NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جارتى

A

Anonymous (2f03)

ضيف
ياجماعه دلوقتي أنا في واحده جارتى مجنانى على الاخر لما بشوفها بتنشر الغسيل بتجسس وبص عليها من ورا الشباك هى بيتها في وش بيتنا فا جت مرا أنا وببص عليها عينها جت في عينى هى متجوزه ومخلفه بس أنا هموت عليها بعد الموقف دا بقيت كل مشوفها في الشارع تبصلى بصات غريبه مش عارف بقا أعمل ايه

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: ديوث ممحون, Sir Jimmy, PopmarlySady@ و 6 آخرين
بسيطه خالص
متبصش تاتي

• أتفق
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياجماعه دلوقتي أنا في واحده جارتى مجنانى على الاخر لما بشوفها بتنشر الغسيل بتجسس وبص عليها من ورا الشباك هى بيتها في وش بيتنا فا جت مرا أنا وببص عليها عينها جت في عينى هى متجوزه ومخلفه بس أنا هموت عليها بعد الموقف دا بقيت كل مشوفها في الشارع تبصلى بصات غريبه مش عارف بقا أعمل ايه
متعملش حاجة بدل ما تبقي فضحتك بجلاجل مش كل الي بتقراه في القصص حقيقي بدل ما تبقي حكايتك في صفحة الحوادث 🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️, Hussain AlJaziri, jhon snow و 2 آخرين
ازاى مش فاهم
ماهي البصات دي اخرتها اية
يا مستحكراك يا بتجيبك سكة
و كده حتنفضح و كده حتتجرس
ف انقي ب نفسك

• عجبني
ماهي البصات دي اخرتها اية
يا مستحكراك يا بتجيبك سكة
و كده حتنفضح و كده حتتجرس
ف انقي ب نفسك
تمام

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
افتكر ان قولتلك
بلاااااااش 👌

مش قادر منعت نفسى كذا مره ومش نافع
بص من الاخر موضوعك ده عاوز خطوه بس تعمل حسابك ان لو مجبتش جون هيتعمل معاك الغلط
لو عندك خبره هتفهم نظرتها دى تحذير او ملاغيه
خش يمكن تجيبك 😉

كل ما هتموت عليها افتكر جوزها ممكن يعمل ايه لو عرف 😂😂😂

• بيضحكني
اولا بلاش جارتك علشان الفضايح .. ثانيا ايه نوع البصات الغريبه دي اشمئزاز مثلا..اعجاب..تعجب

متعملش حاجه شوف الموقف هيعدي ازاي وامنع نفسك عنها فتره بأي طريقه لأنها ممكن تقول لجوزها لو محصلش حاجه خليك واقف في البلكونه واعمل فيها عبده الاهبل هيه بتبقه خارجه ازاي لابسه خفيف ولا محتشم

غازل وجررب لو السناره شبكت حظك مشبكتش تبقا كسبت جااره حلوه

اولا بلاش جارتك علشان الفضايح .. ثانيا ايه نوع البصات الغريبه دي اشمئزاز مثلا..اعجاب..تعجب
مش عارف

غازل وجررب لو السناره شبكت حظك مشبكتش تبقا كسبت جااره حلوه
خخخ افرض مشبكتش وقالت لجوزها

متعملش حاجه شوف الموقف هيعدي ازاي وامنع نفسك عنها فتره بأي طريقه لأنها ممكن تقول لجوزها لو محصلش حاجه خليك واقف في البلكونه واعمل فيها عبده الاهبل هيه بتبقه خارجه ازاي لابسه خفيف ولا محتشم
خفيف

كان عندنا جار زيك كده بيبص علي حريم الشارع فشخناه وطردناه وفضحناه قدام مراته

بص انت تحط احتمالين يا اما جات معاك سكه وتمام وفله.يا اما هتديلك ريق مش تمام وتبق فضيحه وحاجه اخر قبه ادب فكر كويس وخد قرار متندمش عليه بعد كدا بس بلاش وانا بقولك اهو متفكرش تانى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%