NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلوا علي الخيار لا لا لا 😂😂😂

• محزن
  • حبيته
التفاعلات: الجواهرجى زهرالورد و Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • بيضحكني
امبارح كنت سهرانه مع واحده عزيزه على قلبى من هنا وفى نص كلامنا هيجنا على بعض 😂 العادى يعنى
المهم لعبت فى دماغى اجرب الخلفى تانى بس بطريقتها وابشركم جربت كل اللى قالته بالليل وجربت بخياره صغيره بس مكنش ممتع اوى بس هجربه تانى 😂
ومنذ هذه اللحظه الحاسمه ياخويا وياختى الدندوشه هتفكر فى الخلفى بعد كده 😂
احلى شي الخلفي

شقيان معانا الخيار ده المفروض نعمله تمثال 😂
تمثال الخيارة الحيرانة في طيز دندوشه التعبانه😂😂😂😂😂😂تصدقي جامدة

• بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
  • عجبني
  • بيضحكني
اشمعنى مش بتمتع زيكم بيه بس 😂
هتتمتعي وانتي الي هتطلبيه بس ينزلو شويه لبن جوا طيزك بعدين هتدمني ههههه

امبارح كنت سهرانه مع واحده عزيزه على قلبى من هنا وفى نص كلامنا هيجنا على بعض 😂 العادى يعنى
المهم لعبت فى دماغى اجرب الخلفى تانى بس بطريقتها وابشركم جربت كل اللى قالته بالليل وجربت بخياره صغيره بس مكنش ممتع اوى بس هجربه تانى 😂
ومنذ هذه اللحظه الحاسمه ياخويا وياختى الدندوشه هتفكر فى الخلفى بعد كده 😂
انا عن نفسي موضوع الخلف ده مجننى وحواراته معاياي غريبة مرة دفعت لواحده فلوس كذا مرة عشان تيجى ومجتش وكمان دورت على مواقع على النت وادخل اسالهم فين و لا عندى ميردوش ويعملوا بلوك رغم انهم كاتبين خلفي متاح على بروفايلهم برضه ميردوش او بلوك مش عارف اعمل ايه لانى نفسي فعلا اجرب الخلفي

• عجبني
اخيرا لقيت حد مش بيحبه 😂
معظمهم بيقولوا اي كلام نيك الطيز مقرف وممكن فعلا ترجع ومن الريحة هتتفصل وزبك هينام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معظمهم بيقولوا اي كلام نيك الطيز مقرف وممكن فعلا ترجع ومن الريحة هتتفصل وزبك هينام
لا ده قرف اللى بتقوله ده لازم حتى اللى بتحبح تتناك ورا تنضف نفسها وتجهز نفسها لكن اللى بتقوله ده اللى بيعملوه المعفنين بس

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock و Moheb sex
انا عن نفسي موضوع الخلف ده مجننى وحواراته معاياي غريبة مرة دفعت لواحده فلوس كذا مرة عشان تيجى ومجتش وكمان دورت على مواقع على النت وادخل اسالهم فين و لا عندى ميردوش ويعملوا بلوك رغم انهم كاتبين خلفي متاح على بروفايلهم برضه ميردوش او بلوك مش عارف اعمل ايه لانى نفسي فعلا اجرب الخلفي
طب بتدر على النت ليه ما بيوت الدعاره كتير ياخويا 😂

• عجبني
التفاعلات: المحتار21 و Moheb sex
لا ده قرف اللى بتقوله ده لازم حتى اللى بتحبح تتناك ورا تنضف نفسها وتجهز نفسها لكن اللى بتقوله ده اللى بيعملوه المعفنين بس
مهما نضفت نفسها

الكشف كبر اوى يادكتور 😂
انتي لسة بتجربي خياراية و العيال واقفين طوابير ،،، امال لو قلتيلهم امبارح خدت زب من ورا و عجبني اوي هايقولوا ايه :ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%