NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة جاى احذركم من الخولات مدعين الفضيله

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

MARKOS THE KING

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
انا ملك نسوانجى اسكوبار الافلام

انا سيبت المنتدى هنا وجاى احذركم من راحل الغدار

راحل ضحك عليا وخلانى اروح عنده وخد منى اسمى ورقم فونى وصورتى

ومش كده وخلاص لاغدر بيا لما اختلفت معاه ونشرهم وهددنى انه هينشرهم كمان فى جروبات تليجرام

انا جاى احذر البنات هنا لانه بياخد ارقامهم وهيهددهم وبياخد الواتس والتليجرام

وبيهدد فى البنات ومش كده وخلاص لا ده كمان عامل حاجه اسمها عضو مؤكد وده قال عشان تاخد صلاحيات

ولو حسابك اتوقف تقدر ترجعه بسهوله كل ده كدب فى كدب ده عشان ياخد ارقامكم ومعلومات عنكم

ويقدر يهددكم وتعملو الى هو عاوزة عيل عنده 16 سنه وبيهدد وهتصدقو كلامى هحط اسكرين لكل كلمه قولتها

عاملى موضوع فى مجله منتداه فيه معلومات عنى لكن انا ضحكت عليه واديته معلومات غلط

مفيش منتدى محترم بيعمل لاعضاءة موضوعات تهديد وابتزاز فكرو قبل ما تروحو لعيل خول بشخه

ويهددكم ده مش اسمى ولا انا وحط معلوماتك دى فى طيزك يا خول

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: thalover, المتعايشة رغم التسلخات, LADY MONA و 2 آخرين
انا ملك نسوانجى اسكوبار الافلام

انا سيبت المنتدى هنا وجاى احذركم من راحل الغدار

راحل ضحك عليا وخلانى اروح عنده وخد منى اسمى ورقم فونى وصورتى

ومش كده وخلاص لاغدر بيا لما اختلفت معاه ونشرهم وهددنى انه هينشرهم كمان فى جروبات تليجرام

انا جاى احذر البنات هنا لانه بياخد ارقامهم وهيهددهم وبياخد الواتس والتليجرام

وبيهدد فى البنات ومش كده وخلاص لا ده كمان عامل حاجه اسمها عضو مؤكد وده قال عشان تاخد صلاحيات

ولو حسابك اتوقف تقدر ترجعه بسهوله كل ده كدب فى كدب ده عشان ياخد ارقامكم ومعلومات عنكم

ويقدر يهددكم وتعملو الى هو عاوزة عيل عنده 16 سنه وبيهدد وهتصدقو كلامى هحط اسكرين لكل كلمه قولتها

عاملى موضوع فى مجله منتداه فيه معلومات عنى لكن انا ضحكت عليه واديته معلومات غلط

مفيش منتدى محترم بيعمل لاعضاءة موضوعات تهديد وابتزاز فكرو قبل ما تروحو لعيل خول بشخه

ويهددكم ده مش اسمى ولا انا وحط معلوماتك دى فى طيزك يا خول
كلامك صحيح

عجبا لكم جميعا ما تفعلونه بأنفسكم

تذهبون الى اماكن كمراحيض المنتديات

تتركون منتدى به الالاف من الاعضاء والزوار لتذهبو ا الى اماكن مهجوره الا من اصحابها

عجبا لكم والف عجب

برغم صحه كلامك والدليل تهكير حساب مريم حسام اليوم

يسبكم وتذهبون اليه لا ادرى السبب لعله ابتزاز لعله رؤيه قاصره حقيقه لا ادرى

ولكننا لسنا جهه خصومه ولن نسمح بتخليص اى انتقام هنا

نحن منتدى عملاق لا نرى الاقزام امثال هذه المنتديات ( المراحيض)

• عجبني
  • أتفق
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: أحمد السويسي, 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ, المتعايشة رغم التسلخات و 4 آخرين
من المفترض التوجة العاجل الى اقرب قسم شرطة وتقديم بلاغ رسمي بتهديدك وابتزازك وايضا تقديم بلاغ رسمي لمباحث الانترنت

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث و أمنيه رشدى
  • عجبني
التفاعلات: الباحـــث و ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
بصوا ي جدعاااان
راحل انا كنت هناك معاه في المنتدي التاني في فتره من الفترات ولما اكتشفت ان كل الكلام عليه حقيقي وانه بيهدد بنات وبياخد صورهم وحجات كتيره يهددهم بيها بعدت عنه خااالص لان ميلزمنيش ناس بالشكل ده
ومريم دى صديقتى اصلا النهارده حسابها اتهكر ونزل صوره بيقول ليها وبيقول جاب رقمها طب لو انتا مش بتاع دعاره ي راحل ولا بتفضح البنات ولا ليك خصومه مع حد بتنزل صوره البت و تهكرها ليه وياريت كده وبس ده انت عملت كدا مع اكتر من بنت ومحدش عرف الى نعرفه اكيد اقل من الى منعرفوش
نصييحه بجد الي عاوز يعمل بيها هو حر و الي مش عاوز يعمل بيها هو حر بردوا وعلي رأي المثل كل واحد بيحاسب علي مشاريبه لما انت او انتي تضر نفسك انا مش هيحصلي حاجه بي انا بقدم نصيحه واتمني تعملوا بيها والنصيحه دي للبنات اكتر لان ده وصل الحوار مع بنت من البنات الي راحل ضحك عليهم انها كانت هتنتحر بس الحمد**** **** سترهاا
كل الى هنا ولد او بنت ياريت ياخد باله كويس منه ومتصدقش اي كلمه هو بيقولها لانه عيل كدااب وهيستغلك وهيهددك واى حد مسجل هناك في المنتدي بتاعه ياخد باله ان كل حاجه خاصه بيك ع الاكونت بتاعك هناك هو بيقدر يشوفها و ياخدها وبقى يقدر دلوقتي يشوف الخاص بتاعك ويعرف انت بتكلم مين وبتقول اي ع الخاص وبقي يقدر يدخل ع تلفوناتكوا كمان و**** واعلم بقي يقدر يوصل لفين كل واحد ياخد باله منه كويس اوي
وهو النهارده فضح نفسه ب نفسه لما نزل هدد مريم وهكرها لما انت مش بتاع دعاره ولا بتفضح البنات ولا ليك خصومه مع حد بتنزل صوره البت و تهكرها ليه انت فضحت نفسك بنفسك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الباحـــث و أمنيه رشدى
@🦋Emy Ahmed🦋 المنشن بتاعك شغال ولا مش بيوصل للاعضاء

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
@🥀🖤 𝕄𝕒𝕣𝕪𝕒𝕞_ℍ𝕠𝕤𝕤𝕒𝕞 🥀🤍
@MONA# @لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ @xx_nour_xx @Bandoda @أوتاكو هانم 😈 @SNIPER89⛓️ @ياسمين الجندول @𝒯ℋℰ 𝒦ℛ𝒜𝒯𝒪𝒮 𝒵ℰ𝒰𝒮 @وهم الأقنعه @بيكهام الاسمرر @rafefq @☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆ @Eross @M o u s a @Im28LUlukatty @Palestinian @دندوشه @❤️Sarah❤️ @.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙 @مدام دعاء @ملك نسوانجي @Ashri2 @الزعيــــــــم @زورق @عسولة @shahd❤️ @استشاري الحياه @Maxxx_PlayerxXx @avioo @Mariam Hisham @خبير معتزل (الخال) @مازن صقر @Life Arch @ادم افندينا @ki1inG @Rana Ramzy. @علاء محمد @العاااااالمى @E . N . G . Y @𝒬𝓊ℯℯ𝓃 ℛℯℯ𝓂.. @HAJAR HR @محمد ايزل @مصطفى مصطفى @اميرة زماني😊 @Ayaat @الــــــعَــــــربــــــى @B L A C K @الباحـــث @مجنونة مطرقعة @🦋Emy Ahmed🦋 @الدكـتـــــور @بيشوو @👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 @sexypump @BODA 18 @همسة @Nadaamr @𝐄𝐋.𝐁𝐑𝐎𝐅𝐄𝐒𝐒𝐎𝐑 @قيصر نسوانجى @Hussain AlJaziri @اسنانجي @YOYA🌹 @legend2021 @Manar. @احمد ماندو 😎 @saso❤ @عاشقة الخيال @أمنيه رشدى @STroNG a👑 @أركان شاهين @Alkn Drakol2 @برنس الكون @Elnamr @Ehab Demian @العنتير @omar Fathi @𝐓𝐇𝐄.𝐁𝐎𝐆𝐄𝐘𝐌𝐀𝐍 @𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ @السرطان @smsm 705 @Nurse 💉🍑 @متهور موت @Alex 13 @ناقد بناء @👑 @HORUS𓂀 @Mgsh @napil bolbol @Thiago11 @Z🅰️🅿️eeeeeeeeeeR😈🔥 @_El7awy_ @كابتن مصر 💪❤️ @『😈』 @fatima muhamad @Ehab Demian

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
طب منشني انتي لاكبر عدد تقدري عليه
وانا همنشن بردواا

BABA YAGAاحمد ماندو 😎fatima muhamad🦋Emy Ahmed🦋الزبر الفشيخادم افنديناTamer..المدمر ٧مذيب القلوب ❤️❤️Sarah❤️hell girlHorny DragonM o u s a𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢيو يوomar Fathidola22غدر الناسALKYSERAna Nourدلوعة زمانيPalestinianMidoO2SLSAMGٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾Hassan demoSosozjhon snowkoka tota☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆السرطانLife Arch𝐄𝐋.𝐁𝐑𝐎𝐅𝐄𝐒𝐒𝐎𝐑kdtbمجدى العنتيلMohamedMostafa4345NESWANGY111Flash99غريب عن العالم.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙هشام عادلرومنسى نيكamir bila eimariNadaamrshikaa2زوج خول ديوثAfndinaHORUS𓂀𝐓𝐇𝐄.𝐁𝐎𝐆𝐄𝐘𝐌𝐀𝐍Omar aloneZ🅰️🅿️eeeeeeeeeeR😈🔥استشاري الحياهdayoooأنثى لا مثيل لهاالمندهشسنو مصر🥹ᎷᏫᎠᎬC. R. 7Hussain AlJaziriCBUM KING 👑المجنون حيحان علي طولElkabeerمحمود نيك33شادي دممدوح وجيهمريض بالفراقkidding samo😂🫂😈😜❤️Ashri2Nurse 💉🍑الصقرالجارحBoodaBhzymanErossbasyooمازن صقرMONA#قمر.روز بنوتي 23zebetweel_El7awyكابتن مصر 💪❤️الدكر الحاميA777وهم الأقنعهخادم مراتي الشرموطهالدكتور احمد(سادي مصري)صبح صبحنسوانجي الشوارعTariq ShawkatDAMA.OVklb mtnakاميرة زماني😊بنوتى جينامبتكرابن صباحdrali25Dakaraعاشق البزاز الحلوةSexMasterسارة767Zimaforsexعاشق للاناثManar n5Jolie FilleCasper.لولا مكلبظةSNIPER89⛓️Ashraf55569Mediahhانيك الكسbolbl33Mo 2002مكسل اكتبhdhjffMasrawy_r2010الــــــعَــــــربــــــى𝄟⑅⃝❥ 𝓗𝓲𝓶𝓪 ๛🍷بنوتى خولكريستين حناMoheb sexياسمين الجندولmedo1999147habiba hassanأموت فى الجنسtalinVampire Darkهانى شاكر👑 مــلــک الـــروقـــان 👑Elkok1مجنونة مطرقعةخبير المتعه °شرموطه عربيهℍ𝕌ℕ𝕋𝔼ℝ 𝔹𝕀𝕋ℂℍ𝕊 👑kingo404محمد ايزلSultanNeswangyبحب الحس الكسمش مرحباسنانجيمحارب 3Lomaxأحمد حمادهمحمد احمد 22🥨Elshereer🥨alhady_Xmo7amedX_مراتىmo7amedramadanmo salah aliYOYA🌹تعبان..too old 4young guyتحرر وأفنديناlife now𝒜𝒹𝑒𝓁𝒾𝓃𝑒...قيصر نسوانجىBodaasaadahmed_alyالمنياوىMariam

طب منشني انتي لاكبر عدد تقدري عليه
وانا همنشن بردواا

ي جماعة

• أتفق
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
BABA YAGAاحمد ماندو 😎fatima muhamad🦋Emy Ahmed🦋الزبر الفشيخادم افنديناTamer..المدمر ٧مذيب القلوب ❤️❤️Sarah❤️hell girlHorny DragonM o u s a𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢيو يوomar Fathidola22غدر الناسALKYSERAna Nourدلوعة زمانيPalestinianMidoO2SLSAMGٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾Hassan demoSosozjhon snowkoka tota☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆السرطانLife Arch𝐄𝐋.𝐁𝐑𝐎𝐅𝐄𝐒𝐒𝐎𝐑kdtbمجدى العنتيلMohamedMostafa4345NESWANGY111Flash99غريب عن العالم.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙هشام عادلرومنسى نيكamir bila eimariNadaamrshikaa2زوج خول ديوثAfndinaHORUS𓂀𝐓𝐇𝐄.𝐁𝐎𝐆𝐄𝐘𝐌𝐀𝐍Omar aloneZ🅰️🅿️eeeeeeeeeeR😈🔥استشاري الحياهdayoooأنثى لا مثيل لهاالمندهشسنو مصر🥹ᎷᏫᎠᎬC. R. 7Hussain AlJaziriCBUM KING 👑المجنون حيحان علي طولElkabeerمحمود نيك33شادي دممدوح وجيهمريض بالفراقkidding samo😂🫂😈😜❤️Ashri2Nurse 💉🍑الصقرالجارحBoodaBhzymanErossbasyooمازن صقرMONA#قمر.روز بنوتي 23zebetweel_El7awyكابتن مصر 💪❤️الدكر الحاميA777وهم الأقنعهخادم مراتي الشرموطهالدكتور احمد(سادي مصري)صبح صبحنسوانجي الشوارعTariq ShawkatDAMA.OVklb mtnakاميرة زماني😊بنوتى جينامبتكرابن صباحdrali25Dakaraعاشق البزاز الحلوةSexMasterسارة767Zimaforsexعاشق للاناثManar n5Jolie FilleCasper.لولا مكلبظةSNIPER89⛓️Ashraf55569Mediahhانيك الكسbolbl33Mo 2002مكسل اكتبhdhjffMasrawy_r2010الــــــعَــــــربــــــى𝄟⑅⃝❥ 𝓗𝓲𝓶𝓪 ๛🍷بنوتى خولكريستين حناMoheb sexياسمين الجندولmedo1999147habiba hassanأموت فى الجنسtalinVampire Darkهانى شاكر👑 مــلــک الـــروقـــان 👑Elkok1مجنونة مطرقعةخبير المتعه °شرموطه عربيهℍ𝕌ℕ𝕋𝔼ℝ 𝔹𝕀𝕋ℂℍ𝕊 👑kingo404محمد ايزلSultanNeswangyبحب الحس الكسمش مرحباسنانجيمحارب 3Lomaxأحمد حمادهمحمد احمد 22🥨Elshereer🥨alhady_Xmo7amedX_مراتىmo7amedramadanmo salah aliYOYA🌹تعبان..too old 4young guyتحرر وأفنديناlife now𝒜𝒹𝑒𝓁𝒾𝓃𝑒...قيصر نسوانجىBodaasaadahmed_alyالمنياوىMariam
ي بنتي اعملي منشن جديد فكك من القديم ده القديم مش بيشتغل

بصوا ي جدعاااان
راحل انا كنت هناك معاه في المنتدي التاني في فتره من الفترات ولما اكتشفت ان كل الكلام عليه حقيقي وانه بيهدد بنات وبياخد صورهم وحجات كتيره يهددهم بيها بعدت عنه خااالص لان ميلزمنيش ناس بالشكل ده
ومريم دى صديقتى اصلا النهارده حسابها اتهكر ونزل صوره بيقول ليها وبيقول جاب رقمها طب لو انتا مش بتاع دعاره ي راحل ولا بتفضح البنات ولا ليك خصومه مع حد بتنزل صوره البت و تهكرها ليه وياريت كده وبس ده انت عملت كدا مع اكتر من بنت ومحدش عرف الى نعرفه اكيد اقل من الى منعرفوش
نصييحه بجد الي عاوز يعمل بيها هو حر و الي مش عاوز يعمل بيها هو حر بردوا وعلي رأي المثل كل واحد بيحاسب علي مشاريبه لما انت او انتي تضر نفسك انا مش هيحصلي حاجه بي انا بقدم نصيحه واتمني تعملوا بيها والنصيحه دي للبنات اكتر لان ده وصل الحوار مع بنت من البنات الي راحل ضحك عليهم انها كانت هتنتحر بس الحمد** ** سترهاا
كل الى هنا ولد او بنت ياريت ياخد باله كويس منه ومتصدقش اي كلمه هو بيقولها لانه عيل كدااب وهيستغلك وهيهددك واى حد مسجل هناك في المنتدي بتاعه ياخد باله ان كل حاجه خاصه بيك ع الاكونت بتاعك هناك هو بيقدر يشوفها و ياخدها وبقى يقدر دلوقتي يشوف الخاص بتاعك ويعرف انت بتكلم مين وبتقول اي ع الخاص وبقي يقدر يدخل ع تلفوناتكوا كمان و**** واعلم بقي يقدر يوصل لفين كل واحد ياخد باله منه كويس اوي
وهو النهارده فضح نفسه ب نفسه لما نزل هدد مريم وهكرها لما انت مش بتاع دعاره ولا بتفضح البنات ولا ليك خصومه مع حد بتنزل صوره البت و تهكرها ليه انت فضحت نفسك بنفسك
الكلام دا ف المنتدي هنا ولا فين مش فاهمه حاجه

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%