NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أولا الموضوع ده مش مضوع ديني خالص ..وأن كان موقف طريف حصل أثناء **** جنازة
كنت حاضر في جنازة إمرأة وكان يقف امامي زوج المرأة المتوفاة وإبن خالتها المهم فجأة وبدون مقدمات وجدت الزوج يضرب ابن خالتها بعد التكبيرة الثالثة التي يتم فيها الدعاء للمتوفي وباظت **** الجنازة وحصل هرج مرج وبسؤال الزوج عملت كده ليه قال ده كان بيدعي ليها انها ترزق زوج خير من زوجها وهو زمان كان عاوز يتجوزها
بعد محاولات تم تهدئة الموقف وإعادة **** الجنازة مع التأكيد علي المصلين عدم الدعاء للمتوفاة بزوج أفضل من زوجها

أرجو من الادارة عدم إعتبار الموضوع ديني لانه فعلا مش كده

• حبيته
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق, S̲A̲R̲A̲H̲, فكرى و شخص آخر
🥸🥸🥸🥸

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
تحياتى ليك ياصديقى اذا كان الامر حقيقى مش مجرد ضحك وكدة فالموضوع لا يليق هنا على الاطلاق

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
تحياتى ليك ياصديقى اذا كان الامر حقيقى مش مجرد ضحك وكدة فالموضوع لا يليق هنا على الاطلاق
الموقف حدث بالفعل لكنه حول جنازه الي موقف ماذا الناس تضحك عليه حتي الآن وتوضح كيف الرجل يغار علي زوجته ويحبها حتي رغم وفاتها

• عجبني
الموقف حدث بالفعل لكنه حول جنازه الي موقف ماذا الناس تضحك عليه حتي الآن وتوضح كيف الرجل يغار علي زوجته ويحبها حتي رغم وفاتها
تمام معاك بس مثل هذا المواقف لا تشهر وكلنا ياصديقى لينا يوم وممكن يكون معانا الموقف دا فا اللى مانرضهوش على نفسنا منرضهوش على غيرنا وتحياتى ليك

• عجبني
تمام معاك بس مثل هذا المواقف لا تشهر وكلنا ياصديقى لينا يوم وممكن يكون معانا الموقف دا فا اللى مانرضهوش على نفسنا منرضهوش على غيرنا وتحياتى ليك
انا لم اقصد تشهير ابدا وأكثر شيء اكرهه ان يقوم شخص بالتشهير بأخرين كما اني لم اذكر اسماء او أماكن او وقت حدوث الموقف و ارجو ان تتقبل اعتذاري لو كان المنشور ازعجك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لم اقصد تشهير ابدا وأكثر شيء اكرهه ان يقوم شخص بالتشهير بأخرين كما اني لم اذكر اسماء او أماكن او وقت حدوث الموقف و ارجو ان تتقبل اعتذاري لو كان المنشور ازعجك
لا ياصديقى انا مقصدش تشهير بالمنشور انا اقصد تشهير بالموقف وشكرا لزوقك

• عجبني
  • عجبني
أولا الموضوع ده مش مضوع ديني خالص ..وأن كان موقف طريف حصل أثناء **** جنازة
كنت حاضر في جنازة إمرأة وكان يقف امامي زوج المرأة المتوفاة وإبن خالتها المهم فجأة وبدون مقدمات وجدت الزوج يضرب ابن خالتها بعد التكبيرة الثالثة التي يتم فيها الدعاء للمتوفي وباظت **** الجنازة وحصل هرج مرج وبسؤال الزوج عملت كده ليه قال ده كان بيدعي ليها انها ترزق زوج خير من زوجها وهو زمان كان عاوز يتجوزها
بعد محاولات تم تهدئة الموقف وإعادة **** الجنازة مع التأكيد علي المصلين عدم الدعاء للمتوفاة بزوج أفضل من زوجها

أرجو من الادارة عدم إعتبار الموضوع ديني لانه فعلا مش كده
الموضوع فعلا يضحك رغم انه مأساوي ومحزن ويوضح أد ايه احنا شعب غيور بطبعه لدرجة ان رجل يغار عليى زوجته حتي وهي جثة وان الدياثه ليست موجوده في هذا المجتمع الا في حالات نادرة

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
الموضوع فعلا يضحك رغم انه مأساوي ومحزن ويوضح أد ايه احنا شعب غيور بطبعه لدرجة ان رجل يغار عليى زوجته حتي وهي جثة وان الدياثه ليست موجوده في هذا المجتمع الا في حالات نادرة
انت فعلا عرفت توصل للي انا عاوز اقوله

• عجبني
شر البلية ما يضحك
فعلا موقف لا يوصف الا بانه كوميديا سوداء

• عجبني
شر البلية ما يضحك
فعلا موقف لا يوصف الا بانه كوميديا سوداء
بس يوضح مدي غيرة الرجل علي زوجته حتي ولو كانت جثه

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
ايه بالظبط اللي ما ترضاهوش على نفسك؟

• عجبني
  • عجبني
انت فعلا عرفت توصل للي انا عاوز اقوله
شكرا صديقي
أحب أضيف ان من له الحق ان يحمل المرأة الي قبرها هم فقط محارمها وزوجها وهذا من فرط غيرتنا علي نسائنا

• عجبني
شكرا صديقي
أحب أضيف ان من له الحق ان يحمل المرأة الي قبرها هم فقط محارمها وزوجها وهذا من فرط غيرتنا علي نسائنا
معلومه جديده
شكرا ليك

• عجبني
  • عجبني
الهدف من الموضوع ليس الفكاهة علي ما اظن وإنما توضيح كيف تكون غيرة الرجل علي زوجته حتي بعد موتها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%