NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ساخن

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
نقلنا من بيتنا لبيت جديد وفي واحده جارتنا ارمله جوزها متوفي من 2015 ***** وابنهاا صغير يمكن 12 سنه وصاحبنى وبيقعد عند كل يوم وهيا صاحبة امى اوى وتقريبا كل يوم عندنا اعمل اى عشان اوصلهاا

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود و مصطفى مصطفى
نقلنا من بيتنا لبيت جديد وفي واحده جارتنا ارمله جوزها متوفي من 2015 ***** وابنهاا صغير يمكن 12 سنه وصاحبنى وبيقعد عند كل يوم وهيا صاحبة امى اوى وتقريبا كل يوم عندنا اعمل اى عشان اوصلهاا
معرفش انصحك با اية بس فكرتني با جارتي الي ف اول دور كانت لسة متجوزة جديد و هي و جوزها ساكنين ف دور الاول و كانوا علطول خناق و تقريبا اذا مكنش اكيد عشان انة مش عارف يركبها رغم أنها جمل بس هي أضخم منة هي عاملة زي بنت الي كيرفي الي ظهرت ايام كرونا تتناك و هي لابسة كمامة و طيزها كبيرها مهم جوزها دا رغم ساعتها من سنة و نص كنت 17سنة بس عشان بتمرن بوكس و جيم و جري مرتين ف الاسبوع ف جسمي عرض و كبر اكتر من جوزها ف كانت هي حيحانة عليا خصوصا لما جت عندنا شقة و شافت جسمي 😂 مهم هي كانت بتحاول تفتح معايا كلام و ساعات لما كنت بطلع ع سلم بتفضل مكانة عشان عشان احك رجلي في طيزها و كانت لما تطلع قدامي تمشي علي مهلها و تهزها و تبص عليا عشان تشوفني مركز ولا لا 😂 بس كنت ماسك نفسي عليها بسبب سكن القديم كان مؤقت فا كانت ف منطقة شعبية وانت عارف منطقة شعبية كلة بيراقب بعضة في كنت خايف اني اتفضح معاها ف سكت الايام عددت و بطلت تتخانق هي و جوزها و هب لقيتها حامل شكل جوزها لاقي حاجة توقف حنكشة الضعيف😂

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود
توصلها ليه؟ اوبر حظرتك
ما تخفوا علينا من المواضيع الي مالهاش معنى دي!

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Life selector, مكيانيكي ستات 😘, الجنتل الزبير و شخص آخر
لو هي عاوزه كده هتعمل اي حاجه علشان تركبها بس هي ممكن شايفاك زي ابنها بلاش توسخ صورتك قدامها

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
تعلا اقولك على حاجه تخليها تترمي في حضنك ومتسبوش ابدا
اولا كدا خليك راجل وحافظ عليها زي اهلك المفروض تكون سند وعون ليها مش تفكر فيها جنسيا
تاني حاجه واهم خطوه ولازم تعملها
تبقى اتغطى كويس وانتا نايم عشان الكوابيس متجيلكش
معلومه بسيطه وصغير لكل الشباب
مش معنى أن الواحده ارمله او مطلقه تبقى تعبانه وهتموت على علاقة في السرير اكبرو بقى وبطلو تفكروا في حتت الجلده الي قرفنا بيها دي

• عجبني
التفاعلات: Inbox، أم قويق و Zizo x1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هى لو لها فيه وعايزه هاتعمل المستحيل عشان توصلك

محتاجين نغير فكره ان اي ست ارمله او جوزها مسافر تبقي حيحانه ع اي زب

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى, Inbox, أم قويق و 2 آخرين
محتاجين نغير فكره ان اي ست ارمله او جوزها مسافر تبقي حيحانه ع اي زب
فعلا معاك حق

• عجبني
التفاعلات: H..
كلمني اساعدك انا شقطت صحبة امي مطلقة برضه

الناس ردت عليك ولعلمك اكتر ناس بتحافظ على نفسها علشان بتبقى عارفه ان فى اشباه رجال بتفكر فيهم انهم سهل المنال المطلقات والارامل .. استرجل

حبها واتجوزها

كل الناس عندك شراميط؟ اترك الناس في حالها.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%