NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش ثلاث اسباب بتخلى الست تخون جوزها

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الموضوع مش سهل على اى ست انها تتناتك من راجل غير جوزها او حتى تتعرى ادامه ومن رأى فى 3 اسباب كل سبب فيهم بيخلى اللست تخونو
1/ ان يكون مهملها جنسيآ وهى بتحب الجنس ودة سبب ضعيف جدآ
2/ انها تكون مفتقدة الحضن الدافى منه والكلام الرومانسى الجميل فا بتلجأ لأقرب شخص يقلها الكلام دة
3/ انها تكون مبتحبوش واهلها ارغموها علي الجواز منه فا لما بتخونو بتحس انها بتنتقم منه عشان اتجوزها بالعفيه ومحدش يقلى الحب بيجى مع العشرة والوقت والكلام الفاضى دة عشان السبب دة عن تجربه قريبه لى جدآ

حد عندة اسباب تانيه للخيانه ؟

• عجبني
التفاعلات: AMG. و Lolo jolie
الثلاثة اسباب الحقيقيين
١ - مفيش سبب
٢ - مفيش سبب
٣ - مفيش سبب

لا تبرر او تسبب الخيانة
انت بموضوع زى ده بتشجع على حجات عواقبها ابعد بكتير من الانت تتوقعه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Milf hunter 🔥👑 و Lolo jolie
خلاص حاللت وبررت الأسباب
انت شايف في سبب من الي انت بتقوله ده مبرر حقيقي للخيانه سواء راجل أو ست ولا انت كاتب موضوع نقاشي ونوعيه معينه احنا عارفينها تدخل تقولك صح كلامك
انت شايف أن لو حد يخصك اتوفرله الأسباب دي وخانك هتلتمسله العذر عادي عشان عنده أسبابه
بصراحه موقفك غير نظرتي خالص عنك
بس كل شيء متوقع

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض, الوزيرر, 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و شخص آخر
كلامك مش صح

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع احترامي الكامل لحضرتك ، بس انا لا اتفق مع كلامك

مفيش اي سبب للخيانة غير ان الشخص هو اللي اختار يخون ، لو البنت اترغمت على الزواج ؟! بتحاول تتعايش و تتكيف ، لو الزوج مش بيحتويها او مش سكن ليها ؟! هتتطلق مهما طال زمن زواجها

فالخيانة هي الاختيار الاسهل للنفوس الضعيفة ، و ملهاش اي أسباب مبررة نهائي ، و إلا كل اتنين متجوزين اتخانقوا مع بعض يروحوا يخونوا الطرف التاني و هتبقى مليطة بقى 🤨😒

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الذئب_الابيض, dr_nero, 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و 4 آخرين

مفيش اي سبب للخيانة غير ان الشخص هو اللي اختار يخون ، لو البنت اترغمت على الزواج ؟! بتحاول تتعايش و تتكيف ، لو الزوج مش بيحتويها او مش سكن ليها ؟! هتتطلق مهما طال زمن زواجها

فالخيانة هي الاختيار الاسهل للنفوس الضعيفة ، و ملهاش اي أسباب مبررة نهائي ، و إلا كل اتنين متجوزين اتخانقوا مع بعض يروحوا يخونوا الطرف التاني و هتبقى مليطة بقى 🤨😒
تسلمي تحياتي

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و أيلا
الموضوع مش سهل على اى ست انها تتناتك من راجل غير جوزها او حتى تتعرى ادامه ومن رأى فى 3 اسباب كل سبب فيهم بيخلى اللست تخونو
1/ ان يكون مهملها جنسيآ وهى بتحب الجنس ودة سبب ضعيف جدآ
2/ انها تكون مفتقدة الحضن الدافى منه والكلام الرومانسى الجميل فا بتلجأ لأقرب شخص يقلها الكلام دة
3/ انها تكون مبتحبوش واهلها ارغموها علي الجواز منه فا لما بتخونو بتحس انها بتنتقم منه عشان اتجوزها بالعفيه ومحدش يقلى الحب بيجى مع العشرة والوقت والكلام الفاضى دة عشان السبب دة عن تجربه قريبه لى جدآ

حد عندة اسباب تانيه للخيانه ؟
الاسباب اللي انت قولتلها دي ملهاش علاقه بالخيانه
الخيانه دي فطره جواها او جواه يعني ممكن ولا حاجه من اللي انت كاتبها دي تكون موجوده وتلقيها خاينه جوزها مع طوب الارض

• عجبني
التفاعلات: هاني عصام
الخيانه دي فطره جواها او جواه يعني ممكن ولا حاجه من اللي انت كاتبها دي تكون موجوده وتلقيها خاينه جوزها مع طوب الارض
مع احترامي بس ليه اتكلمت على اساس انها سيدة اللي خانت ؟! 🤨

• حبيته
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر
ما وارد جدا يكون ذكر هو اللي بيخون 🤷🏻‍♀️🤨

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و أّلَسِـأّحًر
الخيانة مالهاش مبرر والخيانة مش شرط ست متجوزة فى بنت بنوت وعايشة حياتها بس بتخون اهلها اللى وثقو فيها وفى مرتبطة بواحد واتنين وبتخون دة مع دة وبتخون دة مع دة الخيانة ليس لها مبررات

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: الوزيرر, Mmhviking, Moheb sex و شخص آخر
مع احترامي بس ليه اتكلمت على اساس انها سيدة اللي خانت ؟! 🤨
انا برد علي اسباب اللي هو كاتبها

• حبيته
التفاعلات: أيلا
  • بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و أيلا
انا برد علي اسباب اللي هو كاتبها
خلاص براءة ، انا كنت ناوية اتخانق و كدة بس حقيقي اقنعتني ، بعتذر اني دخلت في النص كدة بلا أي وجه حق 😅😇

• عجبني
  • حبيته
الخيانة مالهاش مبرر والخيانة مش شرط ست متجوزة فى بنت بنوت وعايشة حياتها بس بتخون اهلها اللى وثقو فيها وفى مرتبطة بواحد واتنين وبتخون دة مع دة وبتخون دة مع دة الخيانة ليس لها مبررات
اكيد ملهاش اسباب لانها بتكون خيانه بدون حسابات

خلاص براءة ، انا كنت ناوية اتخانق و كدة بس حقيقي اقنعتني ، بعتذر اني دخلت في النص كدة بلا أي وجه حق 😅😇
حبيبتي لا تعتذري ولا حاجه مجرد دفاعك عن جنسك دا اكبر دليل علي انك شخصيه جميله
#ايوه بعاكسك

• بيضحكني
التفاعلات: أيلا
حقيقي الزوج اكتر خيانه من الزوجه
للأسف 😓 **** يهدي الشباب كلهم ، لأني عن نفسي بتقهر بجد لما اسمع ان فلانة او علانة اتطلقت بسبب انه زوجها اكتشفت خيانه ، و بجد **** ما يخلي أي حد يجرب الإحساس ده !!

• عجبني
  • حبيته
حقيقي الزوج اكتر خيانه من الزوجه
FB IMG 1654676462032

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الوزيرر، أيلا و أّلَسِـأّحًر
حبيبتي لا تعتذري ولا حاجه مجرد دفاعك عن جنسك دا اكبر دليل علي انك شخصيه جميله
#ايوه بعاكسك
#هعملنفسيمشواخدةباليعشان _مااتخانقش 😇🤫🙄

• عجبني
  • بيضحكني

صح جدا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و أيلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%