NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا انا بتكلم ف واقع وعن تجربة وكلام اشطر الدكاترة كمان انت الي عامل نفسك ابو العريف وداخل ترد علي كبه ومقلتش جملة مفيدة
مش لازم اقولك خلاص صاحبه الموضوع عرفت الرد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ضعيف جدا في اقوي منه
مع احترامي لحضرتك بس. دا عن تجربة وبكتبه للحالات وبتيجي تشكر فيه
الفكرة أن كل شخص يختلف عن الاخر

• أتفق
التفاعلات: DR Hamdan
ممنوع استخدام الشيفج علي كلامك او اي نوع تاني وقت الالتهابت كده هتجبي ليها حساسيه
احا انا عملت شيفينج مخصوص عشان اللي هي قالته 😑

• ايه ده
التفاعلات: DR Hamdan
دلوقتي انا مبطلة بقالي اسبوعين تقريبا من ساعة ما جالي التهاب بكتيري من كتر الضرب ،مكسوفة اقول لامي اني اروح عند دكتور عشان قريت ان الالتهاب ده مش بييجي الا من كتر العلاقات الجنسية و كتر ضرب السبعات، بقالي اسبوعين مش بجيبهم وماسكة نفسي بالعافية، وكده كده مهتمية بنضافتي،بس لسه في افرازات و ريحة ايه الحل؟ بتروح لما بتسحمي بس بتيجي بعدها بشوية، اللي عنده اي حل يساعد غير اني اروح عند دكتور يريت يفيدني ❤️
اكشفي يا حبيبتى الاهتمام هيضرب والخوف هيضرك شوفي واحدة صحبتك وروحى اكشفي عند دكتورة نساء متاخريش في نفسك المهم نفسك

في لبوس يا حبيبتى كمان للالتهابات

مش لازم اقولك خلاص صاحبه الموضوع عرفت الرد
مش لازم تقول ليه
امال لازم ترد بكلام مطلق وخلاص انت بتقول احنا غلط وبنهبد رد عليا قولي غلط لانه بيعمل كذا والصح كذا مش تقول لكل واحد انت غلط وعمال تضحك بسخرية

دلوقتي انا مبطلة بقالي اسبوعين تقريبا من ساعة ما جالي التهاب بكتيري من كتر الضرب ،مكسوفة اقول لامي اني اروح عند دكتور عشان قريت ان الالتهاب ده مش بييجي الا من كتر العلاقات الجنسية و كتر ضرب السبعات، بقالي اسبوعين مش بجيبهم وماسكة نفسي بالعافية، وكده كده مهتمية بنضافتي،بس لسه في افرازات و ريحة ايه الحل؟ بتروح لما بتسحمي بس بتيجي بعدها بشوية، اللي عنده اي حل يساعد غير اني اروح عند دكتور يريت يفيدني ❤️
لازم تطهري ايدك كويس لو هتستخدميها و بلاش تستخدمي اي ادوات خارجيه زي خيار او فرشه او مخده عشان هتعملك مشاكل و لو حصل خليكي لابسه الاندر افضل

لازم تروحي لطبيب عشان لازمك كورس مضاد حيوي وممكن يطلب مزرعه بلاش اهمال

ومفيش حاجه اسمها الالتهابات بتيجي من افعال جنسية فقط .. انتي ممكن تكوني مسحتي او نشفتي نفسك غلط فحصل لك عدوي.

دايما المسح يكون من فوق لتحت مش العكس

حجات كتيره لازم تحكيها هل الالتهاب جارجي ولا في افرازات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%