فضلت احرك لساني ع زوبرو
وهو بيبصلي وقالي خلي عينك ف عيني وانتي بتمصي فضلت ادخل راسو ف بوقي ولساني جوووووه يلعب في وهو اااااه اااااه حلو اوووووي وانا مدخلتش غير راس زوبرو وهو ااااااهوحلو اووووي يالولو دخلي زوبري كمان جووه انا دخلت زوبرو للنص

JkNoK1S.md.jpg
وقفل شفايفي علي وقرص بشفايفي ع زوبرو ورفع نفسي كاني بفعصو بشفايفي
وارجع تاني ادخلو فضلت ع كده لقيتو
بيقولي افتحي بوق ومصي علطول ابعدي سنانك عنو شفايفك بس انا عملت زي ماهو قال
وبقيت امص زوبرو وهو نايم ومبسوط
ولقيتو بيقولي العبي بايدك ف بيوضي انا طلعت زوبرو من بوقي وبالساني ع بيضانو العب في وهو اااااااه واخدت بيضه ف بوقي امصها وهو حلو اوووووي بقيت امص الاتنين
وهو غمض عينو وانا رجعت لزوبرو تاني
فضلت امص في وهو بيقولي قربت قربت وانا بمص وانا بقيت بالساني احركو ع راس زوبرو كنت ابلع الراس ولساني بيلعب ف الفاتحه بتاعت زوبرو حسيت بزوبرو بينفخ ف ايدي طلعتو ومشيت لساني عليه وهو بينهج ولبنو بينزل ع زوبرو متنطرش فوشي زي مكنت بشوف ف السكس وانا لسه بحرك لساني ع عرق زوبرو لحد مانزل

JkNzEfp.md.jpg
وبلعت الراس واخدت البن الي لسه ف زوبرو ف بوقي مملح وحلو ونمت وانا بلعب ف زوبرو لحد مانام خالص وهو اخدني ف حضنو وقالي اتعلمتي الحاجات دي فين قولتلو بصراحه صحبتي متجوزه وحكتلي الي بتعملو نع جوزها وفرجتني غ فيديوهات جنسيه واتعلمت وشوفت هيا قالتلي لما اتجوز جوزي هيطلبهم حبيت اتعلم
هو قالي واتعلمتي احلي علام
وهو ف حضني قالي صحبتك متجوزه مين قولتلها بتسال ليه قالي عادي قولتلو واحد معرفوش
قالي حلوه قولتلو ايووه حلوه
نمنا تاني صحينا ع العصر اتغدينا واخدني ع الاوضه وقلعني واكتر من 10 دقايق ينيك فيا ونزلت مرتين وهو نزل جوايه ونمنا من التعب وصحينا ع 2 بليل دخلنا نتشطف وانا ف الحمام نزلت ع ركبتي ومسكت زوبرو وبقيت امص في لحد منزل ع وشي وانا وهو مبسوطين اووووي واتشطفت وعملتلو اكل واسبوع كامل كل يوم نيك ومص تقريبا مرتين او تلاته ف اليوم

يوم الجمعه كان عازم اختو عندنا مع ولادها الصغيرين انا عملت احسن اكل وكنت بحب اختو بسمه عندها 30 سنه ولادها صغيرين
مكنتش مصدقه الي شوفتو بعيني لما اتغدينا وبسمه اصرت تعمل شاي انا دخلت الاوضه بجيب فلوس عشان اعطيها لولادها
ماشوفتش جوزي ف الصاله عطيتهم الفلوس وروحت ابص علي بسمه ببص لقيت جوزي حاضن اختو وبيبوس فيها وهيا حضناه اوووووي
وانا رجعت وبقيت مش عارفه اعمل ايه اصوت ولا اعمل ايه جسمي ارتعش وبقيت خايفه
قعدت رجع مع اختو ومعاها الشاي ولقيتو بيقولها زي ماقولتلك كده ماتجبيش سيره لحد قالتلو ماشي وانا بشرب الشاي وشربتو وكبس علي النوم حسيت ان في حاجه غريبه نمت بسرعه مصحيتش الا بليل صحيت ولقيت حمزه بيقولي كل ده نوم قولتلو مش عرفه نمت ازاي قالي ولا احنا احنا كنا بنتكلم وانتي نمتي ع الانتريه دخلناك جوه وانا شكيت في كلامو
انا مستحيل انام كده اول مره تحصلي بليل
عملت شاي ولقيتو بيقولي يلا نعمل واحد انا قولتلو زي مانت عايز لقيتو قالي انا عايزك تمتعيني لقيتو قلع الشورت والفانله
ووقف وبيحسس ع جسمي وقلعني القميص وانا لما قلعت لقيت عضه ف بزي معلمه اووي وانا بزازي بيضه بقولو دي ايه هو مردش علطول قالي وانتي نايمه كنت عايزك فضلت امص ف بزك عشان تصحي ماقومتيش عضيتك بس معرفش انها هتعلم انا شكيت في قولتلها برحتك ياحبيبي
انا قلعت القميص والي تحتو وفضلت بالكلوت قالي لفي وريني طيزك وريتهالو وبقيت اهزها ليه وهو ضربني عليها وبيضحك قالي مره تمصيلي ومره انيكك انا قولتلو انا بقيت احب المص اوووي قعدت عند فخادو ومسكت زوبرو ادعك في لحد ماوقف بلعت زوبرو

JkNc8ZP.md.jpg
وبقيت امص ف زوبر جوزي وهو مسكلي زوبرو وبيقولي مصي اوووووي وهو غمض عينو
ولقيتو بيقولي مصي اوووي يابسمه انا سمعت الاسم وعملت نفسي ماسمعتش حاجه
بس معرفش ليه بقيت امص اوووي
وهو بيقول اااااه كمان كمان وانا فضلت امص ف زوبرو جامد لقيتو بينزل بسرعه ف بوقي انا قفلت ع راس زوبرو وهو بينزل انا بلعت لبنو كلو وهو بينهج نزلت امص بيضانو

JkN0G1e.md.jpg
بقيت الحس بيضانو وهو مش بيتكلم
رجعت امص زوبرو تاني وكان لسه وقف
وانا بمص وفي لبن بيخرج معايا من زوبرو وانا اخدت لبنو وتفيتو ع زوبرو ونزلت امص

JkNEFNR.md.jpg
وزوبرو كلو ميه وصوت المص حلووو وهو بيقولي انتي جميله اووووي انتي بقيتي شرموطه اول مره يشتمني انا خرجت زوبرو وحطيتو ع خدي وضربو ف وشي وقولتلو انا شرنوطه ياحمزه انا شرموطه ليك انت وقحبه ومتناكه لزوبرك ولو طلبت مني اي حاجه هعملهالك
واتا رحعت امص تاني وهو قالي وانا هدلعك ي شرموطه يامتناكه وفضلت امص ف زوبرو لحد ماهو قالي انه هينزل خرجت زوبرو وهو نزل ف وشي وانا بضحك

JkNGf5b.md.jpg
JkNGqej.md.jpg
نزلت ابلع لبنو الي ع زوبرو بالساني فضلت امص زوبرو وخلصت وطلعت اخدت شفايفو ف بوسه طويله وقعدت ف حضنو
وهو اخدني ودخلنا الحمام استحمينا وطول الاسبوع كل يوم مرتين يوم الخميس مرداش يعمل حاجه تاني يوم الجمعه لقيت اختو عندتا انا شكيت وقولت لازم اعرف بيحصل ايه من ورايا
اتغدينا وانا شايفه بسمه لبسه عبايه ضيقه وجسمها حلووو ولقيتها داخله تعمل شاي انا دخلت اوضتي وخبيت تبفوني وشغلت فيديو يصور وعملتو وضع الطيران عشان مايعملش صوت خالص وشربت الشاي وحسيت نفسي دايخه دخلت نمت ولما صحيت روحت ع تلفوني كان فصل شحن خوفت ليكون مسجلش شحنتو وانا جنبو فتحتو لقيتو فيديو ساعتين انبسطت اوووي برن ع حمزه قالي انه عند واحد صحبو فتحت الفيديو وبقيت اسبق لحد لما لقيت بسمه داخله عندي وقلعت العبايه ووشوفت لبسه قميص نوم طويل قلعتو وجوزي دخل وقالها عيالك بره بيلغبو قالتلو خليك بره لما انديلك طلع ولقيتها طلعت بزي وبتلحسو بالسانها وفضلت تمص ف بزازي وبتعض فيها ونزلت ع كسي وانا مستمتعه بالي بشوفه ولقيتها قلعتني الكلوت وبتلحس كسي
ولقيتها وقفت وقلعت خالص وفتحت شنطتها
واتصدمت لما لقيت معاها زوبر صناعي بقيت مش مصدقه ولقيتها بتدخلو ف كسي وفضلت تدخلو في لما جوزي دخل ولقيتو بينيكها من ورا واانا مش عرفه ليه مبسوطه
وجوزي بينيك اخته

وبسمه بتنكني بصناعي وانا خطيت ايدي ع كسي
فضلت ادعك في لحد ماشوفت جوزي بينزل ف كسها وهيا فضلت تنكني اوووووي خرجتها وقالت لجوزي يلا دورك انا استغربت الكلمه ولقيت جوزي فوقي نام ولقبت اختو بتدخل الزوبر ف طيزو بقيت مصدومه ومش مصدقه ولقيتها بتقولو زوبرك وقف تاني ياخول مسكتو ودخلتو ف كسي وهو مطولش بعد دقيقه ونزل ف كسي
وهيا لسه بتنيكو ف طيزو هو قالها خلاص كفايه قالتلو اتحرك ياوسخ خليني انبسط بيها
لقيتها رفعت رجل ودخلت بكسها ع كسي وفضلت تدعك اووووي وكسها ع كسي وبعد اكتر من 5 دقايق لقيتها بتصرخ وبتنزل ولقيتها بتنزل كتير اووووي ولحست كسي ولبستني وططلعت ولقيت جوزي دخل يطمن ويظبط هدومي ومشي وانا مش مصدقه ان كل ده حصل
جوزي رجع ونام وانا سهرانه بفكر ونمت من التفكير تاني يوم بليل حمزه نايم فوقي وبينكني وانا تفكيري كلو ف الي شوفتو
ومابقتش عرفه اعمل ايه جوزي نايم فوقي وانا رابطه رجلي عليه وهو بينكني
جتلي فكره روحت بايدي احسس ع ضهرو ونزلت لحد طيزو يدوب بلمسها وبشدو عليه وقولتلها عايزه امص هو وقف نيك وانا قولتلها نيك بوقي نمت ع ضهري وهو طلع قعد ع صدري وزوبرو ف بوقي بقيت امص وانا مسكت طيزو
وواحده واحده مشيت صباعي ع خط طيزو وهو ماتكلمش اول مالمست خرم طيزو جسمو اتهز
وبصلي وانا بمص وبحرك صوباعي ع خرم طيزو
بعد دقيقه لقيتو نزل ف بوقي
وانا بلعت لبنو وقولتلو عرفت اخليك تنزل ازاي بسرعه هو قالي كده عيب ياعلياء وقعد شكلو زعلان انا بلعت لبنو قولتلو معلش ياحبيبي
مكنش قصدي بس انت لما لمست طيزي انبسطت اووووي وانا قولت انك مش هتزعل
قالها عيب انا راجل قالتلو طبعا ياحبيبي
بس احنا ع السرير اي حاجه بتمتعنا نعملها
وانا اعمل اي حاجه عشانك مردش عليه
روحت ف حضنو قولتلو انت زعلت قالي لا مزعلتش انا نمت ع صدرو وبقيت احسس ع بطنو
وقولتلو انا مستعده اعملك اي حاجه تبسطك
وبصتلو قولتلو حمزه قالي نعم ياحبيبتي
قولتلو انا عارفه ان الراجل بيهيج لما الست بتحسس ع طيزو صحبتي قالتلي ان جوزها كده
لو انت عايزني اعمل كده عرفني
لقيت زوبرو وقف وبيقولي ح ح خاضر هعرفك انا نزلت ع زوبرو وبقولو هو وقف ليه كده مردش اخدت زوبرو تاني ف بوقي امص في براحه وهو نايم وانا بلعب ف بضانو وحركت صباعي ع طيزو وهو ماتكلمش وروحت مدخله عقله ف طيزو وهو طلع اااه خفيفه وانا صباعي ضفرو كبير
حسيت بطيزو بتقفل ع صباعي خرجتو ودخلتو تاني وانا لقيتو هاج اوووي ومسك دماغي كان هيموتني مخنوقه وانا صباعي دخل لنصو ف طيزو ولقيتو بيرفعني ع زوبرو وقعدني عليه وفضل ينيك فيا بنفس الوضع انا بقيت انط ع زوبرو وهو نزل ف كسي بعد منزلت علطول ملاني لبن
فضلنا نبوس ف بعض يوم ورا التاني
وانا بقرر وهو بقي عنيف بعد كل بعبوص اليوم الي خليتو يفنس طيزو وانا لحستها بالساني وهو مبسوط اووووي وكل ماخلص يهبدني زوبر يموتني وبقيت كل يوم كده اتعودنا خلاص
ف مره كانت نايم عليه وزوبرو ف كسي ولقيتو بيقولي زوبري عجبك يا لولو قولتلو اوووي
قالي لو كان بايدي تختاري زوبر كنتي هتختاري اكبر ولا اصغر قولتلو يكون زيك او اكبر
فضل ينيك في وانا برد عليه وهو يزيد ف النيك
ويقولي يعني انا زوبري حلو
قولتلو ايوووه حلو قالي لو جبتلك زوبر كبير عن بتاعي هتخليه ينيكك انا مش عارفه هو بيقول ليه كده قولتلو لا مش هوافق الا برضاك انت وهو بيقولي ااااااه يعني هتوافقي تتناكي من غيري
وانا قولتلو ايوووه هوافق بس انت تتفرج عليه وهو قال اااااااه هتفرج عليك وانتي بتتناكي ولقيتو فضل يقولي اتناكي من زوبرو الكبير ولقيتو بينكني اووووووي وانا اااااااه اااااااااااااه فضل ينيك لحد مالقيت بركان جووووه كسي
فضل يبوس في وقالي لولو انا بقول الكلام ده عشان نمتع بعض قولتلو عرفه ياحبيبي وانا مبسوطه بكلامك اووووي
قالها بجد قولتلو ايوه جدا تخيلت للحظه ان في راجل تانيه مكانك حسيت جسمي اترعش ونزلت قالي طول ماحنا ع السرير نمتع بعض باي كلام واتفقت معاها ع كده واليوم التاني اخويا كان عندي وانا كنت لابسه عبايه بيتي ضيقه
وحسيت بخويا بياكل ف جسمي
اخويا روح لما حضني وانا بزازي ف صدرو
بليل جوزي قلعني ولقيتو بيقولي تخيلي ان مش جوزك قولتلو حاضر انت مش جوزي
قالي انا واحد كنت ماشي ف الشارع وشوفتك ف البلكونه وعجبتيني وطلعتلك وانتي اخدتيني ولما سالتك ع جوزك قولتيلي مسافر وانتي دلوقتي عايزاني لنيكك وانا عجبتني الفكره
قولتلو نيكني قبل ماجوزي ياجي هو قالي جوزك فين قولتلو مش عارفه
يلا نيك البوه بتاعتو لقيتو دهل زوبرو ف كسي
وقالي وايه كمان قولتلو زوبرك كبير اووووي نيك الشرموطه فضل ينيك اووووي وانا اقولو براحه عليه وهو مش رحمني لقيتو وقف نيك وقالي جوزك سيبك كده وراح فين قولتلو مع صحابو وسيبني لوحدي عايزه راجل معايا وهو قالي انا الراجل فضل ينيك في لحد منزل ف كسي وكنت احلي نيكه خلصت واستمتعت بيها اووي
وهو مبسوط وبيضحك وقالي حلو قولتلو اوووي
واتقررت دايما وانا بقيت الحس طيزو وانا بمصلو ودخلت صباعي كلو ف طيزو وهو بعدها ينكني
عده شهرين ع الحكايه دي واختو كانت مش بتاجي الفتره دي انا بقيت ابعبصو وهو يتخيل ان حد غريب ويفضل ينكني وينزل ف كسي
انا اخويا كان بياجي دايما وجوزي موجود وكنت بلاحظ اخويا بيبص ع جسمي وجوزي لاحظ ده كمان وانا لما اخويا يمشي جوزي يدخلني وينكني علطول من غير مايتكلم وكل مره لبسي يكون ضيق وجسمي تقريبا واضح وجوزي مش بيتكلم

جوزي وانا ف حضنو قالي اخوك علي دمه حلو قولتلو ايوه قالي بقي بياجي هنا علطول قولتلو بياجي عشاني قالي مش بتلاحظي حاجه قولتلو ايه هيا قالي بيبص ع جسمك قولتلو لا
قالي وانتي لبسك بقي ضيق قولتلو ده الي موجود عندي البس ايه يعني اليوم ده جوزي نكني برومانسيه غير العاده وبقي راكب فوقي وانا قاتحه رجلي وهو زوبرو ف كسي بيقولي غمضي عينك وتخيلي حد انا افتكرت اخويا علي بسومردتش اقول هو بقي ينيك ويقولي ها مين ف بالك قولتلو مفيش حد وانا بحسس ع طيزو وببعبصو وقولتلو قولي نفسك مين ينكني انهارده
قالي اقولك ومش هتزعلي انا عرفت انه هيقول اخوكي قولتلو لا مش هزعل قالي اخوك علي
قولتلو عايز اخوك ينكني ياحمزه قالي اااااه قولتلو اخويا بيحبني لو نام معايا مش هيسيبني
لقيتو بيقولي اااااه ياريت ولقيت زوبر جوزي بينزل ف كسي وانا بنزل معاها كمان
وهو حضني وبيقولي اول مره ننزل مع بعض
لما جيبنا سيرت اخوك علي
قولتلها انا لسه عايزه قالي عشان كده عايز اخوك معايا نريح بعض عليك وانا قولتلها اخاف ينزل جوايه واحبل منو قالي المهم تشبعي
قولتلو هتخلي اخويا ينكني انت كمان تنيك اختك قالي ااااه هيبقي نيك حلو اووووي
وفعلا بليل نكني حلو اووووي وانا بقيت خلاص تجراءت وبقيت اتطلم معاها عادي
ف يوم واحنا قاعدين بقولو هتنزل الشغل امتي قالي لما اشبع منك وشدني ف حضنو
قولتلو يعني هطير قالي لو سيبتك لو حد طلع هتدخليه جووه وتغتصبيه وانا ضحكت وبقولو مانت الي عودتني علي كده كنت ارحمني
قالي هنزل الشغل بس اخوك ياجي هنا وبيضحك وانا قولتلو اخويا لو قعد معايا ساعه هتلاقيني ركبت ع زوبرو وبتضحك هو قالها تعمليها فضلنا مع بعض لحد مالقيتو قالي مصيلي قولتلو عنيها
قالي تخيليني اخوك علي قولتلو حاضر انا كنت لابسه بلوزه وشراب طويل مخرم وكلوت بس
قالي هتمتعي اخوك علي
انا روحت قعدتو وقعدت مابين رجلو وبحك طيزي ع زوبرو وقعدت ع ركبي ودخلت مابين رجلو ومسكت زوبرو وبقولو هخليةاخويا يفشخني ف غيابك فتحت السوسته وطلعت زوبرو
وقولتلو انسي انك جوزي انت دلوقتي اخويا علي
قالي حااضر مسكت زوبرو ومشيت لساني ع زوبرو

JkO3fs9.md.jpg
قولتلو تعرف ياعلي من يوم جوازي وانا حسا بيك بتبص علي وع جسمي انهارده انت بتاعي خليني امتع نفسي بيك وجوزي مش هنا لقيت جوزي بيقولي جسمك ف العبايه حلو اووووي
قولتلو شوفتك وانت بتتفرج ع جسمي
كنت عايزه اخدك الاوضه وتنكني بس لولا جوزي
قاعد لقيتو بيقولي انا وانتي لوحدنا يلا وريني هتعملي ايه انا اخدت زوبر اخويا وبقيت امص في اووووي ونيمتو ع بطنو واخدت البيض ف بوقي

JkOFCQI.md.jpg
وجوزي بيقولي مصك يجنن يالبوه انا ببصلو وقولتلو عشان نفسي بجد ف اخويا علي وهو بيقولي بتتكلمي جد قولتلو ايووووه بجد وبقيت امص زوبرو وهو بيبصلي فضلت امص ف زوبرو اووووي وقولو بحبك ياعلي حمزه عشان خطري سيب علي ينام معايا وانا بمص وزوبرو ف بوقي
وبقيت اقولو انا نفسي اتناك من اخويا اجرب لبنو ف كسي ولقيت حمزه مغمض عينو وانا طلعت زوبرو ولقيت زوبرو بينزل لبنو

JkOfjqP.md.jpg
ع وشي وانا بضحك وهو نزل ع وشي
وانا فضلت امص ف زوبرو لما نضفتو
قولتلو بتنزل بسرعه لما بتسمع سيرت اخويا
قالي بهيج لما بشوفو بيبصلك وانا جنبو
بكون عايز اسيبكم ومشي لوحدكم
قولتلو انا بجد ياعلي عايزه اخويا ينام معايا قالها بتكلم بجد انا روحت قعدت مكانو وفتحت رجلي وقولتلو انا عارفه انك بتنيك اختك بسمه وشوفتها بتعمل ايه فيا وشوفت كل حاجه بينك وبينها هو رجع لورا انا قولتلو انا مبسوطه بكل حاجه بتعملوها بس عايزه اخويا كمان ينكني زيكم
لو موافق ياحمزه انا فتحالك رجلي نكني وكمل ع اساس انك اخويا لو مش موافق قولي
لقيت حمزه قام وبدون كلام مسك زوبرو
JkOCng1.md.jpg
وراح مدخلو ف كسي وانا انبسط اووووي طلعت ااااااااه وهو مدخلو كلو ولقيتو بيقولي وانا عايزك تتناكي من اخوك علي من زمان وانا اتفرج عليك وانا بسمع الكلام ومبسوطه اوووي
وقالي كلميه وخليه ينيكك ف كسك وينزل جواك وانا روحت كتفت حمزه بايدي ورجلي

JkOnjwJ.md.jpg
وزوبرو كلو ف كسي وانا ااااااااه مش هسيبك تخرجو غير وانت منزل جوايه ياعلي حبل اختك حبيبتك فضل ينيك في اكتر من 5 دقايق
وانا نزلت مره وهو بينزل ف كسي
وراح بعد وانا اااااه اااااه هو خرج زوبرو وانا فاتحه رجلي وبقولو اتفرج ع كس مراتك تخيل ياحمزه اخويا ينزل جوايه وحبل منو قالي لا اوعي اتناكي منو بس تحبلي لا
اليوم ده نكتها كمان مره
وقعدت افكر احاول مع اخويا ازاي
وفكرت وخليتو موجود مع جوزي ف يوم وطلعت بترنج خفيف كلوت وستيان واضحين

واخويا عينو هتاكلني بقيت اتمرقع اودامو ف المشيه وكنت بقعد جنبو وجوزي يعمل نفسو مش واخد بالو وانا اوطي اجيب حاجه اهزر معاه
اخويا خايف ف يوم كلمت جوزي كان ف الشغل عرفتو ان انا رايحه عند ماما شوي روحت وانا عايزه اشوف اخويا وصلت كان هو صاحي حضنتو جامد ودخلت سلمت ع ماما وقعدت معاها وعملت غدا وانا لبسه عبايه ضيقه واخويا بيتكلم معايا
وانا وقفه ف المطبخ وبتحرك وطيزي تجنن ف العبايه وانا بقيت اهز ف جسمي اودام اخويا ودخلت الحمام وانا عارفه ان المطبخ شباكو بيبص ع الحمام ورفعت العبايه ونزلت بنطلوني وبقيت ادعك ف كسي وانا عارف ان علي هيبص علي بقيت العي ف كسي وفعلا لمحت علي بيبص وانا طلعت صدري بره وبقيت ادعك ف كسي ونزلت عسل ع فخادي غسلت كسي وخرجت
ورجعت للمطبخ واخويا قاعد وانا لمحت زوبرو وقف اوووي وانا خوفت ماما تشوفنا كده
روحت لبست هدومي وقولتلو بكره تعال اقعد مع اختك شوي عايزاك ف موضوع قالي حاضر بكره الصبح هجيلك وانا جهزت نفسي وبقيت كاني عروسه من جمالي جوزي قبل مايطلع الشغل اخدني ع السرير وفضل ينيك فيا اتاخر عن الشغل ونزل وماتشطفش وقالي هتشطف هناك
نضفت نفسي ولبست عبايها بيتي ضيقه وتحتو قميص نوم لحد فخادي وكلوت وستيان
واخويا وصل الساعه 10 كنت مروقه نفسي وهو دخل قعد وجبتلو يفطر وقعدنا نتكلم وانا بكلمو عن الجواز ومش عارف افتح معاه سكه ازاي العصر اذن وانا قولت لجوزي اتاخر شوي قربت وهو قالي لما تخلصي كلميني
وانا قولت ل علي ادخل خد دش الجو حر دخل وانا خبطت عليه وعطيتلو شورت قولتلو البسو وانا لبست تيشرت وجيبه بدون اي حاجه تحت التشيرت او الجيبه كنت خلاص ناويه حتي لو هغتصبو اخويا طلع وشافني اتجنن حسيتو بيرتعش قعد اودام التلفزيون بيتفرج ع فيلم انا روحت جنبو وقعد وفخادي واضحه
وبيضه بنسمع فيلم روحت نايمه ع فخادو وانا ببص ع زوبرو الي وقف ف وشي بقيت انفخ في وحسيت زوبرو وقف اوووووي
وانا عيني ع زوبرو وانا عارفه ان اخويا خلاص بقي ع اخرو ولقيت اخويا حط ايدو ع شعري يلعب في وانا مش بتحرك لحد مانزل ع كتفي وانا نفسي اعض زوبرو الي وقف لقيت اخويا حط ايدو ع بزي جسمي قشعر اااااااه مش مصدقه لقيت ايد اخويا بتنزل التشيرت ومسكت حلمت بزي

JkOULXI.md.jpg
فضل يحسس ع بزي ويلعب بصوابعو ف الحلمه وانا طلعت اااه خفيفه هو بقي يفعص ف بزي ولقيتو بيحط ايدو ع شفايفي وانا بلعت صوابعو الاتنين امص فيهم وهو رجع مسك بزي وانا روحت احسس ع زوبرو من فوق الشورت
حسيت انه ضخم اووووي اكبر من بتاع جوزي نفسو وفعلا انا لقيت اخويا علي مسك زوبرو وبيطلعو وكان كبير اوووي وغامق ولقيتو بيحطو ع شفايفي انا فتحت بوقي وهو دخلو ف بوقي

JkO6mn2.md.jpg
اخويا علي لما شافني بلعت نص زوبرو وبمص في خرجو تاني وانا مسكتو وبقيت الحس في زي الجيلاتي بالساني ع عرق الزوبر واخويا بيضرب وشي وانا روحت امص في زوبرو ولقيتو بيقولي مصي اووووي يالولو مصي زوبر اخوك ياحبيبتي وانا بقيت امص زوبر اخويا اوووووي وهو بقي صوتو عالي وانا بمصلو ولقيتو مسك دراعي وشدني من شعري وزوبرو كلو ف بوقي واتا مش قدره اتحرك وبوقي مفتوح ع الاخر
ولقيتو بينزل لبنو ف بوقي لاخر نقطه ولبن كان بينزل ف بوقي بيقع تاني
JkOs3LQ.md.jpg
فضل مسكني كده وزوبر ف بوقي ولقيتو بيرتعش تاني ولبن تاني بينزل ف بوقي انا قفلت بوقي وبقيت ابلع لبن اخويا علي تاج راسي ورجلي
بلعت كل البن وهو بينهج نزل مرتين ورا بعض
انا لقيتو مريح جسمو لورا انا رجعت ونمت علي صدرو وهو حضني

JkOmgO7.md.jpg
قالي انا اسف يا علياء مكنش قصدي
انا قولتلو انا محتاجاك ياعلي معايا وهو باصص بيقولي يعني مش زعلانه قولتلو لا مش زعلانه
قوم عشان تلبس عشان جوزي جاي وبكره تعال الصبح نكمل وروحت بوستو من شفايفو بوسه طويله وقالي انا نزلت مرتين لولا كده كنت مش هسيبك قولتلو تتعوض ياحبيبي هستناك بكره الصبح وانا كنت مبسوطه اووووي اخويا علي زوبرو كان ف بوقي انا دخلت الحمام وقعدت وفضلت ادعك ف كسي لحد منزلت اطلعت مبسوطه اني وصلت ل اخويا
جوزي رجع بعد شوي دخل تخت الدش وانا دخلت معاه اشطفو ومسحت جسمو حته حته
وحكيتلو الي حصل وزوبرو وقف اووووي وانا بدعكو بايدي وبحسس ع طيزو ودخلت صباع ف خرم طيزو وزوبر وقف اووي
زوبر حمزه وقف زي المدفع
وانا ببعبص في طيزو وبالايد التانيه بلعب ف زوبرو فضلت ع كده وهوو مبسوط وانا بدخل صباع والتاني ف طيز جوزي انا وقفت وراه وحضنتو وصدري ف ضهرو
بقولو حبيبي وهو بيقولي نعم انا مسكت زوبرو وبقولو اخويا علي زوبرو كبير عن بتاعك
مكنتش اعرف انا بقيت اتكلم عن اخويا وجوزي مغمض عينو وانا بدعك ف زوبرو
وبقيت انا نفسي مولعه زوبر حمزه زي المدفع مستني حاجه يدخل فيها انا مسكتو من زوبرو وشديتو ع الانتريه وروحت قعدتو عن الانتريه وخليتو كانو نايم وقولتلو عايزاك انهارده تتخيل ان اخويا بكره هينام معايا لما تخرج للشغل مسكت زوبرو وبقيت امص ف زوبرو الكبير وكنت مبسوطه اوووي انا حسا بطعم الجنس وحلوتو فضلت امصلو وطلعت ف زوبرو وقعدت عليه وبقيت انزل وطلع عليه وزوبرو كلو يدخل ويطلع

JkvY0Rj.md.jpg
انا بقيت نزله طالعه ع زوبر جوزي ولما بتعب بقولو نيكني نييييك وهو بيرفع وسطو بيقعد ينكني واناونزلت ع شفايفو ابوس فيها وقولتلو مش مصدقه انك هتخلي اخويا ينام معايا وينكني زيك وانا بنزل وبطلع ع زوبرو وحسا ان كسي بينزل ميه من غير ماحس وصوت النيك يجنن انا قعدت ع زوبرو وكلوووو جوووه كسي وبروح يمين وشمال وزوبر حمزه بيخبط ف جميع حوانب كسي وانا فضلت اهز طيزي ع زوبرو ولقيت كسي بينزل عسلو وزوبر جوزي اتغرق عسل وهو اااااه وانا بقولو مش قدره مش قدره وبقيت انزل وطلع جاااامد ع زوبرو ولقيتو مسك طيزي وبقي ينيك فيا وانا بنزل وطلع وكسي صوت زوبر جوزي قي كانت تجنن فضلت كده لحد مالقيت جوزي بينزل لبنو ف كسي زوبرو خرج من كسي

Jkvlwg9.md.jpg
ورفعت كسي ونزلت ع زوبرو الي بقي ف نص كسي بقيت احكو ف كسي ولبنو بينزل ع زوبري
وانا بقول ل جوزي انت شبعت ياحبيبي قالي ااااه
قولتلو انا لسه محتاجه كمان
وهو قالي شويه ارتاح بس انا نمتوف حضنو وبقيت احسس ع جسمو وقولتلو تعرف اخويا شعر صدرو كبير بحب ادعك فيهم اوووي
وفضلت اتكلم معاه وبلعب ف البيض ونزل بصباعي العب ف خرمو فضلت ابعبص في
قولتلو حمزه قالي نعم قولتلو انا شوفت اختك بتنيكك ف طيزك هو في راجل قالي لا لا
هحكيلك بعدين

وانا قولتلو عايز اخويا علي ينيكك
قالي بتقولي اييييه ياكسمك
انا روحت قعدت ع زوبرو ومسكتو ودخلتو جوه ف كسي بايدي
Jkv1gcP.md.jpg
قولتلو انت زوبرك بيوقف لما صباعي بيلمس طيزك وطيزك حلوووه وايه يعني لو انت بتتناك فيها اخويا هكلمو وهو هينفذ ليه اي طلب
وتخيل انا نايمه ع ضهري وزوبري ف كسي وخويا فوق منك وزوبرو ف طيزك وينزل ف طيزك ونبقي مع بعض دايما فضلت اتكلم وبدون اي شعور حمزه نزل لبنو ف كسي تاني وانا بقولو شوفت سيرت اخويا بتعمل فيك ايه
لقيتو بيقولي انت بتتكلمي جد ياعلياء قولتلو لا طبعا بتخيل ياحبيبي بس

فضلت ف حضنو وقولتلو كمل ايه الي حصل مابينكم لقيتو بيقولي اختي هيا الي عملت كده لما كنا ف المصيف كانت لبسه قطعتين والناس بتبص عليها كانت متجوزه وزعلانه من جوزها ومعايا انا وبابا وماما وانا زعقت معاها عشان لبسها وتاني يوم اتقرر نفس الموضوع هيا زعلت وراحت الشقه وبابا قالي روح رجعها روحت وراها ودخلت اوضتها كانت نايمه ع بطنها وبتعيط انا قعدت بقيت اهدي فيها وهيا قالتلي البنات كلها لبسه كده قولتلها ياحبيبتي انتي متجوزه وجسمك حلو وانا شايف الناس بتبص عليك
قالتلي انت عجبك الناس وهيا بتبص عليا قولتلها لا طبعا قالتلي خلاص مدام بتغير عليا يبقي انت لوحدك هتشوفني كده ولقيتها بتوريني جسمها وبتقولي هو انا جسمي حلو وانا ساكت وانا لقيت نفسي حضنتها ولقيت منها مقاومه ضعيفه
وانا قلعتها وقلعت ونمت معاها وبدون قصد نزلت فيها قولتلو حبلت منك قالي ايوه الواد الصغير مني وانا قولتلو وبعدين قالي لما خلصت معاها هددتني انها هتقول ل بابا وماما وانا خوفت ولقيتها قالتلي انها لازم تفتح طيزي انا رفضت لخد مالقيتها هتقولهم اخدتها ودخلت اوضتي ولقيتها قلعت وقلعتني ونزلت تمص ف زوبري اول مره تمص ليه مكنتش مصدق قامت وقعدتني ع الكرسي الي ف اوضتها وركبت فوق زوبري وفضلت كده لحد مانزلت تاني ف كسها
هيا قالتلي خلاص مبسوط ولقيتها بتخليني افنس ع الكرسي ودخلت صباع والتاني وانا بقيت اطلع اهات فضلت تبعبصني اكتر من ربع ساعه لما حسيت ان طيزي وسعت
تاني يوم جتلي اوضتي وخلتني انيكها مرتين ولقيتها بتدخل جزره ف طيزي وكل يوم علي كده بعد شهر قالتلي انها حامل مني وقولتلها وجوزك قالت هو لسه مايعرفش انا حبله من اسبوع
ومفيش غيرك لمسني انبارح خليت جوزي ينزل جوايه عشان ابقي اعرفو ان انا حامل
وبقيت كده معاها سنتين لحد مالقيتها جيبالي الصناعي الي شوفتيه كانت تسيبني انيكعا الاول
مره مرتين لحد ماتعب وهيا تكمل عليا
ويوم ماتجوزتك هيا كانت معايا لما اتقدمت كانت هيا الي بتختارلي العروسه هيا وفقت عليك زيي ويومها بليل اتخيلنا انا وهيا وانتي معانا وكانت احلي متعه وبقيت انزل ف كسها لحد ماخلفت ابني وفعلا طلع شبهي واتقرر الموضوع نيك جول الفتره الكبيره ومكنتش اعرف انك هتعرفي

انا قولتلو كل ده بيحصل واخدني واتشطفنا
وانا ف الحمام قولتلو حمزه هو انت بتحس بايه لما صباعي بيدخل فيك
قالي نفس احساسك وزوبري ف كسك متعه
انا قولتلو وانا مش همنعك من المتعه دي بعبصتو وهو ضحك وطلعنا دخلنا ننام وانا روحت المطبخ جيبت خياره حوالي 15 سنتي ورفيعه شوي وانا نمت وراها وهو نايم وانا مديت ايدي تحت الشورت ببعبصو وهو قالي عايز انام انا مسكت الخياره ودخلتها ف الشورت بتاعو وهو حس بيها ع طيزو لقيتو بيقولي سقعه انا قولتلها عشان تبرد طيزك وهو مردش وانا نزلت الشورت ودخلتها ف طيزو كلها وفضلت انيكوو بيها وهو ااااه ااااه اوووي يالولو اووووي وانا لقيت زوبرو وقف وانا قولتلو عايز اخويا ينيكك ف طيزك ويتزل جوه وهو ااااااه فضل كده 5 دقايق يصرخ ويقولي نزلي ف طيزي نفسي احس بالبن ف طيزي ولقيت لبن زوبرو بينزل لوحدو وهو ااااااه حسيت انه خلاص مش قادره خرجتها وهو قالي مش قادر اقوم لبتو كان ع السرير نام وانا نمت وانا حضناه
صحيت مكنش موجود قومت غيرت الفرشه
واتشطفت وكلمت علي ياجي وكلمت حمزه عرفت انه مشي وعلي اخويا ف الطريق لبست تشيرت ع الحم وشورت احمر بدون كلوت
خمس دقايق اخويا دخل وشافني كده وحلمات بزازي وقفه انا حضنتو وهو كان مكسوف
قولتلو تعالي اخدتو ع الاوضه علطول
قولتلو انت عارف اني ماليش غيرك احكيلو قعدنا ع السرير نص ساعه حكيتلو كل حاجه حصلت والي عملتو مع جوزي انبارح لدرجه انه بدون كلام حضني وقالي يعني جوزك عارف اني هكون معاك قالت ايوووه ولقيتو بيقولي لولو انا خايف
انا قولتلو ماتخفش ياحبيبي واخدتو ف بوسه من شفايفو وايدي ع زوبرو بدعك في وهو اتجاوب معايا وزوبرو وقف اوووي ولقيتو حضني من ورا وزوبرو ف طيزي بيقولي انا مش مصدق انا طلعت ع السرير وقولتلو صدق انا تحت امرك دلوقتي لقيتو حضني واحنا ع السرير ومسك بزازي وبيقولي انتي حلوووه اووووي يالولو

Jk853u4.md.jpg
انا بصتلو وقولتلو وانت زي القمر ياحبيبي
ولفيت وشي نحيتو وبقيت ابوس ف شفايفو
وهو حضني من بزازي وصوابعو ع حلمت بزي
وانا الي مجنني اني قاعده ع زوبرو الي وقف تحت طيزي انا بقيت ابوس فيا وبحرك طيزي ع زوبرو الضخم وهو بيمسك بزي جامد
وبييوسني اووووي هو نزل بدماغو بيمص بزي بالعافيه قولتلو اصبر اعدل نفسي قالي لا خليك قاعده ع زوبري وانا حسه بزوبرو مابين طيزي
وانا قولتلو زوبرك يجنن
انا رجعت لورا وهو فضل يمض ف بزي وانا روحت سندت بايدي ع السرير وطيزي ع زةبرو بحكها ف زوبرو وهو اااااااااه حلو اوووووي

Jk874kJ.md.jpg
انا بقيت احك طيزي ع زوبرو الي كان يجنن فضلت كده شوي ولقيتو خلاص تعب زيي
عدلت نفسي واخدت شفايفو ف بوسه
وبقولو ياحبيبي عايزاك انت الي تتحكم فيا مش العكس انت الراجل يلا وريني بتعرف ولا لا
لقيت اخويا رفع التشيرت ومسك بزازي يفعص فيهم وحلماتي بيلعب فيها بصوابعو لما كانت وقفه اوووي لقيتو طلع زوبرو وبيقولي مصي انا خاضر ونزلت ع زوبر اخويا مسكت ونزلت في مص اكتر من 5 دقايق ولقيتو نزل ف بوقي وانا بلعت البن ولقيتو نزل الشورت وقلع كل هدومو وراح منيمني ع ضهرري ورجلي مرفوعه

ولقيت زوبر اخويا بيدخل ف كسي وانا اااااااه

Jk8abOG.md.jpg
اخويا علي زوبرو دخل ف كسي وانا من وجع زوبرو بقيت ازوق بايدي فخادو عشان مايدخلوش كلو وصوتي رايح من النيك فضلت ينيك ف كسي لحد مالقيت كسي بينزل وعلي بيشوف عسلي لقيتو نزل يلحس كسي قلعني الشورت خالص وبقي يلحس ف كسي وانا نزلت تاني ع وشو وانا ااااااااه ااااااه وانا لحست عسلي من ع وشو
وهو دخل زوبرو كلو ف كسي وبقي ينيك جامد وانا واخداه ف حضني وهو بينيك اوووووي

فضلت اصرخ تحت منو وانا حسيت بوجع زوبرو ف كسي بينيك بعنف
اوووي وانا مبسوطه بكده اكتر من 5 دقايق لحد مالقيتو بينزل ف كسي وحضني اوووووي راح طلع زوبرو ولبنو بينزل من كسي

Jk8EPcB.md.jpg
وبيخرج وانا مبسوطه اووووي زوبر اخويا نزل حمولتو ف كسي انا فضلت فاتحه رجلي
وبفتح كسي بايدي وعلي بيقولي كسك جميل اووووي وانا بفتحو عشان لبنو ينزل من كسي
لقيتو ركب فوقي تاني ودخلو ف كسي تاني

Jk8MKdB.md.jpg
بقي ينيك فيا كانو بيفحر ف الارض اكتر من 10 دقايق وهو فوقي وزوبرو وقف وبينيكةفيا وانا نزلت مره وهو فضل مكمل لحد منزل ف كسي تاني بس بسيط خالص
نام جنبي تعبان وانا هموت من النيك غديتو وقبل مايروح نكني كمان مره
وجوزي رجع حكتلو ع كل الي حصل وبليل حمزه بقي بينيك فيا وانا بحكيلو شهر كامل وانا بتناك من الاتنين علي ينكني مرتين بالنهار وحمزه مره بليل بقيت طول الشهر كده
كنت بحكي للاتنين وحمزه كان يخلص معايا كنت انيكو لما يشبع مني
ويوم بسمه ده عمري ماهنساه ابدا بسمه اخت جوزي دخلت كان بقالها فتره مجتش عندنا اليوم ده انا كنت لابسه بنطلون بيتي خفيف وقميص
هيا دخلت ومعاها عيالها الاتنين وانا سلمت عليها لقيتها حضنتني اوووي اول مره تعملها
دخلت مع اخوها ف الاوضه بتقولو عايزاك وانا روحت اجهز الغدا وقفت وبغسل الصحون القديمه الا ولقيت بسمه ف ضهري بتقولي بتعملي ايه قولتلها هطبخ لقيتها مسكت وسطي

Jk8ZZoF.md.jpg
وبتقولي بقي انتي يطلع منك كل ده
انا عرفت ان حمزه قالها ع كل حاجه
قولتلها حصل ايه قالتلي حمزه حكالي علي كل حاجه بتعملوها قولتلها اااه لقيتها مسكت صدري وقالتلي عجبك الي كنت بعملو فيك انا وقفه وبقولها ايوه لقيتها قالتلي مش لبسه كلوت وستيان ليه قولتلها انا ف بيتي البس الي ع راحتي قالتلي عشان اخوك ياجي ينيكك ياشرموطه
انا قولتلها زي ماخوك بينيكك اخويا بينكني وكلنا شراميط زي بعض
بسمه قالت ايوووه كلنا شراميط ولقيتها مسكت بزازي اوووي وفضلت تدعك فيهم وقالتلي جربتي قبل كده مع واحده قولتلها لا
لقيتها قالت هتنبسطي اوووي
لقيت بسمه بتقلع بنطلونها وف لحظه لقيتها نزلت بنطلوني ولقيت ايديها ع كسي تلعب ف شفايفو وانا بعد ت ايديها ومفيش فايده حضاني اوووي

Jk8bLtS.md.jpg
فضلت تلعب ف شفايف كسي وانا بتطلع مني اهات ولقيتها بترجع بطيزها وتخبط في كانها بتنكني بزوبر فضلت كده وصوت طيزي ف فخادها حلو ولقيتها حضنتني جامد من وسطي ولقيت ايد علي كسي بتدعك في وانا مستحملتش

JkS90Ja.md.jpgوهيا بتلعب ف كسي اوووووي لحد مالقيت نفسي بنزل عسلي ع ايديها انا نزلت كتير الارض اتغرقت وهيا لسه بتلعب ف كسي وقالتلي لسه نزلي تاني وانا بقولها خلاص خلاص وانا وقفه وهيا حضناني وانا مش عرفه اتحرك منها وايديها ع كسي زنبوري بتفرك تحت ايدي وكسي الي اتغرق لسه بتدعك في وانا بصرخ ف المطبخ لحد ماجوزي دخل علينا وبيتفرج لقيتو طلع زوبرو وراح ورا اختو ودخلو ف كسها وهيا اااااه خرجو يامتناك ي وسخ هو طلعو وقالتلو روح ع الاوضه لما نجيلك
انا عرفت ان الليله دي مش هتخلص
ولقيت بسمه فضلت تضربني ع طيزي اووووي وكسي الي بقي احمر زي الدم من كتر الدعك في ببصلها وهيا اخدتني ف بوسه ولقيت البعبوص ف كسي تاني وانا اااااه اااااه حبيت الي بيحصل اووووي بعد 3 دقايق نزلت تاني ع ايديها وهيا خلتني الحس عسلي من ايديها
ولقيتها قالتلي انزلي الحس كسي ياوسخه
انا نزلت ع ركبتي ولقيتها كسها ف وشي

JkSBRpt.md.jpg
بقيت الحس ف كسها وكان طعمو يجنن
فضلت الحس ف كسها وكنت ببلع عسلها علطول وهيا تصرخ من الحس لساني كان بيدخل كلوووو جواها وهيا الحسي يامرات اخويا كسي
الحسي كسي وطيزي انا روحت ع طيزها لحستو كانت مفتوحه من ورا باين عليها انا رجعت لكسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااااه دخلت التاني دخل بسهوله ف طيزها وبقيت الحس ف كسها ونيك طيزها لحد ماهيا مسكت شعري وبقت تحك كسها ف وشي اوووووووي وهيا ااااااااااه ااااااااااااه الحسي اووووي خليني انزل وانا بمص كسها من كل حتي
وهيا رفعه رجل ع الحوض
وفضلت الحس ف كسها وكسها بينزل عسل طعمو حلووو فضلت الحس ف كسها ولقيتها بتشد وشي ع كسها اوووووي وانا بلحس كسها ولقيت عسل بينزل من كسها ف بوقي وانا ببلعو كلو وهيا وقفه ولما خلصت بالساني اخد عسلها الي لسه بينزل بسيط من كسها

JkSxiRp.md.jpg
انا نضفت كسها كلو من اي عسل منها
ورجعت دخلت لساني تاني وكانت تجنن لقيتها وقفتني وقالتلي تعالي دخلنا غرفه النوم وانا بلحس كسها ولقيت جوزي وقف ورايا ودخلو ف كسي وفضل ينيك فيا وانا بلحس كسها وسوابعي ف طيزها طلعت عليها ابوسها من شفايغها وحمزه طلع علينا ولقيتو بينيكها ف كسها ويبدل معايا اكتر من 10 دقايق لحد لما لقيت لبن بينزل ف كسي وبسمه راحت تبلعو من كسي
ونمنا تعبانين وبسمه قالتلي تبقي تعاليلي انا لوحدي ف البيت
قولتلها اكيد وانا وهيا مسكنا حمزه بزوبر الصناعي اكتر من نص ساعه بنيكو وهو بيتناك مننا نزل مرتين

وبسمه ماشيه قالتلي اوعي تفكري انك تجيبي اخوك ينيك اخويا قولتلها لا طبعا اخوياا مش موافق اصلا قالتلها هبقي ارن عليك تجيلي ونبقي لوحدنا عرفت ان جوزها مسافر ف شغل

ودخلت واسبوع والتاني وعلي اخويا معايا بينكني وانا كلمت بسمه قالتلي انها عند امها لما تاجي هتكلمني انا بقيت اتناك من اخويا طول النهار وبليل احكي لجوزي وانا بنيكو الي اخويا بيعملو معايا وف يوم وانا بقول لجوزي ان اخويا نفسو ينيك طيزي قالي خليه يفتحك وانا كنت بنيكو بالصناعي الي اخدتو من اختو
وفضلت انيكو بيه وانا بقولو تخيل ان ده زوبر اخويا وانا كنت بوريه زوبر اخويا الي اخويا بيبعتهولي صور وبقولو ده بيفشخ كسي وهو كان بيقولي نيكني ياعلي وانا بنيكو واحكي ل اخويا كل حاجه لحد ماخويا قالي انه عايز ينيك طيزك وحمزه موفقش وكل يوم اقولو علي عايز ياجي بليل وينام معايا الليل كلو وهو وافق وطول اليل اخويا ف اوضه فضلت معاها طول اليل وجوزي ف الاوضه التانيه وهو قالي قولي ل اخوك اني هنام ف الشغل وفضلت اتناك من اخويا
3 مرات نزل ف كسي وانا نزلت مرتين ونمت ف حضنو لبعد الساعه 10 الصبح
وكسي كلو لبن ال3 مرات نزلهم ف كسي
صحيت اتشطفت ودخلت اشوف جوزي كان راح الشغل وخويا صحيتو وطول اليوم معايا ونكني قبل مايروح تاني وجوزي رجع حكيتلو كل حاجه ولقيتو بيفنس وانا بنيكو لحد ماقولت لجوزي عندي فكره تتناك من اخويا من غير ماتحس وانا هصور ووريك كل حاجه قالي ازاي قولتلو منوم تاخدو وانا هكون مكلمه اخويا هو عايز يجرب ينيك راجل من كتر كلامي عليك
قالي موافق بس صوري كل حاجه قولتلو منا هصور واتفقت معاها وقالي طب ماعمل نفسي نايم قولتلو لا هيعرف زوبرو كبير وانت مش هتستحمل تكتم بواق وفعلا وافق هو نزل اشتري منوم وتاني يوم قولت ل اخويا ينام معايا ووافق وقولتلو جوزي هعطيلو منوم وبليل اخويا وصل قعد مع جوزي وانا بقيت مبسوطه اووووي حسه بتغير جامد ف الجنس وده مفرحني اووووي
بعد ماقعدنا وكلو تمام واتعشينا عملت عصير لجوزي وهو عارف انه في منوم شربو ودخل الاوضه وفعلا نام وانا اخدت اخويا وعرفتو كل حاجه وشغلت الكاميرا وانا وخويا دخلنا ع جوزي وخويا نيمني جنب حوزي ونام فوقي بوس واحضان وفضل ينيك في ونزل ف كسي
وبعد شويه انا جيبت الصناعي ودخلتو ف طيز جوزي وعلي بيتفرج ولقيتو بيقولي مش هيقوم قولتلو لا انا لقيتو بيقولي مصي زوبري
مصيتلو زوبرو جامد
ولقيتو نام فوق جوزي وبيدخل زوبرو في وهو ااااااه اخويا مبسوط ان طيز جوزي ضيقه اخويا دخل زوبرو للاخر ف طيز جوزي وفضل نازل طالع
فوق جوزي وانا بتفرج واتاكدت ان الفون بيصور
وانا شايفه جوزي بيتناك من اخويا وانا مدخله الصناعي ف كسي وبنيك نفسي
واخويا اكتر من 10 دقايق بينيك ف جوزي ولقيت اخويا ااااه اااااه وبينزل ف طيزو انا قومت لحست طيز جوزي وبلعت لبنو
وناكو تاني ونزل ع طيزو واتا اخدتو وروحت اوضه ******* ونام وجوزي صحي الساعه 5 الصبح صحاني وقالي حصل ايه وريتو الفيديو وكان بيلعب ف زوبرو وفرحان انه اتناك ولقيتو بيقولي انا طيزي وجعاني اوووي يالولو
وفضلنا كده اسبوع انيم جوزي وخويا ينيكو وينكني في يوم اخويا كان عندي بليل وجوزي شرب العصير ودخل ينام علي اخويا دخل معايا فضل ينيك فيا لما انا نزلت مرتين وهو لسه فشخني انا قولت اريح شوي عرفت منو انه واخد حبايه وانا اتفرجت عليه وهو بينيك جوزي بس وهو بينيكو لقيت جوزي بيتحرك وعلي بصلي وفضل ينيك اووووي في وبتطلع منو اهات خفيفه وسمعت علي بيكلمو ف ودنو انا لقيت جوزي فنس وانا مستغربه لقيت اخويا بيدخل زوبرو ف طيزو

JkSP8jn.md.jpg
فضلت ينيك ف طيزو وجوزي بيطلع اهات عاليه وكان خلاص فضل يتناك من اخويا ونام ع بطنو وعلي نام فوقو وفضل ينيك ف طيزو
ورفع طيزو ولقيت علي عمل وضع عجبني اووووي وفضل ينيك ف جوزي جامد

JkSiNPj.md.jpg
اخويا فضل ينيك ف جوزي ويشتمو
وانا بلعب ف كسي ولقيت زوبر جوزي بينزل ع السرير لوحدو وانا بتفرج واخويا بعد نيك طويل نزل ف طيز جوزي وفضل نايم عليه ولما قام اخدني انضف جسمو واخدني لجوزي وانا لحست طيزو واتكرر الموضوع اكتر من اسبوعين اخويا ياجي يوم ويوم كنا بنيك بعض ثلاثي
وكانت احلي متعه لما ابدل ع زوبرين وف مره اخويا كان عندنا وانا برقص ليهم وكنا قلعين واحنا كنا خلاص بقينا عادي فضلت ارقص ليهم ونزلت امص ازبار الاتنين وهما وقفين اودامي
وانا بمص ف الاتنين وخويا قعد وجوزي لقيتو مسك زوبر جوزي وقعد عليه ولقيت جوزي بيقعدني ع زوبرو وزوبر دخل ف كسي وانا بقيت انط علي زوبرو جوزي وانا فضلت كده لحد ماجوزي نزل ف كسي وانا قومت تعبانه وجوزي لسه ع زوبر اخويا واخويا نزل ف طيزو
وانا بقيت ف وسطهم الاتنين وكانت احلي ايام ف حياتي واخويا مكنش عايز يفتحني من ورا وبعد شهر وانا مع جوزي وخويا كنا خلاص جوزي يكلم اخويا واخويا ياجي ينكني وجوزي بينكني كمان انا بقيت الضحيه الي بتحملهم وعشت احلي فتره ف حياتي كلها معاهم والمتعه الي لحد دلوقتي بقول ياريت ترجع تاني
بعد شهر انا كنت ف البيت وجوزي ف الشغل الباب خبط فتحت كانت بسمه سلمت عليها وقعدت معايا وقالتلي انها تعبانه لسه جايه من عند امها والعيال مع امها وقالتلي يلا ندخل قولتلها طب كولي الاول قالت انا جعانه جنس كانت لبسه بنطلون جينز طلعنا ع السرير ولقيتها بتبوس ف شفايفي وانا مندمجه معاها ف البوسه

JkgijPs.md.jpg
وهيا مسكت بزازي وبتقولي انتي وحشاني اوووي
وهيا قلعتني قميصي وبنطلوني وهيا كمان قلعت وبقينا بدخلي بس وهيا نيمتني ع ضهري ونزلت تلحس ف كسي لما بعدت الكلوت وانا تحت منها وحشني الجنس بتاعها اوووووي وهيا فضلت تلحس ف كسي وانا تحت منها وتعبانه اوووووي وهيا بتمص ف كسي
لحد ماهيا بعبصتني ف كسي وراحت فتحت رجلي ولقيتها بتقلع كلوتها وعملت مقص وكسها بقي فوق كسي وبقت تحك كسها ع كسي وكاننا بنطلع شراره وانا اااه تحت منها وكسها بيحك ف كسي


JkrqeAN.md.jpg
وهيا فضلت تحك اكساسنا ف بعض وصوتنا عالي اووووي وانا تحت منها ومبسوطه اووووي ان بسمه رجعت تاني بسمه جمال وحلاوه وجسم يجنن فضلت تحت منها اكتر من عشر دقايق وكسي مستحملش اكتر لقيت كسي بينزل عسلي ع كس بسمه وهيا فضلت تحك اكتر لحد مانزلت هيا قامت وقالت يلا خليني انزل زيك فتحت رجليها ورفعتها وانا نزلت الحس كسها

JkrzOHG.md.jpg
وهيا رفعه رجليها وبعد شويه من لحس كسها بسمه نزلت ع بوقي وانا بلعت كل عسلها ونمت ف حضنها وبقينا نبوس بعض
واكتر من ربع ساعه ف حضن بعض
خلصنا واتشطفنا وهيا فضلت معايا لحد بليل جوزي رجع اخدها بالحضن وفضل يتكلم معاها وبعد شويه لما جات تمشي مسكتني ف الاوضه بقت تضربني ع طيزي اوووي وتقولي قولتلك اخوك مايلمسش اخويا وانا قولتلها حصل من اخوك كذا هو الي اتفق معايا وبعد كده عمل نفسو نايم وطلع صوت ولقيتو مبسوط بكده
ده حتي هو الي بيكلمو عشان ياجي ينكنا سوا
لقيت بسمه قالت وحياتك لنيك اخوك زي مابنيك اخويا وخليهم زي بعض قولتلها انتي حره
انا خوفت اوووي ع اخويا كلمتو وعرفتو الي حصل بعد الكلام ده اخويا مقربش من بيتي اسبوع كامل لما جوزي كان عامل زي الي عايز بودره ومش لاقي وبسمه جات ف يوم فضلت تنيك ف اخوها ولسه مشبعش ولقيتو بيقولي كلمي علي ياجي يالولو وانا ببص ع بسمه
قالتلي ابعتيلو ماخلاص هنتكسف من ايه وانا كلمت اخويا وهو وصل وكان مبسوط وانا خايفه دخل وسلم علينا وبسمه سلمت عليه بعد شويه لقيت بسمه قالت ل اخويا عايزاك ياعلي اخويا بصلي ودخل الاوضه معاها وحمزه بيقولي لو حصل حاجه غلط كلو هيفرقش اكتر من 5 دقايق وهما ف الغرفه وبعد ماخرجو ببص ل اخويا هو غمزلي حسيت بامان شوي
وانا معرفش حصل ايه بس بعد ساعه بنتكلم وبنسمع مسلسل ولقيت بسمه جنب اخويا بيبوسو ف بعض وانا ببص ع حمزه والاتنين مندمجين اوووي وحمزه فضل يبص عليهم
ولقيت بسمه بتدعك ف زوبر اخويا واخدها ع الغرفه اكتر من 20 دقيقه سامعه اهات بسمه كانت بتصرخ بكل معني الكلمه انا وحمزه قولنا ده بيضربها لما دخلنا نبص لقينا اخويا زوبرو كلو ف طيز بسمه وهو نايم عليها وهيا بتعض ف الفرشه
وانا طلعت وحمزه قالي اختي كانت تقولي مستحيل حد يلمس طيزي اخوك زوبرو ف طيزها
انا ببص لقيت طيز بسمه لبن اخويا بيخرج منها انا دخلت ع طيزها ابلع لبن اخويا وطيزي مفنسه لقيتو قلعني الكلوت الي تحت القميص ونزل فيا نيك اودام جوزي واخته وبسمه مهدوده
وبعد ماخلصنا كلمت اخويا وقالي ان هيا قالتلو انت ليه نكت اخويا قولتلها هو الي شرموط عايز يتناك فيها وانا بحب نيك الطيز اووووي وبسمه قالتلي ايه رايك تبقي زي اخويا انا ضحكت
وروحت كاتم بوقها وحضنها من ورا
وزوبري ع طيزها وقولتلها انا انيك ماتنكش
وقولتلها عايز انيكك انا سمعت من علياء كتير عليك واول مالمست كسها ساحت واتفقنا بعد شوي قولتلو وطيزها فتحتها ازاي قولتلها
وانا بلحس كسها بعبصت طيزها وحسيت انها معندهاش مانع فضلت كده وانا بنيك كسها دخلتو ف طيزها وهيا صرخت وانا كملت نيك ف طيزها لحد مانزلت ف طيزها
بعد يومين لقيت علي وبسمه عندي كانهم متفقين مع بعض والاتنين دخلو ينيكو بعض وعلي فاشخ بسمه اكتر من شهر كلنا كنا بنتجمع وبنبادل الجنس لحد ما انا حبلت ومعرفش من مين بس
جوزي مكنش عامل اهتمام وبقيت اتناك من كل واحد وينزلو ف كسي
وبعد 3 شهور بطني كبرت
وانا سمعت ان بسمه حبلت من اخويا علي وفي مشكله بسبب الحبل جوزها طالب منها تنزل الي ف بطنها وهيا رافضه ولما سبتلو البيت ومشت اتطلقت ومن حبها ل اخويا كانت بتقولو اتجوزني
وهو فضل شهر ينيك فيها لوحدها ف بيتي واتاكدنا انه ابن اخويا وفضلنا اكتر من سنتين مع بعض احنا الاربعه وبسمه اتجوزت تاني ومعاها عيالها واخويا كان بياجي عندي لما تكون هيا هنا ونعمل جنس رباعي
اخر اسبوع اخويا كان مسافر للامارات
اسبوع كامل ينيك فيا انا وجوزي لدرجه ان جوزي طلب من اخويا يحبلني ودلوقتي انا حامل ف ال5 وخويا مش بيكلمني لحد دلوقتي لما طلب مني انزل الي ف بطني وانا رفضت وجوزي رافض ان الي ف بطني ينزل وانا بحاول اكلمو مش عارفه وبقيت انا وجوزي دلوقتي حسه بملل وبقول امتي اخويا يرجع تاني ويرجعني للمتعه من تاني........




اسمي علياء 32سنه جديده معاكم بكتب قصص حب ع الفيسبوك بس اعرف علي صاحب الحساب ده
هو قالي ادخلي انشري قصص وانا وفقت ودي اول قصه ليه ياريت تعجبكم
#علياء
حلوه ياحبيبتي بس محتاجه شويه تعديلات عشان في كلام كتير مكتوب غلط
بس برافو عليكي ياقلبي
 
انا علياء 26 سنه اتجوزت من 4 سنين
عندي اخ واحد وماما ابويا متوفي من زمان

انا عايزه احكيلكم علي الي حصل معايا لما اتجوزت انا كنت عايشه مع اخويا الصغير علي هو عندو دلوقتي 23 سنه من 5 سنين اخويا كانت نظراتو غريبه لحظت انه بيبص عليه بشهوه انا بيضه وشكلي حلو جوزي دكتور
واخويا حلو انا خلصت الثانويه وتقدملي واحد وافقت عليه واتفقنا هندخل بعد سنه ونص الفتره دي اخويا نظراتو حسيتها غريبه
انا كنت بشوف اخويا وجسمو وهو بشورت والفانله ف الاوضه وكان جسمو حلو
انا ايام لما كنت بدخل اوضتي بلعب ف كسي وبنزل وبمسح العسل بتاعي يوم فرحي جوزي حمزه دخلني الغرفه وحضني وانا حضنتو كنت فرحانه كنت بحبو اوووي
اخدني ف بوسه وانا كنت محروجه بس متجوبه معاه ولقيتو عايز يقلعني قولتلو خود دش اكون غيرت قالي ماشي دخل للحمام وانا قلعت خالص وكنت قفله الباب من جوه ولبست كلوت وقميص نوم بدون ستيان وفضلت خايفه حمزه دخل كنت فتحت الباب هو انبهر وقالي ايه الجمال ده
وفضل يبص ع جسمي وهو كان لابس بوكسر بس وزوبرو وقف وشكلو حلو انا بقولو انا خايفه
لقيتو حضني من ورا ولقيت زوبرو بين طيزي
وبيقولي ماتخفيش ياحبيبتي انتي مراتي وكل حاجه حلوه ف حياتي اخيرا اليوم الي كنت بحلم بيه انك تكوني معايا ولقيتو بيبوس رقبتي ونفسو ف رقبتي انا حسيت ان جسمي سخن
لقيت حمزه مسك بزازي انا من الصدمه مسكت ايدو وبقولو بلاش لقيتو بيقولي بلاش ايه
وانا حسيت بزوبرو وقف اووي ولقيت حمزه بيحرك زوبرو علي طيزك وبيقولي من اول يوم شوفتك في وانا بحلم باليوم ده معاك
لما اتقدمتلك ووفقتي انبسطت اوووي انك هتبقي ملكي لقيت حمزه لف وشي ولقيتو بيبوس شفايفي وانا ببوسو كمان ولقيتو حضني ومسك طيزي اوووي وزوبري علي بطني محسيتش بحاجه الا وانا نايمه ع السرير وجوزي نايم فوقي زوبرو فوق كسي وبيمص ف شفايفي وايدو ع بزازي وانا مش عرفه اتحرك حسه ان جسمي متخدل حمزه فضل يبوس وشي
ولقيتو بيقولي انتي حلوه اوووي يابختي بيك وبجسمك انا لقيت حمزه بيمص ف بزازي وانا بقيت اطلع اهات ومش عرفه اكتمها
مش عرفه امتي وازاي حمزه خلع الشورت بتاعو انا اتفاجات بزوبرو بيخبط ف كسي لما حسيت انه هيموتني بقيت خايفه وهو لقيتو بيقولي ماتخفيش هدي نفسك وستمتعي بالحظه دي معايا لقيتو نزل يلعب ف كسي
وانا خرجت مني اهات لوحدها
ومصدقتش الي كنت بتفرج عليك ف السكس بقي بيحصلي دلوقتي انا حسيت بكسي كانو بينزل عسل بس مش اوووي ولقيت كلوتي بيتقلع وحسيت بالسان حمزه ع كسي جسمي ولع وحولت ارفع نفسي كان هو ماسك فخادي وفضل يلحس ف كسي اكتر من 5 دقايق مش عرفه قد ايه
بس انا لقيت جسمي بيتشنج وحسيت بعسلي هينزل وهو لسانو ف كسي ولقيت عسلي نزل ولقيت جوزي فضل يلحس ف كسي وبيقولي نزلي كمان نزلي فضل يلحس ف كسي لحد ماطلع يبوس شفايفي وقالي عسلك يجنن
وانا مكسوفه اني نزلت ع وشو انا لقيت زوبرو بيدخل ف كسي وهو باصص ف وشي وانا اااااااه ااااااه لا لا خرجو ولقيت راسو ف كسي وهو بيدخلو وانا حسيت ان كسي بيتفتح ااااااااه زوبر حمزه دخل جووه كسي وحسيت بوجع بسيط لقيتو حرج زوبرو من كسي وقالي مبروك يامدام علياء ببص ع زوبرو كان عليه ددمم
لقيتو بيوقفني وانا وقفت وهو قلعني كل حاجه وراح شيلني ودخلني الحمام ف البانيو كان في ميه دخلني بعد خمس دقايق طلعني وقالي جعانه كنت عايز اقوم باي طريقه قولتلو اوي
اخدني للمطبخ وانا كنت لابسه قميص نوم وتحتو ستيان وكلوت احمر واكلنا واخدني ع اوضه النوم وفضل يبوس في ولقيتو بيقلعني القميص
ولقيتو نيمني ع ضهري ونام فوقي وحسيت بزوبرو فوق الكلوت واخدني ف بوسه نسيت نفسي فيها ولقيت زوبرو ع باب كسي مش عرفه ازاي وامتي قلع الشورت ولقيت زوبرو بره كسي وكان بيزوق في اوووي ولقيت ايدو بتبعد الكلوت بتاعي وهو بيبصلي وانا ببص وبقولو براحه
وهو بيبصلي ولقيت زوبرو ع شفايف كسي وبيقولي بتعرفي تمصي قولتلو لا قالي ادخلو ناشف ولقيت راسو ف كسي وانا اااااه ولقيت زوبرو بيدهل ف كسي وانا اااااااه اااااااه وهو قالي ااااه كمان صوتي سمعيني صوتك
وانا مش قدره وهو بينيك فيا وزوبرو تقريباكلو ف كسي وهو فضل ينيك ف كسي وانا حسه بمتعه حلو اوووي مخلياني هايجه اوووي وكل الي عايزه اعملو انبسط وتمتع بس وده الي عملتو حضنتو وبقيت اخربش ف ضهرو وبقولو اااااه براحه براحه وهو مش سمعني وفضل ينيك فيا لحد مالقيت كسي بينزل ع زوبرو وهو بيزود ف النيك لحد ماقام ولحس كسي ولقيتو بيوقفني ع ركبي ومسك طيزي وهو بيقولي لسه هعلمك تمصي ازاي عشان تبقي كملتي من كل حته
جمال وحلوه وعسلك بينزل بسرعه ولسه ليك المص ويبقي انتي كده ملكه ف الجنس
قالي اعطيني ضهرك اول مالفيت حضني ولقيتو بينزل وشي للسرير وطيزي مرفوعه ولقيتو بعد الكلوت ومحسيتش غير بزوبرو ف كسي

JkNd9Mg.md.jpg
JkNdHPa.md.jpg
بقيت اتناك ومفيش حاجه طالعه مني غير اهات ماليه الاوضه كلها وهو بينيك اكتر وانا بقولو براحه براحه وهو فضل ينيك فيا
وانا كنت بتناك ومش حسا بحاجه غير بحاجه بتدخل ف طيزي انا قولتلها لا لا ياحمزه عيب وهو بيقولي ده صباع بس شكلو حلو اوووي لسه بتكلم لقيتو بينكني اوووي مبقتش عرفه اتكلم وفضلت اطلع اهات ونمت مقدرتش استحمل وهو نايم فوقي وفضل ينيك في وانا ااااااهوااااااااااه براحه بيوجعني وهو بينيك اووووي
فضلت كده شويه ولقيتو قبلني ع ضهري وقبل ماخد نفسي لقيتو رفع رجلي وزوبرو ف كسي
وفضل ينيك في وانا شايفه زوبرو داخل طالع
لحد ماهو نزل علي وبيبوس شفايفي ورقبتي

JkN2zzP.md.jpg
وانا مش قدره اتحرك ونفسي جوزي مايخلص كنت مستمتعه اووووووي وياريتها تكمل سمعت جوزي بيقول ااااه اااااه ولقيت لبن بينزل ف كسي وانا ااااححح اااحححح سخن اووووي اووووي ناااااار وهو نام فوقي وبقي يقول ااااااه اااه تجنني يالولو نام جنبي وانا ببص ع كسي ولقيت لبن جوزي بيخرج منو فضلت نايمه ومحسيتش بنفسي غير تاني يوم وانا نايمه وجوزي جنبي صحينا الصبح هو اخدني للدش استحمينا وكان عايز ينكني تاني بس انا قولتلو بعد ما اهلي يمشو اهلي كانو جايين بالصباحيه اخدني ع الاوضه وفضل يبوس في وقلعني وانا كنت خلاص ولقيتو بيقولي مصيلي اتعلمي وهو نام ع ضهرو وانا مسكت زوبرو وهو بيقولي اعمل ايه لسه بحط لساني عليه ودخلتو ف بوقي لقيت الجرس بيرن قومت وهو قالت ااااااه يلعن ام دي حاجه
انا ضحكت وقولتلو بعدين نكمل كان زوبرو وقف اوووي قالي البسي ع ماخرجلهم هو لبس شورت وفانله وعبايه وانا بلبس وبعد شوي امي دخلتلي مع خالتي سلمت عليه وقالتلي كل حاجه تمام انا اتحرجت وقولتتلها ايوه قالي مبروك ياحبيبتي عقبال ماتجيبلنا العيل وطلعنا سلمت ع قريبي ولقيت اخويا اخدتو بالحضن وهو حضني وقالي مبروك ياعلياء وقعدت وقعدنا نتكلم ونضحك لما هما مشو ولقيت بيقولي يلا نكمل
قولتلو مستعجل ليه قالي انا ع نار واخدني لاوضه النوم وهو شايلني وقالي انا مش عايز حاجه غير انك تتعلمي المص اعتبري بتاعي مصاصه
انا هعملك كل الي نفسك فيا بس اتعلمي تمصي
انا قولتلها حاضر انا هعتبر زوبرك مصاصه
لقيتو قلع ملط وبيقلعني العبايه والترنج وقلعني كل حاجه وقالي سيبي الكلوت مش محتاجينو انا كنت لابسه كلوت فاتله عشان جوزي ينبسط بلبسي تقريبا كان مخبي كسي وداخل ف طيزي
انا لقيتو نام ع ضهرو وزوبرو وقف انا دخلت مابين رجلو مسكت زوبرو وهو بيقولي يلا كنتي بتمصي المصاصه ازاي انا طلعت لساني ومن تحت لفوق وهو ااااااااااااه وبيقولي حلو اووووي انا لساني بقي بيتحرك ع زوبرو

JkNnZqN.md.jpg
فضلت احرك لساني ع زوبرو
وهو بيبصلي وقالي خلي عينك ف عيني وانتي بتمصي فضلت ادخل راسو ف بوقي ولساني جوووووه يلعب في وهو اااااه اااااه حلو اوووووي وانا مدخلتش غير راس زوبرو وهو ااااااهوحلو اووووي يالولو دخلي زوبري كمان جووه انا دخلت زوبرو للنص

JkNoK1S.md.jpg
وقفل شفايفي علي وقرص بشفايفي ع زوبرو ورفع نفسي كاني بفعصو بشفايفي
وارجع تاني ادخلو فضلت ع كده لقيتو
بيقولي افتحي بوق ومصي علطول ابعدي سنانك عنو شفايفك بس انا عملت زي ماهو قال
وبقيت امص زوبرو وهو نايم ومبسوط
ولقيتو بيقولي العبي بايدك ف بيوضي انا طلعت زوبرو من بوقي وبالساني ع بيضانو العب في وهو اااااااه واخدت بيضه ف بوقي امصها وهو حلو اوووووي بقيت امص الاتنين
وهو غمض عينو وانا رجعت لزوبرو تاني
فضلت امص في وهو بيقولي قربت قربت وانا بمص وانا بقيت بالساني احركو ع راس زوبرو كنت ابلع الراس ولساني بيلعب ف الفاتحه بتاعت زوبرو حسيت بزوبرو بينفخ ف ايدي طلعتو ومشيت لساني عليه وهو بينهج ولبنو بينزل ع زوبرو متنطرش فوشي زي مكنت بشوف ف السكس وانا لسه بحرك لساني ع عرق زوبرو لحد مانزل

JkNzEfp.md.jpg
وبلعت الراس واخدت البن الي لسه ف زوبرو ف بوقي مملح وحلو ونمت وانا بلعب ف زوبرو لحد مانام خالص وهو اخدني ف حضنو وقالي اتعلمتي الحاجات دي فين قولتلو بصراحه صحبتي متجوزه وحكتلي الي بتعملو نع جوزها وفرجتني غ فيديوهات جنسيه واتعلمت وشوفت هيا قالتلي لما اتجوز جوزي هيطلبهم حبيت اتعلم
هو قالي واتعلمتي احلي علام
وهو ف حضني قالي صحبتك متجوزه مين قولتلها بتسال ليه قالي عادي قولتلو واحد معرفوش
قالي حلوه قولتلو ايووه حلوه
نمنا تاني صحينا ع العصر اتغدينا واخدني ع الاوضه وقلعني واكتر من 10 دقايق ينيك فيا ونزلت مرتين وهو نزل جوايه ونمنا من التعب وصحينا ع 2 بليل دخلنا نتشطف وانا ف الحمام نزلت ع ركبتي ومسكت زوبرو وبقيت امص في لحد منزل ع وشي وانا وهو مبسوطين اووووي واتشطفت وعملتلو اكل واسبوع كامل كل يوم نيك ومص تقريبا مرتين او تلاته ف اليوم

يوم الجمعه كان عازم اختو عندنا مع ولادها الصغيرين انا عملت احسن اكل وكنت بحب اختو بسمه عندها 30 سنه ولادها صغيرين
مكنتش مصدقه الي شوفتو بعيني لما اتغدينا وبسمه اصرت تعمل شاي انا دخلت الاوضه بجيب فلوس عشان اعطيها لولادها
ماشوفتش جوزي ف الصاله عطيتهم الفلوس وروحت ابص علي بسمه ببص لقيت جوزي حاضن اختو وبيبوس فيها وهيا حضناه اوووووي
وانا رجعت وبقيت مش عارفه اعمل ايه اصوت ولا اعمل ايه جسمي ارتعش وبقيت خايفه
قعدت رجع مع اختو ومعاها الشاي ولقيتو بيقولها زي ماقولتلك كده ماتجبيش سيره لحد قالتلو ماشي وانا بشرب الشاي وشربتو وكبس علي النوم حسيت ان في حاجه غريبه نمت بسرعه مصحيتش الا بليل صحيت ولقيت حمزه بيقولي كل ده نوم قولتلو مش عرفه نمت ازاي قالي ولا احنا احنا كنا بنتكلم وانتي نمتي ع الانتريه دخلناك جوه وانا شكيت في كلامو
انا مستحيل انام كده اول مره تحصلي بليل
عملت شاي ولقيتو بيقولي يلا نعمل واحد انا قولتلو زي مانت عايز لقيتو قالي انا عايزك تمتعيني لقيتو قلع الشورت والفانله
ووقف وبيحسس ع جسمي وقلعني القميص وانا لما قلعت لقيت عضه ف بزي معلمه اووي وانا بزازي بيضه بقولو دي ايه هو مردش علطول قالي وانتي نايمه كنت عايزك فضلت امص ف بزك عشان تصحي ماقومتيش عضيتك بس معرفش انها هتعلم انا شكيت في قولتلها برحتك ياحبيبي
انا قلعت القميص والي تحتو وفضلت بالكلوت قالي لفي وريني طيزك وريتهالو وبقيت اهزها ليه وهو ضربني عليها وبيضحك قالي مره تمصيلي ومره انيكك انا قولتلو انا بقيت احب المص اوووي قعدت عند فخادو ومسكت زوبرو ادعك في لحد ماوقف بلعت زوبرو

JkNc8ZP.md.jpg
وبقيت امص ف زوبر جوزي وهو مسكلي زوبرو وبيقولي مصي اوووووي وهو غمض عينو
ولقيتو بيقولي مصي اوووي يابسمه انا سمعت الاسم وعملت نفسي ماسمعتش حاجه
بس معرفش ليه بقيت امص اوووي
وهو بيقول اااااه كمان كمان وانا فضلت امص ف زوبرو جامد لقيتو بينزل بسرعه ف بوقي انا قفلت ع راس زوبرو وهو بينزل انا بلعت لبنو كلو وهو بينهج نزلت امص بيضانو

JkN0G1e.md.jpg
بقيت الحس بيضانو وهو مش بيتكلم
رجعت امص زوبرو تاني وكان لسه وقف
وانا بمص وفي لبن بيخرج معايا من زوبرو وانا اخدت لبنو وتفيتو ع زوبرو ونزلت امص

JkNEFNR.md.jpg
وزوبرو كلو ميه وصوت المص حلووو وهو بيقولي انتي جميله اووووي انتي بقيتي شرموطه اول مره يشتمني انا خرجت زوبرو وحطيتو ع خدي وضربو ف وشي وقولتلو انا شرنوطه ياحمزه انا شرموطه ليك انت وقحبه ومتناكه لزوبرك ولو طلبت مني اي حاجه هعملهالك
واتا رحعت امص تاني وهو قالي وانا هدلعك ي شرموطه يامتناكه وفضلت امص ف زوبرو لحد ماهو قالي انه هينزل خرجت زوبرو وهو نزل ف وشي وانا بضحك

JkNGf5b.md.jpg
JkNGqej.md.jpg
نزلت ابلع لبنو الي ع زوبرو بالساني فضلت امص زوبرو وخلصت وطلعت اخدت شفايفو ف بوسه طويله وقعدت ف حضنو
وهو اخدني ودخلنا الحمام استحمينا وطول الاسبوع كل يوم مرتين يوم الخميس مرداش يعمل حاجه تاني يوم الجمعه لقيت اختو عندتا انا شكيت وقولت لازم اعرف بيحصل ايه من ورايا
اتغدينا وانا شايفه بسمه لبسه عبايه ضيقه وجسمها حلووو ولقيتها داخله تعمل شاي انا دخلت اوضتي وخبيت تبفوني وشغلت فيديو يصور وعملتو وضع الطيران عشان مايعملش صوت خالص وشربت الشاي وحسيت نفسي دايخه دخلت نمت ولما صحيت روحت ع تلفوني كان فصل شحن خوفت ليكون مسجلش شحنتو وانا جنبو فتحتو لقيتو فيديو ساعتين انبسطت اوووي برن ع حمزه قالي انه عند واحد صحبو فتحت الفيديو وبقيت اسبق لحد لما لقيت بسمه داخله عندي وقلعت العبايه ووشوفت لبسه قميص نوم طويل قلعتو وجوزي دخل وقالها عيالك بره بيلغبو قالتلو خليك بره لما انديلك طلع ولقيتها طلعت بزي وبتلحسو بالسانها وفضلت تمص ف بزازي وبتعض فيها ونزلت ع كسي وانا مستمتعه بالي بشوفه ولقيتها قلعتني الكلوت وبتلحس كسي
ولقيتها وقفت وقلعت خالص وفتحت شنطتها
واتصدمت لما لقيت معاها زوبر صناعي بقيت مش مصدقه ولقيتها بتدخلو ف كسي وفضلت تدخلو في لما جوزي دخل ولقيتو بينيكها من ورا واانا مش عرفه ليه مبسوطه
وجوزي بينيك اخته

وبسمه بتنكني بصناعي وانا خطيت ايدي ع كسي
فضلت ادعك في لحد ماشوفت جوزي بينزل ف كسها وهيا فضلت تنكني اوووووي خرجتها وقالت لجوزي يلا دورك انا استغربت الكلمه ولقيت جوزي فوقي نام ولقبت اختو بتدخل الزوبر ف طيزو بقيت مصدومه ومش مصدقه ولقيتها بتقولو زوبرك وقف تاني ياخول مسكتو ودخلتو ف كسي وهو مطولش بعد دقيقه ونزل ف كسي
وهيا لسه بتنيكو ف طيزو هو قالها خلاص كفايه قالتلو اتحرك ياوسخ خليني انبسط بيها
لقيتها رفعت رجل ودخلت بكسها ع كسي وفضلت تدعك اووووي وكسها ع كسي وبعد اكتر من 5 دقايق لقيتها بتصرخ وبتنزل ولقيتها بتنزل كتير اووووي ولحست كسي ولبستني وططلعت ولقيت جوزي دخل يطمن ويظبط هدومي ومشي وانا مش مصدقه ان كل ده حصل
جوزي رجع ونام وانا سهرانه بفكر ونمت من التفكير تاني يوم بليل حمزه نايم فوقي وبينكني وانا تفكيري كلو ف الي شوفتو
ومابقتش عرفه اعمل ايه جوزي نايم فوقي وانا رابطه رجلي عليه وهو بينكني
جتلي فكره روحت بايدي احسس ع ضهرو ونزلت لحد طيزو يدوب بلمسها وبشدو عليه وقولتلها عايزه امص هو وقف نيك وانا قولتلها نيك بوقي نمت ع ضهري وهو طلع قعد ع صدري وزوبرو ف بوقي بقيت امص وانا مسكت طيزو
وواحده واحده مشيت صباعي ع خط طيزو وهو ماتكلمش اول مالمست خرم طيزو جسمو اتهز
وبصلي وانا بمص وبحرك صوباعي ع خرم طيزو
بعد دقيقه لقيتو نزل ف بوقي
وانا بلعت لبنو وقولتلو عرفت اخليك تنزل ازاي بسرعه هو قالي كده عيب ياعلياء وقعد شكلو زعلان انا بلعت لبنو قولتلو معلش ياحبيبي
مكنش قصدي بس انت لما لمست طيزي انبسطت اووووي وانا قولت انك مش هتزعل
قالها عيب انا راجل قالتلو طبعا ياحبيبي
بس احنا ع السرير اي حاجه بتمتعنا نعملها
وانا اعمل اي حاجه عشانك مردش عليه
روحت ف حضنو قولتلو انت زعلت قالي لا مزعلتش انا نمت ع صدرو وبقيت احسس ع بطنو
وقولتلو انا مستعده اعملك اي حاجه تبسطك
وبصتلو قولتلو حمزه قالي نعم ياحبيبتي
قولتلو انا عارفه ان الراجل بيهيج لما الست بتحسس ع طيزو صحبتي قالتلي ان جوزها كده
لو انت عايزني اعمل كده عرفني
لقيت زوبرو وقف وبيقولي ح ح خاضر هعرفك انا نزلت ع زوبرو وبقولو هو وقف ليه كده مردش اخدت زوبرو تاني ف بوقي امص في براحه وهو نايم وانا بلعب ف بضانو وحركت صباعي ع طيزو وهو ماتكلمش وروحت مدخله عقله ف طيزو وهو طلع اااه خفيفه وانا صباعي ضفرو كبير
حسيت بطيزو بتقفل ع صباعي خرجتو ودخلتو تاني وانا لقيتو هاج اوووي ومسك دماغي كان هيموتني مخنوقه وانا صباعي دخل لنصو ف طيزو ولقيتو بيرفعني ع زوبرو وقعدني عليه وفضل ينيك فيا بنفس الوضع انا بقيت انط ع زوبرو وهو نزل ف كسي بعد منزلت علطول ملاني لبن
فضلنا نبوس ف بعض يوم ورا التاني
وانا بقرر وهو بقي عنيف بعد كل بعبوص اليوم الي خليتو يفنس طيزو وانا لحستها بالساني وهو مبسوط اووووي وكل ماخلص يهبدني زوبر يموتني وبقيت كل يوم كده اتعودنا خلاص
ف مره كانت نايم عليه وزوبرو ف كسي ولقيتو بيقولي زوبري عجبك يا لولو قولتلو اوووي
قالي لو كان بايدي تختاري زوبر كنتي هتختاري اكبر ولا اصغر قولتلو يكون زيك او اكبر
فضل ينيك في وانا برد عليه وهو يزيد ف النيك
ويقولي يعني انا زوبري حلو
قولتلو ايوووه حلو قالي لو جبتلك زوبر كبير عن بتاعي هتخليه ينيكك انا مش عارفه هو بيقول ليه كده قولتلو لا مش هوافق الا برضاك انت وهو بيقولي ااااااه يعني هتوافقي تتناكي من غيري
وانا قولتلو ايوووه هوافق بس انت تتفرج عليه وهو قال اااااااه هتفرج عليك وانتي بتتناكي ولقيتو فضل يقولي اتناكي من زوبرو الكبير ولقيتو بينكني اووووووي وانا اااااااه اااااااااااااه فضل ينيك لحد مالقيت بركان جووووه كسي
فضل يبوس في وقالي لولو انا بقول الكلام ده عشان نمتع بعض قولتلو عرفه ياحبيبي وانا مبسوطه بكلامك اووووي
قالها بجد قولتلو ايوه جدا تخيلت للحظه ان في راجل تانيه مكانك حسيت جسمي اترعش ونزلت قالي طول ماحنا ع السرير نمتع بعض باي كلام واتفقت معاها ع كده واليوم التاني اخويا كان عندي وانا كنت لابسه عبايه بيتي ضيقه
وحسيت بخويا بياكل ف جسمي
اخويا روح لما حضني وانا بزازي ف صدرو
بليل جوزي قلعني ولقيتو بيقولي تخيلي ان مش جوزك قولتلو حاضر انت مش جوزي
قالي انا واحد كنت ماشي ف الشارع وشوفتك ف البلكونه وعجبتيني وطلعتلك وانتي اخدتيني ولما سالتك ع جوزك قولتيلي مسافر وانتي دلوقتي عايزاني لنيكك وانا عجبتني الفكره
قولتلو نيكني قبل ماجوزي ياجي هو قالي جوزك فين قولتلو مش عارفه
يلا نيك البوه بتاعتو لقيتو دهل زوبرو ف كسي
وقالي وايه كمان قولتلو زوبرك كبير اووووي نيك الشرموطه فضل ينيك اووووي وانا اقولو براحه عليه وهو مش رحمني لقيتو وقف نيك وقالي جوزك سيبك كده وراح فين قولتلو مع صحابو وسيبني لوحدي عايزه راجل معايا وهو قالي انا الراجل فضل ينيك في لحد منزل ف كسي وكنت احلي نيكه خلصت واستمتعت بيها اووي
وهو مبسوط وبيضحك وقالي حلو قولتلو اوووي
واتقررت دايما وانا بقيت الحس طيزو وانا بمصلو ودخلت صباعي كلو ف طيزو وهو بعدها ينكني
عده شهرين ع الحكايه دي واختو كانت مش بتاجي الفتره دي انا بقيت ابعبصو وهو يتخيل ان حد غريب ويفضل ينكني وينزل ف كسي
انا اخويا كان بياجي دايما وجوزي موجود وكنت بلاحظ اخويا بيبص ع جسمي وجوزي لاحظ ده كمان وانا لما اخويا يمشي جوزي يدخلني وينكني علطول من غير مايتكلم وكل مره لبسي يكون ضيق وجسمي تقريبا واضح وجوزي مش بيتكلم

جوزي وانا ف حضنو قالي اخوك علي دمه حلو قولتلو ايوه قالي بقي بياجي هنا علطول قولتلو بياجي عشاني قالي مش بتلاحظي حاجه قولتلو ايه هيا قالي بيبص ع جسمك قولتلو لا
قالي وانتي لبسك بقي ضيق قولتلو ده الي موجود عندي البس ايه يعني اليوم ده جوزي نكني برومانسيه غير العاده وبقي راكب فوقي وانا قاتحه رجلي وهو زوبرو ف كسي بيقولي غمضي عينك وتخيلي حد انا افتكرت اخويا علي بسومردتش اقول هو بقي ينيك ويقولي ها مين ف بالك قولتلو مفيش حد وانا بحسس ع طيزو وببعبصو وقولتلو قولي نفسك مين ينكني انهارده
قالي اقولك ومش هتزعلي انا عرفت انه هيقول اخوكي قولتلو لا مش هزعل قالي اخوك علي
قولتلو عايز اخوك ينكني ياحمزه قالي اااااه قولتلو اخويا بيحبني لو نام معايا مش هيسيبني
لقيتو بيقولي اااااه ياريت ولقيت زوبر جوزي بينزل ف كسي وانا بنزل معاها كمان
وهو حضني وبيقولي اول مره ننزل مع بعض
لما جيبنا سيرت اخوك علي
قولتلها انا لسه عايزه قالي عشان كده عايز اخوك معايا نريح بعض عليك وانا قولتلها اخاف ينزل جوايه واحبل منو قالي المهم تشبعي
قولتلو هتخلي اخويا ينكني انت كمان تنيك اختك قالي ااااه هيبقي نيك حلو اووووي
وفعلا بليل نكني حلو اووووي وانا بقيت خلاص تجراءت وبقيت اتطلم معاها عادي
ف يوم واحنا قاعدين بقولو هتنزل الشغل امتي قالي لما اشبع منك وشدني ف حضنو
قولتلو يعني هطير قالي لو سيبتك لو حد طلع هتدخليه جووه وتغتصبيه وانا ضحكت وبقولو مانت الي عودتني علي كده كنت ارحمني
قالي هنزل الشغل بس اخوك ياجي هنا وبيضحك وانا قولتلو اخويا لو قعد معايا ساعه هتلاقيني ركبت ع زوبرو وبتضحك هو قالها تعمليها فضلنا مع بعض لحد مالقيتو قالي مصيلي قولتلو عنيها
قالي تخيليني اخوك علي قولتلو حاضر انا كنت لابسه بلوزه وشراب طويل مخرم وكلوت بس
قالي هتمتعي اخوك علي
انا روحت قعدتو وقعدت مابين رجلو وبحك طيزي ع زوبرو وقعدت ع ركبي ودخلت مابين رجلو ومسكت زوبرو وبقولو هخليةاخويا يفشخني ف غيابك فتحت السوسته وطلعت زوبرو
وقولتلو انسي انك جوزي انت دلوقتي اخويا علي
قالي حااضر مسكت زوبرو ومشيت لساني ع زوبرو

JkO3fs9.md.jpg
قولتلو تعرف ياعلي من يوم جوازي وانا حسا بيك بتبص علي وع جسمي انهارده انت بتاعي خليني امتع نفسي بيك وجوزي مش هنا لقيت جوزي بيقولي جسمك ف العبايه حلو اووووي
قولتلو شوفتك وانت بتتفرج ع جسمي
كنت عايزه اخدك الاوضه وتنكني بس لولا جوزي
قاعد لقيتو بيقولي انا وانتي لوحدنا يلا وريني هتعملي ايه انا اخدت زوبر اخويا وبقيت امص في اووووي ونيمتو ع بطنو واخدت البيض ف بوقي

JkOFCQI.md.jpg
وجوزي بيقولي مصك يجنن يالبوه انا ببصلو وقولتلو عشان نفسي بجد ف اخويا علي وهو بيقولي بتتكلمي جد قولتلو ايووووه بجد وبقيت امص زوبرو وهو بيبصلي فضلت امص ف زوبرو اووووي وقولو بحبك ياعلي حمزه عشان خطري سيب علي ينام معايا وانا بمص وزوبرو ف بوقي
وبقيت اقولو انا نفسي اتناك من اخويا اجرب لبنو ف كسي ولقيت حمزه مغمض عينو وانا طلعت زوبرو ولقيت زوبرو بينزل لبنو

JkOfjqP.md.jpg
ع وشي وانا بضحك وهو نزل ع وشي
وانا فضلت امص ف زوبرو لما نضفتو
قولتلو بتنزل بسرعه لما بتسمع سيرت اخويا
قالي بهيج لما بشوفو بيبصلك وانا جنبو
بكون عايز اسيبكم ومشي لوحدكم
قولتلو انا بجد ياعلي عايزه اخويا ينام معايا قالها بتكلم بجد انا روحت قعدت مكانو وفتحت رجلي وقولتلو انا عارفه انك بتنيك اختك بسمه وشوفتها بتعمل ايه فيا وشوفت كل حاجه بينك وبينها هو رجع لورا انا قولتلو انا مبسوطه بكل حاجه بتعملوها بس عايزه اخويا كمان ينكني زيكم
لو موافق ياحمزه انا فتحالك رجلي نكني وكمل ع اساس انك اخويا لو مش موافق قولي
لقيت حمزه قام وبدون كلام مسك زوبرو
JkOCng1.md.jpg
وراح مدخلو ف كسي وانا انبسط اووووي طلعت ااااااااه وهو مدخلو كلو ولقيتو بيقولي وانا عايزك تتناكي من اخوك علي من زمان وانا اتفرج عليك وانا بسمع الكلام ومبسوطه اوووي
وقالي كلميه وخليه ينيكك ف كسك وينزل جواك وانا روحت كتفت حمزه بايدي ورجلي

JkOnjwJ.md.jpg
وزوبرو كلو ف كسي وانا ااااااااه مش هسيبك تخرجو غير وانت منزل جوايه ياعلي حبل اختك حبيبتك فضل ينيك في اكتر من 5 دقايق
وانا نزلت مره وهو بينزل ف كسي
وراح بعد وانا اااااه اااااه هو خرج زوبرو وانا فاتحه رجلي وبقولو اتفرج ع كس مراتك تخيل ياحمزه اخويا ينزل جوايه وحبل منو قالي لا اوعي اتناكي منو بس تحبلي لا
اليوم ده نكتها كمان مره
وقعدت افكر احاول مع اخويا ازاي
وفكرت وخليتو موجود مع جوزي ف يوم وطلعت بترنج خفيف كلوت وستيان واضحين

واخويا عينو هتاكلني بقيت اتمرقع اودامو ف المشيه وكنت بقعد جنبو وجوزي يعمل نفسو مش واخد بالو وانا اوطي اجيب حاجه اهزر معاه
اخويا خايف ف يوم كلمت جوزي كان ف الشغل عرفتو ان انا رايحه عند ماما شوي روحت وانا عايزه اشوف اخويا وصلت كان هو صاحي حضنتو جامد ودخلت سلمت ع ماما وقعدت معاها وعملت غدا وانا لبسه عبايه ضيقه واخويا بيتكلم معايا
وانا وقفه ف المطبخ وبتحرك وطيزي تجنن ف العبايه وانا بقيت اهز ف جسمي اودام اخويا ودخلت الحمام وانا عارفه ان المطبخ شباكو بيبص ع الحمام ورفعت العبايه ونزلت بنطلوني وبقيت ادعك ف كسي وانا عارف ان علي هيبص علي بقيت العي ف كسي وفعلا لمحت علي بيبص وانا طلعت صدري بره وبقيت ادعك ف كسي ونزلت عسل ع فخادي غسلت كسي وخرجت
ورجعت للمطبخ واخويا قاعد وانا لمحت زوبرو وقف اوووي وانا خوفت ماما تشوفنا كده
روحت لبست هدومي وقولتلو بكره تعال اقعد مع اختك شوي عايزاك ف موضوع قالي حاضر بكره الصبح هجيلك وانا جهزت نفسي وبقيت كاني عروسه من جمالي جوزي قبل مايطلع الشغل اخدني ع السرير وفضل ينيك فيا اتاخر عن الشغل ونزل وماتشطفش وقالي هتشطف هناك
نضفت نفسي ولبست عبايها بيتي ضيقه وتحتو قميص نوم لحد فخادي وكلوت وستيان
واخويا وصل الساعه 10 كنت مروقه نفسي وهو دخل قعد وجبتلو يفطر وقعدنا نتكلم وانا بكلمو عن الجواز ومش عارف افتح معاه سكه ازاي العصر اذن وانا قولت لجوزي اتاخر شوي قربت وهو قالي لما تخلصي كلميني
وانا قولت ل علي ادخل خد دش الجو حر دخل وانا خبطت عليه وعطيتلو شورت قولتلو البسو وانا لبست تيشرت وجيبه بدون اي حاجه تحت التشيرت او الجيبه كنت خلاص ناويه حتي لو هغتصبو اخويا طلع وشافني اتجنن حسيتو بيرتعش قعد اودام التلفزيون بيتفرج ع فيلم انا روحت جنبو وقعد وفخادي واضحه
وبيضه بنسمع فيلم روحت نايمه ع فخادو وانا ببص ع زوبرو الي وقف ف وشي بقيت انفخ في وحسيت زوبرو وقف اوووووي
وانا عيني ع زوبرو وانا عارفه ان اخويا خلاص بقي ع اخرو ولقيت اخويا حط ايدو ع شعري يلعب في وانا مش بتحرك لحد مانزل ع كتفي وانا نفسي اعض زوبرو الي وقف لقيت اخويا حط ايدو ع بزي جسمي قشعر اااااااه مش مصدقه لقيت ايد اخويا بتنزل التشيرت ومسكت حلمت بزي

JkOULXI.md.jpg
فضل يحسس ع بزي ويلعب بصوابعو ف الحلمه وانا طلعت اااه خفيفه هو بقي يفعص ف بزي ولقيتو بيحط ايدو ع شفايفي وانا بلعت صوابعو الاتنين امص فيهم وهو رجع مسك بزي وانا روحت احسس ع زوبرو من فوق الشورت
حسيت انه ضخم اووووي اكبر من بتاع جوزي نفسو وفعلا انا لقيت اخويا علي مسك زوبرو وبيطلعو وكان كبير اوووي وغامق ولقيتو بيحطو ع شفايفي انا فتحت بوقي وهو دخلو ف بوقي

JkO6mn2.md.jpg
اخويا علي لما شافني بلعت نص زوبرو وبمص في خرجو تاني وانا مسكتو وبقيت الحس في زي الجيلاتي بالساني ع عرق الزوبر واخويا بيضرب وشي وانا روحت امص في زوبرو ولقيتو بيقولي مصي اووووي يالولو مصي زوبر اخوك ياحبيبتي وانا بقيت امص زوبر اخويا اوووووي وهو بقي صوتو عالي وانا بمصلو ولقيتو مسك دراعي وشدني من شعري وزوبرو كلو ف بوقي واتا مش قدره اتحرك وبوقي مفتوح ع الاخر
ولقيتو بينزل لبنو ف بوقي لاخر نقطه ولبن كان بينزل ف بوقي بيقع تاني
JkOs3LQ.md.jpg
فضل مسكني كده وزوبر ف بوقي ولقيتو بيرتعش تاني ولبن تاني بينزل ف بوقي انا قفلت بوقي وبقيت ابلع لبن اخويا علي تاج راسي ورجلي
بلعت كل البن وهو بينهج نزل مرتين ورا بعض
انا لقيتو مريح جسمو لورا انا رجعت ونمت علي صدرو وهو حضني

JkOmgO7.md.jpg
قالي انا اسف يا علياء مكنش قصدي
انا قولتلو انا محتاجاك ياعلي معايا وهو باصص بيقولي يعني مش زعلانه قولتلو لا مش زعلانه
قوم عشان تلبس عشان جوزي جاي وبكره تعال الصبح نكمل وروحت بوستو من شفايفو بوسه طويله وقالي انا نزلت مرتين لولا كده كنت مش هسيبك قولتلو تتعوض ياحبيبي هستناك بكره الصبح وانا كنت مبسوطه اووووي اخويا علي زوبرو كان ف بوقي انا دخلت الحمام وقعدت وفضلت ادعك ف كسي لحد منزلت اطلعت مبسوطه اني وصلت ل اخويا
جوزي رجع بعد شوي دخل تخت الدش وانا دخلت معاه اشطفو ومسحت جسمو حته حته
وحكيتلو الي حصل وزوبرو وقف اووووي وانا بدعكو بايدي وبحسس ع طيزو ودخلت صباع ف خرم طيزو وزوبر وقف اووي
زوبر حمزه وقف زي المدفع
وانا ببعبص في طيزو وبالايد التانيه بلعب ف زوبرو فضلت ع كده وهوو مبسوط وانا بدخل صباع والتاني ف طيز جوزي انا وقفت وراه وحضنتو وصدري ف ضهرو
بقولو حبيبي وهو بيقولي نعم انا مسكت زوبرو وبقولو اخويا علي زوبرو كبير عن بتاعك
مكنتش اعرف انا بقيت اتكلم عن اخويا وجوزي مغمض عينو وانا بدعك ف زوبرو
وبقيت انا نفسي مولعه زوبر حمزه زي المدفع مستني حاجه يدخل فيها انا مسكتو من زوبرو وشديتو ع الانتريه وروحت قعدتو عن الانتريه وخليتو كانو نايم وقولتلو عايزاك انهارده تتخيل ان اخويا بكره هينام معايا لما تخرج للشغل مسكت زوبرو وبقيت امص ف زوبرو الكبير وكنت مبسوطه اوووي انا حسا بطعم الجنس وحلوتو فضلت امصلو وطلعت ف زوبرو وقعدت عليه وبقيت انزل وطلع عليه وزوبرو كلو يدخل ويطلع

JkvY0Rj.md.jpg
انا بقيت نزله طالعه ع زوبر جوزي ولما بتعب بقولو نيكني نييييك وهو بيرفع وسطو بيقعد ينكني واناونزلت ع شفايفو ابوس فيها وقولتلو مش مصدقه انك هتخلي اخويا ينام معايا وينكني زيك وانا بنزل وبطلع ع زوبرو وحسا ان كسي بينزل ميه من غير ماحس وصوت النيك يجنن انا قعدت ع زوبرو وكلوووو جوووه كسي وبروح يمين وشمال وزوبر حمزه بيخبط ف جميع حوانب كسي وانا فضلت اهز طيزي ع زوبرو ولقيت كسي بينزل عسلو وزوبر جوزي اتغرق عسل وهو اااااه وانا بقولو مش قدره مش قدره وبقيت انزل وطلع جاااامد ع زوبرو ولقيتو مسك طيزي وبقي ينيك فيا وانا بنزل وطلع وكسي صوت زوبر جوزي قي كانت تجنن فضلت كده لحد مالقيت جوزي بينزل لبنو ف كسي زوبرو خرج من كسي

Jkvlwg9.md.jpg
ورفعت كسي ونزلت ع زوبرو الي بقي ف نص كسي بقيت احكو ف كسي ولبنو بينزل ع زوبري
وانا بقول ل جوزي انت شبعت ياحبيبي قالي ااااه
قولتلو انا لسه محتاجه كمان
وهو قالي شويه ارتاح بس انا نمتوف حضنو وبقيت احسس ع جسمو وقولتلو تعرف اخويا شعر صدرو كبير بحب ادعك فيهم اوووي
وفضلت اتكلم معاه وبلعب ف البيض ونزل بصباعي العب ف خرمو فضلت ابعبص في
قولتلو حمزه قالي نعم قولتلو انا شوفت اختك بتنيكك ف طيزك هو في راجل قالي لا لا
هحكيلك بعدين

وانا قولتلو عايز اخويا علي ينيكك
قالي بتقولي اييييه ياكسمك
انا روحت قعدت ع زوبرو ومسكتو ودخلتو جوه ف كسي بايدي
Jkv1gcP.md.jpg
قولتلو انت زوبرك بيوقف لما صباعي بيلمس طيزك وطيزك حلوووه وايه يعني لو انت بتتناك فيها اخويا هكلمو وهو هينفذ ليه اي طلب
وتخيل انا نايمه ع ضهري وزوبري ف كسي وخويا فوق منك وزوبرو ف طيزك وينزل ف طيزك ونبقي مع بعض دايما فضلت اتكلم وبدون اي شعور حمزه نزل لبنو ف كسي تاني وانا بقولو شوفت سيرت اخويا بتعمل فيك ايه
لقيتو بيقولي انت بتتكلمي جد ياعلياء قولتلو لا طبعا بتخيل ياحبيبي بس

فضلت ف حضنو وقولتلو كمل ايه الي حصل مابينكم لقيتو بيقولي اختي هيا الي عملت كده لما كنا ف المصيف كانت لبسه قطعتين والناس بتبص عليها كانت متجوزه وزعلانه من جوزها ومعايا انا وبابا وماما وانا زعقت معاها عشان لبسها وتاني يوم اتقرر نفس الموضوع هيا زعلت وراحت الشقه وبابا قالي روح رجعها روحت وراها ودخلت اوضتها كانت نايمه ع بطنها وبتعيط انا قعدت بقيت اهدي فيها وهيا قالتلي البنات كلها لبسه كده قولتلها ياحبيبتي انتي متجوزه وجسمك حلو وانا شايف الناس بتبص عليك
قالتلي انت عجبك الناس وهيا بتبص عليا قولتلها لا طبعا قالتلي خلاص مدام بتغير عليا يبقي انت لوحدك هتشوفني كده ولقيتها بتوريني جسمها وبتقولي هو انا جسمي حلو وانا ساكت وانا لقيت نفسي حضنتها ولقيت منها مقاومه ضعيفه
وانا قلعتها وقلعت ونمت معاها وبدون قصد نزلت فيها قولتلو حبلت منك قالي ايوه الواد الصغير مني وانا قولتلو وبعدين قالي لما خلصت معاها هددتني انها هتقول ل بابا وماما وانا خوفت ولقيتها قالتلي انها لازم تفتح طيزي انا رفضت لخد مالقيتها هتقولهم اخدتها ودخلت اوضتي ولقيتها قلعت وقلعتني ونزلت تمص ف زوبري اول مره تمص ليه مكنتش مصدق قامت وقعدتني ع الكرسي الي ف اوضتها وركبت فوق زوبري وفضلت كده لحد مانزلت تاني ف كسها
هيا قالتلي خلاص مبسوط ولقيتها بتخليني افنس ع الكرسي ودخلت صباع والتاني وانا بقيت اطلع اهات فضلت تبعبصني اكتر من ربع ساعه لما حسيت ان طيزي وسعت
تاني يوم جتلي اوضتي وخلتني انيكها مرتين ولقيتها بتدخل جزره ف طيزي وكل يوم علي كده بعد شهر قالتلي انها حامل مني وقولتلها وجوزك قالت هو لسه مايعرفش انا حبله من اسبوع
ومفيش غيرك لمسني انبارح خليت جوزي ينزل جوايه عشان ابقي اعرفو ان انا حامل
وبقيت كده معاها سنتين لحد مالقيتها جيبالي الصناعي الي شوفتيه كانت تسيبني انيكعا الاول
مره مرتين لحد ماتعب وهيا تكمل عليا
ويوم ماتجوزتك هيا كانت معايا لما اتقدمت كانت هيا الي بتختارلي العروسه هيا وفقت عليك زيي ويومها بليل اتخيلنا انا وهيا وانتي معانا وكانت احلي متعه وبقيت انزل ف كسها لحد ماخلفت ابني وفعلا طلع شبهي واتقرر الموضوع نيك جول الفتره الكبيره ومكنتش اعرف انك هتعرفي

انا قولتلو كل ده بيحصل واخدني واتشطفنا
وانا ف الحمام قولتلو حمزه هو انت بتحس بايه لما صباعي بيدخل فيك
قالي نفس احساسك وزوبري ف كسك متعه
انا قولتلو وانا مش همنعك من المتعه دي بعبصتو وهو ضحك وطلعنا دخلنا ننام وانا روحت المطبخ جيبت خياره حوالي 15 سنتي ورفيعه شوي وانا نمت وراها وهو نايم وانا مديت ايدي تحت الشورت ببعبصو وهو قالي عايز انام انا مسكت الخياره ودخلتها ف الشورت بتاعو وهو حس بيها ع طيزو لقيتو بيقولي سقعه انا قولتلها عشان تبرد طيزك وهو مردش وانا نزلت الشورت ودخلتها ف طيزو كلها وفضلت انيكوو بيها وهو ااااه ااااه اوووي يالولو اووووي وانا لقيت زوبرو وقف وانا قولتلو عايز اخويا ينيكك ف طيزك ويتزل جوه وهو ااااااه فضل كده 5 دقايق يصرخ ويقولي نزلي ف طيزي نفسي احس بالبن ف طيزي ولقيت لبن زوبرو بينزل لوحدو وهو ااااااه حسيت انه خلاص مش قادره خرجتها وهو قالي مش قادر اقوم لبتو كان ع السرير نام وانا نمت وانا حضناه
صحيت مكنش موجود قومت غيرت الفرشه
واتشطفت وكلمت علي ياجي وكلمت حمزه عرفت انه مشي وعلي اخويا ف الطريق لبست تشيرت ع الحم وشورت احمر بدون كلوت
خمس دقايق اخويا دخل وشافني كده وحلمات بزازي وقفه انا حضنتو وهو كان مكسوف
قولتلو تعالي اخدتو ع الاوضه علطول
قولتلو انت عارف اني ماليش غيرك احكيلو قعدنا ع السرير نص ساعه حكيتلو كل حاجه حصلت والي عملتو مع جوزي انبارح لدرجه انه بدون كلام حضني وقالي يعني جوزك عارف اني هكون معاك قالت ايوووه ولقيتو بيقولي لولو انا خايف
انا قولتلو ماتخفش ياحبيبي واخدتو ف بوسه من شفايفو وايدي ع زوبرو بدعك في وهو اتجاوب معايا وزوبرو وقف اوووي ولقيتو حضني من ورا وزوبرو ف طيزي بيقولي انا مش مصدق انا طلعت ع السرير وقولتلو صدق انا تحت امرك دلوقتي لقيتو حضني واحنا ع السرير ومسك بزازي وبيقولي انتي حلوووه اووووي يالولو

Jk853u4.md.jpg
انا بصتلو وقولتلو وانت زي القمر ياحبيبي
ولفيت وشي نحيتو وبقيت ابوس ف شفايفو
وهو حضني من بزازي وصوابعو ع حلمت بزي
وانا الي مجنني اني قاعده ع زوبرو الي وقف تحت طيزي انا بقيت ابوس فيا وبحرك طيزي ع زوبرو الضخم وهو بيمسك بزي جامد
وبييوسني اووووي هو نزل بدماغو بيمص بزي بالعافيه قولتلو اصبر اعدل نفسي قالي لا خليك قاعده ع زوبري وانا حسه بزوبرو مابين طيزي
وانا قولتلو زوبرك يجنن
انا رجعت لورا وهو فضل يمض ف بزي وانا روحت سندت بايدي ع السرير وطيزي ع زةبرو بحكها ف زوبرو وهو اااااااااه حلو اوووووي

Jk874kJ.md.jpg
انا بقيت احك طيزي ع زوبرو الي كان يجنن فضلت كده شوي ولقيتو خلاص تعب زيي
عدلت نفسي واخدت شفايفو ف بوسه
وبقولو ياحبيبي عايزاك انت الي تتحكم فيا مش العكس انت الراجل يلا وريني بتعرف ولا لا
لقيت اخويا رفع التشيرت ومسك بزازي يفعص فيهم وحلماتي بيلعب فيها بصوابعو لما كانت وقفه اوووي لقيتو طلع زوبرو وبيقولي مصي انا خاضر ونزلت ع زوبر اخويا مسكت ونزلت في مص اكتر من 5 دقايق ولقيتو نزل ف بوقي وانا بلعت البن ولقيتو نزل الشورت وقلع كل هدومو وراح منيمني ع ضهرري ورجلي مرفوعه

ولقيت زوبر اخويا بيدخل ف كسي وانا اااااااه

Jk8abOG.md.jpg
اخويا علي زوبرو دخل ف كسي وانا من وجع زوبرو بقيت ازوق بايدي فخادو عشان مايدخلوش كلو وصوتي رايح من النيك فضلت ينيك ف كسي لحد مالقيت كسي بينزل وعلي بيشوف عسلي لقيتو نزل يلحس كسي قلعني الشورت خالص وبقي يلحس ف كسي وانا نزلت تاني ع وشو وانا ااااااااه ااااااه وانا لحست عسلي من ع وشو
وهو دخل زوبرو كلو ف كسي وبقي ينيك جامد وانا واخداه ف حضني وهو بينيك اوووووي

فضلت اصرخ تحت منو وانا حسيت بوجع زوبرو ف كسي بينيك بعنف
اوووي وانا مبسوطه بكده اكتر من 5 دقايق لحد مالقيتو بينزل ف كسي وحضني اوووووي راح طلع زوبرو ولبنو بينزل من كسي

Jk8EPcB.md.jpg
وبيخرج وانا مبسوطه اووووي زوبر اخويا نزل حمولتو ف كسي انا فضلت فاتحه رجلي
وبفتح كسي بايدي وعلي بيقولي كسك جميل اووووي وانا بفتحو عشان لبنو ينزل من كسي
لقيتو ركب فوقي تاني ودخلو ف كسي تاني

Jk8MKdB.md.jpg
بقي ينيك فيا كانو بيفحر ف الارض اكتر من 10 دقايق وهو فوقي وزوبرو وقف وبينيكةفيا وانا نزلت مره وهو فضل مكمل لحد منزل ف كسي تاني بس بسيط خالص
نام جنبي تعبان وانا هموت من النيك غديتو وقبل مايروح نكني كمان مره
وجوزي رجع حكتلو ع كل الي حصل وبليل حمزه بقي بينيك فيا وانا بحكيلو شهر كامل وانا بتناك من الاتنين علي ينكني مرتين بالنهار وحمزه مره بليل بقيت طول الشهر كده
كنت بحكي للاتنين وحمزه كان يخلص معايا كنت انيكو لما يشبع مني
ويوم بسمه ده عمري ماهنساه ابدا بسمه اخت جوزي دخلت كان بقالها فتره مجتش عندنا اليوم ده انا كنت لابسه بنطلون بيتي خفيف وقميص
هيا دخلت ومعاها عيالها الاتنين وانا سلمت عليها لقيتها حضنتني اوووي اول مره تعملها
دخلت مع اخوها ف الاوضه بتقولو عايزاك وانا روحت اجهز الغدا وقفت وبغسل الصحون القديمه الا ولقيت بسمه ف ضهري بتقولي بتعملي ايه قولتلها هطبخ لقيتها مسكت وسطي

Jk8ZZoF.md.jpg
وبتقولي بقي انتي يطلع منك كل ده
انا عرفت ان حمزه قالها ع كل حاجه
قولتلها حصل ايه قالتلي حمزه حكالي علي كل حاجه بتعملوها قولتلها اااه لقيتها مسكت صدري وقالتلي عجبك الي كنت بعملو فيك انا وقفه وبقولها ايوه لقيتها قالتلي مش لبسه كلوت وستيان ليه قولتلها انا ف بيتي البس الي ع راحتي قالتلي عشان اخوك ياجي ينيكك ياشرموطه
انا قولتلها زي ماخوك بينيكك اخويا بينكني وكلنا شراميط زي بعض
بسمه قالت ايوووه كلنا شراميط ولقيتها مسكت بزازي اوووي وفضلت تدعك فيهم وقالتلي جربتي قبل كده مع واحده قولتلها لا
لقيتها قالت هتنبسطي اوووي
لقيت بسمه بتقلع بنطلونها وف لحظه لقيتها نزلت بنطلوني ولقيت ايديها ع كسي تلعب ف شفايفو وانا بعد ت ايديها ومفيش فايده حضاني اوووي

Jk8bLtS.md.jpg
فضلت تلعب ف شفايف كسي وانا بتطلع مني اهات ولقيتها بترجع بطيزها وتخبط في كانها بتنكني بزوبر فضلت كده وصوت طيزي ف فخادها حلو ولقيتها حضنتني جامد من وسطي ولقيت ايد علي كسي بتدعك في وانا مستحملتش

JkS90Ja.md.jpgوهيا بتلعب ف كسي اوووووي لحد مالقيت نفسي بنزل عسلي ع ايديها انا نزلت كتير الارض اتغرقت وهيا لسه بتلعب ف كسي وقالتلي لسه نزلي تاني وانا بقولها خلاص خلاص وانا وقفه وهيا حضناني وانا مش عرفه اتحرك منها وايديها ع كسي زنبوري بتفرك تحت ايدي وكسي الي اتغرق لسه بتدعك في وانا بصرخ ف المطبخ لحد ماجوزي دخل علينا وبيتفرج لقيتو طلع زوبرو وراح ورا اختو ودخلو ف كسها وهيا اااااه خرجو يامتناك ي وسخ هو طلعو وقالتلو روح ع الاوضه لما نجيلك
انا عرفت ان الليله دي مش هتخلص
ولقيت بسمه فضلت تضربني ع طيزي اووووي وكسي الي بقي احمر زي الدم من كتر الدعك في ببصلها وهيا اخدتني ف بوسه ولقيت البعبوص ف كسي تاني وانا اااااه اااااه حبيت الي بيحصل اووووي بعد 3 دقايق نزلت تاني ع ايديها وهيا خلتني الحس عسلي من ايديها
ولقيتها قالتلي انزلي الحس كسي ياوسخه
انا نزلت ع ركبتي ولقيتها كسها ف وشي

JkSBRpt.md.jpg
بقيت الحس ف كسها وكان طعمو يجنن
فضلت الحس ف كسها وكنت ببلع عسلها علطول وهيا تصرخ من الحس لساني كان بيدخل كلوووو جواها وهيا الحسي يامرات اخويا كسي
الحسي كسي وطيزي انا روحت ع طيزها لحستو كانت مفتوحه من ورا باين عليها انا رجعت لكسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااااه دخلت التاني دخل بسهوله ف طيزها وبقيت الحس ف كسها ونيك طيزها لحد ماهيا مسكت شعري وبقت تحك كسها ف وشي اوووووووي وهيا ااااااااااه ااااااااااااه الحسي اووووي خليني انزل وانا بمص كسها من كل حتي
وهيا رفعه رجل ع الحوض
وفضلت الحس ف كسها وكسها بينزل عسل طعمو حلووو فضلت الحس ف كسها ولقيتها بتشد وشي ع كسها اوووووي وانا بلحس كسها ولقيت عسل بينزل من كسها ف بوقي وانا ببلعو كلو وهيا وقفه ولما خلصت بالساني اخد عسلها الي لسه بينزل بسيط من كسها

JkSxiRp.md.jpg
انا نضفت كسها كلو من اي عسل منها
ورجعت دخلت لساني تاني وكانت تجنن لقيتها وقفتني وقالتلي تعالي دخلنا غرفه النوم وانا بلحس كسها ولقيت جوزي وقف ورايا ودخلو ف كسي وفضل ينيك فيا وانا بلحس كسها وسوابعي ف طيزها طلعت عليها ابوسها من شفايغها وحمزه طلع علينا ولقيتو بينيكها ف كسها ويبدل معايا اكتر من 10 دقايق لحد لما لقيت لبن بينزل ف كسي وبسمه راحت تبلعو من كسي
ونمنا تعبانين وبسمه قالتلي تبقي تعاليلي انا لوحدي ف البيت
قولتلها اكيد وانا وهيا مسكنا حمزه بزوبر الصناعي اكتر من نص ساعه بنيكو وهو بيتناك مننا نزل مرتين

وبسمه ماشيه قالتلي اوعي تفكري انك تجيبي اخوك ينيك اخويا قولتلها لا طبعا اخوياا مش موافق اصلا قالتلها هبقي ارن عليك تجيلي ونبقي لوحدنا عرفت ان جوزها مسافر ف شغل

ودخلت واسبوع والتاني وعلي اخويا معايا بينكني وانا كلمت بسمه قالتلي انها عند امها لما تاجي هتكلمني انا بقيت اتناك من اخويا طول النهار وبليل احكي لجوزي وانا بنيكو الي اخويا بيعملو معايا وف يوم وانا بقول لجوزي ان اخويا نفسو ينيك طيزي قالي خليه يفتحك وانا كنت بنيكو بالصناعي الي اخدتو من اختو
وفضلت انيكو بيه وانا بقولو تخيل ان ده زوبر اخويا وانا كنت بوريه زوبر اخويا الي اخويا بيبعتهولي صور وبقولو ده بيفشخ كسي وهو كان بيقولي نيكني ياعلي وانا بنيكو واحكي ل اخويا كل حاجه لحد ماخويا قالي انه عايز ينيك طيزك وحمزه موفقش وكل يوم اقولو علي عايز ياجي بليل وينام معايا الليل كلو وهو وافق وطول اليل اخويا ف اوضه فضلت معاها طول اليل وجوزي ف الاوضه التانيه وهو قالي قولي ل اخوك اني هنام ف الشغل وفضلت اتناك من اخويا
3 مرات نزل ف كسي وانا نزلت مرتين ونمت ف حضنو لبعد الساعه 10 الصبح
وكسي كلو لبن ال3 مرات نزلهم ف كسي
صحيت اتشطفت ودخلت اشوف جوزي كان راح الشغل وخويا صحيتو وطول اليوم معايا ونكني قبل مايروح تاني وجوزي رجع حكيتلو كل حاجه ولقيتو بيفنس وانا بنيكو لحد ماقولت لجوزي عندي فكره تتناك من اخويا من غير ماتحس وانا هصور ووريك كل حاجه قالي ازاي قولتلو منوم تاخدو وانا هكون مكلمه اخويا هو عايز يجرب ينيك راجل من كتر كلامي عليك
قالي موافق بس صوري كل حاجه قولتلو منا هصور واتفقت معاها وقالي طب ماعمل نفسي نايم قولتلو لا هيعرف زوبرو كبير وانت مش هتستحمل تكتم بواق وفعلا وافق هو نزل اشتري منوم وتاني يوم قولت ل اخويا ينام معايا ووافق وقولتلو جوزي هعطيلو منوم وبليل اخويا وصل قعد مع جوزي وانا بقيت مبسوطه اووووي حسه بتغير جامد ف الجنس وده مفرحني اووووي
بعد ماقعدنا وكلو تمام واتعشينا عملت عصير لجوزي وهو عارف انه في منوم شربو ودخل الاوضه وفعلا نام وانا اخدت اخويا وعرفتو كل حاجه وشغلت الكاميرا وانا وخويا دخلنا ع جوزي وخويا نيمني جنب حوزي ونام فوقي بوس واحضان وفضل ينيك في ونزل ف كسي
وبعد شويه انا جيبت الصناعي ودخلتو ف طيز جوزي وعلي بيتفرج ولقيتو بيقولي مش هيقوم قولتلو لا انا لقيتو بيقولي مصي زوبري
مصيتلو زوبرو جامد
ولقيتو نام فوق جوزي وبيدخل زوبرو في وهو ااااااه اخويا مبسوط ان طيز جوزي ضيقه اخويا دخل زوبرو للاخر ف طيز جوزي وفضل نازل طالع
فوق جوزي وانا بتفرج واتاكدت ان الفون بيصور
وانا شايفه جوزي بيتناك من اخويا وانا مدخله الصناعي ف كسي وبنيك نفسي
واخويا اكتر من 10 دقايق بينيك ف جوزي ولقيت اخويا ااااه اااااه وبينزل ف طيزو انا قومت لحست طيز جوزي وبلعت لبنو
وناكو تاني ونزل ع طيزو واتا اخدتو وروحت اوضه ******* ونام وجوزي صحي الساعه 5 الصبح صحاني وقالي حصل ايه وريتو الفيديو وكان بيلعب ف زوبرو وفرحان انه اتناك ولقيتو بيقولي انا طيزي وجعاني اوووي يالولو
وفضلنا كده اسبوع انيم جوزي وخويا ينيكو وينكني في يوم اخويا كان عندي بليل وجوزي شرب العصير ودخل ينام علي اخويا دخل معايا فضل ينيك فيا لما انا نزلت مرتين وهو لسه فشخني انا قولت اريح شوي عرفت منو انه واخد حبايه وانا اتفرجت عليه وهو بينيك جوزي بس وهو بينيكو لقيت جوزي بيتحرك وعلي بصلي وفضل ينيك اووووي في وبتطلع منو اهات خفيفه وسمعت علي بيكلمو ف ودنو انا لقيت جوزي فنس وانا مستغربه لقيت اخويا بيدخل زوبرو ف طيزو

JkSP8jn.md.jpg
فضلت ينيك ف طيزو وجوزي بيطلع اهات عاليه وكان خلاص فضل يتناك من اخويا ونام ع بطنو وعلي نام فوقو وفضل ينيك ف طيزو
ورفع طيزو ولقيت علي عمل وضع عجبني اووووي وفضل ينيك ف جوزي جامد

JkSiNPj.md.jpg
اخويا فضل ينيك ف جوزي ويشتمو
وانا بلعب ف كسي ولقيت زوبر جوزي بينزل ع السرير لوحدو وانا بتفرج واخويا بعد نيك طويل نزل ف طيز جوزي وفضل نايم عليه ولما قام اخدني انضف جسمو واخدني لجوزي وانا لحست طيزو واتكرر الموضوع اكتر من اسبوعين اخويا ياجي يوم ويوم كنا بنيك بعض ثلاثي
وكانت احلي متعه لما ابدل ع زوبرين وف مره اخويا كان عندنا وانا برقص ليهم وكنا قلعين واحنا كنا خلاص بقينا عادي فضلت ارقص ليهم ونزلت امص ازبار الاتنين وهما وقفين اودامي
وانا بمص ف الاتنين وخويا قعد وجوزي لقيتو مسك زوبر جوزي وقعد عليه ولقيت جوزي بيقعدني ع زوبرو وزوبر دخل ف كسي وانا بقيت انط علي زوبرو جوزي وانا فضلت كده لحد ماجوزي نزل ف كسي وانا قومت تعبانه وجوزي لسه ع زوبر اخويا واخويا نزل ف طيزو
وانا بقيت ف وسطهم الاتنين وكانت احلي ايام ف حياتي واخويا مكنش عايز يفتحني من ورا وبعد شهر وانا مع جوزي وخويا كنا خلاص جوزي يكلم اخويا واخويا ياجي ينكني وجوزي بينكني كمان انا بقيت الضحيه الي بتحملهم وعشت احلي فتره ف حياتي كلها معاهم والمتعه الي لحد دلوقتي بقول ياريت ترجع تاني
بعد شهر انا كنت ف البيت وجوزي ف الشغل الباب خبط فتحت كانت بسمه سلمت عليها وقعدت معايا وقالتلي انها تعبانه لسه جايه من عند امها والعيال مع امها وقالتلي يلا ندخل قولتلها طب كولي الاول قالت انا جعانه جنس كانت لبسه بنطلون جينز طلعنا ع السرير ولقيتها بتبوس ف شفايفي وانا مندمجه معاها ف البوسه

JkgijPs.md.jpg
وهيا مسكت بزازي وبتقولي انتي وحشاني اوووي
وهيا قلعتني قميصي وبنطلوني وهيا كمان قلعت وبقينا بدخلي بس وهيا نيمتني ع ضهري ونزلت تلحس ف كسي لما بعدت الكلوت وانا تحت منها وحشني الجنس بتاعها اوووووي وهيا فضلت تلحس ف كسي وانا تحت منها وتعبانه اوووووي وهيا بتمص ف كسي
لحد ماهيا بعبصتني ف كسي وراحت فتحت رجلي ولقيتها بتقلع كلوتها وعملت مقص وكسها بقي فوق كسي وبقت تحك كسها ع كسي وكاننا بنطلع شراره وانا اااه تحت منها وكسها بيحك ف كسي


JkrqeAN.md.jpg
وهيا فضلت تحك اكساسنا ف بعض وصوتنا عالي اووووي وانا تحت منها ومبسوطه اووووي ان بسمه رجعت تاني بسمه جمال وحلاوه وجسم يجنن فضلت تحت منها اكتر من عشر دقايق وكسي مستحملش اكتر لقيت كسي بينزل عسلي ع كس بسمه وهيا فضلت تحك اكتر لحد مانزلت هيا قامت وقالت يلا خليني انزل زيك فتحت رجليها ورفعتها وانا نزلت الحس كسها

JkrzOHG.md.jpg
وهيا رفعه رجليها وبعد شويه من لحس كسها بسمه نزلت ع بوقي وانا بلعت كل عسلها ونمت ف حضنها وبقينا نبوس بعض
واكتر من ربع ساعه ف حضن بعض
خلصنا واتشطفنا وهيا فضلت معايا لحد بليل جوزي رجع اخدها بالحضن وفضل يتكلم معاها وبعد شويه لما جات تمشي مسكتني ف الاوضه بقت تضربني ع طيزي اوووي وتقولي قولتلك اخوك مايلمسش اخويا وانا قولتلها حصل من اخوك كذا هو الي اتفق معايا وبعد كده عمل نفسو نايم وطلع صوت ولقيتو مبسوط بكده
ده حتي هو الي بيكلمو عشان ياجي ينكنا سوا
لقيت بسمه قالت وحياتك لنيك اخوك زي مابنيك اخويا وخليهم زي بعض قولتلها انتي حره
انا خوفت اوووي ع اخويا كلمتو وعرفتو الي حصل بعد الكلام ده اخويا مقربش من بيتي اسبوع كامل لما جوزي كان عامل زي الي عايز بودره ومش لاقي وبسمه جات ف يوم فضلت تنيك ف اخوها ولسه مشبعش ولقيتو بيقولي كلمي علي ياجي يالولو وانا ببص ع بسمه
قالتلي ابعتيلو ماخلاص هنتكسف من ايه وانا كلمت اخويا وهو وصل وكان مبسوط وانا خايفه دخل وسلم علينا وبسمه سلمت عليه بعد شويه لقيت بسمه قالت ل اخويا عايزاك ياعلي اخويا بصلي ودخل الاوضه معاها وحمزه بيقولي لو حصل حاجه غلط كلو هيفرقش اكتر من 5 دقايق وهما ف الغرفه وبعد ماخرجو ببص ل اخويا هو غمزلي حسيت بامان شوي
وانا معرفش حصل ايه بس بعد ساعه بنتكلم وبنسمع مسلسل ولقيت بسمه جنب اخويا بيبوسو ف بعض وانا ببص ع حمزه والاتنين مندمجين اوووي وحمزه فضل يبص عليهم
ولقيت بسمه بتدعك ف زوبر اخويا واخدها ع الغرفه اكتر من 20 دقيقه سامعه اهات بسمه كانت بتصرخ بكل معني الكلمه انا وحمزه قولنا ده بيضربها لما دخلنا نبص لقينا اخويا زوبرو كلو ف طيز بسمه وهو نايم عليها وهيا بتعض ف الفرشه
وانا طلعت وحمزه قالي اختي كانت تقولي مستحيل حد يلمس طيزي اخوك زوبرو ف طيزها
انا ببص لقيت طيز بسمه لبن اخويا بيخرج منها انا دخلت ع طيزها ابلع لبن اخويا وطيزي مفنسه لقيتو قلعني الكلوت الي تحت القميص ونزل فيا نيك اودام جوزي واخته وبسمه مهدوده
وبعد ماخلصنا كلمت اخويا وقالي ان هيا قالتلو انت ليه نكت اخويا قولتلها هو الي شرموط عايز يتناك فيها وانا بحب نيك الطيز اووووي وبسمه قالتلي ايه رايك تبقي زي اخويا انا ضحكت
وروحت كاتم بوقها وحضنها من ورا
وزوبري ع طيزها وقولتلها انا انيك ماتنكش
وقولتلها عايز انيكك انا سمعت من علياء كتير عليك واول مالمست كسها ساحت واتفقنا بعد شوي قولتلو وطيزها فتحتها ازاي قولتلها
وانا بلحس كسها بعبصت طيزها وحسيت انها معندهاش مانع فضلت كده وانا بنيك كسها دخلتو ف طيزها وهيا صرخت وانا كملت نيك ف طيزها لحد مانزلت ف طيزها
بعد يومين لقيت علي وبسمه عندي كانهم متفقين مع بعض والاتنين دخلو ينيكو بعض وعلي فاشخ بسمه اكتر من شهر كلنا كنا بنتجمع وبنبادل الجنس لحد ما انا حبلت ومعرفش من مين بس
جوزي مكنش عامل اهتمام وبقيت اتناك من كل واحد وينزلو ف كسي
وبعد 3 شهور بطني كبرت
وانا سمعت ان بسمه حبلت من اخويا علي وفي مشكله بسبب الحبل جوزها طالب منها تنزل الي ف بطنها وهيا رافضه ولما سبتلو البيت ومشت اتطلقت ومن حبها ل اخويا كانت بتقولو اتجوزني
وهو فضل شهر ينيك فيها لوحدها ف بيتي واتاكدنا انه ابن اخويا وفضلنا اكتر من سنتين مع بعض احنا الاربعه وبسمه اتجوزت تاني ومعاها عيالها واخويا كان بياجي عندي لما تكون هيا هنا ونعمل جنس رباعي
اخر اسبوع اخويا كان مسافر للامارات
اسبوع كامل ينيك فيا انا وجوزي لدرجه ان جوزي طلب من اخويا يحبلني ودلوقتي انا حامل ف ال5 وخويا مش بيكلمني لحد دلوقتي لما طلب مني انزل الي ف بطني وانا رفضت وجوزي رافض ان الي ف بطني ينزل وانا بحاول اكلمو مش عارفه وبقيت انا وجوزي دلوقتي حسه بملل وبقول امتي اخويا يرجع تاني ويرجعني للمتعه من تاني........




اسمي علياء 32سنه جديده معاكم بكتب قصص حب ع الفيسبوك بس اعرف علي صاحب الحساب ده
هو قالي ادخلي انشري قصص وانا وفقت ودي اول قصه ليه ياريت تعجبكم
#علياء
ياريتني كنت اخوكي
 
حلو جدا ممكن حسابك على الفيسبوك عشان اقراء قصصك
 
تسلم افكارك الجميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
انا علياء 26 سنه اتجوزت من 4 سنين
عندي اخ واحد وماما ابويا متوفي من زمان

انا عايزه احكيلكم علي الي حصل معايا لما اتجوزت انا كنت عايشه مع اخويا الصغير علي هو عندو دلوقتي 23 سنه من 5 سنين اخويا كانت نظراتو غريبه لحظت انه بيبص عليه بشهوه انا بيضه وشكلي حلو جوزي دكتور
واخويا حلو انا خلصت الثانويه وتقدملي واحد وافقت عليه واتفقنا هندخل بعد سنه ونص الفتره دي اخويا نظراتو حسيتها غريبه
انا كنت بشوف اخويا وجسمو وهو بشورت والفانله ف الاوضه وكان جسمو حلو
انا ايام لما كنت بدخل اوضتي بلعب ف كسي وبنزل وبمسح العسل بتاعي يوم فرحي جوزي حمزه دخلني الغرفه وحضني وانا حضنتو كنت فرحانه كنت بحبو اوووي
اخدني ف بوسه وانا كنت محروجه بس متجوبه معاه ولقيتو عايز يقلعني قولتلو خود دش اكون غيرت قالي ماشي دخل للحمام وانا قلعت خالص وكنت قفله الباب من جوه ولبست كلوت وقميص نوم بدون ستيان وفضلت خايفه حمزه دخل كنت فتحت الباب هو انبهر وقالي ايه الجمال ده
وفضل يبص ع جسمي وهو كان لابس بوكسر بس وزوبرو وقف وشكلو حلو انا بقولو انا خايفه
لقيتو حضني من ورا ولقيت زوبرو بين طيزي
وبيقولي ماتخفيش ياحبيبتي انتي مراتي وكل حاجه حلوه ف حياتي اخيرا اليوم الي كنت بحلم بيه انك تكوني معايا ولقيتو بيبوس رقبتي ونفسو ف رقبتي انا حسيت ان جسمي سخن
لقيت حمزه مسك بزازي انا من الصدمه مسكت ايدو وبقولو بلاش لقيتو بيقولي بلاش ايه
وانا حسيت بزوبرو وقف اووي ولقيت حمزه بيحرك زوبرو علي طيزك وبيقولي من اول يوم شوفتك في وانا بحلم باليوم ده معاك
لما اتقدمتلك ووفقتي انبسطت اوووي انك هتبقي ملكي لقيت حمزه لف وشي ولقيتو بيبوس شفايفي وانا ببوسو كمان ولقيتو حضني ومسك طيزي اوووي وزوبري علي بطني محسيتش بحاجه الا وانا نايمه ع السرير وجوزي نايم فوقي زوبرو فوق كسي وبيمص ف شفايفي وايدو ع بزازي وانا مش عرفه اتحرك حسه ان جسمي متخدل حمزه فضل يبوس وشي
ولقيتو بيقولي انتي حلوه اوووي يابختي بيك وبجسمك انا لقيت حمزه بيمص ف بزازي وانا بقيت اطلع اهات ومش عرفه اكتمها
مش عرفه امتي وازاي حمزه خلع الشورت بتاعو انا اتفاجات بزوبرو بيخبط ف كسي لما حسيت انه هيموتني بقيت خايفه وهو لقيتو بيقولي ماتخفيش هدي نفسك وستمتعي بالحظه دي معايا لقيتو نزل يلعب ف كسي
وانا خرجت مني اهات لوحدها
ومصدقتش الي كنت بتفرج عليك ف السكس بقي بيحصلي دلوقتي انا حسيت بكسي كانو بينزل عسل بس مش اوووي ولقيت كلوتي بيتقلع وحسيت بالسان حمزه ع كسي جسمي ولع وحولت ارفع نفسي كان هو ماسك فخادي وفضل يلحس ف كسي اكتر من 5 دقايق مش عرفه قد ايه
بس انا لقيت جسمي بيتشنج وحسيت بعسلي هينزل وهو لسانو ف كسي ولقيت عسلي نزل ولقيت جوزي فضل يلحس ف كسي وبيقولي نزلي كمان نزلي فضل يلحس ف كسي لحد ماطلع يبوس شفايفي وقالي عسلك يجنن
وانا مكسوفه اني نزلت ع وشو انا لقيت زوبرو بيدخل ف كسي وهو باصص ف وشي وانا اااااااه ااااااه لا لا خرجو ولقيت راسو ف كسي وهو بيدخلو وانا حسيت ان كسي بيتفتح ااااااااه زوبر حمزه دخل جووه كسي وحسيت بوجع بسيط لقيتو حرج زوبرو من كسي وقالي مبروك يامدام علياء ببص ع زوبرو كان عليه ددمم
لقيتو بيوقفني وانا وقفت وهو قلعني كل حاجه وراح شيلني ودخلني الحمام ف البانيو كان في ميه دخلني بعد خمس دقايق طلعني وقالي جعانه كنت عايز اقوم باي طريقه قولتلو اوي
اخدني للمطبخ وانا كنت لابسه قميص نوم وتحتو ستيان وكلوت احمر واكلنا واخدني ع اوضه النوم وفضل يبوس في ولقيتو بيقلعني القميص
ولقيتو نيمني ع ضهري ونام فوقي وحسيت بزوبرو فوق الكلوت واخدني ف بوسه نسيت نفسي فيها ولقيت زوبرو ع باب كسي مش عرفه ازاي وامتي قلع الشورت ولقيت زوبرو بره كسي وكان بيزوق في اوووي ولقيت ايدو بتبعد الكلوت بتاعي وهو بيبصلي وانا ببص وبقولو براحه
وهو بيبصلي ولقيت زوبرو ع شفايف كسي وبيقولي بتعرفي تمصي قولتلو لا قالي ادخلو ناشف ولقيت راسو ف كسي وانا اااااه ولقيت زوبرو بيدهل ف كسي وانا اااااااه اااااااه وهو قالي ااااه كمان صوتي سمعيني صوتك
وانا مش قدره وهو بينيك فيا وزوبرو تقريباكلو ف كسي وهو فضل ينيك ف كسي وانا حسه بمتعه حلو اوووي مخلياني هايجه اوووي وكل الي عايزه اعملو انبسط وتمتع بس وده الي عملتو حضنتو وبقيت اخربش ف ضهرو وبقولو اااااه براحه براحه وهو مش سمعني وفضل ينيك فيا لحد مالقيت كسي بينزل ع زوبرو وهو بيزود ف النيك لحد ماقام ولحس كسي ولقيتو بيوقفني ع ركبي ومسك طيزي وهو بيقولي لسه هعلمك تمصي ازاي عشان تبقي كملتي من كل حته
جمال وحلوه وعسلك بينزل بسرعه ولسه ليك المص ويبقي انتي كده ملكه ف الجنس
قالي اعطيني ضهرك اول مالفيت حضني ولقيتو بينزل وشي للسرير وطيزي مرفوعه ولقيتو بعد الكلوت ومحسيتش غير بزوبرو ف كسي

JkNd9Mg.md.jpg
JkNdHPa.md.jpg
بقيت اتناك ومفيش حاجه طالعه مني غير اهات ماليه الاوضه كلها وهو بينيك اكتر وانا بقولو براحه براحه وهو فضل ينيك فيا
وانا كنت بتناك ومش حسا بحاجه غير بحاجه بتدخل ف طيزي انا قولتلها لا لا ياحمزه عيب وهو بيقولي ده صباع بس شكلو حلو اوووي لسه بتكلم لقيتو بينكني اوووي مبقتش عرفه اتكلم وفضلت اطلع اهات ونمت مقدرتش استحمل وهو نايم فوقي وفضل ينيك في وانا ااااااهوااااااااااه براحه بيوجعني وهو بينيك اووووي
فضلت كده شويه ولقيتو قبلني ع ضهري وقبل ماخد نفسي لقيتو رفع رجلي وزوبرو ف كسي
وفضل ينيك في وانا شايفه زوبرو داخل طالع
لحد ماهو نزل علي وبيبوس شفايفي ورقبتي

JkN2zzP.md.jpg
وانا مش قدره اتحرك ونفسي جوزي مايخلص كنت مستمتعه اووووووي وياريتها تكمل سمعت جوزي بيقول ااااه اااااه ولقيت لبن بينزل ف كسي وانا ااااححح اااحححح سخن اووووي اووووي ناااااار وهو نام فوقي وبقي يقول ااااااه اااه تجنني يالولو نام جنبي وانا ببص ع كسي ولقيت لبن جوزي بيخرج منو فضلت نايمه ومحسيتش بنفسي غير تاني يوم وانا نايمه وجوزي جنبي صحينا الصبح هو اخدني للدش استحمينا وكان عايز ينكني تاني بس انا قولتلو بعد ما اهلي يمشو اهلي كانو جايين بالصباحيه اخدني ع الاوضه وفضل يبوس في وقلعني وانا كنت خلاص ولقيتو بيقولي مصيلي اتعلمي وهو نام ع ضهرو وانا مسكت زوبرو وهو بيقولي اعمل ايه لسه بحط لساني عليه ودخلتو ف بوقي لقيت الجرس بيرن قومت وهو قالت ااااااه يلعن ام دي حاجه
انا ضحكت وقولتلو بعدين نكمل كان زوبرو وقف اوووي قالي البسي ع ماخرجلهم هو لبس شورت وفانله وعبايه وانا بلبس وبعد شوي امي دخلتلي مع خالتي سلمت عليه وقالتلي كل حاجه تمام انا اتحرجت وقولتتلها ايوه قالي مبروك ياحبيبتي عقبال ماتجيبلنا العيل وطلعنا سلمت ع قريبي ولقيت اخويا اخدتو بالحضن وهو حضني وقالي مبروك ياعلياء وقعدت وقعدنا نتكلم ونضحك لما هما مشو ولقيت بيقولي يلا نكمل
قولتلو مستعجل ليه قالي انا ع نار واخدني لاوضه النوم وهو شايلني وقالي انا مش عايز حاجه غير انك تتعلمي المص اعتبري بتاعي مصاصه
انا هعملك كل الي نفسك فيا بس اتعلمي تمصي
انا قولتلها حاضر انا هعتبر زوبرك مصاصه
لقيتو قلع ملط وبيقلعني العبايه والترنج وقلعني كل حاجه وقالي سيبي الكلوت مش محتاجينو انا كنت لابسه كلوت فاتله عشان جوزي ينبسط بلبسي تقريبا كان مخبي كسي وداخل ف طيزي
انا لقيتو نام ع ضهرو وزوبرو وقف انا دخلت مابين رجلو مسكت زوبرو وهو بيقولي يلا كنتي بتمصي المصاصه ازاي انا طلعت لساني ومن تحت لفوق وهو ااااااااااااه وبيقولي حلو اووووي انا لساني بقي بيتحرك ع زوبرو

JkNnZqN.md.jpg
فضلت احرك لساني ع زوبرو
وهو بيبصلي وقالي خلي عينك ف عيني وانتي بتمصي فضلت ادخل راسو ف بوقي ولساني جوووووه يلعب في وهو اااااه اااااه حلو اوووووي وانا مدخلتش غير راس زوبرو وهو ااااااهوحلو اووووي يالولو دخلي زوبري كمان جووه انا دخلت زوبرو للنص

JkNoK1S.md.jpg
وقفل شفايفي علي وقرص بشفايفي ع زوبرو ورفع نفسي كاني بفعصو بشفايفي
وارجع تاني ادخلو فضلت ع كده لقيتو
بيقولي افتحي بوق ومصي علطول ابعدي سنانك عنو شفايفك بس انا عملت زي ماهو قال
وبقيت امص زوبرو وهو نايم ومبسوط
ولقيتو بيقولي العبي بايدك ف بيوضي انا طلعت زوبرو من بوقي وبالساني ع بيضانو العب في وهو اااااااه واخدت بيضه ف بوقي امصها وهو حلو اوووووي بقيت امص الاتنين
وهو غمض عينو وانا رجعت لزوبرو تاني
فضلت امص في وهو بيقولي قربت قربت وانا بمص وانا بقيت بالساني احركو ع راس زوبرو كنت ابلع الراس ولساني بيلعب ف الفاتحه بتاعت زوبرو حسيت بزوبرو بينفخ ف ايدي طلعتو ومشيت لساني عليه وهو بينهج ولبنو بينزل ع زوبرو متنطرش فوشي زي مكنت بشوف ف السكس وانا لسه بحرك لساني ع عرق زوبرو لحد مانزل

JkNzEfp.md.jpg
وبلعت الراس واخدت البن الي لسه ف زوبرو ف بوقي مملح وحلو ونمت وانا بلعب ف زوبرو لحد مانام خالص وهو اخدني ف حضنو وقالي اتعلمتي الحاجات دي فين قولتلو بصراحه صحبتي متجوزه وحكتلي الي بتعملو نع جوزها وفرجتني غ فيديوهات جنسيه واتعلمت وشوفت هيا قالتلي لما اتجوز جوزي هيطلبهم حبيت اتعلم
هو قالي واتعلمتي احلي علام
وهو ف حضني قالي صحبتك متجوزه مين قولتلها بتسال ليه قالي عادي قولتلو واحد معرفوش
قالي حلوه قولتلو ايووه حلوه
نمنا تاني صحينا ع العصر اتغدينا واخدني ع الاوضه وقلعني واكتر من 10 دقايق ينيك فيا ونزلت مرتين وهو نزل جوايه ونمنا من التعب وصحينا ع 2 بليل دخلنا نتشطف وانا ف الحمام نزلت ع ركبتي ومسكت زوبرو وبقيت امص في لحد منزل ع وشي وانا وهو مبسوطين اووووي واتشطفت وعملتلو اكل واسبوع كامل كل يوم نيك ومص تقريبا مرتين او تلاته ف اليوم

يوم الجمعه كان عازم اختو عندنا مع ولادها الصغيرين انا عملت احسن اكل وكنت بحب اختو بسمه عندها 30 سنه ولادها صغيرين
مكنتش مصدقه الي شوفتو بعيني لما اتغدينا وبسمه اصرت تعمل شاي انا دخلت الاوضه بجيب فلوس عشان اعطيها لولادها
ماشوفتش جوزي ف الصاله عطيتهم الفلوس وروحت ابص علي بسمه ببص لقيت جوزي حاضن اختو وبيبوس فيها وهيا حضناه اوووووي
وانا رجعت وبقيت مش عارفه اعمل ايه اصوت ولا اعمل ايه جسمي ارتعش وبقيت خايفه
قعدت رجع مع اختو ومعاها الشاي ولقيتو بيقولها زي ماقولتلك كده ماتجبيش سيره لحد قالتلو ماشي وانا بشرب الشاي وشربتو وكبس علي النوم حسيت ان في حاجه غريبه نمت بسرعه مصحيتش الا بليل صحيت ولقيت حمزه بيقولي كل ده نوم قولتلو مش عرفه نمت ازاي قالي ولا احنا احنا كنا بنتكلم وانتي نمتي ع الانتريه دخلناك جوه وانا شكيت في كلامو
انا مستحيل انام كده اول مره تحصلي بليل
عملت شاي ولقيتو بيقولي يلا نعمل واحد انا قولتلو زي مانت عايز لقيتو قالي انا عايزك تمتعيني لقيتو قلع الشورت والفانله
ووقف وبيحسس ع جسمي وقلعني القميص وانا لما قلعت لقيت عضه ف بزي معلمه اووي وانا بزازي بيضه بقولو دي ايه هو مردش علطول قالي وانتي نايمه كنت عايزك فضلت امص ف بزك عشان تصحي ماقومتيش عضيتك بس معرفش انها هتعلم انا شكيت في قولتلها برحتك ياحبيبي
انا قلعت القميص والي تحتو وفضلت بالكلوت قالي لفي وريني طيزك وريتهالو وبقيت اهزها ليه وهو ضربني عليها وبيضحك قالي مره تمصيلي ومره انيكك انا قولتلو انا بقيت احب المص اوووي قعدت عند فخادو ومسكت زوبرو ادعك في لحد ماوقف بلعت زوبرو

JkNc8ZP.md.jpg
وبقيت امص ف زوبر جوزي وهو مسكلي زوبرو وبيقولي مصي اوووووي وهو غمض عينو
ولقيتو بيقولي مصي اوووي يابسمه انا سمعت الاسم وعملت نفسي ماسمعتش حاجه
بس معرفش ليه بقيت امص اوووي
وهو بيقول اااااه كمان كمان وانا فضلت امص ف زوبرو جامد لقيتو بينزل بسرعه ف بوقي انا قفلت ع راس زوبرو وهو بينزل انا بلعت لبنو كلو وهو بينهج نزلت امص بيضانو

JkN0G1e.md.jpg
بقيت الحس بيضانو وهو مش بيتكلم
رجعت امص زوبرو تاني وكان لسه وقف
وانا بمص وفي لبن بيخرج معايا من زوبرو وانا اخدت لبنو وتفيتو ع زوبرو ونزلت امص

JkNEFNR.md.jpg
وزوبرو كلو ميه وصوت المص حلووو وهو بيقولي انتي جميله اووووي انتي بقيتي شرموطه اول مره يشتمني انا خرجت زوبرو وحطيتو ع خدي وضربو ف وشي وقولتلو انا شرنوطه ياحمزه انا شرموطه ليك انت وقحبه ومتناكه لزوبرك ولو طلبت مني اي حاجه هعملهالك
واتا رحعت امص تاني وهو قالي وانا هدلعك ي شرموطه يامتناكه وفضلت امص ف زوبرو لحد ماهو قالي انه هينزل خرجت زوبرو وهو نزل ف وشي وانا بضحك

JkNGf5b.md.jpg
JkNGqej.md.jpg
نزلت ابلع لبنو الي ع زوبرو بالساني فضلت امص زوبرو وخلصت وطلعت اخدت شفايفو ف بوسه طويله وقعدت ف حضنو
وهو اخدني ودخلنا الحمام استحمينا وطول الاسبوع كل يوم مرتين يوم الخميس مرداش يعمل حاجه تاني يوم الجمعه لقيت اختو عندتا انا شكيت وقولت لازم اعرف بيحصل ايه من ورايا
اتغدينا وانا شايفه بسمه لبسه عبايه ضيقه وجسمها حلووو ولقيتها داخله تعمل شاي انا دخلت اوضتي وخبيت تبفوني وشغلت فيديو يصور وعملتو وضع الطيران عشان مايعملش صوت خالص وشربت الشاي وحسيت نفسي دايخه دخلت نمت ولما صحيت روحت ع تلفوني كان فصل شحن خوفت ليكون مسجلش شحنتو وانا جنبو فتحتو لقيتو فيديو ساعتين انبسطت اوووي برن ع حمزه قالي انه عند واحد صحبو فتحت الفيديو وبقيت اسبق لحد لما لقيت بسمه داخله عندي وقلعت العبايه ووشوفت لبسه قميص نوم طويل قلعتو وجوزي دخل وقالها عيالك بره بيلغبو قالتلو خليك بره لما انديلك طلع ولقيتها طلعت بزي وبتلحسو بالسانها وفضلت تمص ف بزازي وبتعض فيها ونزلت ع كسي وانا مستمتعه بالي بشوفه ولقيتها قلعتني الكلوت وبتلحس كسي
ولقيتها وقفت وقلعت خالص وفتحت شنطتها
واتصدمت لما لقيت معاها زوبر صناعي بقيت مش مصدقه ولقيتها بتدخلو ف كسي وفضلت تدخلو في لما جوزي دخل ولقيتو بينيكها من ورا واانا مش عرفه ليه مبسوطه
وجوزي بينيك اخته

وبسمه بتنكني بصناعي وانا خطيت ايدي ع كسي
فضلت ادعك في لحد ماشوفت جوزي بينزل ف كسها وهيا فضلت تنكني اوووووي خرجتها وقالت لجوزي يلا دورك انا استغربت الكلمه ولقيت جوزي فوقي نام ولقبت اختو بتدخل الزوبر ف طيزو بقيت مصدومه ومش مصدقه ولقيتها بتقولو زوبرك وقف تاني ياخول مسكتو ودخلتو ف كسي وهو مطولش بعد دقيقه ونزل ف كسي
وهيا لسه بتنيكو ف طيزو هو قالها خلاص كفايه قالتلو اتحرك ياوسخ خليني انبسط بيها
لقيتها رفعت رجل ودخلت بكسها ع كسي وفضلت تدعك اووووي وكسها ع كسي وبعد اكتر من 5 دقايق لقيتها بتصرخ وبتنزل ولقيتها بتنزل كتير اووووي ولحست كسي ولبستني وططلعت ولقيت جوزي دخل يطمن ويظبط هدومي ومشي وانا مش مصدقه ان كل ده حصل
جوزي رجع ونام وانا سهرانه بفكر ونمت من التفكير تاني يوم بليل حمزه نايم فوقي وبينكني وانا تفكيري كلو ف الي شوفتو
ومابقتش عرفه اعمل ايه جوزي نايم فوقي وانا رابطه رجلي عليه وهو بينكني
جتلي فكره روحت بايدي احسس ع ضهرو ونزلت لحد طيزو يدوب بلمسها وبشدو عليه وقولتلها عايزه امص هو وقف نيك وانا قولتلها نيك بوقي نمت ع ضهري وهو طلع قعد ع صدري وزوبرو ف بوقي بقيت امص وانا مسكت طيزو
وواحده واحده مشيت صباعي ع خط طيزو وهو ماتكلمش اول مالمست خرم طيزو جسمو اتهز
وبصلي وانا بمص وبحرك صوباعي ع خرم طيزو
بعد دقيقه لقيتو نزل ف بوقي
وانا بلعت لبنو وقولتلو عرفت اخليك تنزل ازاي بسرعه هو قالي كده عيب ياعلياء وقعد شكلو زعلان انا بلعت لبنو قولتلو معلش ياحبيبي
مكنش قصدي بس انت لما لمست طيزي انبسطت اووووي وانا قولت انك مش هتزعل
قالها عيب انا راجل قالتلو طبعا ياحبيبي
بس احنا ع السرير اي حاجه بتمتعنا نعملها
وانا اعمل اي حاجه عشانك مردش عليه
روحت ف حضنو قولتلو انت زعلت قالي لا مزعلتش انا نمت ع صدرو وبقيت احسس ع بطنو
وقولتلو انا مستعده اعملك اي حاجه تبسطك
وبصتلو قولتلو حمزه قالي نعم ياحبيبتي
قولتلو انا عارفه ان الراجل بيهيج لما الست بتحسس ع طيزو صحبتي قالتلي ان جوزها كده
لو انت عايزني اعمل كده عرفني
لقيت زوبرو وقف وبيقولي ح ح خاضر هعرفك انا نزلت ع زوبرو وبقولو هو وقف ليه كده مردش اخدت زوبرو تاني ف بوقي امص في براحه وهو نايم وانا بلعب ف بضانو وحركت صباعي ع طيزو وهو ماتكلمش وروحت مدخله عقله ف طيزو وهو طلع اااه خفيفه وانا صباعي ضفرو كبير
حسيت بطيزو بتقفل ع صباعي خرجتو ودخلتو تاني وانا لقيتو هاج اوووي ومسك دماغي كان هيموتني مخنوقه وانا صباعي دخل لنصو ف طيزو ولقيتو بيرفعني ع زوبرو وقعدني عليه وفضل ينيك فيا بنفس الوضع انا بقيت انط ع زوبرو وهو نزل ف كسي بعد منزلت علطول ملاني لبن
فضلنا نبوس ف بعض يوم ورا التاني
وانا بقرر وهو بقي عنيف بعد كل بعبوص اليوم الي خليتو يفنس طيزو وانا لحستها بالساني وهو مبسوط اووووي وكل ماخلص يهبدني زوبر يموتني وبقيت كل يوم كده اتعودنا خلاص
ف مره كانت نايم عليه وزوبرو ف كسي ولقيتو بيقولي زوبري عجبك يا لولو قولتلو اوووي
قالي لو كان بايدي تختاري زوبر كنتي هتختاري اكبر ولا اصغر قولتلو يكون زيك او اكبر
فضل ينيك في وانا برد عليه وهو يزيد ف النيك
ويقولي يعني انا زوبري حلو
قولتلو ايوووه حلو قالي لو جبتلك زوبر كبير عن بتاعي هتخليه ينيكك انا مش عارفه هو بيقول ليه كده قولتلو لا مش هوافق الا برضاك انت وهو بيقولي ااااااه يعني هتوافقي تتناكي من غيري
وانا قولتلو ايوووه هوافق بس انت تتفرج عليه وهو قال اااااااه هتفرج عليك وانتي بتتناكي ولقيتو فضل يقولي اتناكي من زوبرو الكبير ولقيتو بينكني اووووووي وانا اااااااه اااااااااااااه فضل ينيك لحد مالقيت بركان جووووه كسي
فضل يبوس في وقالي لولو انا بقول الكلام ده عشان نمتع بعض قولتلو عرفه ياحبيبي وانا مبسوطه بكلامك اووووي
قالها بجد قولتلو ايوه جدا تخيلت للحظه ان في راجل تانيه مكانك حسيت جسمي اترعش ونزلت قالي طول ماحنا ع السرير نمتع بعض باي كلام واتفقت معاها ع كده واليوم التاني اخويا كان عندي وانا كنت لابسه عبايه بيتي ضيقه
وحسيت بخويا بياكل ف جسمي
اخويا روح لما حضني وانا بزازي ف صدرو
بليل جوزي قلعني ولقيتو بيقولي تخيلي ان مش جوزك قولتلو حاضر انت مش جوزي
قالي انا واحد كنت ماشي ف الشارع وشوفتك ف البلكونه وعجبتيني وطلعتلك وانتي اخدتيني ولما سالتك ع جوزك قولتيلي مسافر وانتي دلوقتي عايزاني لنيكك وانا عجبتني الفكره
قولتلو نيكني قبل ماجوزي ياجي هو قالي جوزك فين قولتلو مش عارفه
يلا نيك البوه بتاعتو لقيتو دهل زوبرو ف كسي
وقالي وايه كمان قولتلو زوبرك كبير اووووي نيك الشرموطه فضل ينيك اووووي وانا اقولو براحه عليه وهو مش رحمني لقيتو وقف نيك وقالي جوزك سيبك كده وراح فين قولتلو مع صحابو وسيبني لوحدي عايزه راجل معايا وهو قالي انا الراجل فضل ينيك في لحد منزل ف كسي وكنت احلي نيكه خلصت واستمتعت بيها اووي
وهو مبسوط وبيضحك وقالي حلو قولتلو اوووي
واتقررت دايما وانا بقيت الحس طيزو وانا بمصلو ودخلت صباعي كلو ف طيزو وهو بعدها ينكني
عده شهرين ع الحكايه دي واختو كانت مش بتاجي الفتره دي انا بقيت ابعبصو وهو يتخيل ان حد غريب ويفضل ينكني وينزل ف كسي
انا اخويا كان بياجي دايما وجوزي موجود وكنت بلاحظ اخويا بيبص ع جسمي وجوزي لاحظ ده كمان وانا لما اخويا يمشي جوزي يدخلني وينكني علطول من غير مايتكلم وكل مره لبسي يكون ضيق وجسمي تقريبا واضح وجوزي مش بيتكلم

جوزي وانا ف حضنو قالي اخوك علي دمه حلو قولتلو ايوه قالي بقي بياجي هنا علطول قولتلو بياجي عشاني قالي مش بتلاحظي حاجه قولتلو ايه هيا قالي بيبص ع جسمك قولتلو لا
قالي وانتي لبسك بقي ضيق قولتلو ده الي موجود عندي البس ايه يعني اليوم ده جوزي نكني برومانسيه غير العاده وبقي راكب فوقي وانا قاتحه رجلي وهو زوبرو ف كسي بيقولي غمضي عينك وتخيلي حد انا افتكرت اخويا علي بسومردتش اقول هو بقي ينيك ويقولي ها مين ف بالك قولتلو مفيش حد وانا بحسس ع طيزو وببعبصو وقولتلو قولي نفسك مين ينكني انهارده
قالي اقولك ومش هتزعلي انا عرفت انه هيقول اخوكي قولتلو لا مش هزعل قالي اخوك علي
قولتلو عايز اخوك ينكني ياحمزه قالي اااااه قولتلو اخويا بيحبني لو نام معايا مش هيسيبني
لقيتو بيقولي اااااه ياريت ولقيت زوبر جوزي بينزل ف كسي وانا بنزل معاها كمان
وهو حضني وبيقولي اول مره ننزل مع بعض
لما جيبنا سيرت اخوك علي
قولتلها انا لسه عايزه قالي عشان كده عايز اخوك معايا نريح بعض عليك وانا قولتلها اخاف ينزل جوايه واحبل منو قالي المهم تشبعي
قولتلو هتخلي اخويا ينكني انت كمان تنيك اختك قالي ااااه هيبقي نيك حلو اووووي
وفعلا بليل نكني حلو اووووي وانا بقيت خلاص تجراءت وبقيت اتطلم معاها عادي
ف يوم واحنا قاعدين بقولو هتنزل الشغل امتي قالي لما اشبع منك وشدني ف حضنو
قولتلو يعني هطير قالي لو سيبتك لو حد طلع هتدخليه جووه وتغتصبيه وانا ضحكت وبقولو مانت الي عودتني علي كده كنت ارحمني
قالي هنزل الشغل بس اخوك ياجي هنا وبيضحك وانا قولتلو اخويا لو قعد معايا ساعه هتلاقيني ركبت ع زوبرو وبتضحك هو قالها تعمليها فضلنا مع بعض لحد مالقيتو قالي مصيلي قولتلو عنيها
قالي تخيليني اخوك علي قولتلو حاضر انا كنت لابسه بلوزه وشراب طويل مخرم وكلوت بس
قالي هتمتعي اخوك علي
انا روحت قعدتو وقعدت مابين رجلو وبحك طيزي ع زوبرو وقعدت ع ركبي ودخلت مابين رجلو ومسكت زوبرو وبقولو هخليةاخويا يفشخني ف غيابك فتحت السوسته وطلعت زوبرو
وقولتلو انسي انك جوزي انت دلوقتي اخويا علي
قالي حااضر مسكت زوبرو ومشيت لساني ع زوبرو

JkO3fs9.md.jpg
قولتلو تعرف ياعلي من يوم جوازي وانا حسا بيك بتبص علي وع جسمي انهارده انت بتاعي خليني امتع نفسي بيك وجوزي مش هنا لقيت جوزي بيقولي جسمك ف العبايه حلو اووووي
قولتلو شوفتك وانت بتتفرج ع جسمي
كنت عايزه اخدك الاوضه وتنكني بس لولا جوزي
قاعد لقيتو بيقولي انا وانتي لوحدنا يلا وريني هتعملي ايه انا اخدت زوبر اخويا وبقيت امص في اووووي ونيمتو ع بطنو واخدت البيض ف بوقي

JkOFCQI.md.jpg
وجوزي بيقولي مصك يجنن يالبوه انا ببصلو وقولتلو عشان نفسي بجد ف اخويا علي وهو بيقولي بتتكلمي جد قولتلو ايووووه بجد وبقيت امص زوبرو وهو بيبصلي فضلت امص ف زوبرو اووووي وقولو بحبك ياعلي حمزه عشان خطري سيب علي ينام معايا وانا بمص وزوبرو ف بوقي
وبقيت اقولو انا نفسي اتناك من اخويا اجرب لبنو ف كسي ولقيت حمزه مغمض عينو وانا طلعت زوبرو ولقيت زوبرو بينزل لبنو

JkOfjqP.md.jpg
ع وشي وانا بضحك وهو نزل ع وشي
وانا فضلت امص ف زوبرو لما نضفتو
قولتلو بتنزل بسرعه لما بتسمع سيرت اخويا
قالي بهيج لما بشوفو بيبصلك وانا جنبو
بكون عايز اسيبكم ومشي لوحدكم
قولتلو انا بجد ياعلي عايزه اخويا ينام معايا قالها بتكلم بجد انا روحت قعدت مكانو وفتحت رجلي وقولتلو انا عارفه انك بتنيك اختك بسمه وشوفتها بتعمل ايه فيا وشوفت كل حاجه بينك وبينها هو رجع لورا انا قولتلو انا مبسوطه بكل حاجه بتعملوها بس عايزه اخويا كمان ينكني زيكم
لو موافق ياحمزه انا فتحالك رجلي نكني وكمل ع اساس انك اخويا لو مش موافق قولي
لقيت حمزه قام وبدون كلام مسك زوبرو
JkOCng1.md.jpg
وراح مدخلو ف كسي وانا انبسط اووووي طلعت ااااااااه وهو مدخلو كلو ولقيتو بيقولي وانا عايزك تتناكي من اخوك علي من زمان وانا اتفرج عليك وانا بسمع الكلام ومبسوطه اوووي
وقالي كلميه وخليه ينيكك ف كسك وينزل جواك وانا روحت كتفت حمزه بايدي ورجلي

JkOnjwJ.md.jpg
وزوبرو كلو ف كسي وانا ااااااااه مش هسيبك تخرجو غير وانت منزل جوايه ياعلي حبل اختك حبيبتك فضل ينيك في اكتر من 5 دقايق
وانا نزلت مره وهو بينزل ف كسي
وراح بعد وانا اااااه اااااه هو خرج زوبرو وانا فاتحه رجلي وبقولو اتفرج ع كس مراتك تخيل ياحمزه اخويا ينزل جوايه وحبل منو قالي لا اوعي اتناكي منو بس تحبلي لا
اليوم ده نكتها كمان مره
وقعدت افكر احاول مع اخويا ازاي
وفكرت وخليتو موجود مع جوزي ف يوم وطلعت بترنج خفيف كلوت وستيان واضحين

واخويا عينو هتاكلني بقيت اتمرقع اودامو ف المشيه وكنت بقعد جنبو وجوزي يعمل نفسو مش واخد بالو وانا اوطي اجيب حاجه اهزر معاه
اخويا خايف ف يوم كلمت جوزي كان ف الشغل عرفتو ان انا رايحه عند ماما شوي روحت وانا عايزه اشوف اخويا وصلت كان هو صاحي حضنتو جامد ودخلت سلمت ع ماما وقعدت معاها وعملت غدا وانا لبسه عبايه ضيقه واخويا بيتكلم معايا
وانا وقفه ف المطبخ وبتحرك وطيزي تجنن ف العبايه وانا بقيت اهز ف جسمي اودام اخويا ودخلت الحمام وانا عارفه ان المطبخ شباكو بيبص ع الحمام ورفعت العبايه ونزلت بنطلوني وبقيت ادعك ف كسي وانا عارف ان علي هيبص علي بقيت العي ف كسي وفعلا لمحت علي بيبص وانا طلعت صدري بره وبقيت ادعك ف كسي ونزلت عسل ع فخادي غسلت كسي وخرجت
ورجعت للمطبخ واخويا قاعد وانا لمحت زوبرو وقف اوووي وانا خوفت ماما تشوفنا كده
روحت لبست هدومي وقولتلو بكره تعال اقعد مع اختك شوي عايزاك ف موضوع قالي حاضر بكره الصبح هجيلك وانا جهزت نفسي وبقيت كاني عروسه من جمالي جوزي قبل مايطلع الشغل اخدني ع السرير وفضل ينيك فيا اتاخر عن الشغل ونزل وماتشطفش وقالي هتشطف هناك
نضفت نفسي ولبست عبايها بيتي ضيقه وتحتو قميص نوم لحد فخادي وكلوت وستيان
واخويا وصل الساعه 10 كنت مروقه نفسي وهو دخل قعد وجبتلو يفطر وقعدنا نتكلم وانا بكلمو عن الجواز ومش عارف افتح معاه سكه ازاي العصر اذن وانا قولت لجوزي اتاخر شوي قربت وهو قالي لما تخلصي كلميني
وانا قولت ل علي ادخل خد دش الجو حر دخل وانا خبطت عليه وعطيتلو شورت قولتلو البسو وانا لبست تيشرت وجيبه بدون اي حاجه تحت التشيرت او الجيبه كنت خلاص ناويه حتي لو هغتصبو اخويا طلع وشافني اتجنن حسيتو بيرتعش قعد اودام التلفزيون بيتفرج ع فيلم انا روحت جنبو وقعد وفخادي واضحه
وبيضه بنسمع فيلم روحت نايمه ع فخادو وانا ببص ع زوبرو الي وقف ف وشي بقيت انفخ في وحسيت زوبرو وقف اوووووي
وانا عيني ع زوبرو وانا عارفه ان اخويا خلاص بقي ع اخرو ولقيت اخويا حط ايدو ع شعري يلعب في وانا مش بتحرك لحد مانزل ع كتفي وانا نفسي اعض زوبرو الي وقف لقيت اخويا حط ايدو ع بزي جسمي قشعر اااااااه مش مصدقه لقيت ايد اخويا بتنزل التشيرت ومسكت حلمت بزي

JkOULXI.md.jpg
فضل يحسس ع بزي ويلعب بصوابعو ف الحلمه وانا طلعت اااه خفيفه هو بقي يفعص ف بزي ولقيتو بيحط ايدو ع شفايفي وانا بلعت صوابعو الاتنين امص فيهم وهو رجع مسك بزي وانا روحت احسس ع زوبرو من فوق الشورت
حسيت انه ضخم اووووي اكبر من بتاع جوزي نفسو وفعلا انا لقيت اخويا علي مسك زوبرو وبيطلعو وكان كبير اوووي وغامق ولقيتو بيحطو ع شفايفي انا فتحت بوقي وهو دخلو ف بوقي

JkO6mn2.md.jpg
اخويا علي لما شافني بلعت نص زوبرو وبمص في خرجو تاني وانا مسكتو وبقيت الحس في زي الجيلاتي بالساني ع عرق الزوبر واخويا بيضرب وشي وانا روحت امص في زوبرو ولقيتو بيقولي مصي اووووي يالولو مصي زوبر اخوك ياحبيبتي وانا بقيت امص زوبر اخويا اوووووي وهو بقي صوتو عالي وانا بمصلو ولقيتو مسك دراعي وشدني من شعري وزوبرو كلو ف بوقي واتا مش قدره اتحرك وبوقي مفتوح ع الاخر
ولقيتو بينزل لبنو ف بوقي لاخر نقطه ولبن كان بينزل ف بوقي بيقع تاني
JkOs3LQ.md.jpg
فضل مسكني كده وزوبر ف بوقي ولقيتو بيرتعش تاني ولبن تاني بينزل ف بوقي انا قفلت بوقي وبقيت ابلع لبن اخويا علي تاج راسي ورجلي
بلعت كل البن وهو بينهج نزل مرتين ورا بعض
انا لقيتو مريح جسمو لورا انا رجعت ونمت علي صدرو وهو حضني

JkOmgO7.md.jpg
قالي انا اسف يا علياء مكنش قصدي
انا قولتلو انا محتاجاك ياعلي معايا وهو باصص بيقولي يعني مش زعلانه قولتلو لا مش زعلانه
قوم عشان تلبس عشان جوزي جاي وبكره تعال الصبح نكمل وروحت بوستو من شفايفو بوسه طويله وقالي انا نزلت مرتين لولا كده كنت مش هسيبك قولتلو تتعوض ياحبيبي هستناك بكره الصبح وانا كنت مبسوطه اووووي اخويا علي زوبرو كان ف بوقي انا دخلت الحمام وقعدت وفضلت ادعك ف كسي لحد منزلت اطلعت مبسوطه اني وصلت ل اخويا
جوزي رجع بعد شوي دخل تخت الدش وانا دخلت معاه اشطفو ومسحت جسمو حته حته
وحكيتلو الي حصل وزوبرو وقف اووووي وانا بدعكو بايدي وبحسس ع طيزو ودخلت صباع ف خرم طيزو وزوبر وقف اووي
زوبر حمزه وقف زي المدفع
وانا ببعبص في طيزو وبالايد التانيه بلعب ف زوبرو فضلت ع كده وهوو مبسوط وانا بدخل صباع والتاني ف طيز جوزي انا وقفت وراه وحضنتو وصدري ف ضهرو
بقولو حبيبي وهو بيقولي نعم انا مسكت زوبرو وبقولو اخويا علي زوبرو كبير عن بتاعك
مكنتش اعرف انا بقيت اتكلم عن اخويا وجوزي مغمض عينو وانا بدعك ف زوبرو
وبقيت انا نفسي مولعه زوبر حمزه زي المدفع مستني حاجه يدخل فيها انا مسكتو من زوبرو وشديتو ع الانتريه وروحت قعدتو عن الانتريه وخليتو كانو نايم وقولتلو عايزاك انهارده تتخيل ان اخويا بكره هينام معايا لما تخرج للشغل مسكت زوبرو وبقيت امص ف زوبرو الكبير وكنت مبسوطه اوووي انا حسا بطعم الجنس وحلوتو فضلت امصلو وطلعت ف زوبرو وقعدت عليه وبقيت انزل وطلع عليه وزوبرو كلو يدخل ويطلع

JkvY0Rj.md.jpg
انا بقيت نزله طالعه ع زوبر جوزي ولما بتعب بقولو نيكني نييييك وهو بيرفع وسطو بيقعد ينكني واناونزلت ع شفايفو ابوس فيها وقولتلو مش مصدقه انك هتخلي اخويا ينام معايا وينكني زيك وانا بنزل وبطلع ع زوبرو وحسا ان كسي بينزل ميه من غير ماحس وصوت النيك يجنن انا قعدت ع زوبرو وكلوووو جوووه كسي وبروح يمين وشمال وزوبر حمزه بيخبط ف جميع حوانب كسي وانا فضلت اهز طيزي ع زوبرو ولقيت كسي بينزل عسلو وزوبر جوزي اتغرق عسل وهو اااااه وانا بقولو مش قدره مش قدره وبقيت انزل وطلع جاااامد ع زوبرو ولقيتو مسك طيزي وبقي ينيك فيا وانا بنزل وطلع وكسي صوت زوبر جوزي قي كانت تجنن فضلت كده لحد مالقيت جوزي بينزل لبنو ف كسي زوبرو خرج من كسي

Jkvlwg9.md.jpg
ورفعت كسي ونزلت ع زوبرو الي بقي ف نص كسي بقيت احكو ف كسي ولبنو بينزل ع زوبري
وانا بقول ل جوزي انت شبعت ياحبيبي قالي ااااه
قولتلو انا لسه محتاجه كمان
وهو قالي شويه ارتاح بس انا نمتوف حضنو وبقيت احسس ع جسمو وقولتلو تعرف اخويا شعر صدرو كبير بحب ادعك فيهم اوووي
وفضلت اتكلم معاه وبلعب ف البيض ونزل بصباعي العب ف خرمو فضلت ابعبص في
قولتلو حمزه قالي نعم قولتلو انا شوفت اختك بتنيكك ف طيزك هو في راجل قالي لا لا
هحكيلك بعدين

وانا قولتلو عايز اخويا علي ينيكك
قالي بتقولي اييييه ياكسمك
انا روحت قعدت ع زوبرو ومسكتو ودخلتو جوه ف كسي بايدي
Jkv1gcP.md.jpg
قولتلو انت زوبرك بيوقف لما صباعي بيلمس طيزك وطيزك حلوووه وايه يعني لو انت بتتناك فيها اخويا هكلمو وهو هينفذ ليه اي طلب
وتخيل انا نايمه ع ضهري وزوبري ف كسي وخويا فوق منك وزوبرو ف طيزك وينزل ف طيزك ونبقي مع بعض دايما فضلت اتكلم وبدون اي شعور حمزه نزل لبنو ف كسي تاني وانا بقولو شوفت سيرت اخويا بتعمل فيك ايه
لقيتو بيقولي انت بتتكلمي جد ياعلياء قولتلو لا طبعا بتخيل ياحبيبي بس

فضلت ف حضنو وقولتلو كمل ايه الي حصل مابينكم لقيتو بيقولي اختي هيا الي عملت كده لما كنا ف المصيف كانت لبسه قطعتين والناس بتبص عليها كانت متجوزه وزعلانه من جوزها ومعايا انا وبابا وماما وانا زعقت معاها عشان لبسها وتاني يوم اتقرر نفس الموضوع هيا زعلت وراحت الشقه وبابا قالي روح رجعها روحت وراها ودخلت اوضتها كانت نايمه ع بطنها وبتعيط انا قعدت بقيت اهدي فيها وهيا قالتلي البنات كلها لبسه كده قولتلها ياحبيبتي انتي متجوزه وجسمك حلو وانا شايف الناس بتبص عليك
قالتلي انت عجبك الناس وهيا بتبص عليا قولتلها لا طبعا قالتلي خلاص مدام بتغير عليا يبقي انت لوحدك هتشوفني كده ولقيتها بتوريني جسمها وبتقولي هو انا جسمي حلو وانا ساكت وانا لقيت نفسي حضنتها ولقيت منها مقاومه ضعيفه
وانا قلعتها وقلعت ونمت معاها وبدون قصد نزلت فيها قولتلو حبلت منك قالي ايوه الواد الصغير مني وانا قولتلو وبعدين قالي لما خلصت معاها هددتني انها هتقول ل بابا وماما وانا خوفت ولقيتها قالتلي انها لازم تفتح طيزي انا رفضت لخد مالقيتها هتقولهم اخدتها ودخلت اوضتي ولقيتها قلعت وقلعتني ونزلت تمص ف زوبري اول مره تمص ليه مكنتش مصدق قامت وقعدتني ع الكرسي الي ف اوضتها وركبت فوق زوبري وفضلت كده لحد مانزلت تاني ف كسها
هيا قالتلي خلاص مبسوط ولقيتها بتخليني افنس ع الكرسي ودخلت صباع والتاني وانا بقيت اطلع اهات فضلت تبعبصني اكتر من ربع ساعه لما حسيت ان طيزي وسعت
تاني يوم جتلي اوضتي وخلتني انيكها مرتين ولقيتها بتدخل جزره ف طيزي وكل يوم علي كده بعد شهر قالتلي انها حامل مني وقولتلها وجوزك قالت هو لسه مايعرفش انا حبله من اسبوع
ومفيش غيرك لمسني انبارح خليت جوزي ينزل جوايه عشان ابقي اعرفو ان انا حامل
وبقيت كده معاها سنتين لحد مالقيتها جيبالي الصناعي الي شوفتيه كانت تسيبني انيكعا الاول
مره مرتين لحد ماتعب وهيا تكمل عليا
ويوم ماتجوزتك هيا كانت معايا لما اتقدمت كانت هيا الي بتختارلي العروسه هيا وفقت عليك زيي ويومها بليل اتخيلنا انا وهيا وانتي معانا وكانت احلي متعه وبقيت انزل ف كسها لحد ماخلفت ابني وفعلا طلع شبهي واتقرر الموضوع نيك جول الفتره الكبيره ومكنتش اعرف انك هتعرفي

انا قولتلو كل ده بيحصل واخدني واتشطفنا
وانا ف الحمام قولتلو حمزه هو انت بتحس بايه لما صباعي بيدخل فيك
قالي نفس احساسك وزوبري ف كسك متعه
انا قولتلو وانا مش همنعك من المتعه دي بعبصتو وهو ضحك وطلعنا دخلنا ننام وانا روحت المطبخ جيبت خياره حوالي 15 سنتي ورفيعه شوي وانا نمت وراها وهو نايم وانا مديت ايدي تحت الشورت ببعبصو وهو قالي عايز انام انا مسكت الخياره ودخلتها ف الشورت بتاعو وهو حس بيها ع طيزو لقيتو بيقولي سقعه انا قولتلها عشان تبرد طيزك وهو مردش وانا نزلت الشورت ودخلتها ف طيزو كلها وفضلت انيكوو بيها وهو ااااه ااااه اوووي يالولو اووووي وانا لقيت زوبرو وقف وانا قولتلو عايز اخويا ينيكك ف طيزك ويتزل جوه وهو ااااااه فضل كده 5 دقايق يصرخ ويقولي نزلي ف طيزي نفسي احس بالبن ف طيزي ولقيت لبن زوبرو بينزل لوحدو وهو ااااااه حسيت انه خلاص مش قادره خرجتها وهو قالي مش قادر اقوم لبتو كان ع السرير نام وانا نمت وانا حضناه
صحيت مكنش موجود قومت غيرت الفرشه
واتشطفت وكلمت علي ياجي وكلمت حمزه عرفت انه مشي وعلي اخويا ف الطريق لبست تشيرت ع الحم وشورت احمر بدون كلوت
خمس دقايق اخويا دخل وشافني كده وحلمات بزازي وقفه انا حضنتو وهو كان مكسوف
قولتلو تعالي اخدتو ع الاوضه علطول
قولتلو انت عارف اني ماليش غيرك احكيلو قعدنا ع السرير نص ساعه حكيتلو كل حاجه حصلت والي عملتو مع جوزي انبارح لدرجه انه بدون كلام حضني وقالي يعني جوزك عارف اني هكون معاك قالت ايوووه ولقيتو بيقولي لولو انا خايف
انا قولتلو ماتخفش ياحبيبي واخدتو ف بوسه من شفايفو وايدي ع زوبرو بدعك في وهو اتجاوب معايا وزوبرو وقف اوووي ولقيتو حضني من ورا وزوبرو ف طيزي بيقولي انا مش مصدق انا طلعت ع السرير وقولتلو صدق انا تحت امرك دلوقتي لقيتو حضني واحنا ع السرير ومسك بزازي وبيقولي انتي حلوووه اووووي يالولو

Jk853u4.md.jpg
انا بصتلو وقولتلو وانت زي القمر ياحبيبي
ولفيت وشي نحيتو وبقيت ابوس ف شفايفو
وهو حضني من بزازي وصوابعو ع حلمت بزي
وانا الي مجنني اني قاعده ع زوبرو الي وقف تحت طيزي انا بقيت ابوس فيا وبحرك طيزي ع زوبرو الضخم وهو بيمسك بزي جامد
وبييوسني اووووي هو نزل بدماغو بيمص بزي بالعافيه قولتلو اصبر اعدل نفسي قالي لا خليك قاعده ع زوبري وانا حسه بزوبرو مابين طيزي
وانا قولتلو زوبرك يجنن
انا رجعت لورا وهو فضل يمض ف بزي وانا روحت سندت بايدي ع السرير وطيزي ع زةبرو بحكها ف زوبرو وهو اااااااااه حلو اوووووي

Jk874kJ.md.jpg
انا بقيت احك طيزي ع زوبرو الي كان يجنن فضلت كده شوي ولقيتو خلاص تعب زيي
عدلت نفسي واخدت شفايفو ف بوسه
وبقولو ياحبيبي عايزاك انت الي تتحكم فيا مش العكس انت الراجل يلا وريني بتعرف ولا لا
لقيت اخويا رفع التشيرت ومسك بزازي يفعص فيهم وحلماتي بيلعب فيها بصوابعو لما كانت وقفه اوووي لقيتو طلع زوبرو وبيقولي مصي انا خاضر ونزلت ع زوبر اخويا مسكت ونزلت في مص اكتر من 5 دقايق ولقيتو نزل ف بوقي وانا بلعت البن ولقيتو نزل الشورت وقلع كل هدومو وراح منيمني ع ضهرري ورجلي مرفوعه

ولقيت زوبر اخويا بيدخل ف كسي وانا اااااااه

Jk8abOG.md.jpg
اخويا علي زوبرو دخل ف كسي وانا من وجع زوبرو بقيت ازوق بايدي فخادو عشان مايدخلوش كلو وصوتي رايح من النيك فضلت ينيك ف كسي لحد مالقيت كسي بينزل وعلي بيشوف عسلي لقيتو نزل يلحس كسي قلعني الشورت خالص وبقي يلحس ف كسي وانا نزلت تاني ع وشو وانا ااااااااه ااااااه وانا لحست عسلي من ع وشو
وهو دخل زوبرو كلو ف كسي وبقي ينيك جامد وانا واخداه ف حضني وهو بينيك اوووووي

فضلت اصرخ تحت منو وانا حسيت بوجع زوبرو ف كسي بينيك بعنف
اوووي وانا مبسوطه بكده اكتر من 5 دقايق لحد مالقيتو بينزل ف كسي وحضني اوووووي راح طلع زوبرو ولبنو بينزل من كسي

Jk8EPcB.md.jpg
وبيخرج وانا مبسوطه اووووي زوبر اخويا نزل حمولتو ف كسي انا فضلت فاتحه رجلي
وبفتح كسي بايدي وعلي بيقولي كسك جميل اووووي وانا بفتحو عشان لبنو ينزل من كسي
لقيتو ركب فوقي تاني ودخلو ف كسي تاني

Jk8MKdB.md.jpg
بقي ينيك فيا كانو بيفحر ف الارض اكتر من 10 دقايق وهو فوقي وزوبرو وقف وبينيكةفيا وانا نزلت مره وهو فضل مكمل لحد منزل ف كسي تاني بس بسيط خالص
نام جنبي تعبان وانا هموت من النيك غديتو وقبل مايروح نكني كمان مره
وجوزي رجع حكتلو ع كل الي حصل وبليل حمزه بقي بينيك فيا وانا بحكيلو شهر كامل وانا بتناك من الاتنين علي ينكني مرتين بالنهار وحمزه مره بليل بقيت طول الشهر كده
كنت بحكي للاتنين وحمزه كان يخلص معايا كنت انيكو لما يشبع مني
ويوم بسمه ده عمري ماهنساه ابدا بسمه اخت جوزي دخلت كان بقالها فتره مجتش عندنا اليوم ده انا كنت لابسه بنطلون بيتي خفيف وقميص
هيا دخلت ومعاها عيالها الاتنين وانا سلمت عليها لقيتها حضنتني اوووي اول مره تعملها
دخلت مع اخوها ف الاوضه بتقولو عايزاك وانا روحت اجهز الغدا وقفت وبغسل الصحون القديمه الا ولقيت بسمه ف ضهري بتقولي بتعملي ايه قولتلها هطبخ لقيتها مسكت وسطي

Jk8ZZoF.md.jpg
وبتقولي بقي انتي يطلع منك كل ده
انا عرفت ان حمزه قالها ع كل حاجه
قولتلها حصل ايه قالتلي حمزه حكالي علي كل حاجه بتعملوها قولتلها اااه لقيتها مسكت صدري وقالتلي عجبك الي كنت بعملو فيك انا وقفه وبقولها ايوه لقيتها قالتلي مش لبسه كلوت وستيان ليه قولتلها انا ف بيتي البس الي ع راحتي قالتلي عشان اخوك ياجي ينيكك ياشرموطه
انا قولتلها زي ماخوك بينيكك اخويا بينكني وكلنا شراميط زي بعض
بسمه قالت ايوووه كلنا شراميط ولقيتها مسكت بزازي اوووي وفضلت تدعك فيهم وقالتلي جربتي قبل كده مع واحده قولتلها لا
لقيتها قالت هتنبسطي اوووي
لقيت بسمه بتقلع بنطلونها وف لحظه لقيتها نزلت بنطلوني ولقيت ايديها ع كسي تلعب ف شفايفو وانا بعد ت ايديها ومفيش فايده حضاني اوووي

Jk8bLtS.md.jpg
فضلت تلعب ف شفايف كسي وانا بتطلع مني اهات ولقيتها بترجع بطيزها وتخبط في كانها بتنكني بزوبر فضلت كده وصوت طيزي ف فخادها حلو ولقيتها حضنتني جامد من وسطي ولقيت ايد علي كسي بتدعك في وانا مستحملتش

JkS90Ja.md.jpgوهيا بتلعب ف كسي اوووووي لحد مالقيت نفسي بنزل عسلي ع ايديها انا نزلت كتير الارض اتغرقت وهيا لسه بتلعب ف كسي وقالتلي لسه نزلي تاني وانا بقولها خلاص خلاص وانا وقفه وهيا حضناني وانا مش عرفه اتحرك منها وايديها ع كسي زنبوري بتفرك تحت ايدي وكسي الي اتغرق لسه بتدعك في وانا بصرخ ف المطبخ لحد ماجوزي دخل علينا وبيتفرج لقيتو طلع زوبرو وراح ورا اختو ودخلو ف كسها وهيا اااااه خرجو يامتناك ي وسخ هو طلعو وقالتلو روح ع الاوضه لما نجيلك
انا عرفت ان الليله دي مش هتخلص
ولقيت بسمه فضلت تضربني ع طيزي اووووي وكسي الي بقي احمر زي الدم من كتر الدعك في ببصلها وهيا اخدتني ف بوسه ولقيت البعبوص ف كسي تاني وانا اااااه اااااه حبيت الي بيحصل اووووي بعد 3 دقايق نزلت تاني ع ايديها وهيا خلتني الحس عسلي من ايديها
ولقيتها قالتلي انزلي الحس كسي ياوسخه
انا نزلت ع ركبتي ولقيتها كسها ف وشي

JkSBRpt.md.jpg
بقيت الحس ف كسها وكان طعمو يجنن
فضلت الحس ف كسها وكنت ببلع عسلها علطول وهيا تصرخ من الحس لساني كان بيدخل كلوووو جواها وهيا الحسي يامرات اخويا كسي
الحسي كسي وطيزي انا روحت ع طيزها لحستو كانت مفتوحه من ورا باين عليها انا رجعت لكسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااااه دخلت التاني دخل بسهوله ف طيزها وبقيت الحس ف كسها ونيك طيزها لحد ماهيا مسكت شعري وبقت تحك كسها ف وشي اوووووووي وهيا ااااااااااه ااااااااااااه الحسي اووووي خليني انزل وانا بمص كسها من كل حتي
وهيا رفعه رجل ع الحوض
وفضلت الحس ف كسها وكسها بينزل عسل طعمو حلووو فضلت الحس ف كسها ولقيتها بتشد وشي ع كسها اوووووي وانا بلحس كسها ولقيت عسل بينزل من كسها ف بوقي وانا ببلعو كلو وهيا وقفه ولما خلصت بالساني اخد عسلها الي لسه بينزل بسيط من كسها

JkSxiRp.md.jpg
انا نضفت كسها كلو من اي عسل منها
ورجعت دخلت لساني تاني وكانت تجنن لقيتها وقفتني وقالتلي تعالي دخلنا غرفه النوم وانا بلحس كسها ولقيت جوزي وقف ورايا ودخلو ف كسي وفضل ينيك فيا وانا بلحس كسها وسوابعي ف طيزها طلعت عليها ابوسها من شفايغها وحمزه طلع علينا ولقيتو بينيكها ف كسها ويبدل معايا اكتر من 10 دقايق لحد لما لقيت لبن بينزل ف كسي وبسمه راحت تبلعو من كسي
ونمنا تعبانين وبسمه قالتلي تبقي تعاليلي انا لوحدي ف البيت
قولتلها اكيد وانا وهيا مسكنا حمزه بزوبر الصناعي اكتر من نص ساعه بنيكو وهو بيتناك مننا نزل مرتين

وبسمه ماشيه قالتلي اوعي تفكري انك تجيبي اخوك ينيك اخويا قولتلها لا طبعا اخوياا مش موافق اصلا قالتلها هبقي ارن عليك تجيلي ونبقي لوحدنا عرفت ان جوزها مسافر ف شغل

ودخلت واسبوع والتاني وعلي اخويا معايا بينكني وانا كلمت بسمه قالتلي انها عند امها لما تاجي هتكلمني انا بقيت اتناك من اخويا طول النهار وبليل احكي لجوزي وانا بنيكو الي اخويا بيعملو معايا وف يوم وانا بقول لجوزي ان اخويا نفسو ينيك طيزي قالي خليه يفتحك وانا كنت بنيكو بالصناعي الي اخدتو من اختو
وفضلت انيكو بيه وانا بقولو تخيل ان ده زوبر اخويا وانا كنت بوريه زوبر اخويا الي اخويا بيبعتهولي صور وبقولو ده بيفشخ كسي وهو كان بيقولي نيكني ياعلي وانا بنيكو واحكي ل اخويا كل حاجه لحد ماخويا قالي انه عايز ينيك طيزك وحمزه موفقش وكل يوم اقولو علي عايز ياجي بليل وينام معايا الليل كلو وهو وافق وطول اليل اخويا ف اوضه فضلت معاها طول اليل وجوزي ف الاوضه التانيه وهو قالي قولي ل اخوك اني هنام ف الشغل وفضلت اتناك من اخويا
3 مرات نزل ف كسي وانا نزلت مرتين ونمت ف حضنو لبعد الساعه 10 الصبح
وكسي كلو لبن ال3 مرات نزلهم ف كسي
صحيت اتشطفت ودخلت اشوف جوزي كان راح الشغل وخويا صحيتو وطول اليوم معايا ونكني قبل مايروح تاني وجوزي رجع حكيتلو كل حاجه ولقيتو بيفنس وانا بنيكو لحد ماقولت لجوزي عندي فكره تتناك من اخويا من غير ماتحس وانا هصور ووريك كل حاجه قالي ازاي قولتلو منوم تاخدو وانا هكون مكلمه اخويا هو عايز يجرب ينيك راجل من كتر كلامي عليك
قالي موافق بس صوري كل حاجه قولتلو منا هصور واتفقت معاها وقالي طب ماعمل نفسي نايم قولتلو لا هيعرف زوبرو كبير وانت مش هتستحمل تكتم بواق وفعلا وافق هو نزل اشتري منوم وتاني يوم قولت ل اخويا ينام معايا ووافق وقولتلو جوزي هعطيلو منوم وبليل اخويا وصل قعد مع جوزي وانا بقيت مبسوطه اووووي حسه بتغير جامد ف الجنس وده مفرحني اووووي
بعد ماقعدنا وكلو تمام واتعشينا عملت عصير لجوزي وهو عارف انه في منوم شربو ودخل الاوضه وفعلا نام وانا اخدت اخويا وعرفتو كل حاجه وشغلت الكاميرا وانا وخويا دخلنا ع جوزي وخويا نيمني جنب حوزي ونام فوقي بوس واحضان وفضل ينيك في ونزل ف كسي
وبعد شويه انا جيبت الصناعي ودخلتو ف طيز جوزي وعلي بيتفرج ولقيتو بيقولي مش هيقوم قولتلو لا انا لقيتو بيقولي مصي زوبري
مصيتلو زوبرو جامد
ولقيتو نام فوق جوزي وبيدخل زوبرو في وهو ااااااه اخويا مبسوط ان طيز جوزي ضيقه اخويا دخل زوبرو للاخر ف طيز جوزي وفضل نازل طالع
فوق جوزي وانا بتفرج واتاكدت ان الفون بيصور
وانا شايفه جوزي بيتناك من اخويا وانا مدخله الصناعي ف كسي وبنيك نفسي
واخويا اكتر من 10 دقايق بينيك ف جوزي ولقيت اخويا ااااه اااااه وبينزل ف طيزو انا قومت لحست طيز جوزي وبلعت لبنو
وناكو تاني ونزل ع طيزو واتا اخدتو وروحت اوضه ******* ونام وجوزي صحي الساعه 5 الصبح صحاني وقالي حصل ايه وريتو الفيديو وكان بيلعب ف زوبرو وفرحان انه اتناك ولقيتو بيقولي انا طيزي وجعاني اوووي يالولو
وفضلنا كده اسبوع انيم جوزي وخويا ينيكو وينكني في يوم اخويا كان عندي بليل وجوزي شرب العصير ودخل ينام علي اخويا دخل معايا فضل ينيك فيا لما انا نزلت مرتين وهو لسه فشخني انا قولت اريح شوي عرفت منو انه واخد حبايه وانا اتفرجت عليه وهو بينيك جوزي بس وهو بينيكو لقيت جوزي بيتحرك وعلي بصلي وفضل ينيك اووووي في وبتطلع منو اهات خفيفه وسمعت علي بيكلمو ف ودنو انا لقيت جوزي فنس وانا مستغربه لقيت اخويا بيدخل زوبرو ف طيزو

JkSP8jn.md.jpg
فضلت ينيك ف طيزو وجوزي بيطلع اهات عاليه وكان خلاص فضل يتناك من اخويا ونام ع بطنو وعلي نام فوقو وفضل ينيك ف طيزو
ورفع طيزو ولقيت علي عمل وضع عجبني اووووي وفضل ينيك ف جوزي جامد

JkSiNPj.md.jpg
اخويا فضل ينيك ف جوزي ويشتمو
وانا بلعب ف كسي ولقيت زوبر جوزي بينزل ع السرير لوحدو وانا بتفرج واخويا بعد نيك طويل نزل ف طيز جوزي وفضل نايم عليه ولما قام اخدني انضف جسمو واخدني لجوزي وانا لحست طيزو واتكرر الموضوع اكتر من اسبوعين اخويا ياجي يوم ويوم كنا بنيك بعض ثلاثي
وكانت احلي متعه لما ابدل ع زوبرين وف مره اخويا كان عندنا وانا برقص ليهم وكنا قلعين واحنا كنا خلاص بقينا عادي فضلت ارقص ليهم ونزلت امص ازبار الاتنين وهما وقفين اودامي
وانا بمص ف الاتنين وخويا قعد وجوزي لقيتو مسك زوبر جوزي وقعد عليه ولقيت جوزي بيقعدني ع زوبرو وزوبر دخل ف كسي وانا بقيت انط علي زوبرو جوزي وانا فضلت كده لحد ماجوزي نزل ف كسي وانا قومت تعبانه وجوزي لسه ع زوبر اخويا واخويا نزل ف طيزو
وانا بقيت ف وسطهم الاتنين وكانت احلي ايام ف حياتي واخويا مكنش عايز يفتحني من ورا وبعد شهر وانا مع جوزي وخويا كنا خلاص جوزي يكلم اخويا واخويا ياجي ينكني وجوزي بينكني كمان انا بقيت الضحيه الي بتحملهم وعشت احلي فتره ف حياتي كلها معاهم والمتعه الي لحد دلوقتي بقول ياريت ترجع تاني
بعد شهر انا كنت ف البيت وجوزي ف الشغل الباب خبط فتحت كانت بسمه سلمت عليها وقعدت معايا وقالتلي انها تعبانه لسه جايه من عند امها والعيال مع امها وقالتلي يلا ندخل قولتلها طب كولي الاول قالت انا جعانه جنس كانت لبسه بنطلون جينز طلعنا ع السرير ولقيتها بتبوس ف شفايفي وانا مندمجه معاها ف البوسه

JkgijPs.md.jpg
وهيا مسكت بزازي وبتقولي انتي وحشاني اوووي
وهيا قلعتني قميصي وبنطلوني وهيا كمان قلعت وبقينا بدخلي بس وهيا نيمتني ع ضهري ونزلت تلحس ف كسي لما بعدت الكلوت وانا تحت منها وحشني الجنس بتاعها اوووووي وهيا فضلت تلحس ف كسي وانا تحت منها وتعبانه اوووووي وهيا بتمص ف كسي
لحد ماهيا بعبصتني ف كسي وراحت فتحت رجلي ولقيتها بتقلع كلوتها وعملت مقص وكسها بقي فوق كسي وبقت تحك كسها ع كسي وكاننا بنطلع شراره وانا اااه تحت منها وكسها بيحك ف كسي


JkrqeAN.md.jpg
وهيا فضلت تحك اكساسنا ف بعض وصوتنا عالي اووووي وانا تحت منها ومبسوطه اووووي ان بسمه رجعت تاني بسمه جمال وحلاوه وجسم يجنن فضلت تحت منها اكتر من عشر دقايق وكسي مستحملش اكتر لقيت كسي بينزل عسلي ع كس بسمه وهيا فضلت تحك اكتر لحد مانزلت هيا قامت وقالت يلا خليني انزل زيك فتحت رجليها ورفعتها وانا نزلت الحس كسها

JkrzOHG.md.jpg
وهيا رفعه رجليها وبعد شويه من لحس كسها بسمه نزلت ع بوقي وانا بلعت كل عسلها ونمت ف حضنها وبقينا نبوس بعض
واكتر من ربع ساعه ف حضن بعض
خلصنا واتشطفنا وهيا فضلت معايا لحد بليل جوزي رجع اخدها بالحضن وفضل يتكلم معاها وبعد شويه لما جات تمشي مسكتني ف الاوضه بقت تضربني ع طيزي اوووي وتقولي قولتلك اخوك مايلمسش اخويا وانا قولتلها حصل من اخوك كذا هو الي اتفق معايا وبعد كده عمل نفسو نايم وطلع صوت ولقيتو مبسوط بكده
ده حتي هو الي بيكلمو عشان ياجي ينكنا سوا
لقيت بسمه قالت وحياتك لنيك اخوك زي مابنيك اخويا وخليهم زي بعض قولتلها انتي حره
انا خوفت اوووي ع اخويا كلمتو وعرفتو الي حصل بعد الكلام ده اخويا مقربش من بيتي اسبوع كامل لما جوزي كان عامل زي الي عايز بودره ومش لاقي وبسمه جات ف يوم فضلت تنيك ف اخوها ولسه مشبعش ولقيتو بيقولي كلمي علي ياجي يالولو وانا ببص ع بسمه
قالتلي ابعتيلو ماخلاص هنتكسف من ايه وانا كلمت اخويا وهو وصل وكان مبسوط وانا خايفه دخل وسلم علينا وبسمه سلمت عليه بعد شويه لقيت بسمه قالت ل اخويا عايزاك ياعلي اخويا بصلي ودخل الاوضه معاها وحمزه بيقولي لو حصل حاجه غلط كلو هيفرقش اكتر من 5 دقايق وهما ف الغرفه وبعد ماخرجو ببص ل اخويا هو غمزلي حسيت بامان شوي
وانا معرفش حصل ايه بس بعد ساعه بنتكلم وبنسمع مسلسل ولقيت بسمه جنب اخويا بيبوسو ف بعض وانا ببص ع حمزه والاتنين مندمجين اوووي وحمزه فضل يبص عليهم
ولقيت بسمه بتدعك ف زوبر اخويا واخدها ع الغرفه اكتر من 20 دقيقه سامعه اهات بسمه كانت بتصرخ بكل معني الكلمه انا وحمزه قولنا ده بيضربها لما دخلنا نبص لقينا اخويا زوبرو كلو ف طيز بسمه وهو نايم عليها وهيا بتعض ف الفرشه
وانا طلعت وحمزه قالي اختي كانت تقولي مستحيل حد يلمس طيزي اخوك زوبرو ف طيزها
انا ببص لقيت طيز بسمه لبن اخويا بيخرج منها انا دخلت ع طيزها ابلع لبن اخويا وطيزي مفنسه لقيتو قلعني الكلوت الي تحت القميص ونزل فيا نيك اودام جوزي واخته وبسمه مهدوده
وبعد ماخلصنا كلمت اخويا وقالي ان هيا قالتلو انت ليه نكت اخويا قولتلها هو الي شرموط عايز يتناك فيها وانا بحب نيك الطيز اووووي وبسمه قالتلي ايه رايك تبقي زي اخويا انا ضحكت
وروحت كاتم بوقها وحضنها من ورا
وزوبري ع طيزها وقولتلها انا انيك ماتنكش
وقولتلها عايز انيكك انا سمعت من علياء كتير عليك واول مالمست كسها ساحت واتفقنا بعد شوي قولتلو وطيزها فتحتها ازاي قولتلها
وانا بلحس كسها بعبصت طيزها وحسيت انها معندهاش مانع فضلت كده وانا بنيك كسها دخلتو ف طيزها وهيا صرخت وانا كملت نيك ف طيزها لحد مانزلت ف طيزها
بعد يومين لقيت علي وبسمه عندي كانهم متفقين مع بعض والاتنين دخلو ينيكو بعض وعلي فاشخ بسمه اكتر من شهر كلنا كنا بنتجمع وبنبادل الجنس لحد ما انا حبلت ومعرفش من مين بس
جوزي مكنش عامل اهتمام وبقيت اتناك من كل واحد وينزلو ف كسي
وبعد 3 شهور بطني كبرت
وانا سمعت ان بسمه حبلت من اخويا علي وفي مشكله بسبب الحبل جوزها طالب منها تنزل الي ف بطنها وهيا رافضه ولما سبتلو البيت ومشت اتطلقت ومن حبها ل اخويا كانت بتقولو اتجوزني
وهو فضل شهر ينيك فيها لوحدها ف بيتي واتاكدنا انه ابن اخويا وفضلنا اكتر من سنتين مع بعض احنا الاربعه وبسمه اتجوزت تاني ومعاها عيالها واخويا كان بياجي عندي لما تكون هيا هنا ونعمل جنس رباعي
اخر اسبوع اخويا كان مسافر للامارات
اسبوع كامل ينيك فيا انا وجوزي لدرجه ان جوزي طلب من اخويا يحبلني ودلوقتي انا حامل ف ال5 وخويا مش بيكلمني لحد دلوقتي لما طلب مني انزل الي ف بطني وانا رفضت وجوزي رافض ان الي ف بطني ينزل وانا بحاول اكلمو مش عارفه وبقيت انا وجوزي دلوقتي حسه بملل وبقول امتي اخويا يرجع تاني ويرجعني للمتعه من تاني........




اسمي علياء 32سنه جديده معاكم بكتب قصص حب ع الفيسبوك بس اعرف علي صاحب الحساب ده
هو قالي ادخلي انشري قصص وانا وفقت ودي اول قصه ليه ياريت تعجبكم
#علياء
تحياتى لك قصه روعه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%