NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله اي اقسم ب**** اللي تتكلم مش هسكت لها طبعا انا عصبيه لوحدي هي ناقصه محن كمان
في لحظه زي دي لازم تبقي بارده ومتغليش بالك بحد عموما والي كاتبه ربك هيكون وربنا يوفقنا جميعا🤍

في لحظه زي دي لازم تبقي بارده ومتغليش بالك بحد عموما والي كاتبه ربك هيكون وربنا يوفقنا جميعا🤍
السنه اللي فاتت اقسم ب**** لو بس شغلت دماغي كنت عديت بس هعمل ايه عندي مبادئ و مليش في الوساخه

السنه اللي فاتت اقسم ب**** لو بس شغلت دماغي كنت عديت بس هعمل ايه عندي مبادئ و مليش في الوساخه
عاوز اعرف حاجه بس انتي مقسمه اي ؟
يعني هتمتحني اي السنادي؟

ي جماعه من فضلك اللي يعرف يفيدني في موضوع السماعه يقول غير كده انا ممكن اعيط بجد و انهار لان مش قادره استقبل اي كلام تاني بجد دي اخر فرصه و مش عارفه ولا هقدر اضيعها و اعيش في قهر بقاي حياتي

عاوز اعرف حاجه بس انتي مقسمه اي ؟
يعني هتمتحني اي السنادي؟
5مواد

كل المواد الصعبه

و السنه اللي فاتت امتحن احياء و جيو و ناقصه فيهم 12٪ف انا مدمره لان مظلومه من كل الجهات عشان التصحيح غلط و مكنتش قادره اعمل تظلم+كمان كل اللي غش دخل كليات و انا حلمي دلوقتي ضاع ف بحلم حتي اجيب 89 و انا هحمد **** لحد م اموت

ي جماعه من فضلك اللي يعرف يفيدني في موضوع السماعه يقول غير كده انا ممكن اعيط بجد و انهار لان مش قادره استقبل اي كلام تاني بجد دي اخر فرصه و مش عارفه ولا هقدر اضيعها و اعيش في قهر بقاي حياتي
لو تعرفي حد كان جايبها اساليه او اسالي ف اي محل تليفونات وشوفي اي الدنيا

5مواد

كل المواد الصعبه

و السنه اللي فاتت امتحن احياء و جيو و ناقصه فيهم 12٪ف انا مدمره لان مظلومه من كل الجهات عشان التصحيح غلط و مكنتش قادره اعمل تظلم+كمان كل اللي غش دخل كليات و انا حلمي دلوقتي ضاع ف بحلم حتي اجيب 89 و انا هحمد **** لحد م اموت
**** يعينك ويوفقك بجد🤍

اللي بيتقي ربناا بجد بيتظلم و الواحد جاتت ليه عقده من الدنيا كلها مش عارفه اتعايش طبيعي أبداً

لو تعرفي حد كان جايبها اساليه او اسالي ف اي محل تليفونات وشوفي اي الدنيا
المشكله اني بجد معرفش انا كائن منعزل مش بخرج من البيت غير علي المستشفى لو عيانه غير كده معرفش

المشكله اني بجد معرفش انا كائن منعزل مش بخرج من البيت غير علي المستشفى لو عيانه غير كده معرفش
خلي صحبتك تستفسرلك طيب عن الحوار ده

هو ممكن تكون موجوده في محل تلفونات و كده عادي
ليهم صرفتهم بس دي عامله زي المخدرات تقريبا 😂

غاليه علي الفيس و مش متوفر معايا كل الرقم ده
خلاص دوري حتي علي وحده استعمال بسيط تقريبا هتكون عند محل تليفونات صغير ف حته لوحده

خلاص دوري حتي علي وحده استعمال بسيط تقريبا هتكون عند محل تليفونات صغير ف حته لوحده
ب**** العظيم م فتحت كتاب ف مش عايزة حاجة تفصل مني في اولها كده ممكن يغمي عليا في الامتحان اصلا

ب**** العظيم م فتحت كتاب ف مش عايزة حاجة تفصل مني في اولها كده ممكن يغمي عليا في الامتحان اصلا
متقلقيش انا علشان السعر يكون قليل شويه فاهمني

لحظة دا نظام غش جديد دا ولا ايه 🤔🤔🙆‍♂️🙆‍♂️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%