NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

saegvc

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
19 ديسمبر 2021
المشاركات
42
مستوى التفاعل
309
نقاط
145
بربع قصه دي حصلت معايا فعلا
بس انا هزود الاثاره بتاعتها ف الاخر وقبل ماوصل للجزاء الي من خيالي هقولكم ف الاخر
انا عبده عندي 25 سنه
اخويا احمد اتجوز من سنه ومراته حامل قبل ماتخلف بشهر سافر للسعوديه

لينا جاره اسمها هدي متجوزه وعندها 40 سنه
هيا جسمها مليان سيكا ولونه قمحي وبزازها وسط وطيزها كبيره بس مش اووي
دي كانت ممرضه ف المستشفي
وكان عندها علم بان مرلت اخويا هتولد وكده انا طبعا كنت بضرب ع هدي دي عشرات لما بشوفها بعبايه بيتي كانت ديقه ع طيزها وكده
اخدت مرات اخويا وامها ف توك توك وروحنا المستشفي عامه عشان احويا كان لسه مسافر ومعناش فلوس نروح مخصوص وكده
روحت العصر المستشفي وهدي كانت هناك شغاله بنهار بس
بس الدكتوره قالت لينا ان لازم مرات اخوك تمشي شوي وطبعا اختي كانت وصلت هيا وخالتها وبقو يمشوها واتا نزلت اجيب عصير قصب ليها وكده
الساعه بقت 10 بليل والقرايب كلهم وصلو وكانو حوالي 10 الدكتور قال ماينفعش ده كلو كل ده يروح يفضل 3 بس او اتنين كمان
طبعا ابو مرات اخويا روح عشان وراه شغل الصبح فضلت انا وامها وخالتها وكنا ف عز البرد
وكان معاه ف الغرفه حريم بردو غير مرات اخويا ف انا نمت ع الكرسي الي بره وكنت لابس جاكت وكل شوي هدي تاجي تطمن ع مرات اخويا ومكنتش عايزه تروح غير لما تطمن عليها الاول
وانا كل شوي من البرد اصحا صحيت الساعه 1 بليل ببص ع مرات اخويا هيا وامها كانو نايمين وخالتها بس الي صاحيه
قولتلها اجبلك حاجه من تحت
وكانت متردده كده
بس اتا نزلت تحت ف المستشفي ف كشك كده نزلت جيبت شوي عصاير ع ميه ع مولتو وكده يعني وطلعت عطيتها ليها وخرجت تاني
هدي جات بتبص ع مرات اخويا راحت خالتها قالتلها مروحتيش ليها ياهدي قالتلها هروح ازاي وسيب **** هنا لازم اكون معاها
المهم هدي لابسه هدوم الممرضات بقي وياخرابي ع ده منظر طيزها كبيره وكذالك بزازها
كل ده حصل وانا لسه مزودتش اي كلمه من عندي
المهم خرجت وانا عملت نفسي نايم
كنت نايم ع 4 كراسي حديد كده لزقين ف بعض نظام كنبه بس كراسي حديد من بتاعت المستشفيات دي المهم هيا خرجت وراحت مشت علطول وراحت بصه يمين وشمال وراحت داخله اوضه كده والمستشفي اساسا مفهاش سريخ ابن يومين عشان احنا ف قسم الولاده وكده كان الدور التالت ولو ف اي حدثه وكده الدور الاول
فكان الي بيلف ف الدور التالت يا اما ممرضه يا اما دكتور ي اما حد بايت من مراته بقي الي هتخلف
انا قولت اهي واحده زي هدي دي تركب عليه تنسي ام البرد ده خالص المهم
بعد شوي وانا نايم بردو بس مفتح عيني وقاعد بتكتك من البرد واليل طويل
لايت دكتور دخل الاوضه الي كانت هدي دخلت فيها انا قولت يمكن دي اوضه الاجتماعات ولا حاجه بتاعت الدكتره والممرضين وكده
مشغلتش دماغي
قعدو ياجي 10 دقايق جوه ولايت الدكتور خرج يتلفت حوالينو كده وهدي لسه مخرجتش
وانا حسيت ان في حاجه بتحصل بس مكنتش متوقع الي ف دماغي يعني انها بتتناك يعني
المهم هيا بعدها بخمس دقايق خرجت وانا لسه نايم زي منا وكل ماتاجي تقرب من اوضه مرات اخويا اعمل نقسي نايم وكانت بتلف ف الدور كلو وف اخر الممر خالص لايتها وقفه مع دكتور تاني وبتتكلم معاه ومفيش حد غيرهم ف الممر ده
كان بيني وبينهم حوالي 250 متر هما شايفني بس انا كنت حاطت ايدي ع عيني وعامل فيه نايم بس عيوني مفتحه ولايت الدكتور مد ايدو ع صدر هدي يمسكو انا ماشوفتوش كويس بس هدي كانت ضهرها ليه والدكتور مد ايدو لفوق بطنها يعني هيكون بيعملها ايه
وعلطول نزل ايدو وهيا ماشيه ضربها ع طيزها براحه اتاكدت انه كان ماسك بزازها
وتاكدت كمان انها كانت بتتناك من الدكتور الاولاني الدكتور لفه شوي ولايتو دخل الاوضه الي كانت هدي دخله فيها وانا بفكر ف هدي وهيا بتتناك وزبي وقف زبي حوالي 19 سنتي
اسمر شوي انا لوني قمحي طولي 169
جسمي رياضي بس مش اوي يعني عضلات بطني 3 بس وصدري عريض وناشف مش من الصدر الي بيلعب ده ف اي هدوم بتبقي مجسمه عليه وطبعا انا شغال ف البلاط ف ليه عضل وعروق ايد بقي والشغل الي انتم عرفينو ده وبلعب كوره

المهم

بعد شوي وانا عيني ع هدي لايتها دخلت الاوضه تاني هدي بين بيتنا وبيتهم بيت واحد
وهيا عندها وااد كبير وبنت 17 سنه وبنت صغيره
محمود وساره وفردوس الصغيره خالص
المهم بنت بردو فرسه بس متجوزه ومطلقه عشان كانت متجوزه واحده عندو 30 سنه وكان بيضربها ف ابوها طلقه انا حبيت اعرفكم بس عليه وكل ده لسه مجبتش حاجه من خيالي

لايت هدي دخلت وراها وانا قولت لازم اعرف بيعملو ايه المهم روحت براحه ومفيش حد خالص ف الممر قربت من الباب الباب لو زقيتو يتفتح
مستشفي حكومي بس وخربانه بس اهي للغلابه بقي احنا عرفين بلدنا يعني
المهم انا زقيت الباب براحه وسمعت صوت ااااه ااااه يادكتور براحه براحه قالها صوتك ياشرموطه حد يسمعنا وانا علطول طلعت تلفوني وفتحت الفيديو وسجلت والصوت كان خفيف
حولت ادخل بس خوفت اتكشف هيا الغرفه كانت عباره عن دخلتها حوالي عرضها متر ف طول 3 متر وبعدين تدخل الغرفه كانت 4ف 4 وكان ف سرير جوه بتاع المستشفي ده وكان في ستاره قفله عليهم المهم خرجت براحه والفيديو لسه شغال جتلي فكره ان انا اقلع الكوتش بره
ودخل براحه وحاول اصور اي حاجه
قلعت الكوتش بره وانا قلبي هيوقف لو اتمسكت
دخلت براحه والصوت بداء يوضح اكتر
بقيت اخر ال3 متر ف دخله الاوضه
وكانت جنبي الملايه الي مخبيه الاوضه فكشفتها براحه خالص وكان النور قفلينو بس نور الشاره منور والقمر كان منور بردو ف كان باين كل حاجه
وانا شوفت المنظر كنت هتجنن
هدي نايمه ع بطنها ع السرير ورجليها ع الارض
وقلعه بنطلونها كانت لبسه بنطلونين وكلوت
والدكتور قالع هدومو من تحت ونازل فيها نيك فيها مش عارف ف كسها ولا طيزها بقي المهم صورت حوالي 50 ثانيه
والفيديو ده معايا حاليا لسه الكلام ده من سنه تقريبا لا 10 شهور بالظبط عمر بنت اخويا
ولسه بخرج لايت الدكتور بينزلهم فيها وعمال يقول اااه اااه كسك سخن اوي ياهدي مستحملتش اني منزلش جووه قالتلو مش مشكله انا واخده حبايه اصل الدكتور **** كان نزلهم بردو ف كسي من شوي قالها طول عمرك بتخافي علينا يالبوه يلا قومي انا بسرعه البرق جريت واخدت الكوتش بتاعي وجريت ولبستو مكاني وحسيت ان الدكتور سمع صوت حد وهو يدوبك لبس وظبط نفسو ولبس انا كنت قاعد ع الكرسي بس قاعد بقي مش نايم وخرج وبعدها هدي خرجت وكانت مقلقه وحست ان في حد شافهم بس انا حولت مابينش اي حاجه خالص ولما جات عندي قولتلها هيا مرات اخويا هتولد دلوقتي ولا ايه الدكتور قال الساعه 2 قالت لا النهارده الصبح بدري كده قولتلها ماشي
وقعدت مكاني وحولت مبينش اي حاجه خالص وكل شوي افتح الفيديو اتفرج عليه وزبي وقف من امها وطلعت شرموطه بنت المتناكه وعندنا محدش بيسمعلها صوت خالص وكانت عايزاني اتجوز بنتها بس انا موفقتش
المهم الصبح طلع علينا والدكتوره جات الساعه 8 وقالت ل مرات اخويا امشي شوي ومشت حوالي ساعه وكانت عماله تصوت وطبعا امي وصلت الصبح وابو مرات اخويا ودخلت جابت بنت
وقعدنا شوي واخدنها العصر ومشينا
وانا كل تفكيري ف هدي البوه دي هعمل معاها ايه
المهم مرات اخويا كانت معاه رقم هدي ماحنا جران بقي وكده اخدت تلفونها ع اساس ببعت صور بنتها ل خويا الي مسافر
ولايت اسمها ف الارقام صورتو
وسجلتو عندي وضهر عندي انها عندها واتس
قولت حاق ياشرموطه مانتي مدوراها
خلاص اليوم خلص ومرات اخويا كانت قعده ف بيت ابوها لحد ماتبقي زي الفل
وانا عمال افكر اقول ل هدي ايه
كان عندي شرحتين قدام مكنتش بستعملهم خالص كان معايا واحده اساسيه وكنت بشحن كل شهر فيهم باقه اسبوعيه عشان مايتقفلوش
المهم لغيت الواتس بتاعي من رقمي وعملتو بالرقم التاني وكنت عارف انها ف البيت
جوزها بيسافر لمصر شغال هناك
وابنها الكبير بيسافر دمياط شغال حلاق
كانت الساعه 10 كده انا عندي لوتر واي فاي وكنت عطلهم كلمه السر وكده
كانت الساعه 10 بليل
روحت بعتلها ازيك ياهدي عمله ايه
لايتها فتحت الرساله علطول بس مردتش عليه
بعدها ب5 دقايق ردت بتقولي مين
قولتلها واحد معجب بيك وعايز يتعرف عليك لايتها عملت بلوك
بعتلها رساله ع رقمها وقولتلها انتي الخسرانه
انا معايا فيديو ليكي لو حد شافو انتي هتخسري كتير اووي بعد خمس دقايق لايت بعتتلي رساله ع الواتس بتقولي انت مين وعايز مني ايه وفيديو ايه ده قولتها اهدي بس مالك
قولتلها دقيقه هبعتلك الفيديو عشان تتاكدي
روحت دخلت ع تعديل الفيديو وجبت الصوت وهيا بتتناك وخليت الصوره نظام ورود وكده
بقي صوتها بس الي طالع وصوتها معروف يعني
بعتو ليها ولما شافتو قولتلها مش ده صوتك ولا لا
وانا معايا الفيديو
صوت وصوره بس بعتلك ده عشان تتاكدي
انا مردتش ابعتلها الفيديو عشان هتتاكد ان انا عبده انا كلمتها بعد الولاده باسبوعين علفكره عشان تكون ماتعرفش انه انا وهيا شكلها بتتناك علطول يعني قالتلي ده مش صوتي قولتلها لا صوتك ولو مش متاكده منه ممكن انزلو الفيديو ف جروب البلد عشان الناس تعرف ده صوتك ولا لا
وانتي كده كده ظهره ف الفيديو كمان والدكتور بينيك فيكي سكتت شوي وقولتلها سكته ليه
ماتخفيش سرك ف بير وانا عمري ماهقول لحد ولا الفيديو حد هيشوفه غيري قالتلي انت جبت الفيديو ده ازاي قولتلها مش لازم تعرفي بس انا الي صورتو من 4 ايام كده لايتها سكتت قولت اكيد اتناكت يعني مش اول مره يعني
ف لايتها بتقولي ماشي وانت عايز ايه
علطول ارتحت وعرفت انها بتتناك كل يوم شكلها
قولتلها شوفي انا عايز اشوف جسمك وماتخفيش انا مش عايز اضرك ف حاجه ولا عايز اضرك كنت ضريتك من بدري بس انا بشوفك علطول بتعدي عليه وانا ف المحل وبتجنن عليك وانا طبعا ولا عندي محل ولا نيله بس اي كلام وخلاص عشان ابعد الشك عني خالص
قالتلي مش هينفع قولتلها ليه بس
منا شوفتك وانتي بتتناكي بس انا عايز اشوف جسمك اودامي اشوف العسل الي بيعدي اودامي كل يوم وببقي نفسي ادخلها ف المحل افضل انيك فيها دايما لايت غيرت الموضوع بتقولي انت متجوز قولتلها لا قالتلي عندك كام سنه قولتلها 30 سنه قالتلي انا اكبر منك قولتلها وايه المشكله قالتلي ليه ماتجوزتش قولتلها نصيب لسه مجاش
وقولتلها انتي لبسه ايه ف البرد ده
قالتلي عادي هدوم بيتي قولتلها عايز اشوف
قالتلي ماينفعش انا اديقت اووي
قولتلها بصي ياهدي انا ممكن اقولك انتي حره ونزل الفيديو بتاعك ع النت وهتبقي فضيحه بجلاجل بس انا مش عايز اضرك ف اي حاجه خالص انا بس شاب ونفسي اشوف جسمك والصور الي هتبعتيها هتتمسح علطول ولما تتطمني ليه وخلاص هقولك انا مين ****
سكتت مردتش قولتلها يلا بقي انا تعبان وروحت مصور زبي وهو وقف وكان زي الصاروخ طخين وسمر لايتها بتقولي عيب كده
قولتلها بزمتك مش نقسك تتناكي دلوقتي وجوزك مسافر ده لو انتي مراتي مش هتسافر وسيبك ف البرد ده ابدا وهفضل انيك فيكي لحد لما كسك يتفشخ من زبي ده وبعتلها الرساله ومستنتهاش ترد عليه وقولتلها وريني بقي لابسه ايه
لايت بعدها بشوي بعتتلي صوره ليه وهيا وقفه ولبسه ترنج تقيل بس ديق عليها وصدرها مرفوع اوووي ومن عند كسها لازق في

انا شوفتها وزبي وقف عن الاول صورتو وقولتلها شوفتي عملتي ف زبي ايه لايتها بتقولي زبك كبير اوووي قولتلها ايووه ونفسي يدخل ف كسك اوووي ونزل ف كسك زي ماالدكتور نزل جوووه
قالتلي انت عرفت منين قولتلها انا شوفت كل حاجه كنت طالع لواحد صحبي مراته بتولد وسمعت صوت دخلت وصورت وعرفت انه انتي وجبت رقمك من صحبتك وانتي ف اجازه ع اساس معرفه وكده
قولتلها هو ازاي نزل جواكي قالتلي باخد حبوب
قولتلها انتي مش نفسك تتناكي دلوقتي مردتش عليه قولتلها ليه بتتحرجي منا بتكلم معاكي اهو ردي عليه بقي قالتلي ايووه نفسي
قولتلها اجي انيكك دلوقتي قالتلي انت بيتكم فين قولتلها بعدكم بشارعين
قالتلي لا مينفعش قولتلها طب وريني بزازك نفسي اشوفها اوي لايتها رفعه الترنج لفوق والسنتيانه مقلوعه وبزازها كبيره وحولين حلماتها غامق وحلماتها غمقه ووقفه اووي
قولتلها بزازك حلوه اوووي ياهدي وعايزه تتاكل اكل عايز اخدها بين سناني وكلهم اكل ياهدي
قالتلي عندك فيس قولتلها ايوه قالتلي ماتكلمني عليه ونفتح كامرا انا خوفت لتكشفني قولتلها هعمل واحد جديد وكلمك من عليه هيا رفضت بس انا مردتش اعكيلها حسابي الاساسي
المهم عملت خساب ع السريع وبعتلها رساله من عليه ردت عليها وبعتلي طلب قبلتو
ولايتها بترن عليه انا حطيت السماعه ف ودني وقفلت الباب عليه
وشغلت النور وفتحت الكامرا وكنت مشغل الكامرا الخلفيه وهيا قفله الكامرا بايديها وبتقولي ليه مش جايب وشك قولتلها وانتي قفله الشاشه ليه
انا كنت بطخن صوتي عشان ماتعرفنيش
وهيا عرفت ان انا بطخن صوتي
ضحكت وقالتلي انت عامل صوتك كده ليه خايف اعرفك قولتلها الاحتياط واجب بردو
قولتلها ليه مسوده الكامرا كده وريني نفسي كده
وسالت صباعها من الكامرا الاماميه وكانت زي القمر وقولتلها ايه الحلاوه دي قالتلي مش هتخليني اشوفك بقي قولتلها شوي بس لما نرتاح لبعض اكتر وطلعت زبي وجبت الكامرا عليه وقولتلها ايه رايك في قالتلي ده طلع زبك بجد وانا الي مفكراه من النت
قولتلها عيب هو انا هغشك ياهدي
بقيت العب فيها وقولتلها وريني بزازك كده لايتها حطت الفون ع حاجه وجابت نص جسمها من فوق ولايت الدفايه شغاله جنبها وقلعت الي فوق خالص وبزازها نزلت لتحت وكان منظر يجنن وانا بدعك ف زوبري اووي من منظرها وهيا تضم بزازها ع بعض وانا اقولها جسمك فاجر ياشرموطه اوي ولايت بتدعك في بزازها جامد عرفت انها بتحب الشتيمه قولتلها مش عايزه تتناكي من زبي يالبوه قالتلي نفسي اووي قولتلها طب وريني كوسك كده لايتها بتلف وطيزها للكاميرا وبتنزل البنطلون
وقلعت وياخربي ع منظر خرم طيزها كان ديق وكسها اسود بس من جوه احمر اوووي وكان مبلول وقولتلها انا كسك تعبان ياهدي قالتلي ايوووه تعبان اوووي قولتلها العبي في
ولايتها عدلت نفسها قعدت ع طيزها وسندت ضهرها ع السرير ومسكت الفون
وبقت تلعب ف كسها وتورهوني وتدخل صباعها ف كسها وتقول اااااه اااااه ومنظر كسها وهيا بتلعب في كان يجنن وكان واسع وكانت بتدخل 3 صوابع في وانا اقولها ده انتي كسك مفشوخ خالص ياهدي قالتلي ااااهاااا بيوجعني اووي
قولتلها انتي بتتناكي من امتي قالتلي من قبل الجواز كنت بتناك من طيزي وجوزي فتحني قبل مايتجوزني قولتلها وجوزك عارف انك بتتناكي قالتلي لا مش عارف قولتلها افتحي كسك كده وريني عسل الي جواه
لايتها بتفتح كسها اووي وكان عامل زي المغاره
وحمر من جوه قولتلها تعرفي تنزلي عسلك قالتلي ايوه ولايتها سندت الفون ف المخده وكانت حطها بين رجليها عشان اتفرج عليها وانا زبي قعد بلعب فيه وهيا تبصلو وتلعب ف كسها ولايتها غمضت عنيها وتلعب ف كسها جامد لحد مانزلتهم وكانو زي خرطوم الميه وانا نزلت لبنك جنب السرير ع الارض وهيا شافت وانا بنزل البن ولايتها بتقولي ايوووه نزل كمان نزل عايزاهم ف كسي شبع كسي التعبان لما صفيت لبن خالص وكان لبن ع الارض كتير قولتلها ياخربيتك ده انتي مولعه نار ياهدي وولعتيني معاك
ولسه بتتكلم حصل الي مكنش ع البال ولا ع الخاطر جارنا كان عندو دوار في بهايم وفي حمارين وفجاءه لايتهم عمال ينحقو علطول لايت هدي قفلت المكالمه وتاكدت انها عرفت انه انا
وكان قلبي بيضرب كانك ماسك شكوش وبتضرب ع حديد وفضلت ساعه خايف ابعتلها اي رساله وجيت ابعتلها ع المسنجر لايت بلوك وكذالك الرقم ع الواتس قولت خلاص كده اتاكدت انه انا وبقيت العن ف ام الحمير كلها
ومش عارف ايه هيحصل وقعدت افكر قومت مسحت البن الي ع الارض واتشطفت ودخلت نمت بفتح الفيس بتاعي الاساسي
لايت طلب من هدي استغربت وببص ع الساعه لايتها 10 الصبح
لايتها ناشط من ساعه
بقيت كل دقيقه ابص ع الواتس اشوف فتحت ولا لسه
لايت الساعه واحده بعته رساله بتقولي ازيك ياعبده قولتلها تمام
قالتلي يعني ف الاخر يطلع انت وانا الي كنت مفكراك طيب وامير
مردتش ارود عليه
قالتلي ساكت ليه
قولت لنفسي اتشجع وماتخفش منها انا الي ماسك عليه فيديو مش لازم تكون انت الي خايف
قولتلها مفيش قاعد سرحان شوي بس
قالتلي سرحان ف ايه
قولتلها ف موضوع كده حصل من يومين
بتقولي اهااا يومين انت بتصيع عليه
قولتلها ياحجه هدي جيبي من الاخر
قالتلي انت الي مصورني قولتلها ايوه انا يوم الولاده كنت حاسس ان في حاجه غلط بتحصل
قالتلي وانت عايز ايه دلوقتي
قولتلها مش عايز منك حاجه الي عايزو اخدتو وصورك بتاعت انبارح معايا ع الفيديو الي صورتو ليكي ماتخفيش مش هوريهم لحد بس هعمل بيهم زي ماشوفتيني انبارح
قالتلي هتضرب عليهم عشرات قولتلها ايوه منا مش دكتور عشان تخليني انيكك
قالتلي اممم ماشي
صبرت شوي وبعتلها الفيديو الي كنت مصورو وهيا بتتناك من الدكتور
قولتلها كان نفسي اكون مكان الدكتور ده اووي
وهيا لسه ماشفتش الرساله كانت قفله
وقولت اقولها كل الي عايز اقوله بقي وزي مااتاجي شوفي ياهدي انا كنت ببص عليك من زمان وكنت بضرب عليكي عشرات وانا بشوفك بهدوم البيت ولما شوفت الدكتور الاولاني وكان خارج وبيبص حوليه عرفت ان في حاجه وعرفت يوميتها انك بتتناكي وانا عرفت انك بتتناكي عشان جوزك دايما مسافر وعارف انك تعبانه بردو
بس انا بردو نفسي انيكك وانا شوفتي زبي عامل ازاي وهعرف اريحك اوووي وانتي كمان جارتنا وبتاجي عند امي كتير يعني محدش هيشك ف حاجه وهمتعك علطول احسن ماتتكشفي ف المستشفي وتتفضحي وانا زبي كان وقف روحت مصورو وقولتلها شوفتي زبي تعبان ازززاي وعايز يدخل ف كسك ويشبعك نيك في كسك
كان نفسي انبارح اجيلك اوووي ونط عليكي كنت هفشخك وفشخ كسك الحمر ده
انا مستني ردك ولو فعلا عايز انيك فيكي وماتقلقيش عمري ماهقول لحد جربي مره ومش هتندمي وقفلت النت
ومردتش افتحو الا بليل لما ترجع ولما رجعت المغرب كنت شايفها وهيا بتبص ع بيتنا بس انا كنت فوق السطح
اول مادخلت فتحت النت عندي ببص ع رسايلها كانت مبعتتش اي رساله وظاهر عندي ناشط منذ11 ساعه عرفت انها لسه مافتحتش ولسه ببص لايتها فتحت نت علطول خرجت من رسايلها عشان لو بعتت اي حاجه مايضهرش ان شوفتها بسرعه كده
فضلت مستني وشوف هتقول ايه ع كلامي ده
لايت رساله مكتوب فيه
تم ارسال صوره
انا نزلت الشاشه لتحت ولايت صوره ليها وهيا بتلعب ف بزازها ولبسه السنتيانه
انا عقلي طااار وقتها
فتحت الرسايل بسرعه وقولتلها عايز انيك بزازك اوووي ياهدي نفسي انيك كل حتي فيكي
لايتها بتضحك وبتقول هدي نفسك شويه مالك تعبان كده حسيت من كلامها انها تقيله اوووي
قولت لازم اتقل شوي معاه
قولتلها مفيش بس بزازك فاجره زيك وعايزه تتمص قولتلها حد عندك قالتلي ايوه العيال هنا
قولتلها اتناكتي انهارده ولا لا
قالتلي لا لما بكون بليل بس
قولتلها بقالك قد ايه محدش لمسك قالتلي 3 ايام
قولتلها انا عايز انيكك انهارده قالتلي مش هينفع قولتلها ليه قالتلي عيالي هنا قولتلها بينامو امتي قالتلي ليه قولتلها هجيلك بليل لما ينامو خالص
قالتلي بينامو ع الساعه 11
قولتلها شوفي الدنيا وعرفيني
وقالتلي سلام عشان عملهم اكل دلوقتي
قولتلها طب وريني طيزك كده نفسي اشوفه
لايتها بعتتلي صوره وهيا رفعه عبايتها ولبسه كلوت وطيزها عريضه وكانت موطيه طيزها ف وشي انا زبي هاج ع طيزها الفرسه دي وقولت لازم افشخ طيزك وكسك يالبوه
قالتلي هنشوف يادكر
انا قولت ماشي وهيا قفلت
انا فكرت ف حاجه تطول معايا شويه عشان دي اول مره ليه فخفت انزل وتبقي فضيحه
روحت لصيدلي بعيد عننا خالص واشتريت حبايتين فياجرا
وقالي لو راجل كبير خليه ياخد نص
قولتلها لا ده صحبي داخل ع جواز وكده وهو مقابق من اول يوم قالي خلاص لو صحتو حلوه ياخد حبايه عادي بس قبل الجماع بربع ساعه قولتلو تمام روحت ع العشا
ولايتها بعتالي كذا رساله بتقولي انت فين قولتلها كنت بره ولسه راجع قالتلي كل ده يطلع منك
قولتلها يعني انتي الي ملاك ده انتي طلعتي شرموطه ياهدي تعرفي كان نفسي انيكك من زمان اووي بس كنت مفكرك محترمه وبضحك هيا زعلت قالتلي علفكره لولا الظروف مكنتش هبقي كده بس جوزي حسبي **** ونعم الوكيل في
قولتلها عارف معلش مش قصدي
هو حد يسيب القمر ده ويسافر بردو قالتلي ده بياجي كل شهر 3 ايام ويسافر تاني وبنام معايا مرتين بس مره وهو جاي ومره وهو ماشي
قولتلها انتي جربتي لحس الكس
قالتلي هههه منين ياحسره مين الي هيلحسلي كسي قولتلها كب مصيتي زب قبل كده قالتلي ايوه مصيت كتير قولتلها مين قالتلي3 دكاتره هنا مصتلهم ازبرهم ونزلو ف بوقي وكنت بشربو
انا زبي وقف قولتلها اتا زبي وقف ع كلامك ياخربيتك ووريتو ليها قولتلها زبي الكبر ولا زبهم قالتلي انت بتاعك كبير وطخين واول ماشوفته كنت هتجنن عليه وخدو ف كسي
قولتلها العيال فين قالتلي بيتفرجو ع التلفزيون كانت الساعه داخله ع 9قعدت اتكلم معاه طول الساعتين ف الجنس
لحد م الساعه كانت 11 قولتلها العيال نامو قالتلي هو مفيش صوت بره اصبر كده اشوف
طلعت ورجعت بتقولي دخلو اوضتهم
قولتلها اجي طيب قالتلي لا خليك احسن يكونو صحيين جوه قولتلها يمكن نامو قالتلي اصبر بس انا خايفه قولتلها ماتخفيش طب انا عندي فكره اطلعي شقة ابنك وفتحيلي باب الي ورا وانا هطلع فوق وكانت الشقه ع الاحمر السقف مصبوب وع الطوب الحمر بس
قالتلي اصبر كده واتا قولتلها انا قاعد ع السلم اهو
اول ما الباب يفتح هدخل علطول ونطلع فوق محدش هيحس بحاجه
ومردتش عليه فضلت قاعد ياجي 10 دقايق وبعتلها رسايل وهيا ماتشوفهمش
لحد مالايت الباب الي ورا بيتفتح براحه
وانا روحت جري عليها ودخلت وهيا قفلت علطول وانا علطول طلعت فوق وهيا طلعت ورايا وكان في فوق عزال بنتها الي مطلقه
ومستنيه تبقي 18 سنه عشان ورقة الطلاق توصلها وانا اول ماطلعت اخدتها ف حضني وزنقتها ف الحيطه ونازل فيه بووس
وهيا مصدقت بقت تبوسي اوووي وانا كنت واخد الحبايه وجاهز وزبي كان صاروخ
انا زنقها ف الحيطه ونازل فعص ف بزازها الي حاسس انها كانت ع الحم العبايه وبزازها مشدوده
فضلت احسس عليها وبوس شفايفها وقولها اااه اخيرا بقيت معايا كنت مستني اليوم ده من زمااان اوووي وهيا اااااه اااااه انا تحت امرك اعمل فيا الي انت عايزو افشخني نيك كسي نيك فيا
وانا عمال احسس علي بزازها اوووي وكنت بضغط عليهم جامد وزبي ضاغط بيه ع بطنها كان ملهاش بطن كبيره مسكت ايديها وخليتها تدخلها ف بنطلوني مسكت زبي تدعك فيا وتقولي زبك كبير اوووي وناشف كل ده هيدخل فيه
وانا اقولها ده هيفشخك ويفشخ طيزك الي هتتفتح انهارده ومسكت بايدي طيزها اووي وبقيت افعص فيها جامد بايدي وبقيت افشخهم عن بعض وضمهم ع بعض جامد وهيا كانت لبسه عبايه خفيفه ع الحم وانا بقولها اها يالبوه مش لبسه حاجه خالص قالتلي تعبانه اوووي وعايزاك تريحني وتريح كسي
اتا قولتلها انزلي مصي ياكسمك ونزلتها لعند زبي وهيا طلعتو وبقندت بتبرق ليه وخدتو ف بوقها وكان طخين عليها وانا ماسك دماغها اقولها مصي يامتناكه هيا فضلت تمص حلو اووي واتا كنت مش قادر منها لايت حطت راس زبي ف بوقها وبتدعك بايديه زبي كان احساس جامد وعنيها ف عيني
وتمص اوووي انا مكنتش قادر ونزل لبني كتير ف بوقها وقوله اشربي يامتناكه اشربيه كلو
شربتو كلو وانا زبي كان لسه وقف من الحبايه
قالتلي خلاص كده خلصت
قولتلها خلصت ايه يامتناكه قومي وقومتها وخليتها تلف وشها بقي للحيطه وخليتها ترجع بطيزها لورا وقلعتها العبايه خالص
وبقت ملط وانا كمان قلعت ومسكت زبي ودخلتو ف كسها من ورا وهيا اااااااه ايه ده زبك كبير اوووي ااااه ياكسي براحه براحه شوي
انا ولا هنا نازل فيها نيك من ورا وزبك خارق كسها وكنت بدخلو لجوه خالص
وصوت خبط فخادي ف طيزها كان مالي المكان
وهيا ااااه ااااااه كمان نيك زبك حلو اوووي انت فين من زمان كنت فين ااااااااه انا ميلت عليها وبايدي مسكت بزازها ووشي ع ضهرها كان نايم عليه وزبي لسه ف كسها وماسك بزازها افعصهم جااامد وتقولي انت كولت كده ليه اول واحد يطول كده معايا اااااه زبك ناشف اوووي
وانا اقولها طول عمري بحلم اني انيكك لازم انيكك بمزاج ولو نزلت كل شويه هفضل انيكك كانها اول مره يالبوه اااااه وكنت عايز اغير الوضع ده
خرجت زبي من كسها وخليتها تلف ووشها بقي لوشي ولايت جنبي جردل اخدتو وخليتها تحط رجليها عليه ورجل ع الارض وكسها اتفتح
انا نزلت ع ركبي ونزلت مص ف كسها وهيا اااااااه انت بتعمل ايه احساس حلوووو اوووي
ااااااه مص كمان وانا واخد زنبورعا كلو ف بوقي اشفط في وانا بشفط ف زنبورها
بصباعيني الكبار دخلتهم ف كسها وبقيت انيك كسها وهياا اااااه انت بتعمل فيا اييه ااااه كمان دخل كمان اااه دخل كمان وانا بصباعي مش راحمها نازل فيها نياكه بصباعين وبلساني بلحس كسها وهيا بقي بترجع وتطلع بكسها ع لساني وانا بطلت احرك نفسي وهيا رايحه جايه وكان لساني بيلحس كسها كلو من فوق لتحت وانا حطيت شفايفي ع خرم كسها وبقيت اشفط فيه ومره واحده دخلت لساني ف كسها وكان احمر اوووي من جووه وهيا لايتها بتمسك دماغي وتصوت لحد لما لايتها بتنزل عسلها ع بوقي وانا كاتم بوقي عشان مفيش حاجه تدخل جووه وهيا بتنزل بايدي بقيت ادعك كسها اوووي وهيا تصرخ ااااااه اااااه
حلو اوووي اول مره انزل كده انت عملت ايه
قولتلها لسه هعمل يالبوه
وخليتها تاخد وضع السجود
ووشها ف الارض وانا بقيت ادعك كسها بايدي ودخلت زوبري ف كسها كلو وهيا تصرخ وتطلع وترجع ع زوبري وانا بصباعي دخلتو ف طيزها وهيا مش حسا بيه عشان كسها بيتناك
بقيت ادخل صباعي الوسطاني جامد وطيزها فتحت كانت تجنن غامقه وكانت بتقفل ع صباعي كانها هتشفطو دخلت تاني صابع بقيت نيك كسها جامد عشان ماتحسش بطيزها خالص يبقي كل شهوتها ف كسها
قولتلها مش نفسك تتناكي ف طيزك ياشرموطه قالتلي لا هتوجعني قولتلعا جربي لو وجعتك هطلعو قالتلي ماشي بس براحه عليها
وانا فضلت انيك وبوسع طيزها وانا بنيك كسها وصباعين ف طيزها والي كان مخليني مصمم اني انيكها انها كانت مش مفتوحه منها
غير كسها الي اتفشخ من كتير
خرجت زبي وكلو عسل من كسها وقربت راسو من خرم طيزها وبقيت ازوقه براحه لحد لما دهلت راسو زهيا ااااممم امممم براحه بيوحعني
روحت مايل بجسمي عليه مره واحده وزبي دخلو كلو ف طيزها وهيا لسه بتصوت كانت ايدي ع بوقها وهيا تصرخ وانا كاتم الصرخه وطيزها بترقص تحت مني عرفت انها عايزه تخرجو منها
وانا مكتفها ومش عايز اتحرك عشان تاخد عليها فضلت شوي لحد ملايتها بقت هديه بس طيزها لسه بتتحرك تحتي وانا عرفت انها خلاص اخدت عليه بقيت ابوس رقبتها وشيلتي ايدي من ع بوقها وهيا تقولي ااااه بيوجع اوووي قولتلها خلاص معتش وجع ياقلبي طيزك هترتاح دلوقتي
كان نفسي انا الي افتح كسك اووووي زي مافتحت طيزك وبقيت انزل وطلع براحه وتقولي طيزي وجعاني اووي قولتلها اريحهالك شوي
خرجت زبي من طيزها ودخلت ف كسها وبقيت ادخل جامد وهيا نسيت وجع طيزها خالص
وبقت تقولي دخلو كلو ف كسي انا تعبانه اوووي قولتلها تعالي اقعدي غليه جبت سجاده بتاعت بنتها وفرشتها ع الارض
ونمت ع ضهري وهيا لفت نفسها وضع 69
وانا بقيت امص كسها اوووي ودخل لساني وهيا تصرخ وزبي ف بوقها تمص في جامد
وانا قعدت اضربها ع طيزها
لما قامت وراحت قاعده ع زبي مره واحده وطيزها ليه ومنظر طيزها وهيا نازله طلعه ع زبي كان منظر فاجر واتا ببص علي طيزها وخرم طيزها الي كان مفتوح جامد
وهيا اااااه اااااه وهيا نزله هبد جامد ع زبي وتقولي زبك حلو اووي كبير وطخين
وهيا تنط ع زوبري اوووي وانا كنت قربت
خليتها تقوم اريح شوي وهدي نفسي
قولتلها نامي ع ضهري راحت نامت ع ضهرها وانا دهلت بين رجليها وكسها مفتح اودامي وعلطول دخلت زبي ف كسها وانا مدخلو ف كسها وبزازعا رايحه وجايه مع دخلت زبي لكسها
وكات منظر بزازها يجننو بصراحه
كانو ملبن انا نزلت افعص فيهم وزبي ف كسها ولايت هدي لفت رجليها ع وسطي وتقولي نيك نيك اوووي اااااه ااااه كمان وانا نازل ع شفايفها بوس من كتر منظرها وهيا مولعه كده
وقولتلها هنزل هنزل
قالتلي نزل جووووه ف كسي هاتهم شبعني شبعني وانا زقيت زبي لجوه خالص وانا بنهج وشفايفي غ رقبتها وبنهج من كتر البن الي نزل ف كسها زهيا تقولي اااااه لبنك سخن اوووي ف كسي
انت ازاي اول مره وتعمل قيا كده
قولتلها انتي الي فاجره وكسك تعبان ف بيخلي اي حاجه يطول معاه ومش عايز يسيبو ابدا

واتا لسه زبي ف كسها بيصفي لبنو فيها
وقولتلها انبسطي ياحبيبتي قالتلي اوووي
اول مره اتناك كده انت رجعتني شباب تاني
قولتلها كل يوم هدلعك وهريح كسك
وطيزك خلاص اتعودت ع زبي وهنيكك ف اي وقت فيها وهتنبسطي اوووي
قالتلي هتمسح الفيديو الي مغاك بقي
قولتلها ده انا هكسر الفون كلو
فيديو ايه وانتي بقيتي مغايا علطول ده اتا زبي لسه ف كسك يالبوه تقولي اوعي تنيك تاني انا تعبت قولتلها وانا جسمي فضا لبن خلاص
زبي طلع وهيا مصتو من البن الي عليه
وقعدنا ولبست هدومي وهيا لبست عبايتها
ع الحم وقولتلها جسمك ده خساره ف جوزك
قالتلي انت من انهارده جوزي وتعمل فيا الي انت عاوزو ياعبده قولتلها يلا ننزل قالت دقيقه هشوف الطريق وانا انزل ورايا
هيا نزلت وراحت للباب الخلفي وفتحتو
وانا روحت براحه
وقفلت الباب تاني واخدتها ف بوسه جامده
وبدعك بزازها وهيا تقولي خلاص انت متعبتش وانا ولا هنا نزلت بايدي ع كسها من تحت العبايه رفعتها لفوق ودخلت صباعي ف كسها ادعك في وقولها هيوحشني اوووي كسك ده فضلت انيكها بايدي وهيا بترتعش جامد
ولايت بتنزل عسلها كلو ع ايدي وكتمه نفءها بالعافيه وانا خرجت ايدي من ع كسها ودخلتعا ع زبي وهيا كلها عسل من كسها وقعدت العب ف زوبري لحد ماوقف هيا قالتلي لا كفايه وفتحت الباب وخرجتني بره وقفلت وانا جريت ع بيتنا
دخلت جوه كلمتها صوت وقولتلها انا مشبعتش منك لسه قالتلي بكره بليل تعالي وهخليك تشبع وتشبعني معاك وتريح كسي انا لسه بينزل لحد دلوقتي من نيكك فيه انت عملت فيه ايه
قولتلها كسك محروم نيك وانا هفشخو كل يوم يامتناكه بنتك متناكه زيك قالتلي ملكش دعوه ببنتي ياعبده قولتلها ي شرموطه بنتك بتكلم الواد محمد ومش عارف بيتكلمو ف ايه بقي وسامع انه ناكها ف ف البيت عندهم محمد ده عندو 20 سنه وجارنا بردو بس عيل عسل
قالتلي الكلام ده بجد قولتلها ايووه بجد
وسامع ان بينيكها كل فتره بنتك مطلقه ياحجه ومفتوحه واي حد ممكن يضحك عليها بكلمتين وبنتك لسه صغيره وجسمها داق الجنس ولسه مشبعش منو لمي بنتك احسن ماتتفضح
انا لولا خايف عليه مكنتش قولتلك وسبتها تخرب
بنتها فاطمه عندها 17 سنه
متجوزه من سنه وطلقت من 5 شهور وهتطلق بس مستنيه السن القانوني عسان تطلق رسمي 18 سنه




وبكده يبقي خلصنا لو عجبتكم وعايزين جزاء اخيرا ل بنتها فاطمه وامها هعملكو ولو معجبتكوش مش هنزل ♥
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Sina, Moro2642, البرنس احمد و 13 آخرين
القصه جميله بس مش عارف ليه حاسس انك بتجرى الاحداث اوى .
 
جزء الثاني
 
القصه جميله :love: :love:
HrxIQpc2Mxk
:unsure: :unsure: 🤣
Photo 2022 08 18 15 17 51
🤣 🤔 :coffee: :coffee: (y) (y)
Photo 2022 07 10 22 01 07
😘 😘 👏 👏
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, el-korsan, امير الجنس العربى و شخص آخر
يا ريت تنزل الحزء التاني بسرعة عشان القصة جامدة اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
نكمل الجزاء التاني بما اني خلصت الشغل بدري
ياريت الادمن يدمجها مع الجزاء الاول ♥

كنت وصلت لما كلمتها ع بنتها
وسبتها ومشيت روحت البيت وانا مش مصدق الي حصل كان بشعر بالندم من الي عملتو بس بردو كنت فرحان اني نكت جارتي الي كان بيعجبني جسمها من تحت هدومها
[GALLERY=media, 108819][/GALLERY]

بزاز جارتي زي دي بالظبط مش عارف الصوره هتظهر عندكم ولا لا
المهم دخلت ع سرير حاطط دماغي ع المخده وبفكر ف هدي والي حصل بينا
ولايتها بعتتلي رساله بتقولي الكلام الي قولته ده حقيقي قولتلها يعني هكون بضحك عليك
انا هكلمك بجد انا لولا خايف ع سمعتي انا كنت طلبت من محمد اني اطب عليهم ونيكها معاه
ومحمد مش هيرفضلي طلب
بنتها طولها حوالي 164 سنتي وجسمها حلو اووووي
[GALLERY=media, 108739][/GALLERY]
نفس الصوره دي بس اعرض سيكا
قالتلي وحد يعرف انها بتنام معاه تاني
قولتلها معرفش بس انا شوفتو وهو داخل عندكم بالنهار وانتي ف الشغل
ولما طلعت عندنا فوق كنت سامع حد ف الشقه من فوق عشان كده قولتلك تعالي انيكك فوق
قالتلي بنتي كده هتتفضح لو حد عرف ياعبده
قولتلها انا حبيت اقولك بس لمي بنتك شوي عشان لما تطلق يكون سمعتها حلوه عشان تتجوز علطول كده هتربي شرموطه وبصراحه بنتك لسه صغيره ولو اتعلمت الشرمطه مش هترحم حد وهنيكها انا كمان انا بقولك اهوووو وبنت زي القمر انتي حره بقي وضحكت هيا زعلت بس اني ضحكت وقولتلها بهزر معاك ياقمر هو انا اقدر استغنه عنك ده انتي حتي من قلبي وصوره زبي وهو نايم قولتلها حتي بصي قالتلي انت فايق ورايق
قولتلها بنتك تعبانه وتاخدي نصيحتي ولا لا
قالتلي قول قولتلها عرفيها انك عرفه كل حاجه
وعرفيها كده غلط وهتتفضح ولو هيا تعبانه انا هنيكها وبضحك قولتلها بهزر بهزر
لو تعبانه علميها ازاي تريح نفسها باي حاجه مش تتناك وتنفضح وبعدين انتم كمان هتتفضحو وبلدنا مش بتخلي حد ف حالو انتي حره بقي
قالتلي ماشي ياعبده بكره هكلمها وشوف انا هنام عشان هروح بكره المستشفي
قولتلها ماشي باي
قفلت معاه وقعدت العب ع النت شوي
وكنت عايز اعرف باي طريقه هيا فاطمه عندها اميل ولا لا ومكنتش عايز اسال امها
انا دخلت ع اميل محمد جارنا هو عندي ف الاصدقاء دخلت ع اصدقائه كان كلهم صبيان كانو حوالي 450 صديق
قعدت ادور واحد واحد ودخل صفحت اي حد اشك في مثلا حساب جديد او حساب مستعار اخد لفه في لو جديد اخدو اسكرين وشوف الي بعدو
بس فكرت علطول ليه ماخدش حساب محمد ده احسن من كل القرف ده
بس مكنتش عارف ازاي اخدو
نمت وصحيت تاني يوم افكر ف ازاي هعرف اخد الاميل ده
دخلت ع صفحتو وكان كاتب رقمو ع السيره الذاتيه اخدت رقمو وعملت تسجيل الخروج من عندي وعملت نسيت كلمه السر ودخلت رقمو وجبلي صفحتو بس كان لازم ابعتلو الرمز
فقعدت اكتب اي كلام بس مش جاي
قعدت اكتب ف كلمات سر كتير وزهقت خلاص
لحد لما بكتب تاريخ ميلادو الي كان موجود ف حسابو وكتبت اسمه بالانجليزي mohamedsaad
لايت الحساب دخل انا كنت طاير من الفرحه
عشان عرفت ادخل ع حسابو
دخلت علطول ع الرسايل بشوف فيها مش لاقي اي رسايل خالص
دخلت ع الرسايل الارشيف مش لاقي بردو
طول النهار ادعبس ف الحساب مش لاقي حاجه
خرجت منو ودخلت ع حسابي اكلم هدي شويه وكانت فاتحه ايه ياقمر عمله ايه
قالتلي كويسه قولتلها جايه امتي قالتلي كمان ساعتين اول ما المغرب يادن
قولتلها اجيلك انهارده قالتليةاصبر بس لما نشوف قولتلها تشوفي ايه انا هجيلك ده انا تعبان اوووي
بزمتك مانتي تعبانه زيي قالتلي انا تعبانه اكتر منك بس تفكيري ف البت دي هيجنني
قولتلها طب ماتنكيها انتي ياهدي وضحكت
قالتلي ازاي قولتلها عادي ريحو بعض وفهميها انك احسن من غيرك ستر وغطا ع بعض
احسن ماتتفضح وتبقي بجلاجل انتي وهيا انا شوفتهم وساكت ياتري مين بكره هيشوف ويسكت قالتلي عندك حق لما اروح هشوف
قولتلها ماشي لما تروحي كلميني علطول
طلعت بره وروحت ع العشا
وكانت مابعتتش رسايل
بعتلها وقولتلها روحتي قالتلي ايوه
قولتلها عملتي ايه قالتلي خايفه اكلمها
قولتلها ماتخفيش منها دي بنتك خديها فوق وتكلمي معاه براحتك كده وفهميها براحه
قالتلي ماشي شويه وكلمك
نص ساعه ولايتها بتكلمني بتقولي كلمتها
قولتلها ايه الي حصل
قالتلي انا اخدتها وطلعت فوق
وقولتلها ع كل الي انت قولتو واني عرفه كل حاجه بينها وبين محمد وهتفضحي نفسك وانا خايفه عليكي وماتعمليش كده تاني وهيا كانت بتعيط واسفه ياماما
قولتلها عملتي زي ماقولتلك انك انتي تريحيها
قالتلي لا انا خوفت اقولها كده
قولتلها مش مشكله خلاص
هيا بنتك فين قالتلي ف اوضتها قولتلها هيا معاه تلفون قالتلي ايوه معاه قولتلها كبير ولا صغير
قالتلي لا تلفون كبير بس وحش خالص قولت ف سري اهو يمشي الليله
قولتلها خلاص ماشي
قولتلها ايه جهزه انهارده انا جاهز والدنيا تمام
قالتلي اصبر مش عرفه وزعلانه من حوار بنتي
قولتلها يعني كسك ماوحشوش النيك
قالتلي كسي دايما تعبان قولتلها طب مش نفسك يرتاح علطول ده انا زبي عايز يجيلك دلوقتي يفشخك زي انبارح كده
قالتلي ياواد عيب انت زي ابني
قولتلها انا زي ابنك بي زبي اكبر من جوزك نفسه وضحكت قالتلي ف دي عندك حق
قولتلها لبسه ايه طيب
قالتلي لبسه قميص نوم طويل
قولتلها ف الجو ده قالتلي الدفايه شغاله
قولتلها ايوه يابا انا زبي احلي من الف دفايه
انبارح كنا فوق والجو ساقعه وانتي مش حسا بحاجه خالص قالتلي اهااا انت هتقولي
قولتلها ايه رايك انهارده اجيلك اوضتك
قالتلي لا ماينفعش قولتلها ليه يعني
قالتلي اوضة البنات جنبي
قولتلها يعني انتي هتفضحي نفسك وتصوتي
قالتلي بردو ماينفعش
قولتلها ياحجه اسمعي انتي اقفلي بابك حلو
والساعه 1 هجيلك اودام البيت انتي افتحي هدخل براحه لحد اوضتك وخلاص وانا طالع نفس الحكايه تخرجي تشوفي لو البنات لسه نايمه وانا هخرج من سكات انا انبارح ضهري وجعني من ام الارض دي قالتلي وانا كمان بس محستش الا بعد ماخلصنا قولتلها شوفتي بقي
قالتلي بس اصبر وبعدين هقولك
قولتلها ماشي الساعه 12 هكلمك
وقفلت معاه وقعدت اتفرج ع التلفزيون
مع امي والساعه وصلت 11 امي دخلت تنام
وانا كملت اتفرج لايت وصلت رساله من المسنجر
ببص فيها لايت مكتوب ان اميل محمد في رساله مبعتالو انا كبرت دماغي
وكل شويه تجيلك نفس الرساله
دخلت ع حسابو لايت بيكلم حساب ولد بس من غير صوره اسمه سعد السيد
والكلام غريب من بره دخلت ع المحادثه
لايت ف صور ل فاطمه بتتبعت ل محمد
عرفت ان دي فاطمه
وطلعت علطول ع الرسايل من فوق وكانو لسه متكلمين من شوي
المحادثه

محمد ايه يافطوم عمله ايه
فاطمه تمام انت اخبارك ايه
قالها تمام وحشتيني
وانت كمان فينك من بدري
قالها كنت ف الشغل الصبح وجاي العشا
وكنت مشغول بس ف شويه حاجات كده
قالتلي ماشي يامحمد
قالها مالك قالتلو مفيش
ف انا عرفت انها ماقالتلوش ان امها عرفت بالموضوع
قالها مش ناويه بقي تاجي وحشني جسمك اوووي قالتلو وانت كمان وحشتني اوووي يامحمد
قالها انتي فين قالتلو انا ف الاوضه اهو اخواتي نايمين جنبي قالها كسكوسك حبيب زوبري عامل ايه قالتلو تعبان اووي
قالها وانا زبي تعبان وعايز يدخل ف كسك يريحو بعض اوووي وصورلها زبرو وهو وقف
كان حوالي 14 سنتي ورفيع
قالها وريني كسك كده
لايت بقت تبعلو صور كتير لبزازها الي كانت وقفه وتجنن وكسها وهو مفتوح وجسمها كان تحفه فنيه مش رفيع جسمها عريض من غير ولا كرش ولا اي دهون زياده طيزها عريضه شوي وبزازها يدوبك كفت الايد وانا شوفت من هنا ومسكت زوبري العب فيه وقولت يعني يكسمك مفيش فايده فيكي ماشي انا بقي الي هنيكك
وفضلت اتصنت ع كلامهم لحد لما لايت نزلت وصوره عسلها وهو ع فخادها وكان منظر يجنن والمعلم نزل هو كمان واتفقو ان محمد يطلعلها بكره لما امها تروح المستشفي ع الساعه 9 كده

وقفلو وانا كنت واخد الصور دي كلها ولايت المحادثه اتمسحت عرفت انه بيمسح المحادثه علطول
الساعه بقت 12 بعت رساله ل هدي بقولها ايه الاخبار البنات نامت قالتلي ايوه وانا عارف ان فاطمه صاحيه وهيا كانت لسه قفله مع محمد
قولتلها طب يلا بقي قالتلي لسه بدري قولتلها ولا بدري ولا حاجه يلا قالتلي هبص ع البنات تاني وقولك بعد دقيقه لايتها بتقولي يلا
انا ببص ع الشارع كان مفيش حد خالص
الشارع بتاعنا ف الشتا كلو بيكون ف بيتو انما ف الصيف الكل صايع ع المساطب
طلعت من بيتنا حافي ودخلت عندها براحه وهيا اودامي وكان النور طافي الا نور الصاله
دخلت اوضتها وكان سريره كبير
والاوضه كبيره شوي
وكانت لبسه قميص نوم طويل
خط بزازها باين ومالوش اكمام
وكانت بزازها مدلدله وانا اقولها مش بردانه تقولي لا قولتلها انا هخلي كسك يرتعش دلوقتي يالبوه
قولتلها اقولك ايه ارقصيلي شوي
وهيا قامت شغلت الشاشه ع اغاني رقص وانا قعدت اصورها وهيا كانت رافضه بس اقنعتها اننا هبقي اتفرج عليه لوحدي وماتخفيش
وبقت بترقص احسن من الرقصه الي كانت بترقص والي كان بيهبلني اكتر بزازها الي كانت بتلعب من تحت القميص وانا هتجنن عليها انا سيبت الفون يصور وركنتو ع التسريحه وكان بيصور منكقه السرير انا قومت واخدت هدي بالحضن وايدي علي طيزها وبحك زبي ف بطنها وزبي وقف
قولتلها ايه الحلاوه دي تتجوزيني ياشرموطتي
قالتلي مانت جوزي اهوو تحب تشوف قولتلها ياريت قالتلي هوريك غلوتك عندي احسن من جوزي كمان وزقتني ع السرير وانا رجعت وحطيت دماغي ع المخده وهيا طلعت فوقي تبوس فيه
وقلعتني التشيرت بتاعي وبقت تبوس حلماتي وكان احساس حلو
بقت تبوس رقبتي وحلماتي تمصهم ونزلت ع بطني تحسس عليهم وتبوس فيها
لحد لما نزلت عند زبي ولايت بتقلعني البنطلون وكانت لابس البوكسر نزلتو مع النطلون
وقلعتني خالص ومسكت زبي تدعك فيه
وانا مغمض عيني وهيا حطت لسانها ع زبي رايح جاي وانا وبالسانها وانا حاسس اني تايه خالص
اول مره اجرب احساس زي ده
زبي كان صاروخ وقف وهيا بتقولي زبك كبير اوووي وطخين مش هعرف ادخلو كلو ف بوقي
ودخلت راسو ف بوقها وفضلت تمص في
وراس زبي كنت حاسس انها هتتخلع وبذات لسانها الي بيلعب ف زبي من جوه وهيا بقت بتدخل زبي جوه خالص دخل تلت تربعو كده وهيا بقت تمص جامد وتوف عليه وتدعك فيه وترجع تمص وانا كنت حاسس ان انا هنزل وهيا فضلت كده وانا خلاص مستحملتش منها ومسكت دماغها بايدي ونزلت لبني كلو ف بوقها وهيا بلعتو كلو وانا كنت تعبت قالتلي لبنك حلو اوووي
قولتلها طب يلا دوري عشان اشربك عسلك كمان
وقومت مسكت من وسطها وقلبها ع ضهرها وخليتها ترجع وتحط راسها ع المخده
وخليتها تقلع خالص قلعت القميص ولسه بتقلع الكلوت قولتلها سبيه ونمت فوقها وزبي نايم ع كسها من فوق كلوتها
مسكت بزازها وقولها بزازك دي تتاكل اكل ياشرموطه ونزلت بوس ف شفايفها ورقبتها
وع صدرها بقيت اضم صدرها لبعض
وعض حلماتها براحه وهيا ااااه براحه بتعمل ايه بتوجعني اوووي وانا اعض ع الخفيف
ونزل بشفايفي عليه بعض العض وايدي بتفعص فيهم ونزلت بوس ف بطنها وع سرتها
ونزلت ع كسها وكلوت اسود شفاف وكسها واضح
وكان بينزل عسلو منو روحت بايدي ع كسها من الكلوت وبقيت ادعك فيها من فوق جامد وهيا ااااه يااااه وانا اقولها انتي مولعه ليه انا لسه معملتش حاجه يالبوه قعدت ادعك فيه وهيا تقولي الحس كسي ياعبده الحسو تعبان اوووي
انا روحت منزل كلوتها وكان ملزق من عسلها
وكسها غامق بس من جوه احمر
[GALLERY=media, 108603][/GALLERY]
نزلت بالساني ع كسها كنت بعمل زي القطط بالساني بس رايح جاي ع كسها وهيا ااااه حلو ااااه دخل لسانك ف كسي
وانا بقيت ابوس شفايف كسها
ونزلت مص ف كسها جامد وهيا ماسكه دماغي ع كسها وانا مدخل لساني ف كسها وبشفط كسها من جووه وهيا ااااااه اااااه مص كمان مص كسي
وانا نازل مص جامد فيها وكنت عايزه تنزل زي مانزلت بقيت ادخل لساني ف كسها وروحت بصباعي بقيت العب ف خرم طيزها
واول مدخلت العقله الاولي لايت بتقولي اااه وبقت تشد دماغي جامد وروحت مدخل صباعي كلو بقت بتصرخ جامد ااااااه براحه عليه وعلطول دخلت صباعي التاني ف طيزها وكانت واسعه من انبارح وقولها طيزك ارتاحت ولا لسه قالتلي تعباني من انبارح اوووي قولتلها خلاث هيا اتعودت ع النيك
واتا كان زبي رجع احسن من الاول
وانا طلعت الصباعين من طيزها
ودخلتهم ف كسها وبقيت كاني بفحر ف كسها بصوابعي جااامد وهيا اااااه ااااااه براحه براحه كسي وانا وكنت حاسس ان كسها معبي عسل جوه من كتر الصوت الميه الي ف كسها وبقيت انيك بصوابعي وهيا تقولي ااااااه ااااااه مش قادره ولايت جسمها بيتنفض كده طلعت صوابعي
وبقيت العب ف كسها من فوق عشان لو نزلت جامد ايدي وهيا بتدعك تخلي عسلها يفضل ع كسها وبقيت ادعك جامد وهيا اااااه ااااه هنزل هنزل وانا بدعك لما نزلت عسل كتير كان زي الشلال وسخن نزل كلو ع كسها تاني وغرف الفرشه انا نزلت لحس ف كسها وكان عسلها حادق بقيت الحس كسها وهيا مسكه دماغي
فضلت الحس كسها وخدت عسلها ف بوقي وطلعت ليه وخليتها تفتح بوقها ونزلت عسلها ف بوقها وهيا شربتو كلو
ونزلت مص ف شفايفها وقولها عايزه تنزلي تاني قالتلي عايزك تنكني اااه كسي تعبني اوووي
اول ماقالتلي كده فكرت ف بنتها فاطمه
وهيا نفسها تتناك
وفتكرت ان الفون بتاعي لسه شغال ع الكامرا
وقولتلها عايزه زبي ياشرموطه تقولي اااه دخلو ف كسي قولتلها كسك تعبان تقولي اااااه تعبان اووي دخل زبك بقي مش قادره
وانا زبك كان ع باب كسها وبدات ادخل راسو وهيا ااااه دخل كمان وانا ازوق فيه براحه وهيا عايزه تشدني عشان يدخل كلو
وانا مش عايز كنت عايز اخليها تحس بكل لحظه
ولما اتخيلت كس بنتها فاطمه وهيا بتبعتو ل محمد وكان كس يجنن هجت اكتر ومره واحده مدخل زبي جووه وهيا ااااااااااه حسيت ان العيال سمعو حطيت ايدي ع بوقها
وبقيت انيك فيها جامد قولتلها قومي يالبوه وخليتها تحط وشها ع المخده وقعده ع ركبها وقوعها وطيزها مرفوعه
[GALLERY=media, 108855][/GALLERY]
وروحت مدخل زبي مره واحده ف طيزها وهيا ااااااه اااااه طيزي براحه وانا ولا هنا فضلت انيك فيها وكانت وسعت من انبارح
وكانت احسن من كسها كانت ديقه ومتعتها احلي بكتير من كسها وانا قعدت انيك وهيا اااااه اااه كمان دخلو كلو دخل زبك ف طيزي نيك اووي ااااااه ياطيزي وانا عمال ابص للكامرا وطلع زبي وكاني بوريه ل فاطمه انه كبير
ورجع ادهلو ف كسها ونيك جامد هنا شوي وهنا شوي والي كان مسعدني اني منزلش بدري اني نزلت قبل مانيكها بقيت انيك كسها وضرب طيزها وقولت ماحاول اجيب ليها سيرت بنتها وانا بنيكها عشان وانا بنيكها مش هتعرف هيا بتقول ايه
وقولتلها نفسي لنيك بنتك دلوقتي يالبوه وفشخ كسها معاك وهيا ااااه اااااه
وانا ازود ف الكلام بنتك حلوه اوووي ياهدي ونفسي انيكها اودامك وريحها
ونفسي بنتك تكون مكانك دلوقتي تكون تحت مني وانا زبي ف كسها
وهيا تمص كسك وتلحس بزازك ونريح بعض كلنا
وهيا اااه اااه ياريت ياريت
قولتلها نفسك تمصي كسها الصغير
تقولي ااااه عايزه امص كسها وانت تنيكها ف كسها وانا سخنت اكتر وفضلت انيك فيها وقولتلك تعالي يافطمه اركبي ع زبي
وطلعت زبي ونمت ع ضهري وهيا قامت بسرعه وكان منظرها يهيج اوووي ومسكت زبي وتقولي نيك فاطمه بنتي ف كسها خليها تركب ع زبك وراحت قعده ع زبي مره واحده ااااااااه
وانا مغمض عيني وقولها نطي ع زبي يافاطمه
خليني انيك كسك التعبان ده الي محمد بينيكو
خليني انيكو انا وانا نايم وهيا اااااااه وفضلت نك ع زبي وانا بفتح عيني كده وهدي بتنط ع زبي ببص ع الفون كان بيصور كنت شايفو من المرايه والفيديو شغال تصوير
ببص ع الباب لايت الاوكره بتاعت الباب بتتفتح
بس مردتش اتكلم بس المفتاح كان ف الباب من جوه مقفول عرفت ان فاطمه سمعانا
فضلت هدي تنط ع زبي وتقولي ااااه زبك حلو اوووي ف كسي ياعبده وانا بفكر اتكلم وعرف فاطمه ان انا مع امها جوووه ولا اسكت وخلاص
قولت اتكلم والي يحصل يحصل
قعدت اقوله ااااه كسك حلو اوووي ياشرموطه ياريت بنتك تكون مكانك وتقعد ع زبي ااااه
اقولها بنتك بتتناك ياشرموطه وانا هنيكها معاك
تقولي نيكها نيكها ونيكني ريحنا احنا الاتنين
وفشخنا احنا الاتنين اااااه
وانا زقيت هدي ونيمتها ع بطنها
[GALLERY=media, 108247][/GALLERY]
وعلطول دخلت زبي ف كسها من ورا
وقولها كسك مولع ياشرموطه
اكيد بنتك كسها سخن ومولع زيك بردو
وهيا ااااااه ااااااه نيك كمان دخلو كلو
وانا اقولها هنيك بنتك ياشرموطه ف كسها هفشخ كسها وهيا تقولي نيكها اووي نيك كس بنتي اوووي ريح بنتي المتناكه ريح كسها التعبان زي امها ااااااه ااااااه وانا من كلام امها هيجني اكتر وكنت خلاص هنزل طلعت زبي وخطيتو ع خرم طيزها ونزلت لبني كلو ع خرم طيزها وكسها وزبي كان لسه وقف روحت مدخلو تاني ف كسها وهيا ااااه ااااه وانا مش حاسس بزبي بس لسه وقف ومن هيجاني ع بنتها زبي وقف
دخلت ف كسها حوالي 5 مرات وخرجتو من كسها لطيزها لكسها تاني ونمت فوقها وزبي ف كسها وقولها ارتاحي تقولي ااااه اوووي ياعبده انت متعتني اوووي وريحت كسي

قولتلها انتي ارتاحتي لما جبنا سيرت بنتك انتي سخنتي اكتر وجسمك ولع وبقيتي بتنطي ع زبي جامد وكنت حاسس انك مش انتي الي بتتناكي
قالتلي قصدك ايه
قولتلها انا عندي فكره هتريحك وتريح بنتك معاكي وانتي الي تريحي بنتك بدل الغريب
قالتلي هتعمل ايه قولتلها سبيلي بس الدنيا وانا هظبك الدنيا وقولك ايه الاخبار
روحت بوستها بوسه جامده وقولتلها كسم جوزك الي يسيب الجمال ده كلو من غير مايريحو
يخساره انتي وبنتك مالكوش بخت
قالتلي انا كنت هجوزك بنتي بس انت مش عايز وامك قالتلي انك مش موافق
مش كان زمان بنتي شبعانه منك دلوقتي ومكنش حد لمسها غيرك قولتلها طب واحنا لسه فيها بنتك كده كده هنيكها وهخليها تبعد عن محمد خالص ولو فعلا بعدت هتجوزها قالتلي بجد قولتلها اايوه بس تبعد خالص
يا اما ولا كاني قولت حاجه ليك
وانا كنت بضحك عليه ده لسه سنه ع ماتطلق عشان السن القانوني يكون حلها الف حلال
لايتها مسكت شفايفي وتقولي بجد فرحتني اوووي قولتلها بس بردو هنيك بنتك ولو لايتها بارده او فيه اي مشكله هبعد عنها
قالتلي مش انت بتقول محمد بينيكها هتبقي بارده ازاي قولتلها انا هشوف وهبقي اقولك قولتلها يلا قومي شوفي الدنبا ع مالبس
لايتها لبست قميص النوم بتاعها ع العري
وطلعت وانا لبست واخدت تلفوني وقفلت التصوير وطلعت لما شاورتلي وروحت عند الباب والدنيا ضالمه اخدتها ف حضني وقولها هتوحشيني ياحماتي وكسك هيوحشني اوووي وحسست عليه
تقولي اطلع يلا البنات عيصحو وانا ضربت كسها وخرجت ودخلت عندنا فتحت ودخلت
ودخلت ع الحمام اتشطفت وطمنت ع الفيديو وكان شغال والصوره حلوه تلفوني oppo f11 pro
فكان تصويرو حلو يعني
نمت كانت الساعه واحده ونص
وصحيت الساعه 7 فتحت حساب محمد
لايت فاطمه بعتالو بتقولو ان امها هتمشي 8 ونص تعالي ع 9 انت وقفلت
انا قولت هعمل ايه قعدت افكر لحد ماجات ف دماغي فكره جامده همسكها وهيا بتخرجو
طبعا انا لو قعدنا ع المصطبه بتاعتنا هو مش هيعرف يدخل عندهم خالص
الساعه وصلت 8 فتحت ااشباك بتاعنا وهدي كانت بتلبس وماشيه بعد شوي لايت باب الي ورا بيتفتح فعرفت ان محمد شوي وهيدخل
انا علطول فكرت ليه انا الي مروحش عندها والي يحصل يحصل بقي
نزلت علطول والباب بتاع محمد مقفول ومدام الباب الي ورا بتاع بيت هدي اتفتح يبقي محمد شوي وجاي انا خرجت من البيت وقولت ل امي انا شوي وجاي وطلعت جري والباب كان مفتوح شوي ودخلت علطول وقفلتو ورايا بالترباس
فاطمه شافتني اتجعزت قولتلها اوعي تصوتي تروحي ف نصيبه انا عارف كل حاجه بينك وبين محمد يافاطمه هيا سكته وعينها بتدمع قولتلها ماتخفيش انا مش هعملك حاجه تعالي بس نتكلم فوق احسن ماحد من اخواتك يصحا
هيا طلعت معايا وكانت بتعيط من غير صوت
وكانت لابسه ترنج ديق عليه وطيزها عريضه وصدرها وقف وطلعتها اودامي وطيزها كانت كبيره ف الترنج وكانت نازله طلعه ع السلم
وطلعنا ع الشقه الي فوق
قولتلها ليه بتعيطي امسحي بس دموعك ومسحت دموعها وبقت بتنهج من كتر العياط ولايت رساله جيالها من تلفونها اخدتو من جيبها وفتحتو
وقولتلها ماتخفيش جيبي بس
ولايت محمد بيقوله افتحي الباب
روحت بعتلو رساله بقوله روح انت الشغل بقي
اخويا زمانو جاي ف الطريق قالها يلعن كسم اخوكي ياشيخا وانا غلطان اني قعدت من الشغل عشان انا ماشي
وقفل وقولتلها بقي ده الي بتخليها ينام معاكي
قولتلها شوفي انا عارف كل حاجه عنك ودي صورك الي انتي بعتهالو وهيا وقفه بترتعش
قولتلها انتي خايفه ليه كده قولتلك انا عارف كل حاجه وعارف كمان انك عرفه ان انا كنت مع امك انبارح وكنتي سمعانا ف كل كلمه
وقولتلها ماسمعتيش اخر الكلام الي بينا قالتلي لا انا مشيت علطول
قولتلها ياستي ان انا هتجوزك بس بشرط قالتلي اي هو قولتلها ان الواد ده مايلمسكيش تاني ولو شفتو مره معاكي خلاص انسي اي حاجه قولتها قالتلي بجد هتتجوزني قولتلها ايوه ي فاطمه
قالتلي انا بحبك اوووي وترمت ف حضني
وانا ف سري البنت دي رايحه مع الرايح ولا ايه
وكانت صعبانه عليه اووي
بس انا جسمي سخن منه وقولتلها انتي اتفرجتي علينا انبارح قالتلي ماشوفتش حاجه بس سمعت صوت ماما وعرفت ان ف حد معاه
قولتلها امك دي ست ولعه سخنه اوووي ونفسي تكوني زيها قالتلي ازاي قولتلها يعني تكون حاميه ف الجنس حطت وشها ف الارض
قولتلها بس انا واثق ان واحده ف جسمك اكيد بتحب النيك اووووي هيا ماتكلمتش ووشها ف الارض قولتلها يلا بقي عايز اخد بوسه عشان امشي تصبيره حتي لبعد الجواز
بصتلي وبتسمت انا علطول نزلت اخدت منها بوسه ف شفايفها وانا لايتها متجوبه معايا وبتبوس بردو وانا حضنتها من وسطها وبضم جسمها لجسمي وانا زبي بيخبط ف كسها وصدري زانق ف صدرها اوووي وقولها جسمك جامد اووووي
ورحت ع غفله كده لفيتها وحشرت زبي ف طيزها الكبيره وايدي ع بزازها وزنقها ف الحيطه وقعدت ادعك ف بزازها وهيا ااااااه ااااه ومغمضه عنيها وزبي محشور بين طيزها جامدد واتا ازوق ف طيزها وقولتلها انا همشي وهاخد رقمك اكلمك عليه ومسحي الحساب بتاعك ده وانا زبي محشور وكنت حاسس انها مش سمعاني اصلا
خليت وشها لوشي وهيا بصتلي ةقولتلها انا هنزل خودي هاتي رقمك سجلت رقمها عندي وقولتلها هروح وكلمك ياقلبي وهيا بصالي ومش عرفه تقول ايه ومنظرها يهيج ام الطخين قولتلها اقولك ايه انا مش نازل من هنا غير لما انيكك الاول
وروحت وخدها ف بوسه جامده وشيلها من ع الارض رفعتها وانا ببوس فيها
وهيا مسكه دماغي وبتمص ف شفايفي ونزلتها بس هيا مسكه ف شفايفي وانا روحت بايدي احسس ع طيزها الكبيره وكنت بضربها رجعت لورا ولايت السجاده ملفوفه ومركونه ع الحيطه
اخدتها فرشتها ع الارض وقولت ل فاطمه اقلعي وانا كنت بقلع هدومي وبقيت ملط
وهيا قلعت الترنج وكانت بالسنتيانه والكلوت بس
[GALLERY=media, 108723][/GALLERY]

وكان منظرها يجنن بيضه زي ابوها
هجمت عليها بوس ونمت عليه ع ابسجاده وفضلت ابوس فيها وزبي وقف عند باب كسها ع الكلوت وانا بفعص ف بزازها
وروحت مقلعه السنتيانه خالص
وكانت حلماتها تجنن بجد
[GALLERY=media, 108809][/GALLERY]

نزلت مص فيها علطول وكانت حلماتها وقفه وتجنن وهيا ماسكه دماغي وتشدني ع صدرها وانا قولتلها ايه ام الجسم ده انتي احلي من امك الف مره ونزلت مص تاني وهيا ااااه مصك حلو اوووي نزلت ع كسها وكان بيلمع وردي وحلو
[GALLERY=media, 108357][/GALLERY]
كان وردي اوووي وكان في عسل بسيط
انا نمت ع ضهري وقولتلها تعالي عملت وضع 69 ومكنتش عرفاه ومسكت طيزها العب فيها وكانت كبيره وانا بمص العب ف طيزها وانا زبي بيخبط ف وشها وهيا مسكاه بس وانا قولتلها مصي تقولي بقرف قولتلها مصي يابنت المتناكه بتقرفي من ايه
ولايت مسكت زبي وبتحرك لسانها عليه وانا بمص كسها جامد وقولها مصي عشان اعرف اظبطك وانا قايل ل امك لو طلعتي بارده ف الجنس مش هتجوزك وانتي مش عرفه تمصي اهو
لايت دخلت زبي ف بوقها دخل نصه وتقولي زبك كبير اووي وطخين اقولها زبي ولا زب محمد تقولي زبك طخين اوي وكبير
قولتلها طب مصي يالبوه
وقعدت تمص زبي اي كلام بس قولت مش مشكله اول مره وانا فضلت الحس ف كسها زي المجنون والي كان بيهيجني اكتر طيزها الكبيره
قولتلها قومي يالبوه راحت قاعده ع ركببها وبتبصلي وانا قولتلها بتحبي تتناكي ازاي يالبوه لايت بتلف وضهرها ليه وراحت بوشها ع السجاده وقوعها ع الارض وطيزها رفعت ف وشي وخرم طيزها مقفول وكسها بيلمع وكنت حاسس انه ديق مش واسع خالص روحت ضربه ع طيزها وقولها بقي بتحبي تتناكي كده يالبوه ماشي ده انا هفشخك وهفشخ كسك المتناك ده ومسكت زبي وبقيت اضرب بيه كسها ومشيه رايح جاي ع شفايف كسها وكسها ولايتها بتحرك طيزها زي الي بتحرقها وعايزه زبي يدخل ف كسها
واتا روحت بصباعي الوسطاني مدخلو ف كسها هيا طلعتوااااه بالبونه اوووي انا هجت ع الاه بتاعتها دي دخلت صباعي التاني ف كسها وبقيت ادخلهم وطلعهم وهيا ااااه اااااه اه اي اااااح
وانا قولت البنت دي سخنه اوووي احسن من امها
وقعدت ابعبص كسها وخرم طيزها منظرو بجنن وردي فاتح وكان عمال يفتح ويقفل وانا نزلت بالساني عليه وحطيت لساني عليه صوباعي لسه ف كسها وهيا بقت تقول ااااه اااه وانا قولتلها عجبك لساني وهو ع طيزك قالتلي اممم حلو اوووي كمان وانا نازل بالساني لحس ف طيزها وبوس طيزها ولايتها بتتشنج اووي وخرم طيزها بيقفل بسرعه عرفت انه هتنزل قعدت انيك بصوابعي ف كسها لحد مانزلت عسل تقيل اووي
ولايتها نامت ع بطتها من التعب
ومنظرها وهيا نايمه كده جنان طيز كبيره وكسها مليان عسل بتاعها اخدت تلفوني من جنبي وفتحت الفيديو وبدات اصور وكنت ناوي اوريها ل امها عشان انيكهم مع بعض
قعدت بين رجليها مسكت زبي بايد وب التانيه ماسك الفون وفاطمه نايمه ع وشها من التعب
وانا ببل زبي من عسلها الي لسه ع كسها لحد لما بقي ع زبي وانا دهلت زبي ف كسها واحده واحده وكان منظر يجنن وهيا ااااه براحه زبك كبير اوووي اااااه اااااااااااه وانا كنت مدخل نصو وهيا بقت تصرخ تحتي تقول ااااه زبك كبير براحه براحه مش قدره وانا بصور زبي وهو بيدخل ويطلع ف كسها وكان لما يطلع كنت بحس انه بيخلع كسها معاه وهو خارج
قفلت الفيديو وروحت نمت ع فاطمه وروحت ع ودنها بقولها اااه ياشرموطه كسك حلو اووي
وهيا ولا كانها هنا وانا اقولها ازاي انتي تطلقي يالبوه اااااه كسك سخن اووي وانا زبي خلاص وصل لاخرو ف كسها وانا راكب فوقها وبحرك نفسي براحه وهيا زلا هنا كل الي عليه اااه اااه اممم براحه براحه زبك كبير اووي زبك كبير وانا راكب فوقها وقولها بحبك اووي وبحب كسها وبزازك مش هسيبك هنيكك كل يوم
هفشخ كسك كل يوم وانا زبي بدات ادخلو وطلعو جامد وقولها انتي شرموطه يابنت ابمتناكه ومحدش هينيكك انتي وامك غيري انا الي هفشخكم وهفشخ كسك يافاطمه
انتي بتاعتي انا بس وانا راكب عليه وزبي كلو ف كسها وايدي بتفعص بزازها
وهيا مش عرفه تتكلم خالص
روحت لفيتها بقت ع ضهرها ونمت فوقها تاني ودخلت زبي ف كسها وهيا حضنتني وتقولي نيك اوووي نيكني جامد وانا راكب عليه ورافع نفسي بايدي الاتنين وشايف زبي وهو بيخرج ويدخل وكان بيلمع من كسها
وهيا ماسكه وسطي وتشدني عليه جامد وانا انزل بطيزي وطلع وزبي داخل طالع ف كسها
وانا اقولها انزل ع بزازك ولا تشربي لبني قالتلي نزلهم ف كسي جوووه قولتلها هتحبلي قالتلي باخد حبوب منع الحمل
عرفت انها كانت مجهزه نفسها لمحمد عشان لو نزل ف كسها قولتلها جبتي الحبوب منين قالتلي كنت سرقه من امي شريط وهيا فكرت انه ضاع
وانا تخيلت بس اني هنزل ف كس بنت عندها 17 سنه نزلت نيك فيها جامد وهيا تقولي براحه براحه وانا نازل بوسطي ف كسها ونزلت بشفايفي ع حلماتها مص وماسك بزازها بايدي الاتنين اضمهم ع بعض ومص الحلمتين وقولها امك نفسها تتناك معاكي اوووي يافاطمه ونفسها تريحك
عشان ماتروحيش لحد غريب
نفسها تشوفك وانتي تحت مني وانا بنيكك وتطمن ان انا هتجوزك عشان تطمن عليك واحنا لازم انيكك اودامها عشان تطلقي وتجوزك انا
وامك تعبانه بردو وابوك بيسافر علطول وهيا تعبانه وعايزه تتناك ابوك مش بيكفيها
وهيا ااااه نيكني ياعبده ونيك امي كمان معايا ريحنا احنا الاتنين زوبرك كبير، وهيريحنا
وانا اقولها امك عايزاكي تلحس كسها وتريحيها وهيا تلحس كسها وتنيك كسك بكسها يا فاطمه
وانا بهيجها اكتر وهيا بتقولي هنزل هنزل وانا كنت خلاص انا كمان وبقيت انيك فيه جامد لحد مالايتها بتنزل وانا زبي ف كسها روحت منزل ف كسها لبني كلو وكانو كتير اووووي وهيا من كتر البن الي نزل وكان سخن لفت رجليها ع رجلي ومش عايزاني اخرج زبي وتقولي اااااه لبنك كتير اوووي لبنك سخن اووي بيحرق ف كسي اووي ااااه كل ده لبن انت ايه
وانا اقولها انتي حلوه اوووي وكسك حلو اوووي
كلك حلو يافاطمه محدش هيلمسك غيري تاني ولو عرفت ان محمد ده لمسك تاني هطلع كسمك فهمتي قالتلي حاضر و****
وانا زبي مش عايز اخرجو من كسها ابدا
قولتلها وقت ماكسك يكون عايز يتناك كلميني وانا هجيلك حتي لو امك عندك ملكيش دعوه هنيكك انتي ومك مع بعض قالتلي انت عايز تنكني انا وامي مع بعض قولتلها ايوه هنيكك انتي وامك مع بعض عشان يبقي مفيش اي حاجه تخبيه عن امك تاني مش تتناكي من وراها لما تتفضحي
ع الاقل هيا تبقي تريحك يالبوه كسك بيكلك اووي وعايزه تتناكي قومت من عليه وخليتها تنضف زبي وتمصو من البن الي عليه ولبست وهيا لبست قولتلها هاتي كده تلفونك ده ومسحتو خالص وعملت حساب جديد بنفس الرقم يبقي خلاص كده التاني طار خالص
وقولتلها اياكي تكلميه تاني
وقفنا ولبسنا وقولتلها انتي مايتشبعش منك
لولا ان انا خايف لتكشف لكنت قعدت انيك فيك طول اليوم قولتلها اقولك ايه عايز اصورك صوره حلوه اخليها عندي قالتلي عايزه ازاي قولتلها اقلعي كده الي فوق ده قلعت خالص وقولتلها نزلي البنطلوون ونزلتو تحت خالص وخليتها تنزلت الكلوت لحد رقبتها وخليتها تفتح رجليها وكسها كان بينزل لبن من بتاعي لما وقفت وفتحت رجليها وقولتلها بايد افتحي كسك والتاني امسكي بزك ومصيه وهيا عملت كده وكانت صوره جنان زوبري وقف من ام المنظر
لما خلصت الصوره لسه بتلبس انا روحت عليها اخدتها بوسه وقولها انتي حلوه اوووي ي فاطمه
مسكت ايديها ودخلتها ف بنطلوني
ومسكت زبي فضلت تلعب في لحد لما وقف اوي
نزلت بنطلوني وهيا بقت تدعك فيه وانا روحت بزبي لعند كسها وبقي بيحك في كسها رايح جاي وهيا اااه انت بتعمل فيا ايه
زوبري بقي بيحك ف كسها وهيا بقت تزوق كسها ع زبي وهيا بيحك ف كسها
وانا قولتلها ضمي فخادك ع زوبري
وهيا عملت كده وانا بقيت ادخل وطلع زبي بين فخادها واحنا. قفين وزبي بيحك في كسها ومن الجنب ف فخادها
وانا كاني بنيك ف كسها كان احسس روعه وهيا مغمضه عنيها وتقولي كمان كمان
ولايتها بتشدني جامد عليه ولايتها نزلت عسلها ع زبي ومش قدره توقف
انا سندتها ع الحيطه وهيا كانت وسعت بين رجليها عشان مش قدره تتحكم ف اعصابها وانا لايت كسها بينزل عسلها ع زبي انا مسكت زبي ومدخلو ف كسها وعيا وقفه حسيت انها فاقت من اول مازبي دخل ف كسها
مسكت ف رقبتي وتقولي ااااه ااااه دخل زبك نكني شبعني وانا اقول يابنت الشرموطه
ده انتي مولعه وقعدت انيك فيها وانا زنقها ف الحيطه وزبي ف كسها لحد مالايت نفسي بنزل ف كسها لبني واحنا وقفين ومكنتش قادر اقف
روحت وخدعا ونايم ع السجاده وبصلها وبوسه ف شفايفها تقولي اوول مره احس بطعم النياكه كده بجد انتي عملت فيا ايه قولتلها انتي الي فرسه وعايزه خيال يركبك بجد مش عيل ينيك وخلاص
بس اعملي حسابك هنيكك انتي وامك مع بعض
قالتلي اعمل الي انت عايزو انا تحت امرك
قولتلها ماشي يالبوه امك بردو لبوه كده وبتحب النيك اوووي وهنقضي احلي وقت مع بعض يلا قومي عشان ننزل
لبسنا ونزلنا من الباب الي ورا وفتحت والجو كان بيمطر ع خفيف
طلعت ودخلت بيتنا وامي كانت قعده سلمت عليها ودخلت علطول اتشطفت وغيرت هدومي وقعدت اكلمها طول النهار
وكانت بتبعتلي صور لجسمها
وتقولي انت تعبتني اووي نفسي اكون مراتك وفضل قالعه هدومي ف شقتنا علطول وتفضل تنيك فيا كل شوي قولتلها قريب ياقلبي
وهنيكك انتي وامك ف ليله دخللتنا مع بعض
امك محرومه حولي تشبعيها لما انيككم مع بعض كل شويه هزري معاه امسكي بزها الحسي كسها حسسيها انها لسه شباب ومرغوب فيها عشان ماتزعلش ابدا
وانا بس اظبط مع امك هخليك تدخلي علينا الاوضه ونيكك معاها
[GALLERY=media, 108908][/GALLERY]
باي للجزاء التالت
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, el-korsan, Dot com و 2 آخرين
فين الباقي
كمل باقى الأجزاء
 
روعه استمر يا صديقي
 
استمر عاش عليك وياريت القصه دي تكمل
 
عاش ، منتظر الجزء التالت
 
جامدة عايزين التالت
 
خلي بالك انت قصص كلها مش كامله
 
نكمل الجزاء التاني بما اني خلصت الشغل بدري
ياريت الادمن يدمجها مع الجزاء الاول ♥

كنت وصلت لما كلمتها ع بنتها
وسبتها ومشيت روحت البيت وانا مش مصدق الي حصل كان بشعر بالندم من الي عملتو بس بردو كنت فرحان اني نكت جارتي الي كان بيعجبني جسمها من تحت هدومها
[GALLERY=media, 108819][/GALLERY]

بزاز جارتي زي دي بالظبط مش عارف الصوره هتظهر عندكم ولا لا
المهم دخلت ع سرير حاطط دماغي ع المخده وبفكر ف هدي والي حصل بينا
ولايتها بعتتلي رساله بتقولي الكلام الي قولته ده حقيقي قولتلها يعني هكون بضحك عليك
انا هكلمك بجد انا لولا خايف ع سمعتي انا كنت طلبت من محمد اني اطب عليهم ونيكها معاه
ومحمد مش هيرفضلي طلب
بنتها طولها حوالي 164 سنتي وجسمها حلو اووووي
[GALLERY=media, 108739][/GALLERY]
نفس الصوره دي بس اعرض سيكا
قالتلي وحد يعرف انها بتنام معاه تاني
قولتلها معرفش بس انا شوفتو وهو داخل عندكم بالنهار وانتي ف الشغل
ولما طلعت عندنا فوق كنت سامع حد ف الشقه من فوق عشان كده قولتلك تعالي انيكك فوق
قالتلي بنتي كده هتتفضح لو حد عرف ياعبده
قولتلها انا حبيت اقولك بس لمي بنتك شوي عشان لما تطلق يكون سمعتها حلوه عشان تتجوز علطول كده هتربي شرموطه وبصراحه بنتك لسه صغيره ولو اتعلمت الشرمطه مش هترحم حد وهنيكها انا كمان انا بقولك اهوووو وبنت زي القمر انتي حره بقي وضحكت هيا زعلت بس اني ضحكت وقولتلها بهزر معاك ياقمر هو انا اقدر استغنه عنك ده انتي حتي من قلبي وصوره زبي وهو نايم قولتلها حتي بصي قالتلي انت فايق ورايق
قولتلها بنتك تعبانه وتاخدي نصيحتي ولا لا
قالتلي قول قولتلها عرفيها انك عرفه كل حاجه
وعرفيها كده غلط وهتتفضح ولو هيا تعبانه انا هنيكها وبضحك قولتلها بهزر بهزر
لو تعبانه علميها ازاي تريح نفسها باي حاجه مش تتناك وتنفضح وبعدين انتم كمان هتتفضحو وبلدنا مش بتخلي حد ف حالو انتي حره بقي
قالتلي ماشي ياعبده بكره هكلمها وشوف انا هنام عشان هروح بكره المستشفي
قولتلها ماشي باي
قفلت معاه وقعدت العب ع النت شوي
وكنت عايز اعرف باي طريقه هيا فاطمه عندها اميل ولا لا ومكنتش عايز اسال امها
انا دخلت ع اميل محمد جارنا هو عندي ف الاصدقاء دخلت ع اصدقائه كان كلهم صبيان كانو حوالي 450 صديق
قعدت ادور واحد واحد ودخل صفحت اي حد اشك في مثلا حساب جديد او حساب مستعار اخد لفه في لو جديد اخدو اسكرين وشوف الي بعدو
بس فكرت علطول ليه ماخدش حساب محمد ده احسن من كل القرف ده
بس مكنتش عارف ازاي اخدو
نمت وصحيت تاني يوم افكر ف ازاي هعرف اخد الاميل ده
دخلت ع صفحتو وكان كاتب رقمو ع السيره الذاتيه اخدت رقمو وعملت تسجيل الخروج من عندي وعملت نسيت كلمه السر ودخلت رقمو وجبلي صفحتو بس كان لازم ابعتلو الرمز
فقعدت اكتب اي كلام بس مش جاي
قعدت اكتب ف كلمات سر كتير وزهقت خلاص
لحد لما بكتب تاريخ ميلادو الي كان موجود ف حسابو وكتبت اسمه بالانجليزي mohamedsaad
لايت الحساب دخل انا كنت طاير من الفرحه
عشان عرفت ادخل ع حسابو
دخلت علطول ع الرسايل بشوف فيها مش لاقي اي رسايل خالص
دخلت ع الرسايل الارشيف مش لاقي بردو
طول النهار ادعبس ف الحساب مش لاقي حاجه
خرجت منو ودخلت ع حسابي اكلم هدي شويه وكانت فاتحه ايه ياقمر عمله ايه
قالتلي كويسه قولتلها جايه امتي قالتلي كمان ساعتين اول ما المغرب يادن
قولتلها اجيلك انهارده قالتليةاصبر بس لما نشوف قولتلها تشوفي ايه انا هجيلك ده انا تعبان اوووي
بزمتك مانتي تعبانه زيي قالتلي انا تعبانه اكتر منك بس تفكيري ف البت دي هيجنني
قولتلها طب ماتنكيها انتي ياهدي وضحكت
قالتلي ازاي قولتلها عادي ريحو بعض وفهميها انك احسن من غيرك ستر وغطا ع بعض
احسن ماتتفضح وتبقي بجلاجل انتي وهيا انا شوفتهم وساكت ياتري مين بكره هيشوف ويسكت قالتلي عندك حق لما اروح هشوف
قولتلها ماشي لما تروحي كلميني علطول
طلعت بره وروحت ع العشا
وكانت مابعتتش رسايل
بعتلها وقولتلها روحتي قالتلي ايوه
قولتلها عملتي ايه قالتلي خايفه اكلمها
قولتلها ماتخفيش منها دي بنتك خديها فوق وتكلمي معاه براحتك كده وفهميها براحه
قالتلي ماشي شويه وكلمك
نص ساعه ولايتها بتكلمني بتقولي كلمتها
قولتلها ايه الي حصل
قالتلي انا اخدتها وطلعت فوق
وقولتلها ع كل الي انت قولتو واني عرفه كل حاجه بينها وبين محمد وهتفضحي نفسك وانا خايفه عليكي وماتعمليش كده تاني وهيا كانت بتعيط واسفه ياماما
قولتلها عملتي زي ماقولتلك انك انتي تريحيها
قالتلي لا انا خوفت اقولها كده
قولتلها مش مشكله خلاص
هيا بنتك فين قالتلي ف اوضتها قولتلها هيا معاه تلفون قالتلي ايوه معاه قولتلها كبير ولا صغير
قالتلي لا تلفون كبير بس وحش خالص قولت ف سري اهو يمشي الليله
قولتلها خلاص ماشي
قولتلها ايه جهزه انهارده انا جاهز والدنيا تمام
قالتلي اصبر مش عرفه وزعلانه من حوار بنتي
قولتلها يعني كسك ماوحشوش النيك
قالتلي كسي دايما تعبان قولتلها طب مش نفسك يرتاح علطول ده انا زبي عايز يجيلك دلوقتي يفشخك زي انبارح كده
قالتلي ياواد عيب انت زي ابني
قولتلها انا زي ابنك بي زبي اكبر من جوزك نفسه وضحكت قالتلي ف دي عندك حق
قولتلها لبسه ايه طيب
قالتلي لبسه قميص نوم طويل
قولتلها ف الجو ده قالتلي الدفايه شغاله
قولتلها ايوه يابا انا زبي احلي من الف دفايه
انبارح كنا فوق والجو ساقعه وانتي مش حسا بحاجه خالص قالتلي اهااا انت هتقولي
قولتلها ايه رايك انهارده اجيلك اوضتك
قالتلي لا ماينفعش قولتلها ليه يعني
قالتلي اوضة البنات جنبي
قولتلها يعني انتي هتفضحي نفسك وتصوتي
قالتلي بردو ماينفعش
قولتلها ياحجه اسمعي انتي اقفلي بابك حلو
والساعه 1 هجيلك اودام البيت انتي افتحي هدخل براحه لحد اوضتك وخلاص وانا طالع نفس الحكايه تخرجي تشوفي لو البنات لسه نايمه وانا هخرج من سكات انا انبارح ضهري وجعني من ام الارض دي قالتلي وانا كمان بس محستش الا بعد ماخلصنا قولتلها شوفتي بقي
قالتلي بس اصبر وبعدين هقولك
قولتلها ماشي الساعه 12 هكلمك
وقفلت معاه وقعدت اتفرج ع التلفزيون
مع امي والساعه وصلت 11 امي دخلت تنام
وانا كملت اتفرج لايت وصلت رساله من المسنجر
ببص فيها لايت مكتوب ان اميل محمد في رساله مبعتالو انا كبرت دماغي
وكل شويه تجيلك نفس الرساله
دخلت ع حسابو لايت بيكلم حساب ولد بس من غير صوره اسمه سعد السيد
والكلام غريب من بره دخلت ع المحادثه
لايت ف صور ل فاطمه بتتبعت ل محمد
عرفت ان دي فاطمه
وطلعت علطول ع الرسايل من فوق وكانو لسه متكلمين من شوي
المحادثه

محمد ايه يافطوم عمله ايه
فاطمه تمام انت اخبارك ايه
قالها تمام وحشتيني
وانت كمان فينك من بدري
قالها كنت ف الشغل الصبح وجاي العشا
وكنت مشغول بس ف شويه حاجات كده
قالتلي ماشي يامحمد
قالها مالك قالتلو مفيش
ف انا عرفت انها ماقالتلوش ان امها عرفت بالموضوع
قالها مش ناويه بقي تاجي وحشني جسمك اوووي قالتلو وانت كمان وحشتني اوووي يامحمد
قالها انتي فين قالتلو انا ف الاوضه اهو اخواتي نايمين جنبي قالها كسكوسك حبيب زوبري عامل ايه قالتلو تعبان اووي
قالها وانا زبي تعبان وعايز يدخل ف كسك يريحو بعض اوووي وصورلها زبرو وهو وقف
كان حوالي 14 سنتي ورفيع
قالها وريني كسك كده
لايت بقت تبعلو صور كتير لبزازها الي كانت وقفه وتجنن وكسها وهو مفتوح وجسمها كان تحفه فنيه مش رفيع جسمها عريض من غير ولا كرش ولا اي دهون زياده طيزها عريضه شوي وبزازها يدوبك كفت الايد وانا شوفت من هنا ومسكت زوبري العب فيه وقولت يعني يكسمك مفيش فايده فيكي ماشي انا بقي الي هنيكك
وفضلت اتصنت ع كلامهم لحد لما لايت نزلت وصوره عسلها وهو ع فخادها وكان منظر يجنن والمعلم نزل هو كمان واتفقو ان محمد يطلعلها بكره لما امها تروح المستشفي ع الساعه 9 كده

وقفلو وانا كنت واخد الصور دي كلها ولايت المحادثه اتمسحت عرفت انه بيمسح المحادثه علطول
الساعه بقت 12 بعت رساله ل هدي بقولها ايه الاخبار البنات نامت قالتلي ايوه وانا عارف ان فاطمه صاحيه وهيا كانت لسه قفله مع محمد
قولتلها طب يلا بقي قالتلي لسه بدري قولتلها ولا بدري ولا حاجه يلا قالتلي هبص ع البنات تاني وقولك بعد دقيقه لايتها بتقولي يلا
انا ببص ع الشارع كان مفيش حد خالص
الشارع بتاعنا ف الشتا كلو بيكون ف بيتو انما ف الصيف الكل صايع ع المساطب
طلعت من بيتنا حافي ودخلت عندها براحه وهيا اودامي وكان النور طافي الا نور الصاله
دخلت اوضتها وكان سريره كبير
والاوضه كبيره شوي
وكانت لبسه قميص نوم طويل
خط بزازها باين ومالوش اكمام
وكانت بزازها مدلدله وانا اقولها مش بردانه تقولي لا قولتلها انا هخلي كسك يرتعش دلوقتي يالبوه
قولتلها اقولك ايه ارقصيلي شوي
وهيا قامت شغلت الشاشه ع اغاني رقص وانا قعدت اصورها وهيا كانت رافضه بس اقنعتها اننا هبقي اتفرج عليه لوحدي وماتخفيش
وبقت بترقص احسن من الرقصه الي كانت بترقص والي كان بيهبلني اكتر بزازها الي كانت بتلعب من تحت القميص وانا هتجنن عليها انا سيبت الفون يصور وركنتو ع التسريحه وكان بيصور منكقه السرير انا قومت واخدت هدي بالحضن وايدي علي طيزها وبحك زبي ف بطنها وزبي وقف
قولتلها ايه الحلاوه دي تتجوزيني ياشرموطتي
قالتلي مانت جوزي اهوو تحب تشوف قولتلها ياريت قالتلي هوريك غلوتك عندي احسن من جوزي كمان وزقتني ع السرير وانا رجعت وحطيت دماغي ع المخده وهيا طلعت فوقي تبوس فيه
وقلعتني التشيرت بتاعي وبقت تبوس حلماتي وكان احساس حلو
بقت تبوس رقبتي وحلماتي تمصهم ونزلت ع بطني تحسس عليهم وتبوس فيها
لحد لما نزلت عند زبي ولايت بتقلعني البنطلون وكانت لابس البوكسر نزلتو مع النطلون
وقلعتني خالص ومسكت زبي تدعك فيه
وانا مغمض عيني وهيا حطت لسانها ع زبي رايح جاي وانا وبالسانها وانا حاسس اني تايه خالص
اول مره اجرب احساس زي ده
زبي كان صاروخ وقف وهيا بتقولي زبك كبير اوووي وطخين مش هعرف ادخلو كلو ف بوقي
ودخلت راسو ف بوقها وفضلت تمص في
وراس زبي كنت حاسس انها هتتخلع وبذات لسانها الي بيلعب ف زبي من جوه وهيا بقت بتدخل زبي جوه خالص دخل تلت تربعو كده وهيا بقت تمص جامد وتوف عليه وتدعك فيه وترجع تمص وانا كنت حاسس ان انا هنزل وهيا فضلت كده وانا خلاص مستحملتش منها ومسكت دماغها بايدي ونزلت لبني كلو ف بوقها وهيا بلعتو كلو وانا كنت تعبت قالتلي لبنك حلو اوووي
قولتلها طب يلا دوري عشان اشربك عسلك كمان
وقومت مسكت من وسطها وقلبها ع ضهرها وخليتها ترجع وتحط راسها ع المخده
وخليتها تقلع خالص قلعت القميص ولسه بتقلع الكلوت قولتلها سبيه ونمت فوقها وزبي نايم ع كسها من فوق كلوتها
مسكت بزازها وقولها بزازك دي تتاكل اكل ياشرموطه ونزلت بوس ف شفايفها ورقبتها
وع صدرها بقيت اضم صدرها لبعض
وعض حلماتها براحه وهيا ااااه براحه بتعمل ايه بتوجعني اوووي وانا اعض ع الخفيف
ونزل بشفايفي عليه بعض العض وايدي بتفعص فيهم ونزلت بوس ف بطنها وع سرتها
ونزلت ع كسها وكلوت اسود شفاف وكسها واضح
وكان بينزل عسلو منو روحت بايدي ع كسها من الكلوت وبقيت ادعك فيها من فوق جامد وهيا ااااه يااااه وانا اقولها انتي مولعه ليه انا لسه معملتش حاجه يالبوه قعدت ادعك فيه وهيا تقولي الحس كسي ياعبده الحسو تعبان اوووي
انا روحت منزل كلوتها وكان ملزق من عسلها
وكسها غامق بس من جوه احمر
[GALLERY=media, 108603][/GALLERY]
نزلت بالساني ع كسها كنت بعمل زي القطط بالساني بس رايح جاي ع كسها وهيا ااااه حلو ااااه دخل لسانك ف كسي
وانا بقيت ابوس شفايف كسها
ونزلت مص ف كسها جامد وهيا ماسكه دماغي ع كسها وانا مدخل لساني ف كسها وبشفط كسها من جووه وهيا ااااااه اااااه مص كمان مص كسي
وانا نازل مص جامد فيها وكنت عايزه تنزل زي مانزلت بقيت ادخل لساني ف كسها وروحت بصباعي بقيت العب ف خرم طيزها
واول مدخلت العقله الاولي لايت بتقولي اااه وبقت تشد دماغي جامد وروحت مدخل صباعي كلو بقت بتصرخ جامد ااااااه براحه عليه وعلطول دخلت صباعي التاني ف طيزها وكانت واسعه من انبارح وقولها طيزك ارتاحت ولا لسه قالتلي تعباني من انبارح اوووي قولتلها خلاث هيا اتعودت ع النيك
واتا كان زبي رجع احسن من الاول
وانا طلعت الصباعين من طيزها
ودخلتهم ف كسها وبقيت كاني بفحر ف كسها بصوابعي جااامد وهيا اااااه ااااااه براحه براحه كسي وانا وكنت حاسس ان كسها معبي عسل جوه من كتر الصوت الميه الي ف كسها وبقيت انيك بصوابعي وهيا تقولي ااااااه ااااااه مش قادره ولايت جسمها بيتنفض كده طلعت صوابعي
وبقيت العب ف كسها من فوق عشان لو نزلت جامد ايدي وهيا بتدعك تخلي عسلها يفضل ع كسها وبقيت ادعك جامد وهيا اااااه ااااه هنزل هنزل وانا بدعك لما نزلت عسل كتير كان زي الشلال وسخن نزل كلو ع كسها تاني وغرف الفرشه انا نزلت لحس ف كسها وكان عسلها حادق بقيت الحس كسها وهيا مسكه دماغي
فضلت الحس كسها وخدت عسلها ف بوقي وطلعت ليه وخليتها تفتح بوقها ونزلت عسلها ف بوقها وهيا شربتو كلو
ونزلت مص ف شفايفها وقولها عايزه تنزلي تاني قالتلي عايزك تنكني اااه كسي تعبني اوووي
اول ماقالتلي كده فكرت ف بنتها فاطمه
وهيا نفسها تتناك
وفتكرت ان الفون بتاعي لسه شغال ع الكامرا
وقولتلها عايزه زبي ياشرموطه تقولي اااه دخلو ف كسي قولتلها كسك تعبان تقولي اااااه تعبان اووي دخل زبك بقي مش قادره
وانا زبك كان ع باب كسها وبدات ادخل راسو وهيا ااااه دخل كمان وانا ازوق فيه براحه وهيا عايزه تشدني عشان يدخل كلو
وانا مش عايز كنت عايز اخليها تحس بكل لحظه
ولما اتخيلت كس بنتها فاطمه وهيا بتبعتو ل محمد وكان كس يجنن هجت اكتر ومره واحده مدخل زبي جووه وهيا ااااااااااه حسيت ان العيال سمعو حطيت ايدي ع بوقها
وبقيت انيك فيها جامد قولتلها قومي يالبوه وخليتها تحط وشها ع المخده وقعده ع ركبها وقوعها وطيزها مرفوعه
[GALLERY=media, 108855][/GALLERY]
وروحت مدخل زبي مره واحده ف طيزها وهيا ااااااه اااااه طيزي براحه وانا ولا هنا فضلت انيك فيها وكانت وسعت من انبارح
وكانت احسن من كسها كانت ديقه ومتعتها احلي بكتير من كسها وانا قعدت انيك وهيا اااااه اااه كمان دخلو كلو دخل زبك ف طيزي نيك اووي ااااااه ياطيزي وانا عمال ابص للكامرا وطلع زبي وكاني بوريه ل فاطمه انه كبير
ورجع ادهلو ف كسها ونيك جامد هنا شوي وهنا شوي والي كان مسعدني اني منزلش بدري اني نزلت قبل مانيكها بقيت انيك كسها وضرب طيزها وقولت ماحاول اجيب ليها سيرت بنتها وانا بنيكها عشان وانا بنيكها مش هتعرف هيا بتقول ايه
وقولتلها نفسي لنيك بنتك دلوقتي يالبوه وفشخ كسها معاك وهيا ااااه اااااه
وانا ازود ف الكلام بنتك حلوه اوووي ياهدي ونفسي انيكها اودامك وريحها
ونفسي بنتك تكون مكانك دلوقتي تكون تحت مني وانا زبي ف كسها
وهيا تمص كسك وتلحس بزازك ونريح بعض كلنا
وهيا اااه اااه ياريت ياريت
قولتلها نفسك تمصي كسها الصغير
تقولي ااااه عايزه امص كسها وانت تنيكها ف كسها وانا سخنت اكتر وفضلت انيك فيها وقولتلك تعالي يافطمه اركبي ع زبي
وطلعت زبي ونمت ع ضهري وهيا قامت بسرعه وكان منظرها يهيج اوووي ومسكت زبي وتقولي نيك فاطمه بنتي ف كسها خليها تركب ع زبك وراحت قعده ع زبي مره واحده ااااااااه
وانا مغمض عيني وقولها نطي ع زبي يافاطمه
خليني انيك كسك التعبان ده الي محمد بينيكو
خليني انيكو انا وانا نايم وهيا اااااااه وفضلت نك ع زبي وانا بفتح عيني كده وهدي بتنط ع زبي ببص ع الفون كان بيصور كنت شايفو من المرايه والفيديو شغال تصوير
ببص ع الباب لايت الاوكره بتاعت الباب بتتفتح
بس مردتش اتكلم بس المفتاح كان ف الباب من جوه مقفول عرفت ان فاطمه سمعانا
فضلت هدي تنط ع زبي وتقولي ااااه زبك حلو اوووي ف كسي ياعبده وانا بفكر اتكلم وعرف فاطمه ان انا مع امها جوووه ولا اسكت وخلاص
قولت اتكلم والي يحصل يحصل
قعدت اقوله ااااه كسك حلو اوووي ياشرموطه ياريت بنتك تكون مكانك وتقعد ع زبي ااااه
اقولها بنتك بتتناك ياشرموطه وانا هنيكها معاك
تقولي نيكها نيكها ونيكني ريحنا احنا الاتنين
وفشخنا احنا الاتنين اااااه
وانا زقيت هدي ونيمتها ع بطنها
[GALLERY=media, 108247][/GALLERY]
وعلطول دخلت زبي ف كسها من ورا
وقولها كسك مولع ياشرموطه
اكيد بنتك كسها سخن ومولع زيك بردو
وهيا ااااااه ااااااه نيك كمان دخلو كلو
وانا اقولها هنيك بنتك ياشرموطه ف كسها هفشخ كسها وهيا تقولي نيكها اووي نيك كس بنتي اوووي ريح بنتي المتناكه ريح كسها التعبان زي امها ااااااه ااااااه وانا من كلام امها هيجني اكتر وكنت خلاص هنزل طلعت زبي وخطيتو ع خرم طيزها ونزلت لبني كلو ع خرم طيزها وكسها وزبي كان لسه وقف روحت مدخلو تاني ف كسها وهيا ااااه ااااه وانا مش حاسس بزبي بس لسه وقف ومن هيجاني ع بنتها زبي وقف
دخلت ف كسها حوالي 5 مرات وخرجتو من كسها لطيزها لكسها تاني ونمت فوقها وزبي ف كسها وقولها ارتاحي تقولي ااااه اوووي ياعبده انت متعتني اوووي وريحت كسي

قولتلها انتي ارتاحتي لما جبنا سيرت بنتك انتي سخنتي اكتر وجسمك ولع وبقيتي بتنطي ع زبي جامد وكنت حاسس انك مش انتي الي بتتناكي
قالتلي قصدك ايه
قولتلها انا عندي فكره هتريحك وتريح بنتك معاكي وانتي الي تريحي بنتك بدل الغريب
قالتلي هتعمل ايه قولتلها سبيلي بس الدنيا وانا هظبك الدنيا وقولك ايه الاخبار
روحت بوستها بوسه جامده وقولتلها كسم جوزك الي يسيب الجمال ده كلو من غير مايريحو
يخساره انتي وبنتك مالكوش بخت
قالتلي انا كنت هجوزك بنتي بس انت مش عايز وامك قالتلي انك مش موافق
مش كان زمان بنتي شبعانه منك دلوقتي ومكنش حد لمسها غيرك قولتلها طب واحنا لسه فيها بنتك كده كده هنيكها وهخليها تبعد عن محمد خالص ولو فعلا بعدت هتجوزها قالتلي بجد قولتلها اايوه بس تبعد خالص
يا اما ولا كاني قولت حاجه ليك
وانا كنت بضحك عليه ده لسه سنه ع ماتطلق عشان السن القانوني يكون حلها الف حلال
لايتها مسكت شفايفي وتقولي بجد فرحتني اوووي قولتلها بس بردو هنيك بنتك ولو لايتها بارده او فيه اي مشكله هبعد عنها
قالتلي مش انت بتقول محمد بينيكها هتبقي بارده ازاي قولتلها انا هشوف وهبقي اقولك قولتلها يلا قومي شوفي الدنبا ع مالبس
لايتها لبست قميص النوم بتاعها ع العري
وطلعت وانا لبست واخدت تلفوني وقفلت التصوير وطلعت لما شاورتلي وروحت عند الباب والدنيا ضالمه اخدتها ف حضني وقولها هتوحشيني ياحماتي وكسك هيوحشني اوووي وحسست عليه
تقولي اطلع يلا البنات عيصحو وانا ضربت كسها وخرجت ودخلت عندنا فتحت ودخلت
ودخلت ع الحمام اتشطفت وطمنت ع الفيديو وكان شغال والصوره حلوه تلفوني oppo f11 pro
فكان تصويرو حلو يعني
نمت كانت الساعه واحده ونص
وصحيت الساعه 7 فتحت حساب محمد
لايت فاطمه بعتالو بتقولو ان امها هتمشي 8 ونص تعالي ع 9 انت وقفلت
انا قولت هعمل ايه قعدت افكر لحد ماجات ف دماغي فكره جامده همسكها وهيا بتخرجو
طبعا انا لو قعدنا ع المصطبه بتاعتنا هو مش هيعرف يدخل عندهم خالص
الساعه وصلت 8 فتحت ااشباك بتاعنا وهدي كانت بتلبس وماشيه بعد شوي لايت باب الي ورا بيتفتح فعرفت ان محمد شوي وهيدخل
انا علطول فكرت ليه انا الي مروحش عندها والي يحصل يحصل بقي
نزلت علطول والباب بتاع محمد مقفول ومدام الباب الي ورا بتاع بيت هدي اتفتح يبقي محمد شوي وجاي انا خرجت من البيت وقولت ل امي انا شوي وجاي وطلعت جري والباب كان مفتوح شوي ودخلت علطول وقفلتو ورايا بالترباس
فاطمه شافتني اتجعزت قولتلها اوعي تصوتي تروحي ف نصيبه انا عارف كل حاجه بينك وبين محمد يافاطمه هيا سكته وعينها بتدمع قولتلها ماتخفيش انا مش هعملك حاجه تعالي بس نتكلم فوق احسن ماحد من اخواتك يصحا
هيا طلعت معايا وكانت بتعيط من غير صوت
وكانت لابسه ترنج ديق عليه وطيزها عريضه وصدرها وقف وطلعتها اودامي وطيزها كانت كبيره ف الترنج وكانت نازله طلعه ع السلم
وطلعنا ع الشقه الي فوق
قولتلها ليه بتعيطي امسحي بس دموعك ومسحت دموعها وبقت بتنهج من كتر العياط ولايت رساله جيالها من تلفونها اخدتو من جيبها وفتحتو
وقولتلها ماتخفيش جيبي بس
ولايت محمد بيقوله افتحي الباب
روحت بعتلو رساله بقوله روح انت الشغل بقي
اخويا زمانو جاي ف الطريق قالها يلعن كسم اخوكي ياشيخا وانا غلطان اني قعدت من الشغل عشان انا ماشي
وقفل وقولتلها بقي ده الي بتخليها ينام معاكي
قولتلها شوفي انا عارف كل حاجه عنك ودي صورك الي انتي بعتهالو وهيا وقفه بترتعش
قولتلها انتي خايفه ليه كده قولتلك انا عارف كل حاجه وعارف كمان انك عرفه ان انا كنت مع امك انبارح وكنتي سمعانا ف كل كلمه
وقولتلها ماسمعتيش اخر الكلام الي بينا قالتلي لا انا مشيت علطول
قولتلها ياستي ان انا هتجوزك بس بشرط قالتلي اي هو قولتلها ان الواد ده مايلمسكيش تاني ولو شفتو مره معاكي خلاص انسي اي حاجه قولتها قالتلي بجد هتتجوزني قولتلها ايوه ي فاطمه
قالتلي انا بحبك اوووي وترمت ف حضني
وانا ف سري البنت دي رايحه مع الرايح ولا ايه
وكانت صعبانه عليه اووي
بس انا جسمي سخن منه وقولتلها انتي اتفرجتي علينا انبارح قالتلي ماشوفتش حاجه بس سمعت صوت ماما وعرفت ان ف حد معاه
قولتلها امك دي ست ولعه سخنه اوووي ونفسي تكوني زيها قالتلي ازاي قولتلها يعني تكون حاميه ف الجنس حطت وشها ف الارض
قولتلها بس انا واثق ان واحده ف جسمك اكيد بتحب النيك اووووي هيا ماتكلمتش ووشها ف الارض قولتلها يلا بقي عايز اخد بوسه عشان امشي تصبيره حتي لبعد الجواز
بصتلي وبتسمت انا علطول نزلت اخدت منها بوسه ف شفايفها وانا لايتها متجوبه معايا وبتبوس بردو وانا حضنتها من وسطها وبضم جسمها لجسمي وانا زبي بيخبط ف كسها وصدري زانق ف صدرها اوووي وقولها جسمك جامد اووووي
ورحت ع غفله كده لفيتها وحشرت زبي ف طيزها الكبيره وايدي ع بزازها وزنقها ف الحيطه وقعدت ادعك ف بزازها وهيا ااااااه ااااه ومغمضه عنيها وزبي محشور بين طيزها جامدد واتا ازوق ف طيزها وقولتلها انا همشي وهاخد رقمك اكلمك عليه ومسحي الحساب بتاعك ده وانا زبي محشور وكنت حاسس انها مش سمعاني اصلا
خليت وشها لوشي وهيا بصتلي ةقولتلها انا هنزل خودي هاتي رقمك سجلت رقمها عندي وقولتلها هروح وكلمك ياقلبي وهيا بصالي ومش عرفه تقول ايه ومنظرها يهيج ام الطخين قولتلها اقولك ايه انا مش نازل من هنا غير لما انيكك الاول
وروحت وخدها ف بوسه جامده وشيلها من ع الارض رفعتها وانا ببوس فيها
وهيا مسكه دماغي وبتمص ف شفايفي ونزلتها بس هيا مسكه ف شفايفي وانا روحت بايدي احسس ع طيزها الكبيره وكنت بضربها رجعت لورا ولايت السجاده ملفوفه ومركونه ع الحيطه
اخدتها فرشتها ع الارض وقولت ل فاطمه اقلعي وانا كنت بقلع هدومي وبقيت ملط
وهيا قلعت الترنج وكانت بالسنتيانه والكلوت بس
[GALLERY=media, 108723][/GALLERY]

وكان منظرها يجنن بيضه زي ابوها
هجمت عليها بوس ونمت عليه ع ابسجاده وفضلت ابوس فيها وزبي وقف عند باب كسها ع الكلوت وانا بفعص ف بزازها
وروحت مقلعه السنتيانه خالص
وكانت حلماتها تجنن بجد
[GALLERY=media, 108809][/GALLERY]

نزلت مص فيها علطول وكانت حلماتها وقفه وتجنن وهيا ماسكه دماغي وتشدني ع صدرها وانا قولتلها ايه ام الجسم ده انتي احلي من امك الف مره ونزلت مص تاني وهيا ااااه مصك حلو اوووي نزلت ع كسها وكان بيلمع وردي وحلو
[GALLERY=media, 108357][/GALLERY]
كان وردي اوووي وكان في عسل بسيط
انا نمت ع ضهري وقولتلها تعالي عملت وضع 69 ومكنتش عرفاه ومسكت طيزها العب فيها وكانت كبيره وانا بمص العب ف طيزها وانا زبي بيخبط ف وشها وهيا مسكاه بس وانا قولتلها مصي تقولي بقرف قولتلها مصي يابنت المتناكه بتقرفي من ايه
ولايت مسكت زبي وبتحرك لسانها عليه وانا بمص كسها جامد وقولها مصي عشان اعرف اظبطك وانا قايل ل امك لو طلعتي بارده ف الجنس مش هتجوزك وانتي مش عرفه تمصي اهو
لايت دخلت زبي ف بوقها دخل نصه وتقولي زبك كبير اووي وطخين اقولها زبي ولا زب محمد تقولي زبك طخين اوي وكبير
قولتلها طب مصي يالبوه
وقعدت تمص زبي اي كلام بس قولت مش مشكله اول مره وانا فضلت الحس ف كسها زي المجنون والي كان بيهيجني اكتر طيزها الكبيره
قولتلها قومي يالبوه راحت قاعده ع ركببها وبتبصلي وانا قولتلها بتحبي تتناكي ازاي يالبوه لايت بتلف وضهرها ليه وراحت بوشها ع السجاده وقوعها ع الارض وطيزها رفعت ف وشي وخرم طيزها مقفول وكسها بيلمع وكنت حاسس انه ديق مش واسع خالص روحت ضربه ع طيزها وقولها بقي بتحبي تتناكي كده يالبوه ماشي ده انا هفشخك وهفشخ كسك المتناك ده ومسكت زبي وبقيت اضرب بيه كسها ومشيه رايح جاي ع شفايف كسها وكسها ولايتها بتحرك طيزها زي الي بتحرقها وعايزه زبي يدخل ف كسها
واتا روحت بصباعي الوسطاني مدخلو ف كسها هيا طلعتوااااه بالبونه اوووي انا هجت ع الاه بتاعتها دي دخلت صباعي التاني ف كسها وبقيت ادخلهم وطلعهم وهيا ااااه اااااه اه اي اااااح
وانا قولت البنت دي سخنه اوووي احسن من امها
وقعدت ابعبص كسها وخرم طيزها منظرو بجنن وردي فاتح وكان عمال يفتح ويقفل وانا نزلت بالساني عليه وحطيت لساني عليه صوباعي لسه ف كسها وهيا بقت تقول ااااه اااه وانا قولتلها عجبك لساني وهو ع طيزك قالتلي اممم حلو اوووي كمان وانا نازل بالساني لحس ف طيزها وبوس طيزها ولايتها بتتشنج اووي وخرم طيزها بيقفل بسرعه عرفت انه هتنزل قعدت انيك بصوابعي ف كسها لحد مانزلت عسل تقيل اووي
ولايتها نامت ع بطتها من التعب
ومنظرها وهيا نايمه كده جنان طيز كبيره وكسها مليان عسل بتاعها اخدت تلفوني من جنبي وفتحت الفيديو وبدات اصور وكنت ناوي اوريها ل امها عشان انيكهم مع بعض
قعدت بين رجليها مسكت زبي بايد وب التانيه ماسك الفون وفاطمه نايمه ع وشها من التعب
وانا ببل زبي من عسلها الي لسه ع كسها لحد لما بقي ع زبي وانا دهلت زبي ف كسها واحده واحده وكان منظر يجنن وهيا ااااه براحه زبك كبير اوووي اااااه اااااااااااه وانا كنت مدخل نصو وهيا بقت تصرخ تحتي تقول ااااه زبك كبير براحه براحه مش قدره وانا بصور زبي وهو بيدخل ويطلع ف كسها وكان لما يطلع كنت بحس انه بيخلع كسها معاه وهو خارج
قفلت الفيديو وروحت نمت ع فاطمه وروحت ع ودنها بقولها اااه ياشرموطه كسك حلو اووي
وهيا ولا كانها هنا وانا اقولها ازاي انتي تطلقي يالبوه اااااه كسك سخن اووي وانا زبي خلاص وصل لاخرو ف كسها وانا راكب فوقها وبحرك نفسي براحه وهيا زلا هنا كل الي عليه اااه اااه اممم براحه براحه زبك كبير اووي زبك كبير وانا راكب فوقها وقولها بحبك اووي وبحب كسها وبزازك مش هسيبك هنيكك كل يوم
هفشخ كسك كل يوم وانا زبي بدات ادخلو وطلعو جامد وقولها انتي شرموطه يابنت ابمتناكه ومحدش هينيكك انتي وامك غيري انا الي هفشخكم وهفشخ كسك يافاطمه
انتي بتاعتي انا بس وانا راكب عليه وزبي كلو ف كسها وايدي بتفعص بزازها
وهيا مش عرفه تتكلم خالص
روحت لفيتها بقت ع ضهرها ونمت فوقها تاني ودخلت زبي ف كسها وهيا حضنتني وتقولي نيك اوووي نيكني جامد وانا راكب عليه ورافع نفسي بايدي الاتنين وشايف زبي وهو بيخرج ويدخل وكان بيلمع من كسها
وهيا ماسكه وسطي وتشدني عليه جامد وانا انزل بطيزي وطلع وزبي داخل طالع ف كسها
وانا اقولها انزل ع بزازك ولا تشربي لبني قالتلي نزلهم ف كسي جوووه قولتلها هتحبلي قالتلي باخد حبوب منع الحمل
عرفت انها كانت مجهزه نفسها لمحمد عشان لو نزل ف كسها قولتلها جبتي الحبوب منين قالتلي كنت سرقه من امي شريط وهيا فكرت انه ضاع
وانا تخيلت بس اني هنزل ف كس بنت عندها 17 سنه نزلت نيك فيها جامد وهيا تقولي براحه براحه وانا نازل بوسطي ف كسها ونزلت بشفايفي ع حلماتها مص وماسك بزازها بايدي الاتنين اضمهم ع بعض ومص الحلمتين وقولها امك نفسها تتناك معاكي اوووي يافاطمه ونفسها تريحك
عشان ماتروحيش لحد غريب
نفسها تشوفك وانتي تحت مني وانا بنيكك وتطمن ان انا هتجوزك عشان تطمن عليك واحنا لازم انيكك اودامها عشان تطلقي وتجوزك انا
وامك تعبانه بردو وابوك بيسافر علطول وهيا تعبانه وعايزه تتناك ابوك مش بيكفيها
وهيا ااااه نيكني ياعبده ونيك امي كمان معايا ريحنا احنا الاتنين زوبرك كبير، وهيريحنا
وانا اقولها امك عايزاكي تلحس كسها وتريحيها وهيا تلحس كسها وتنيك كسك بكسها يا فاطمه
وانا بهيجها اكتر وهيا بتقولي هنزل هنزل وانا كنت خلاص انا كمان وبقيت انيك فيه جامد لحد مالايتها بتنزل وانا زبي ف كسها روحت منزل ف كسها لبني كلو وكانو كتير اووووي وهيا من كتر البن الي نزل وكان سخن لفت رجليها ع رجلي ومش عايزاني اخرج زبي وتقولي اااااه لبنك كتير اوووي لبنك سخن اووي بيحرق ف كسي اووي ااااه كل ده لبن انت ايه
وانا اقولها انتي حلوه اوووي وكسك حلو اوووي
كلك حلو يافاطمه محدش هيلمسك غيري تاني ولو عرفت ان محمد ده لمسك تاني هطلع كسمك فهمتي قالتلي حاضر و****
وانا زبي مش عايز اخرجو من كسها ابدا
قولتلها وقت ماكسك يكون عايز يتناك كلميني وانا هجيلك حتي لو امك عندك ملكيش دعوه هنيكك انتي ومك مع بعض قالتلي انت عايز تنكني انا وامي مع بعض قولتلها ايوه هنيكك انتي وامك مع بعض عشان يبقي مفيش اي حاجه تخبيه عن امك تاني مش تتناكي من وراها لما تتفضحي
ع الاقل هيا تبقي تريحك يالبوه كسك بيكلك اووي وعايزه تتناكي قومت من عليه وخليتها تنضف زبي وتمصو من البن الي عليه ولبست وهيا لبست قولتلها هاتي كده تلفونك ده ومسحتو خالص وعملت حساب جديد بنفس الرقم يبقي خلاص كده التاني طار خالص
وقولتلها اياكي تكلميه تاني
وقفنا ولبسنا وقولتلها انتي مايتشبعش منك
لولا ان انا خايف لتكشف لكنت قعدت انيك فيك طول اليوم قولتلها اقولك ايه عايز اصورك صوره حلوه اخليها عندي قالتلي عايزه ازاي قولتلها اقلعي كده الي فوق ده قلعت خالص وقولتلها نزلي البنطلوون ونزلتو تحت خالص وخليتها تنزلت الكلوت لحد رقبتها وخليتها تفتح رجليها وكسها كان بينزل لبن من بتاعي لما وقفت وفتحت رجليها وقولتلها بايد افتحي كسك والتاني امسكي بزك ومصيه وهيا عملت كده وكانت صوره جنان زوبري وقف من ام المنظر
لما خلصت الصوره لسه بتلبس انا روحت عليها اخدتها بوسه وقولها انتي حلوه اوووي ي فاطمه
مسكت ايديها ودخلتها ف بنطلوني
ومسكت زبي فضلت تلعب في لحد لما وقف اوي
نزلت بنطلوني وهيا بقت تدعك فيه وانا روحت بزبي لعند كسها وبقي بيحك في كسها رايح جاي وهيا اااه انت بتعمل فيا ايه
زوبري بقي بيحك ف كسها وهيا بقت تزوق كسها ع زبي وهيا بيحك ف كسها
وانا قولتلها ضمي فخادك ع زوبري
وهيا عملت كده وانا بقيت ادخل وطلع زبي بين فخادها واحنا. قفين وزبي بيحك في كسها ومن الجنب ف فخادها
وانا كاني بنيك ف كسها كان احسس روعه وهيا مغمضه عنيها وتقولي كمان كمان
ولايتها بتشدني جامد عليه ولايتها نزلت عسلها ع زبي ومش قدره توقف
انا سندتها ع الحيطه وهيا كانت وسعت بين رجليها عشان مش قدره تتحكم ف اعصابها وانا لايت كسها بينزل عسلها ع زبي انا مسكت زبي ومدخلو ف كسها وعيا وقفه حسيت انها فاقت من اول مازبي دخل ف كسها
مسكت ف رقبتي وتقولي ااااه ااااه دخل زبك نكني شبعني وانا اقول يابنت الشرموطه
ده انتي مولعه وقعدت انيك فيها وانا زنقها ف الحيطه وزبي ف كسها لحد مالايت نفسي بنزل ف كسها لبني واحنا وقفين ومكنتش قادر اقف
روحت وخدعا ونايم ع السجاده وبصلها وبوسه ف شفايفها تقولي اوول مره احس بطعم النياكه كده بجد انتي عملت فيا ايه قولتلها انتي الي فرسه وعايزه خيال يركبك بجد مش عيل ينيك وخلاص
بس اعملي حسابك هنيكك انتي وامك مع بعض
قالتلي اعمل الي انت عايزو انا تحت امرك
قولتلها ماشي يالبوه امك بردو لبوه كده وبتحب النيك اوووي وهنقضي احلي وقت مع بعض يلا قومي عشان ننزل
لبسنا ونزلنا من الباب الي ورا وفتحت والجو كان بيمطر ع خفيف
طلعت ودخلت بيتنا وامي كانت قعده سلمت عليها ودخلت علطول اتشطفت وغيرت هدومي وقعدت اكلمها طول النهار
وكانت بتبعتلي صور لجسمها
وتقولي انت تعبتني اووي نفسي اكون مراتك وفضل قالعه هدومي ف شقتنا علطول وتفضل تنيك فيا كل شوي قولتلها قريب ياقلبي
وهنيكك انتي وامك ف ليله دخللتنا مع بعض
امك محرومه حولي تشبعيها لما انيككم مع بعض كل شويه هزري معاه امسكي بزها الحسي كسها حسسيها انها لسه شباب ومرغوب فيها عشان ماتزعلش ابدا
وانا بس اظبط مع امك هخليك تدخلي علينا الاوضه ونيكك معاها
[GALLERY=media, 108908][/GALLERY]
باي للجزاء التالت
كمل
 
قصة جامدة
فى انتظار باقى الاجزاء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%