NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Omar Tamer

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حاسس باحساس مش قادر اوصفه بس حاسس بان روحي مبقتش موجوده كانها مبتوره بحس بتأنيب ضمير وبقرف من نفسي كل ما بعمل اي حاجه تخص الجنس او الاباحيه سواء هنا او قصص او بكلم حد او اي حاجه انا بقالي 7 سنين تقريبا في مجال الاباحيه بمختلف أشكالها يعني وكل شويه بدمن حاجه شكل بس انا عايز ارجع لطبيعتي علشان انا تعبت من الوضع الحال وزهقت بس مش عارف ابعد.مش عارف حد فاهمني ولا انا بكتب حاجه ليها معني او لا بس انا مضايق من نفسي جدا وللاسف ....

حاسس ان روحي بتستنجد بيا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: monazel، لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ و محمد اشرف1
حاسس باحساس مش قادر اوصفه بس حاسس بان روحي مبقتش موجوده كانها مبتوره بحس بتأنيب ضمير وبقرف من نفسي كل ما بعمل اي حاجه تخص الجنس او الاباحيه سواء هنا او قصص او بكلم حد او اي حاجه انا بقالي 7 سنين تقريبا في مجال الاباحيه بمختلف أشكالها يعني وكل شويه بدمن حاجه شكل بس انا عايز ارجع لطبيعتي علشان انا تعبت من الوضع الحال وزهقت بس مش عارف ابعد.مش عارف حد فاهمني ولا انا بكتب حاجه ليها معني او لا بس انا مضايق من نفسي جدا وللاسف ....

حاسس ان روحي بتستنجد بيا
خد فتره راحه وشوف ايه الدنيا

طيب ابحث عن اسباب احتياجك لهذا الشى وكيف تستغني عنه

• عجبني
التفاعلات: محمد اشرف1
صديقي ...... اولا احساسك يلي عم تشعر فيه حاليا هو بداية العودة الطريق الصحيح
احساسك دلالة على انك غير راضي ابدا عن حياتك ...... اتمنى لك حياة أفضل .... وحاول تغير من نفسك وحياتك وتأكد انت قادر على ذلك .....

صديقي ...... اولا احساسك يلي عم تشعر فيه حاليا هو بداية العودة الطريق الصحيح
احساسك دلالة على انك غير راضي ابدا عن حياتك ...... اتمنى لك حياة أفضل .... وحاول تغير من نفسك وحياتك وتأكد انت قادر على ذلك .....
بحاول كتير وبفشل وبرجع اسوء من الاول وبدات ادخل في اليأس

• عجبني
التفاعلات: S A R A H
بحاول كتير وبفشل وبرجع اسوء من الاول وبدات ادخل في اليأس
احكيلك شي كل محاولة فشل هي بداية قصة نجاح والسير في الطريق الصحيح ... الإرادة ثم الإرادة يا صديقي ..... لا تيأس ابدا لو شو ما صار معك هاد امتحان لازم تكون قده وانا متأكدة انت قدها .... خلي ثقتك بنفسك قوية وعالية .... وصدقني رح تقدر ازا انت نويت بجد

• حبيته
التفاعلات: Omar Tamer

حاسس ان روحي بتستنجد بيا
الاحساس ده كان موجود خلال ال7 سنين دول ولا جديد ؟

احكيلك شي كل محاولة فشل هي بداية قصة نجاح والسير في الطريق الصحيح ... الإرادة ثم الإرادة يا صديقي ..... لا تيأس ابدا لو شو ما صار معك هاد امتحان لازم تكون قده وانا متأكدة انت قدها .... خلي ثقتك بنفسك قوية وعالية .... وصدقني رح تقدر ازا انت نويت بجد
شكرا لدعمك جدا

• حبيته
التفاعلات: S A R A H
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته

حاسس ان روحي بتستنجد بيا
يا تلفل لممارسه أو لازم طبيب نفسي شاطر
والاتنين حسب راحتك بس ده الصح
لكن هتبطل فتره هترجع العن من الاول

افرح ان نفسك زهقت من الحياه دي وساعدها وساعد نفسك
بتقول انك بتفشل كل مره بس متيأسش من المحاوله
ولو مش متزوج حاول تتزوج لعل تكون ده الفيصل .

حاسس ان روحي بتستنجد بيا
اهرررررب يا صاحبى اهرب كلنا بتغلط المهم متستهلش وتخلى الغلط يتملك منك

افرح ان نفسك زهقت من الحياه دي وساعدها وساعد نفسك
بتقول انك بتفشل كل مره بس متيأسش من المحاوله
ولو مش متزوج حاول تتزوج لعل تكون ده الفيصل .
شكرا ليك جدا

مش هقدر اصرف ع العلاج النفسي ولكن هحاوب
لازم وع فكره متاخدش علاج يتكتبلك من طبيب نفسي ده رايي بردو لأنهم تجار هي الفكره بس بس انك تلاقي حد محايد تتكلم وتحكيله ويحاول يقترحلك أساليب نافعه تخدع بيها نفسك
فلو انت اصلا عندك حد قريب وع الدغري ميولك لو استريت هيبقي افضل وتقدر تتكلم فهمت قصدي اوعي عقاقير الادويه النفسيه زفت اصلا

• حبيته
شكرا ليك جدا
حاول تطلع بره النهج الاعتيادي ده طالما نفسك زهقت وقرفت وصدقني هترتاح
ومفيش شكر كلنا بنمر بالحيره بنبقي محتاجين كلمه

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%