NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة جماعــــــــــة عندي مشكلة في البنت إللي مرتبط بيها بجد ، ممكن أخد رايكو

أولا هي ملهاش ذنب في أنها شبه حد ربنااا خلقها كده
ثانيا بتقول أنك مرتاح ليها و هي بتحب ف خلاص مش هتسيبها عشان كده اكبر شوية
ثالثا متخليهاش تلبس لبس من اللي هو بيخليها شبه الممثلة أو لبسها **** أي حاجه أمينة مش بتعملها
مابتلبسش حاجة عريان و كدا كل لبسها مقفل و واسع ، المشكلة في الشكل

اوعى تهتم بالناس عشان الناس عمرها ما بتجيب غير المشاكل فيه قصه اتحكتلى بيقولوا راجل راح لحكيم ساله قاله ايه رايك فى كلام الناس الحكيم رد قاله لما تتجوز بنتى هرد عليك قاله ماشى الراجل مشى فى البلد يسال على بنته الى قاله دى بنت حلال و الى قاله دى متنفعش زوجه و الى قاله دى وحشه المهم رجع للحكيم قاله على الى حصل الحكيم صعقه و قاله تخيل ان انا اصلا مخلفتش بنات فهمت حاجه ؟

• بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصو يا جماعة أنا 32 سنة ، مهندس و عندي محل فضة كبير في مصر الجديدة ، و أخويا الكبير 36 متجوز و عندو محل فضة و ذهب كبير ، و أنا كنت بحب واحدة و أبن خالتي و خالتي أدخلو و بوظو الموضوع و الموضوع باظ ، المهم أخويا جابلي بنت عم مراتو ، هى 31 سنة و دكتورة صيدلية و عندهاعربية و شقة و صيدلية و هى كمان محترمة و مؤدبة و رومانسية و بتحبني ، بس مش دي القضية لاني عندي ألامكانيات موجودة و عندي شقة ، عشان مطولش عليكو ، المشكلة أنها أقسم باللة أنها نسخة من أمينة خليل شكلاً و طولاً و جسماً ، حتى المناخير زيها ، لدرجة أنهم بيوقفونا في الشارع و بيتصورو معاها و هى مش بترضى و هما مش بيصدقو غير لما تطلعلهم البطاقة ، و واحد قالها في الميديا أعملك تيك توك و تبقي شبية أمينة خليل و حد قالها تعالي أطلعك معاها في فيلم و كدا ، هى دي المشكلة أنها تؤمها و أنا بضايق لما بنخرج من الناس إللي بتبص علينا و عاوزة تتصور معاها ، هل أنا أبعد عنها ولا لا ، بس أنا معجب بيها و مرتاح معاها ، و هى بتسمع الكلام لما بقولها لا نتقابل عندكو في البيت مانخرجش ، بس مضايق عاوز أخرج معاها ، أنتو أيه رأيكو ، و أقسم باللة ما بحور وحيات ألايام المفترجة دي بتكلم جد
طب هي زنبها ايه في الحوار ده؟ هي ملهاش زنب يسطا عشان تسيبها

بصو يا جماعة أنا 32 سنة ، مهندس و عندي محل فضة كبير في مصر الجديدة ، و أخويا الكبير 36 متجوز و عندو محل فضة و ذهب كبير ، و أنا كنت بحب واحدة و أبن خالتي و خالتي أدخلو و بوظو الموضوع و الموضوع باظ ، المهم أخويا جابلي بنت عم مراتو ، هى 31 سنة و دكتورة صيدلية و عندهاعربية و شقة و صيدلية و هى كمان محترمة و مؤدبة و رومانسية و بتحبني ، بس مش دي القضية لاني عندي ألامكانيات موجودة و عندي شقة ، عشان مطولش عليكو ، المشكلة أنها أقسم باللة أنها نسخة من أمينة خليل شكلاً و طولاً و جسماً ، حتى المناخير زيها ، لدرجة أنهم بيوقفونا في الشارع و بيتصورو معاها و هى مش بترضى و هما مش بيصدقو غير لما تطلعلهم البطاقة ، و واحد قالها في الميديا أعملك تيك توك و تبقي شبية أمينة خليل و حد قالها تعالي أطلعك معاها في فيلم و كدا ، هى دي المشكلة أنها تؤمها و أنا بضايق لما بنخرج من الناس إللي بتبص علينا و عاوزة تتصور معاها ، هل أنا أبعد عنها ولا لا ، بس أنا معجب بيها و مرتاح معاها ، و هى بتسمع الكلام لما بقولها لا نتقابل عندكو في البيت مانخرجش ، بس مضايق عاوز أخرج معاها ، أنتو أيه رأيكو ، و أقسم باللة ما بحور وحيات ألايام المفترجة دي بتكلم جد
ناس مين؟.

البنت محترمة و كويسة على كلامك.... و كمان انت مرتاح معاها....

لو على الخروج.... اكيد فيه أماكن هادية و محترمة و فيها ناس يحترموا المساحة الشخصية للأفراد 👌👌

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%