NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش ثلاث اسباب بتخلى الست تخون جوزها

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الوزيرر و أيلا
لا يوجد أى مبرر للخيانة
الخيانه خيانه
لكن فى مشكله و فيه حلول

• عجبني
التفاعلات: الوزيرر
الموضوع مش سهل على اى ست انها تتناتك من راجل غير جوزها او حتى تتعرى ادامه ومن رأى فى 3 اسباب كل سبب فيهم بيخلى اللست تخونو
1/ ان يكون مهملها جنسيآ وهى بتحب الجنس ودة سبب ضعيف جدآ
2/ انها تكون مفتقدة الحضن الدافى منه والكلام الرومانسى الجميل فا بتلجأ لأقرب شخص يقلها الكلام دة
3/ انها تكون مبتحبوش واهلها ارغموها علي الجواز منه فا لما بتخونو بتحس انها بتنتقم منه عشان اتجوزها بالعفيه ومحدش يقلى الحب بيجى مع العشرة والوقت والكلام الفاضى دة عشان السبب دة عن تجربه قريبه لى جدآ

حد عندة اسباب تانيه للخيانه ؟
كل الاسباب دي لا تبرر الخيانه والحقيقه انه لا يوجد اي سبب يبرر الخيانه سواءا للست او حتى للراجل واللي بيقول ان الرجاله اكثر خيانه ماهو كل راجل بيخون محتاج ست تخون معاه يعني الحكايه واحده حتى لو الست مش متجوزه فهي بتخون اهلها ونفسها لما تعمل علاقه بالمنظر ده

• عجبني
الموضوع مش سهل على اى ست انها تتناتك من راجل غير جوزها او حتى تتعرى ادامه ومن رأى فى 3 اسباب كل سبب فيهم بيخلى اللست تخونو
2/ انها تكون مفتقدة الحضن الدافى منه والكلام الرومانسى الجميل فا بتلجأ لأقرب شخص يقلها الكلام دة
3/ انها تكون مبتحبوش واهلها ارغموها علي الجواز منه فا لما بتخونو بتحس انها بتنتقم منه عشان اتجوزها بالعفيه ومحدش يقلى الحب بيجى مع العشرة والوقت والكلام الفاضى دة عشان السبب دة عن تجربه قريبه لى جدآ

١ - وسخه
٢ - شرموطه
٣ - شمال

دي الاسباب اللي بتوصل الست للخيانه

• عجبني
ازاي انيك مرات عمي وازاي اقنعها بكده

• عجبني
الثلاثة اسباب الحقيقيين
١ - مفيش سبب
٢ - مفيش سبب
٣ - مفيش سبب

لا تبرر او تسبب الخيانة
انت بموضوع زى ده بتشجع على حجات عواقبها ابعد بكتير من الانت تتوقعه
ع فكرا انا بسال سؤال عادي ولو قرأت الموضوع للآخر هتلاقي أن انا بقول في أسباب للخيانه غير دي ؟ يعني اية الي يخلي الست تخون جوزها غير الي انا قولتو

خلاص حاللت وبررت الأسباب
انت شايف في سبب من الي انت بتقوله ده مبرر حقيقي للخيانه سواء راجل أو ست ولا انت كاتب موضوع نقاشي ونوعيه معينه احنا عارفينها تدخل تقولك صح كلامك
انت شايف أن لو حد يخصك اتوفرله الأسباب دي وخانك هتلتمسله العذر عادي عشان عنده أسبابه
بصراحه موقفك غير نظرتي خالص عنك
بس كل شيء متوقع
ولله انا كاتب أن الموضوع للنقاش
أية الأسباب الي تخلي الست تخون راجلها وكاتب الأسباب الي من وجهه نظري

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
الخيانة ملهاش مبرر ابدا مهما كانت الأسباب مش قادر تكمل ابعد بس متأذيش غيرك وتخليه يجرب اوحش شعور في العالم

• عجبني
الخيانة مالهاش مبرر والخيانة مش شرط ست متجوزة فى بنت بنوت وعايشة حياتها بس بتخون اهلها اللى وثقو فيها وفى مرتبطة بواحد واتنين وبتخون دة مع دة وبتخون دة مع دة الخيانة ليس لها مبررات
كلام صح مليون في الميه عن تجربة حقيقية

الاسباب و التبريرات كثيرة
لكن بنت الاصول ما بتخون ولو على موتها

• عجبني
ع فكرا انا بسال سؤال عادي ولو قرأت الموضوع للآخر هتلاقي أن انا بقول في أسباب للخيانه غير دي ؟ يعني اية الي يخلي الست تخون جوزها غير الي انا قولتو
الاجابه مفيش حاجه اصلا اسمها اسباب الخيانة

• عجبني
الخيانة مالهاش مبرر والخيانة مش شرط ست متجوزة فى بنت بنوت وعايشة حياتها بس بتخون اهلها اللى وثقو فيها وفى مرتبطة بواحد واتنين وبتخون دة مع دة وبتخون دة مع دة الخيانة ليس لها مبررات
اكيد بس مفيش حاجه ملهاش اسباب برضو

• عجبني
لا يوجد أى مبرر للخيانة
الخيانه خيانه
لكن فى مشكله و فيه حلول
انا عارف أن الخيانه ملهاش مبرر بس اية السبب الي يخلي الست تخون جوزها أو العكس

كل الاسباب دي لا تبرر الخيانه والحقيقه انه لا يوجد اي سبب يبرر الخيانه سواءا للست او حتى للراجل واللي بيقول ان الرجاله اكثر خيانه ماهو كل راجل بيخون محتاج ست تخون معاه يعني الحكايه واحده حتى لو الست مش متجوزه فهي بتخون اهلها ونفسها لما تعمل علاقه بالمنظر ده
صح 😍 تسلم

• عجبني
التفاعلات: magdy30
١ - وسخه
٢ - شرموطه
٣ - شمال

دي الاسباب اللي بتوصل الست للخيانه
. طيب لية متقولش مثلا أن في راجل وسخ قدر يلعب ع واحده متجوزة وعارف مثلا أن في مشاكل بينها وبين جوزها أو عارف أن جوزها مش بيديها حقها وفضل وراها لحد ما وقعها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%