NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عبدالحميد هو الشخص الوحيد اللي كان فاكر عيد ميلاد صاحبه ملاك وجمّعله الناس اللي بيحبوه مخصوص عشان يعمله مفاجأة بوجودهم وفرحتهم بيه ولما جابر قاله "و**** انت رايق هو حد له نِفس لحاجه" رد عليه بجمله عجبتني أوي "لازم نعمله حاجه تبسطه في عيد ميلاده، حتى لو كل واحد فينا فيه اللي مكفيه، حتى لو على حساب نفسنا" ..

عايزة أقول إن الواحد بيستنى جدا وقت زي ده بالذات من السنة للسنة مش عشان الهدايا اللي هتجيله وقيمتها وعددها، لكن بيستنى يشوف مين فاكرُه وحافظ تاريخه وعايز يفرحه حتى لو مش هيجيب حاجه خالص ! المهم وجوده معاه مهما كان بيمُر بمشاكل وأزمات، بيستنى يشوف مين هيكلمه أول ما الساعه تدق ١٢ ومين هيفضيله نفسه مخصوص عشان يشوفه، بيستنى مفاجأة تغيرله موده أو خروجه مع حد بيحبه، بيستنى يشوف غلاوته عند ناس معينه، بيستنى يحس بحُب اللي حواليه .. مش كُل الهدايا والمفاجأت ماديه، محدش يقول أنا مش معايا أجيب هدية لفُلان فَبلاها أشوفه خالص، لأن لو هو بيحبك بجد وجودك في حياته ورغبتك إنك تشوفه مبسوط هيكون عنده بألف هدية ♥️

منقوله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو، مازن صقر و Tarek10
رب كلمه ترفع الي السماء من الفرحة ... ورب موقف يجعل منك مدفون الحياه ما حييت ... ف احسن الي الناس ولو بكلمه ترفع بيها من شأنه ...

# لا لكسر القلوب بكلمة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و مصطفى مصطفى
رب كلمه ترفع الي السماء من الفرحة ... ورب موقف يجعل منك مدفون الحياه ما حييت ... ف احسن الي الناس ولو بكلمه ترفع بيها من شأنه ...

# لا لكسر القلوب بكلمة
ابدعتي كالعاده وخصوصا في
لا لكسر القلوب بكلمه

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
يا بخت اللي يمشي بجبر الخواطر و المصالحه
و اتمني الجميع يجبروا خواطر بعض

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
يا بخت اللي يمشي بجبر الخواطر و المصالحه
و اتمني الجميع يجبروا خواطر بعض
اكيد في ناس متعتها في الحياة جبر الخواطر

اكيد في ناس متعتها في الحياة جبر الخواطر
و ناس تانيه بتخلي المتعه حقيقه و بتسعي بالخير و اتمني انا و انت نكون منهم، كفايه يا صديقي

• حبيته
و ناس تانيه بتخلي المتعه حقيقه و بتسعي بالخير و اتمني انا و انت نكون منهم، كفايه يا صديقي
لينا كلنا يا خويا يبقى بنسعى في الخير

مواضيعك ممتازه ك العادة يا مصطفى

• حبيته
  • عجبني
لا متزهقش وارجع انشر مواضيع تفيد الناس
انا ما كنتش بنشر بس أعلق و كنت احاول أفيد

ف زهقت و بدأت من جديد ممكن ده يكون الحل

• حبيته
عبدالحميد هو الشخص الوحيد اللي كان فاكر عيد ميلاد صاحبه ملاك وجمّعله الناس اللي بيحبوه مخصوص عشان يعمله مفاجأة بوجودهم وفرحتهم بيه ولما جابر قاله "و**** انت رايق هو حد له نِفس لحاجه" رد عليه بجمله عجبتني أوي "لازم نعمله حاجه تبسطه في عيد ميلاده، حتى لو كل واحد فينا فيه اللي مكفيه، حتى لو على حساب نفسنا" ..

عايزة أقول إن الواحد بيستنى جدا وقت زي ده بالذات من السنة للسنة مش عشان الهدايا اللي هتجيله وقيمتها وعددها، لكن بيستنى يشوف مين فاكرُه وحافظ تاريخه وعايز يفرحه حتى لو مش هيجيب حاجه خالص ! المهم وجوده معاه مهما كان بيمُر بمشاكل وأزمات، بيستنى يشوف مين هيكلمه أول ما الساعه تدق ١٢ ومين هيفضيله نفسه مخصوص عشان يشوفه، بيستنى مفاجأة تغيرله موده أو خروجه مع حد بيحبه، بيستنى يشوف غلاوته عند ناس معينه، بيستنى يحس بحُب اللي حواليه .. مش كُل الهدايا والمفاجأت ماديه، محدش يقول أنا مش معايا أجيب هدية لفُلان فَبلاها أشوفه خالص، لأن لو هو بيحبك بجد وجودك في حياته ورغبتك إنك تشوفه مبسوط هيكون عنده بألف هدية ♥️

منقوله
لعلا نظره يظل اثرها امدا بعيدا

• حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و juba7
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني