NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متحرش تويتر

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اتشقطت مره من تويتر من بنت بتحب تكون خاضعه
كنت متوقع انها ولد بس اتفاجئت انها فعلا بنت وملتزمه جدا لابعد الحدود جربت معاها كل اساليب الساديه وكانت متفقه معايا انها هتكونلي خاضعه لحد ما الدراسه تبدأ وهتختفي وفعلا حصل 🥹
-
الميول فعلا بتسيطر ع العقل والجسم مش عارف اشرحها بس ال عايز اقولو
ان نادر جدا انك تلاقي حد عندو ميول معينه واحده لرغبه جنسيه مش حسب ما درجه الهيجان موجوده

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena, Hamade96, 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯 و شخص آخر
أنا جربت برضو السادية مع ولاد و بنات فيه منهم اللي كان بيحب الألم و الضرب و الشتيمة و فيه بس حاجات ديرتي و خضوع و تسمع الكلام بس
فالميول للخضوع لدكر منتشرة اوي في الستات و السوالب

• أتفق
التفاعلات: متحرش تويتر
انا لما بخش في مود الساديه بتحسني مبدع شويه و انا بقول كده لأني بدون وعي لقيت جروب معمول ل كلاب ليا اللي هو لما ركزت وفوقت شويه ايه في إيه مين دول

• حبيته
التفاعلات: Joo104767
كلام غريب مش اي حد كده

كلام غريب مش اي حد كده
العالم الافتراضي ال احنا فيه ياما هتلاقي من كل شكل ولون وفي حاجات ورغبات مدفونه عند ناس بتستني وقت مناسب تطلعها فيه

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑
انا لما بخش في مود الساديه بتحسني مبدع شويه و انا بقول كده لأني بدون وعي لقيت جروب معمول ل كلاب ليا اللي هو لما ركزت وفوقت شويه ايه في إيه مين دول
وقت الانطلاق ف الرغبه الواحد بيخرج كل طاقته فيه
انا مكنتش سادي قبل كدا بس لما واكبت الموضوع لقيت نفسي جوايا سادي مدفون وطلع وقتها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا جربت برضو السادية مع ولاد و بنات فيه منهم اللي كان بيحب الألم و الضرب و الشتيمة و فيه بس حاجات ديرتي و خضوع و تسمع الكلام بس
فالميول للخضوع لدكر منتشرة اوي في الستات و السوالب
خضوع الراجل بيكون من صغره مش وقت شهوه وهيعدي ويرجع يمارس ذكوريته
ثقته ف نفسه مهزوزه خضوعه وانطوائه وتنفيذه لاي رغبه لاي حد حتي لو ع حساب نفسه

وقت الانطلاق ف الرغبه الواحد بيخرج كل طاقته فيه
انا مكنتش سادي قبل كدا بس لما واكبت الموضوع لقيت نفسي جوايا سادي مدفون وطلع وقتها
اتفق بس الفكرة إن اللي تحت منك يحبك ويعمل كده حبا فيك دي متعه اكبر

اتفق بس الفكرة إن اللي تحت منك يحبك ويعمل كده حبا فيك دي متعه اكبر
لما بتكون سادي بتتجرد من كل المشاعر المحسوسه ال تخليك تضعف او ال قدامك تصعب عليك
هي كملت معايا طول الفتره ال فضلت 94 يوم
مستغربه اني كنت ع وتيره واحده بالرغم من ان كل ال اتعرفت عليهم كان بيشد ويرخي ويقرب
لما تقرر تكون حاجة لازم تفضل من اولها لاخرها نفس الشخص

جربتها على خفيف وبطلب من اللي معايا

اتشقطت مره من تويتر من بنت بتحب تكون خاضعه
كنت متوقع انها ولد بس اتفاجئت انها فعلا بنت وملتزمه جدا لابعد الحدود جربت معاها كل اساليب الساديه وكانت متفقه معايا انها هتكونلي خاضعه لحد ما الدراسه تبدأ وهتختفي وفعلا حصل 🥹
-
الميول فعلا بتسيطر ع العقل والجسم مش عارف اشرحها بس ال عايز اقولو
ان نادر جدا انك تلاقي حد عندو ميول معينه واحده لرغبه جنسيه مش حسب ما درجه الهيجان موجوده
حصلي زي الموضوع بتاعك بأختلاف قليل ولاكن خلي ميول الساديه يسيطر علي متعتي ومعرفتش اتمتع غير بالجنس السادي

• أتفق
التفاعلات: متحرش تويتر
حصلي زي الموضوع بتاعك بأختلاف قليل ولاكن خلي ميول الساديه يسيطر علي متعتي ومعرفتش اتمتع غير بالجنس السادي
دا ال بتكلم فيه الاندامج ف الميول يخليها تسيطر علي رغبتك

• عجبني
التفاعلات: Hamade96

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%