NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عيب واصل لمرحله الفضيحه الواحد بيشوف حاجات هنا تكسف و****
انا في مره شوفت نودز هنا لواحده اعرفها والمفروض انها حد محترم جدا في المنطقه اللي ساكنه فيها
ايوه هي غلطانه انا بعتت اصلا🤦🏻‍♂️
حضرتك انا اعرف حد هو يعني لسه معداش ١٨ سنه وكلامه علي لسان الناس و**** بس هتيجي تتكلم ممكن الموضوع يكبر طب وليه يعني

ايوه هي غلطانه انا بعتت اصلا🤦🏻‍♂️
حضرتك انا اعرف حد هو يعني لسه معداش ١٨ سنه وكلامه علي لسان الناس و**** بس هتيجي تتكلم ممكن الموضوع يكبر طب وليه يعني
ولو سكت برضو الموضوع هايكبر
وتلاقي شويه خولات سارقين الصور وبيعملو بيها بلاوي

ولو سكت برضو الموضوع هايكبر
وتلاقي شويه خولات سارقين الصور وبيعملو بيها بلاوي
حوار اني مليش دعوه بالمواضيع دي ومش بحب ادخل في حاجه عموما افضل ليا ولا بحب ادخل في المواضيع دي اصلا وربنا يستر ويتوب علي الكل

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال)
خلونا نتكلمو في موضوع الثقه اللي بتقع فيها بنات او ستات وللاسف مالهاش دعوه بسن لان اللي بنشوفوه من صور ونودز لستات وبنات مع اختلاف السن بيقول ان الثقه دي بيكون دايما اخرتها فضيحه علي مواقع النت المختلفه
ياتري فيه حد ممكن يتجوز بنت بعتتله صور جسمها
ولا الستات المتجوزه وعندها بيت واولاد واسره وبتبعت نودز لاي حد تحت اي مسمي دول يتقال عليهم ايه
يمكن معظم خلافاتي هنا بسبب الصور دي ودايما بعلق بتريقه علي اي صور من دي انها نهايه قصه حب رهيبه بين هبله بنت هبله وخروف
حابب اعرف رأي الناس هنا في الموضوع ده كل واحد شايفه ازاي سواء رجال او سيدات
الخال
انا عمري ما اقتنعت بحاجة اسمها ابعت نودز ولا اعمل علاقة مع اللي بحبة تحت مسمي الحب احنا ثقافتنا مختلفة عن برة بسنين ضوئية برة لما بيعمل علاقة مع واحدة بسحبها وخلاص سابها ميجيش علي منتدي ولا موقع افلام وينزل فيديو ليها ولا صورها (بعيد عن اللي بيعملوا الافلام دي بغرض الكسب) لان خلاص علاقتهم انتهت
انما هنا اول ما يسبها ينزل صورها ولا لو ليهم فيديو ينشرة ويبتزها وكل دا كان تحت مسمي حب وثقة منها للي كان معاها

• عجبني
التفاعلات: ZXCV939495 و جديد لانج 3535
حوار اني مليش دعوه بالمواضيع دي ومش بحب ادخل في حاجه عموما افضل ليا ولا بحب ادخل في المواضيع دي اصلا وربنا يستر ويتوب علي الكل
اميييييين

• حبيته
التفاعلات: T i to
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عمري ما اقتنعت بحاجة اسمها ابعت نودز ولا اعمل علاقة مع اللي بحبة تحت مسمي الحب احنا ثقافتنا مختلفة عن برة بسنين ضوئية برة لما بيعمل علاقة مع واحدة بسحبها وخلاص سابها ميجيش علي منتدي ولا موقع افلام وينزل فيديو ليها ولا صورها (بعيد عن اللي بيعملوا الافلام دي بغرض الكسب) لان خلاص علاقتهم انتهت
انما هنا اول ما يسبها ينزل صورها ولا لو ليهم فيديو ينشرة ويبتزها وكل دا كان تحت مسمي حب وثقة منها للي كان معاها
ماهو ده الغرض من الموضوع كله
هاتثقي هاتتفضحي وش

بالفعل ،البورن مالي النت حبكت تشوف جسمها عشان تجيبهم يعني؟ طالما مش طايل تتزوج خليك بالبورن ..
والكلام للبنات قبل الشباب عشان مش يتضحك عليها 👍

• عجبني
انا مش قصدى انت اللى بتعلق المشاكل انا قصدى الناس سواء الاهل او المجتمع مع ان المفروض ان هى تعتبر ضحيه و اللى نشر الصور مجرم و اللى بيشارك فى نشر الصور مشارك فى الجريمه

اوقات بروح قسم صور عربى و ببقى خايفه الاقى صورى هناك و قلبى بيتفطر على صور البنات اللى اكيد فيه منهم كانت بتتصرف بكل برائه و حسن نيه
طيب ما تورينى صورك 🤗🤗❤️

• لا تعليق
بالفعل ،البورن مالي النت حبكت تشوف جسمها عشان تجيبهم يعني؟ طالما مش طايل تتزوج خليك بالبورن ..
والكلام للبنات قبل الشباب عشان مش يتضحك عليها 👍
طيب هو اللي يفكر انه يجيبهم علي جسم واحده يبقي بيحبها اصلا.

خلونا نتكلمو في موضوع الثقه اللي بتقع فيها بنات او ستات وللاسف مالهاش دعوه بسن لان اللي بنشوفوه من صور ونودز لستات وبنات مع اختلاف السن بيقول ان الثقه دي بيكون دايما اخرتها فضيحه علي مواقع النت المختلفه
ياتري فيه حد ممكن يتجوز بنت بعتتله صور جسمها
ولا الستات المتجوزه وعندها بيت واولاد واسره وبتبعت نودز لاي حد تحت اي مسمي دول يتقال عليهم ايه
يمكن معظم خلافاتي هنا بسبب الصور دي ودايما بعلق بتريقه علي اي صور من دي انها نهايه قصه حب رهيبه بين هبله بنت هبله وخروف
حابب اعرف رأي الناس هنا في الموضوع ده كل واحد شايفه ازاي سواء رجال او سيدات
الخال
بص هوا مش دايما بس الاغلب كدا اتفق

• أتفق
التفاعلات: زبي مولع فشخ
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال) و ناقد بناء
الغريب الواحده الي تقرر تبعت وتجيب وشها اعملي حساب انو طلع خول ع الاقل متبقاش فضيحه بشكل ده
اهو علي رأيك تعمل حساپ انه كده كده طالع خول اصلاوبلاش وشها

• أتفق
التفاعلات: زبي مولع فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%