NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Roody93

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
جماعه اجيب ازاي السماعه دي و تعمل كام +اي افضل نوع ليها و اللي عنده فكره عن موضوع الثانويه و الامتحانات و السماعه ياريت يفيدني

جماعه اجيب ازاي السماعه دي و تعمل كام +اي افضل نوع ليها و اللي عنده فكره عن موضوع الثانويه و الامتحانات و السماعه ياريت يفيدني

كانت من سنتين في حدود 3000 آلاف
بتتباع علي جروبات

انت ثانوية عامة ؟

• جامد
التفاعلات: الأستااذ
  • جامد
التفاعلات: الأستااذ

كنت بفكر اجيب واحده بس ملهاش لازمه😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Boxing player
خلي بالك بقا عندهم علم بيها حاليا و لو اتقفشت هتتعور جامد

متقلقش انا بنت و سهل تتخبه 🙂
فاهمك بس قفشو بنات بيها عادي و عموما انصحك تعملي ال عليكي في الوقت ال فاضل ي رودي و بالتوفيق

لازم حد يبقي يغششك وصعبه موت دي لان النظام الجديد عندك ٤ نماذج وغير كده يعب اوي مدرس يرضي يحل لان كل واحد وسمعته وضميره واكيد محدش من اهلك هيرضي بيها عموما عندك حلين وومكن تعملي بيهم هذاكري وتركزي علي الفصول المهمه وتراجعي وتظبطي مع زمايلك نفيش غير ده 🙂

بلاش عشان لو اتقفشت هتتفشخ

فاهمك بس قفشو بنات بيها عادي و عموما انصحك تعملي ال عليكي في الوقت ال فاضل ي رودي و بالتوفيق
دي تاني سنه ليا اوك +مفيش وقت اعمل اللي عليا مش عندي فرص متاحه +جربت اتقي **** و مغشش و الناتج اني عايشه في قهر و وجع قلب دي اخر فرصه ف انا مش عارفه اعمل ايه +مفتحتش كتاب ولا عايزة افتح

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متقلقش انا بنت و سهل تتخبه 🙂
الفراش كان بيفتش البيضان وفي مدارس البنات المدرسات بيهرسوهم مش بيقفشوهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%