NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا فتحت طيزي قبل شوي بخيارة وحطيتها ٤ دقايق في طيزي وصار طيزي يشتهي كللل شيء هل ابقى على هذا الوضع وانا بحب الجنس الشرجي عل اخر وصرت بشتهي كل شيء وبجيت اشتهي احط خيارة في طيزي واخرج الى الشارع هل هذا الوضع فيه خطر؟؟؟
شوفى انتى كيبف بتحبى الوضع يكون ممتع ليكى حافظى على نظافتك اولا
ثم ان الموضوع مش هيقف عند حد معين كل مره هتجيلك الجرأة تستخدمه حاجات اكبر وتستخدميها بقوه عشان متعتك لو قراتى هتعرفى حاجات كتير اوضح وفى اللاخر انتى الىهتحسى بنفسك ومتعتك وهتعرفى محتاجه ايه وانتى كده داخلعه انك تستمعى باليد fisting

شوفي حاجة لها مقبض بحيث متخشش جوا ويحصلك مشاكل

من غير استشارة ،انتي مش عاوزة تبطلي وغالبا مش هتعرفي اصلا

نفسى اصاحبكم كلكم واتمتع باطيازكم الطرية الناعمه المربربه .

• عجبني
التفاعلات: شوشو الخول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحة .... صعب قوى .

• عجبني
التفاعلات: Jan 6
الشباب انعدمت عندكم

انا فتحت طيزي قبل شوي بخيارة وحطيتها ٤ دقايق في طيزي وصار طيزي يشتهي كللل شيء هل ابقى على هذا الوضع وانا بحب الجنس الشرجي عل اخر وصرت بشتهي كل شيء وبجيت اشتهي احط خيارة في طيزي واخرج الى الشارع هل هذا الوضع فيه خطر؟؟؟
ممتع جدا الجنس الشرجى و له أوضاع تجنن

• عجبني
التفاعلات: Jan 6
عاوز انيك واحدة من طيزها

اكتر حاجة خطرة في الموضوع ان الخيارة ممكن تتزلفط لجوا
ابحثي عن الموضوع في النت وهتشوفي العجب
دا غير الفضيحة
لما تحبي تدخلي حاجة في تيزك، دخلي حاجة عندها مقبض او ديل تقدري تسحبيها لو غارت جواكي
عادي جدا أنا بستعمل خيارة وأحيانا بتدخل كلها جوة طيزي لكن بقدر أطلعها بسهولة مفيش مشكلة.

• عجبني
التفاعلات: hani1
عادي جدا أنا بستعمل خيارة وأحيانا بتدخل كلها جوة طيزي لكن بقدر أطلعها بسهولة مفيش مشكلة.
انا كنت ادخل خيارة😊😊😊

أنا ممكن نتعرف

انا عارفه انه عادي
لكن نادرا الخيارة بتتزفلط للمستقيم المستعرض، ساعتها مش بتخرج غير في غرفة الطوارئ.
انا فقط بحذر مش بمنع.
عايز تتأكد، عاليوتيوب فيديوهات من غرف الطوارئ توضح لك

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كثرة الإدخال في الطيز بتخلي التحكم في عضلة الشرج تضعف واكتر الفسا وممكن توصل لدرجة ان الطيز يضعف التحكم فيها في الاخراج ايصا

• جامد
التفاعلات: هوبا الشرموطة
الجنس الشرجي آله مضار وبصراحة انا بحس انه ماله داعي الطبيعي احلى وأمتع ليه ممكن تضر حالك.. هاد رأيي الشخصي طبعاََ.... احترامي للجميع
متفق معك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%