NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه جربتوا الجنان قبل كدة. تعالي فضفض معانا ✌️✌️

برضة مفيش الكلام دة. ومش بسمح بية. انا. بما بحتاج جنس انا الي بطلب وقت محب. مش العكس. واكيد لازم مكان يجمعنا. مش مكان عام. فهمني
فهمتك يا رودى
وبعتذر لو كنت ضايقتك

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
اخويا اللي وحشني ❤️‍🩹

• بيضحكني
  • عجبني
كنت شغال فى چيم و بنام مع البنت الي شغالة ف الريسيبشن ف السونة

• عجبني
مافيش جنان حصل 🙂🙂🙂🙂وهتفرج عالجنان في صمت 🙂🙂🙂🙂🙂
قولي إنتي طيب إيه الجنان إلي إنتي متخيله يخصل أو عايزه تعملي حاجه جنان

• عجبني
ههههه كان في الطيارة كنا راجعين من تونس سوا انا ومراتي ودخلنا حمام الطيارة سوا والمضيفة كانت مستغربة وفضلت تضحك
ههههه كده لو بجد بقيتو اعضاء في نادي الميل العالمي .
بس اكيد مش علاقة كاملة لأن المكان مش ممكن يسمح

• عجبني
ههههه كده لو بجد بقيتو اعضاء في نادي الميل العالمي .
بس اكيد مش علاقة كاملة لأن المكان مش ممكن يسمح
لا طبعا اكيد الموضوع كله مكملش ١٠ دقايق

• عجبني
لا طبعا اكيد الموضوع كله مكملش ١٠ دقايق
هههه كده أخذتوا عضوية النادي بس كمستمعين لسه لحد ماتكملوا المتطلبات ههههههه

• عجبني
التفاعلات: Ahasssn8090 و مجنونة مطرقعة 😁😁
المهم فى الموضوع الابتكار من الطرفين و كل واحد يكون له تفكير اجن من التانى و هاقول شويت افكار احنا فعلا عملناها يعنى مثلا
و انتم فى مطعم هى تروح الحمام و تعتلك صورة كسها على الوتس بتاعك او انت العكس اكيد هاتولعوا انتم الاثنين
او فى الطريق السريع تلعب فى كسها او هى تنزل تمص و انت سايق ده ممتع موت بس اتحرمنا منه بعد تركيب الكاميرات هاتبقى فضيحة :eek::eek::eek:
كمان فى جنينة بليل و يسلام لو عندك عربيه فان و تعمل واحد على الواقف المهم الجنان يكون متبادل
حتى فى البيت فى البرد و الكل قعدين و تتغطوا بابطنية و ايدك تمسك كسها و هى تبقى كتمة بالعفيه بس مستمتعة

• عجبني
جربت انا وزوجتي بالحمام وجربت انا وزميلتي بالعمل سكرنا المكتب علينا بعد ما روحو زملائنا ما رح اقدر اوصف متعتي الكم

• عجبني
اثناء الخطوبة كانت بنت عمى وكانوا فى بلد تانيه ولما اروح ازورهم اقعد اسبوع عندهم وكل يوم بالليل نتقابل انا وهى ونتكلم شات واقولها اطلعى لما يبقا امان ونقضيها سطحى كتير واوقات كنت العب فى جسمها براحتى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المهم فى الموضوع الابتكار من الطرفين و كل واحد يكون له تفكير اجن من التانى و هاقول شويت افكار احنا فعلا عملناها يعنى مثلا
و انتم فى مطعم هى تروح الحمام و تعتلك صورة كسها على الوتس بتاعك او انت العكس اكيد هاتولعوا انتم الاثنين
او فى الطريق السريع تلعب فى كسها او هى تنزل تمص و انت سايق ده ممتع موت بس اتحرمنا منه بعد تركيب الكاميرات هاتبقى فضيحة :eek::eek::eek:
كمان فى جنينة بليل و يسلام لو عندك عربيه فان و تعمل واحد على الواقف المهم الجنان يكون متبادل
حتى فى البيت فى البرد و الكل قعدين و تتغطوا بابطنية و ايدك تمسك كسها و هى تبقى كتمة بالعفيه بس مستمتعة
متعة جدا بتاعة الطريق السريع ياعادل
باقي الافكار رووعة بس لازم يكون الطرفين متقاربين في التفكير والجنان والا تبقى معاناة للطرفين

• عجبني
التجديد في الجنس حاجة بتكسر الروتين والجو الممل الي دائم الشكوي منة في الحياة الجنسية بين الرجل والست ف بتغير بسيط ولو مكان بيحصل جو من التغير والبهجة وممكن يمتد لشهور الي أن يرجع الاحساس بالممل في العلاقة مرة تانية لحد كدة تمام 👈👈
موضوعي بقي. انا جربت حاجات مجنونة في الجنس كتير اوي من ضمنها الاماكن زي مرة في بلكونة مع زوجي. ومرة مع صديق في حمام سباحة ✌️✌️
الي حابب يشارك بقي لو زوجين جربت حاجة مجنونة زي كدة وعندك الشجاعة تقول المكان فين وفعلا فرق معاك في كسر الروتين بينكم 🌹🌹

الشباب السنجل. جربت الجنان والتغير مع حد ولا لسة مفيش جنان حصل. 😂😂😂
احلي جنان
انا جربت ع السطح والمدخل وحاجات كتير

• عجبني
متعة جدا بتاعة الطريق السريع ياعادل
باقي الافكار رووعة بس لازم يكون الطرفين متقاربين في التفكير والجنان والا تبقى معاناة للطرفين
اثناء الخطوبة كانت بنت عمى وكانوا فى بلد تانيه ولما اروح ازورهم اقعد اسبوع عندهم وكل يوم بالليل نتقابل انا وهى ونتكلم شات واقولها اطلعى لما يبقا امان ونقضيها سطحى كتير واوقات كنت العب فى جسمها براحتى
ياسلام على اجواء المغامرة لا تقل لذة عن الممارسات نفسها

• عجبني
جربته مع بنت عمتي

• عجبني
نسيتو السينيما يا جدعاااان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%