NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Eljoker xxx

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو شغال دليفيرى جربت يتمصلك مقابل حق الطلب ؟؟
وانتي مصيتي لبتاع دليفيرى قبل كدا ؟

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx و anas 20
هو في كدا يجد اصلا

مفيش الكلام دا اصلا

قصص السكس هتوديكو ف داهية 😅

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، asaad2024 و .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
مكننش شغال دليفري بس كنت شغال حاجه تانيه وكنت بوصل اوردرات للبيوت قبل انتشار الدليفري وكنت في منطقه نضيفه جدا ف كنت نسوان بتتطلع ب لانجيري او برا واندر بس و في منهم فعلا حصلت بنا علاقات الكلام ده سنة ٢٠١٣ بدايته

مكننش شغال دليفري بس كنت شغال حاجه تانيه وكنت بوصل اوردرات للبيوت قبل انتشار الدليفري وكنت في منطقه نضيفه جدا ف كنت نسوان بتتطلع ب لانجيري او برا واندر بس و في منهم فعلا حصلت بنا علاقات الكلام ده سنة ٢٠١٣ بدايته
احا حتى لو نضيفه تطلع بالكلام دا ازاي 🙂
دحنا حتى مش بيطلعوا بلبس البيت الا نادرا

احا حتى لو نضيفه تطلع بالكلام دا ازاي 🙂
دحنا حتى مش بيطلعوا بلبس البيت الا نادرا
منا ساعتها كنت لسه يعتبر شاب صغير و كنت مشهور في المكان الي شغال فيه علشان بلعب رياضه في نادي مشهور و بشتغل علشان اتعلم اشيل مسئوليه يعني ف كانوا بيتعاملوا معايا اني من المستوي بتاعهم يعتبر

منا ساعتها كنت لسه يعتبر شاب صغير و كنت مشهور في المكان الي شغال فيه علشان بلعب رياضه في نادي مشهور و بشتغل علشان اتعلم اشيل مسئوليه يعني ف كانوا بيتعاملوا معايا اني من المستوي بتاعهم يعتبر
فاهمك فاهمك انا مستغرب جرأتهم وعدم حيائهم بعيدا عن المستوى بس عادي سيبك

هما بالنسبة ليهم عادي انا كنت بشوف لبسهم في الشارع بيبقي جسمهم كله باين و دول اتربوا علي كده ف كان اشطه عادي
حصل عندك حق

مش دليفرى .. حد كان جاى يصلح حاجة و طلعت بلانجيري... خليته ماسك بزازى بأيد و التانية بيضرب لنفسه ..مبحبش اموص لاى حد و خلاص و ده مكنش فى مصر

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى, عارف سكتى, asaad2024 و شخص آخر
مش دليفرى .. حد كان جاى يصلح حاجة و طلعت بلانجيري... خليته ماسك بزازى بأيد و التانية بيضرب لنفسه ..مبحبش اموص لاى حد و خلاص و ده مكنش فى مصر
كنتي كملتي معاه ولا محبتيش تنامي معاه

يابخته بصراحه بيكي اكيد ملبن

يا بخته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش الكلام ده اولا بتبقي خايفه علي نفسها ممكن يجيب حد معاه و ثانيا انت مش خايف من الأمراض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%