NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة جاي يصلح التكييف وفكرني بالذي مضااا

el3araby

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
26 يناير 2022
المشاركات
385
مستوى التفاعل
1,320
العمر
23
نقاط
1,503
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اتمنى قرائه ممتعه للجميع ❤️❤️

انا ريهام .. ٣٧ سنه حاليا ..جسمي ملوش علاقه بسني ابدا .. والي يشوفني يقول اني في العشرينات .. طولي ١٧٠ سانتي .. بزازي حجمها متوسط وطيزي بارزه .. مفيش ترهلات ولا تجاعيد وجسمي ابيض ومشدود .. شعري اسود ناعم وعيوني اسود .. ايام الجامعه عشت قصة حب مع زميلي في الكليه كان اسمو عمر .. لكن زي معظم الشباب خد غرضو ورماني .. نام معايا وفتح طيزي وقضا معايا سنتين ينيك طيزي .. وكان لازم نتقابل وينيكني على الاقل مرتين كل اسبوع .. لحد ما جينا في فتره فضل يتحجج بأهلو وشغلو وانو مش هيقدر يتقدملي واستنا وألخ ألخ وفي الاخر خلع . . . .
اتجوزت بعدها من شاب اكبر مني باربع سنين .. كان ابوه رجل اعمال معروف وهو ماسك إدارة شركات ابوه كلها .. بقالنا ١٢ سنه متجوزين .. فضلنا اول ٥ سنين بنجري ورا الخلفه وكان بسبب عيب في المبايض عندي .. لحد ما فقدنا الامل خالص وهو اتجوز عليا .. اتخانقت معاه بسبب كدا و حتى انو مخدش رأيي وفاجئني بالموضوع بعد ما اتجوز بشهر .. وطالبت بالعدل بينا لكنو كان مفضلها عليا اكتر .. خصوصا انها حملت في توأم بنات بعد اول تلت شهرو جواز .. اصبحنا في حكم المطلقين لكن على الورق انا لسه على زمتو .. وعشان كدا بيجيلي كل شهر يديني مصروفي الشهري وبس .. ممكن ينام معايا وممكن لا على حسب مزاجو .. وباقي الايام مبسمعش منو حاجه ولا بشوفو .. وعايشه لوحدي في شقه ايجار في الدور الرابع من عماره في حي راقي في القاهره .. وجوزي الي بيدفع ايجارها .. وأما هو عايش في ڤيلة ابوه مع مراتو التانيه بعد ما خلف منها بنتين توأم وولد . . . .
بعد جوازو عليا فضلت ال٧ سنين الباقيين عايشه لوحدي تماما .. وحياتي مقتصره على النادي وخروجه مره او مرتين كل اسبوع مع صحباتي .. احيانا يجولي البيت لكن مش كتير . . . .
وطبعا زي اي ست جربت نيك الكس والطيز كمان اكيد هيكون عندي شهوه ورغبه في النيك .. بس منيييين .. جوزي ولا معبرني حتا اني طلبت منو كتير وفاتحتو في الموضوع وهو ولا هنا .. وحتا اليوم الي يكون رايق فيه ويجي عندي وينام معايا مش بيكمل حاجه ويكب لبنو في كسي ويسيبني بناري .. حنا انو ميعرفش ان طيزي مفتوحه ومناكنيش منها ولا مره .. وصرت اريح نفسي بنفسي كل لما احتاج واستعمل خياره او ايد فرشة شعر او اي حاجه بنفس الشكل .. ودايما بشتهي الزب واتفرج على مقاطع وصور من النت عشان اطفي بيها ناري .. وكمان كان معايا صور لحبيبي القديم كنت بفتحها وافتكر ليالينا واتخيلو بينيكني .. عشت ال٧ سنين دول بشهوتي الي بحاول اطفيها بكل السبل ومفيش فايده .. لحد ما جيه اليوم الي مكانش في الحسبان . . . .
.........................

في يوم خميس مكانش ورايا نادي وكنت هقضي اليوم في البيت عادي .. وكان في اواخر شهر ٧ والجو كان نار . . . .
صحيت الساعه ١٠ الصبح عملت فطار خفيف وقهوه .. لاحظت ان المطبخ ناقصو حاجات كتير .. فطرت على السريع ومشيت في البيت عرفت اي الي ناقص في كل حاجه .. نزلت ركبت عربيتي ومشيت .. كانت الشمس لا تطاق وحتا تكييف العربيه مش عامل حاجه .. وصلت السوبر ماركت وجبت لوازم البيت من خضروات ومنظفات ...ألخ .. رجعت للعماره على الساعه ١ الضهر .. خدت الحاجه وطلعت وماصدقت اني وصلت .. رميت كل حاجه في المطبخ وقعت كل هدومي وبقيت واقفه بالبرا والكلوت بس .. كنت عرقانه وحالتي صعبه .. رحت عشان اشغل التكييف الي في الاوضه لكن مشتغلش .. حاولت كتير بالريموت ومفيش غير صوت طقطقه طالع منو ومفيش هوا .. اتصلت بالشركه ساعتها لاني مستحيل اقعد من غير تكييف في الجو دا . . . .
انا: الو
الموظف: مساء الخير يا فندم .. نتعرف بأسم حضرتك ؟
انا: ريهام ***
الموظف: تمام حضرتك .. اتفضلي اي المشكله الي بتعاني منها
انا: التكيف عطلان .. بحاول اشغلو لكن مفيش فايده .. مفيش غير صوت طقطقه طالع وبس
الموظف: تمام حضرتك احنا هنبعت العامل حالا عشان يخل المشكله ساعتين بالكتير ويكون عندك
انا: تمام .. بس ياريت من غير تأخير .. انت شايف الجو عامل ازاي " قفلت السكه "
انا: هاخد دش سريع لحد ما يجي بقا
دخلت الحمام ومعايا برا وكلوت لونهم اسود وروب حرير لونو موڤ كم وطولول لحد تحت الركبه بشويه .. خلصت حمامي وطلعت على الاوضه .. قعدت انشف في شعري شويه لحد ما الجرس رن وكان عدا ساعه ونص بس . . . .
انا: هو ايجا بدري ولا اي
لفيت الروب وربطت الحزام بتاعو ومفيش حاجه باينه من جسمي غير رجليا من تحت الركبه ورقبتني وشعري .. طلعت وفتحت الباب كان شاب طول بعرض لابس قميص ابيض نص كم وبنطلون جينز وكاب اسود . . . .
العامل بصلي: مساء الخير .. مدام ريهاممد مش ك....... اي دا .. ريهام ؟؟
انا: ايوا انا .....
اول ما شفت ملامح وشو اتخضيت .. معقول !! .. معقول يطلع عمر حبيبي الاول .. واول والي فتح طيزي وقضيت معاه ستين كاملين ينيك طيزي . . . .
فضلت واقفه اجمع افكاري واستوعب وهو كان واقف ساكت .. قطع سكوتنا كلام عمر . . . .
عمر: احم .. انا جاي عشان التكييف حضرتك .. انتي الي بلغتي ؟
انا بأرتباك: ايوا .. حوا اتفضل
عمر دخل ومعاه شنطة عده ومشي ورايا لحد اوضة النوم وشاورتلو على التكييف .. هو من غير كلام سحب كرسي من الاوضه ووقف عليه وبدأ يحل في الوش بتاع التكييف . . . .
عمر: ممكن الريموت لو سمحتي
انا:........
عمر بصلي: مدام ريهام !!
انا فوقت: ايوا ؟
عمر: الريموت لو سمحتي
انا: حاضر " جبت الريموت وناولتهولو " اتفضل
خد الريموت وبيكمل شغل .. وانا واقفه اتأمل فيه وكل احاسيسي متلخبطه ودماغي مليانه افكار .. كنت ببصلو وجوايا حزن انو سابني زمان وانا كنت محتاجالو .. وفي نفس الوقت شوق ولهفه .. وافتكرت ايامنا والليالي الي كنا بنقضيها مع بعض وازاي كان بينيكني وبيخليني اصوت من المتعه .. ازاي كان بيحتويني بحضنو واحس بدفا وحب وبيوحشني وانا في حضنو .. قلبي كان بينبض بقوه واحساس الشهوه والخوف والقلق مع بعض متمكنين مني ومكنتش قادره اقف طلعت بسرعه من الاوضه ودخلت الحمام .. وقفت قدام المرايه وعيوني بتدمع وبفكر . . . .
( اي الي بفكر فيه دا .. اكيد لا طبعا مستحيل اخون جوزي ..... بس انا محتاجه وعايزاه وهو مش هنا ولا معبرني ..... لكن كدا غلط .. كدا ممكن اروح في داهيه )
تعبت من الوقفه ورجليا كش شايلاني .. قعدت على بلاط الحمام وانا بفكر وسرحانه .. لحد ما في الاخر قررت .. إذا كانت دي خيانه ف انا اصلا خنتو من زمان لما خليت عمر ينيكني قبل الجواز .. وكنت بخون اهلي معاه كمان .. بعدين احتياجي ليه دلوقتي مش زي الاول .. انا قربت اتجنن من الحال دا . . . .
وقفت وبصيت في المرايه وكلي ثقه وقولت جمله بصوت مسموع ليا بس مش مسموع للي برا ( إذا كان هو سايبني كدا ومهمل فيا يستحمل نتيجة اهمالو .. هو السبب في كدا مش انا )
طلعت من الحمام ورحت للأوضه .. كان عمر خلص وبيلم العده والتكييف اشتغل وحسيت بالهوا بتاعو اول ما دخلت . . . .
عمر بصلي وهو مبتسم: التكييف اشتغل يا مدام .. كان عطل بسيط
قربت لحد ما وقفت قدامو والسرير كان في ضهري وهو قريب للحيطه .. فكيت حزام الروب ورميتو على الارض وبقيت واقفه بالبرا والكلوت بس . . . .
انا ببص في عيونو: مش بيفكرك بحاجه الجسم دا ؟!
عمر شافني كدا وثبت مكانو وكان باين عليه انو متفاجئ . . . .
انا: اي مش فاكر ؟ .. طب كدا ؟ " قلعت البرا ورميتو وبقت بزازي وحلماتي باينه قدامو "
عمر بدأ يعرق رغم برد التكييف: انا.... بس حضرتك .. مينفعش.........
انا بقرب منو: شششششش .. متتكلمش .. عايزاك تهدا وتطمن خالص .. انا مش هضرك ولا هتش ف وحش معايا
عمر رجع لحد ما الحيطه صدتو وانا لزقت فيه .. قربت من شفايفو ومسكتها مص وبوس وهو بدأ يتجاوب معايا .. حطيت ايد على خدو وايد ورا دماغو وفضلت امص في شفايفو واحاول اطلع لسانو واسحبو .. كان بحكم الوضع الي احنا فيه كنت انا المتحكمه وانا الي طالبه العلاقه وانا الي بحاول معاه .. لكن هو من حركاتي وبزازي الي كانت لازقه في صدرو عمر هاج ولف ايديه على وسطي وشدني ليه .. لف مره وحده وقلب الوضع خالص وبقا هو الي زانقني في الحيطه وانا مسلمه ليه .. عمر حط ايدو على بزازي وفضل يدعك فيهم ويفرك في حلماتي وانا من حركاتو مبقتش قادره اقف .. من زمان مفيش راجل لمسني وكان مجرد وجودو في البيت معايا لوحدنا مولعني .. عمر حس اني مش قادره تقف وشدني للسرير .. نمت على ضهري ومكنتش لابسه غير الكلوت وعمر لسه بهدومو .. شوفت زبو الي كان واقف وبارز من البنطلون واول ما شفتو جسمي قشعر .. عمر هجم عليا ومسك شفايفي وخدودي بوس ونزل على رقبتي وتحت وداني وايديه على بزازي بتدعك فيهم .. كنت مولعه وحاسه بنشوه خرافيه .. احاسيسي كلها اتحولت لرغبه جنسيه مجنونه وبقا جوايا حب ولهفه غير طبيعيه لعمر .. نسيت انو جرحني زمان ومسيت كل همومي ومشاكلي ومفيش غير السعاده في ان اخيرا نار شهوتي هتنطفي .. كان شعور السعاده والاشتياق متملكيني . . . .
عمر ساب شفايفي ونزل على بزازي يرضع فيهم وشفط الحلمه ويلحسها ويدعكها بلسانو .. وايدو على فردة بزي التابيه بتدعكها .. وانا ايدي على دماغو بضغط عليه مش عايزاه يسيبني .. اهاتي عليت وبقيت اصوت من الي بيعملو وحسيت ببلل الكلوت على كسي وعرفت اني نزلت ميتي .. كنت حاسه برغبه غريبه في انو يفضل يدعك ويفعص في جسمي وميبطلش .. كان بيرضع ويدعك في حلماتي وهو بيبصلي وانا اهيج من نظراتو ومش قادره اتكلم وكل الي طالع مني اهات ووحوحه وبس .. عمر نزل على بطني يبوس فيها وفضل ينزل وهو بيمسح بايدو عليها لحد ما وصل لكلوت .. كان بيبوس كسي من فوق الكلوت وهو بينزل فيه بايدو .. كنت حاسه بشفايفو من فوق الكلوت وكانت كل لمسه وكل بوسه بتولعني اكتر وبحس بكهربه في جسمي كلو . . . .
انا: احححححححح .. اوووف نيكني يا عمر مش قادره كسي ولع .. اااااااااااه خلاص بقا نييييييك
عمر عامل مش سامعني وقاصد انو يولعني اكتر .. قلعني الكلوت ونزل على كسي يتأمل شكلو .. كان عليه شعر خفيف وابيض شفايفو وردي .. رغم ان محدش بينيكني لكن كنت بنضف نفسي دايما ومش مقصره .. ودا بسبب املي في ان جوزي ممكن يجي ينام معايا او بسبب الفراغ الي انا فيه . . . .
عمر: اي الحلاوه دي .. لسه كسك محتفظ بجمالو من اخر مره شفتو .. لا وبقا اجمل كمان
انا: كنت فين من زمان يا حبيبي .. مش متخيل انا ازاي كنت محتاجالك زمان .. وبقيت مشتاقه ومحتاجه ليك اكتر دلوقتي .. نيكني ارجوك طفي ناري الي حارقاني بقالها سنين
عمر نول بين رجليا وبدأ يبوس شفايف كسي بهدوء وانا بحاول امسك نفسي واكتم اهاتي بالعافيه .. لكن في لحظه عمر هجم على كسي وبقا كلو في بقو بيشفط فيه ويلعب في بزري بلسانو من جوه . . . .
انا: اححححح اوووووف .. اول مره احس الاحساس دا .. من امتا بتعمل كدا اول مره تلحسلي
عمر كان بيلحس ويشفك في كسي ولعب بلسانو وبيحاول يدخلو وانا كل الي على لساني ( احححححح اووووووف .. كمان نيك كمان بلسانك .. اااااااااه خلاص مش قادره كسي بقا ناااار )
عمر هيجني بطريقه جنونيه ودي كانت اول مره اجرب فيها اللحس .. كان شعور جميل ان الراجل يتخلى عن كبريائو وينزل للمستوا دا .. مش هوان ولا إهانه لكن كل الي حاساه هو حسن تقدير للوحش المحبوس بين رجليا . . . .
عمر رفع ايدو ودخل صباع جوا كسي وهنا شهقت مره وحده وحسيت بكهربه في جسمي كلو .. فضل يحرك صباعو جوايا ويدخل ويطلع فيه وانا بصوت من الشهوه . . . .
انا بصوت: ااااااااااااخخخخ .. خلاااااااااااااص كفااااايه .. مش قادره ارجووووك🙏🙏
عمر بدل ما يخفف شويه دخل صباع تاني وبقا يلعب في كسي بقوه اكبر .. هنا صوتي اتقطع وحسيت اني هجيب .. غمضت عيوني اتشنجت اكتر من مره وانا حاسه بميتي بتنزل مني وحسيت براحه كبيره . . . .
انا بنهج ومش قادره اتكلم: اوووووفففف .. اول مره احس كدا .. انت بجد ولعتني
بصيت على عمر لقيتو واقف بيقلع وتقريبا اول ما بدأت انزل ميتي .. عمر قلع هدومو كلها وبقا واقف ملط وشايفه زبو الضخم .. كان طويل حوالي ٢٠ سانتي وتخين وعليه عروق مخليه شكلو مرعب .. دي مش اول مره اشوفو لكن اول مره بعد سنين حرمان . . . .
عمر: اي ؟ .. وحشكي ؟
انا: اي دا الي وحشني .. انا لو عليا كنت قطعتو دلوقتي واحتفظت بيه ليا لوحدي
عمر قرب مني وانا لسه على وضعي فاتحه رجليا ليه ومستنيه اللحظه الي من زمان نفسي فيها .. كسي كان غرقان ومش محتاج اي سوائل تسهيل .. عمر حط زبو على باب كسي وانا اول ما حسيت بسهونة راسو شهقت بقوه .. حسيت بكهربه مسكتني .. عمر بدأ يضغط براحه وانا مغمضه وساكته وبحاول اعيش اللحظه واتلذذ وانا حاسه بزبو داخل جوايا .. كان في الم بسيط لكن المتعه كانت اكبر وانا حاسه بحرارة زبو جوايا .. كان كبير وسخن ومالي كسي كلو .. فضل يضغط لحد ما وصلو للآخر ووقف على الوضع دا . . . .
عمر: كسك ضيق أوي ومولع .. شكلك محرومه بقالك كتير
انا: اححححح اي دا الي محرومه .. انا الحال وصل بيا اني حطيت كل حاجه في البيت هنا في كسي
عمر بدأ يتحرك براحه واكانت كل حركه بتولعني اكتر واكتر .. فضل يطلع ويدخل براحه وانا اعيط من الشهوه واترجاه انو ينيك بقوه . . . .
انا: ارجوك يا عمر نيك بقا .. مبقتش قادره استحمل اكتر من كدا
عمر اخيرا سمعني وبدأ ينيك بقوه .. كان بيطلع زبو للآخر ويدخلو بقوه للآخر وانا من حركاتو بصوت تحتو وحاسه بهيجان لا يوصف ونار قايده في جسمي كلو . . . .
انا بصوت: اااااااااااههه .. نيك كمان .. قطع كسي حتت .. مش قارده استحمل نييييييك كماااان .. عايزه احس باني لسه ست .. خلي الخول جوزي يجي يشوف مراتو تحت زب واحد غريب
عمر: عاجبك حالك وانتي بتخوني جوزك يا شرموطه ؟
انا: ايوه عاجبني حالي .. حابه ابقا شرموطتك لاخر العمر .. نيك انت وافضل نيك ومتبطلش .. خلي مراتو التانيه تنفعو
عمر كان بينيك بسرعه جنونيه لمده اكتر من ربع ساعه وانا بصوت تحتو والاوضه كانت مليانه اهات وريحة عرقنا ماليه المكان .. جبت خلاص اخري وحسيت اني هجيب وعمر حس بكده وفتح المجال ليا وطلع زبو .. وانا من جنون شهوتي طلعت كميه كبيره من شهوتي مخلوط بميه .. كنت خلاص اتهد حيلي وجسمي كلو ارتخى ومبقتش حاسه بالدنيا .. عمر قلبني على بطني وفتح فلقات طيزي وظهر خرمي ليه .. بل صباعو وبدأ يدخلو وهنا افتكرت ايام ما كان بينيكني من طيزي .. كان شعور مختلف لكن يهبل .. نشوه غريبه في نيك الطيز وجميله .. بدأ يدخل صباعو ويحركو جوا ودخل التاني .. وعشان كان في سنتين نيك في الطيز خرمي خد على الوضع في ثواني وفتح .. عمر دخل صباعو التالت وبقا بينيك طيزي بايدو وانا كنت ساكته ومغمضه ومش حاسه غير بايدو جوايا . . . .
عمر: وحشتني طيزك الشرموطه دي .. من زمان وانا نفسي في نيك الطيز ومش لاقي ..حتا مراتي رافضه انيكها من طيزها وبتقول عليا مقرف
انا مكنتش قادره اتكلم حرفيا وكنا سابه نفسي تماما ومفيش اي رد فعل .. عمر قام وطلع ايدو وقعد فوقي .. مد ايدو الي كانت في طيزي على بقي خلاني الحسها وخد من ريقي يحط على زبو وطيزي .. حط زبو على باب طيزي وبدأ يضغط وفي لحظات قليله كان زبو كلو في طيزي لدرجة اني حسيتو واصل معدتي وحسيت بألم بسيط . . . .
انا: اييي .. براحه يا عمر انا حيلي اتهد
عمر: انا معاكي يا حبيبتي مش هتعبك متخافيش
بدأ ينيك طيزي براحه وكان بيطلع ويدخل زبو براحه خالص وانا ابتديت احس بالمتعه واسخن من تاني .. فضل ينيك في طيزي حوالي ربع ساعه كمان واستغربت انو لسه متعبش . . . .
انا: اححح .. انت اي يا مصيبه انت مبتتهدش لي
عمر: انتي السبب .. انا كنت مخلص ورديتي وهرجع البيت وكنت عامل حسابي في نيكه مع مراتي وواخد فياجرا من بدري .. بس كلموني وقالولي اجي هنا ضروري لان مكانش في غيري .. حبكت تتصلي في الوقت دا ؟!
انا: تخيل لو مكنتش اتصلت مكنتش انت جيت ولا كنت انا حسيت بالمتعه دي ولا ارتحت كدا
عمر: القدر حب يجمعنا تاني والسبب كان التكييف
ضحكنا انا وعمر وهو كمل نيك في طيزي .. غيرنا الوضع وقلبني على ضهري تاني ورفع رجليا .. كان بينيك طيزي وايدو على كسي بيلعب فيه ويدعكو وانا اهاتي عليت وهجت اكتر .. فضلنا على كدا كتير أوي ومحستش بالوقت .. لحد ما حسيت اني هجيب وحسيت عمر كمان بدأ ينيك بسرعه وغمض عيونو .. رفع زبو في كسي وفضل ينيك بسرعه وانا اصوت لحد ما جبت ميتي وزبو في كسي .. وفي نفس الوقت حسيت بكمية لبن كبيره نزلت حوايا .. عمر اترما عليا وفضلنا نايمين في حضن بعض شويه ومش قادرين نتحرك . . . .
عمر: احا .. انا نزلت في كسك .. كدا ممكن تحملي مني
انا: اتطمن .. انا مبخلفش اصلا .. ودا السبب في ان جوزي سابني واتجوز عليا
عمر: بس انتي الصراحه كنتي واحشاني أوي .. افتكرتك كذا مره وندمت اني سبتك .. واخيرا الصدفه جمعتنا تاني
انا: وانا كمان افتكرتك كتير وكنت بتخيلك ولسه معايا صور ليك لحد دلوقتي كنت بفتحها واتأمل جسمك وتفاصيلك
عمر: هو انتي اي الي حصلك بعد ما سبتك .. احكيلي عنك شويه
حكيت لعمر على حالتي والي حصلي .. وقمنا استحمينا سوا وعملنا واحد سريع في الحمام .. وقبل ما يمشي وعدني بأن دي مش هتكون اخر مره وفعلا لقيتو جايلي تاني يوم بالليل وقضينا ليله كامله في حضن بعض لحد الصبح . . . .
علاقتنا استمرت على كدا وعمر بقا يجي ليا مرتين في الاسبوع زي زمان وساعات نتفق على مكان او شقه تانيه ونقضي فيها وقتنا .. واخيرا لقيت الي يكيفني ويطفي نار شهوتي

...........................

دي كانت قصه قصيره خدت مني ٦ ساعات كتابه

كتبتها بدافع التجربه القصص الي بتحكي عن شخصية بنت .. واتشرف بأني اعرف رأيكم في نظام السرد وتوضيح تفاصيل الشخصيه وياريت لو في نقض او اي ملاحظه اشوفها عشان احسن اكتر من كدا وعليها ابني متسلسله بنفس الطريقه دي

كاتبكم المخلص واخوكم المُحب el3araby​
 
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: البطل ٧٧ و MADAM SOSO
مرحبا برجوعك العربي وأكيد مقدم حاجه خيل
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
من تأليفك او منقولة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
  • عجبني
التفاعلات: magamego و ناقد بناء
القصص القصيرة كلها هنا مكانها وضع لها البادئة المناسبة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و el3araby
جميلة .. استمر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: el3araby، magamego و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: magamego و ناقد بناء
اسلوبك سلس وبسيط والأحداث مترابطة ومشوقة...
احسنتي.
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: el3araby و magamego
اسلوب السرد جميل والاحداث مترابطه ومفهوش اسبان احسنت ومنتظر الاروع
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: el3araby و magamego
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متميز دايما❤️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: el3araby و magamego
ممتازة واسلوبك السهل الممتنع ..مقنعة جدا احسنت👌👍
 
  • حبيته
التفاعلات: el3araby

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%