NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

توضيح على موضوع هل يعتبر تحرش

A

Anonymous (e752)

ضيف
عاوز أوضح أكثر من نقطة في موضوع هل يعتبر تحرش
اول نقطه في ناس كثير قول يلي ممكن البنات تفتكر انك شاذ وقت بتشوفهم صورة ال زب
انا وقت بشوفهم صورة زبي بيكون ظهر فيها وجهي يعني اكيد ما رح يفكرون شاذ
تاني حاجه انا كنت مفتكر أن ده مش تحرش عشان أن مش بلمس البنات انا بشوفهم صوره فقط و حسيت اني غلطان
وبس حبيت ارد على التعليقات

يسطا انا اللي كنت بقولك كدا لكن طالما انت عرفت غلطك انت رجوله وعلفكرا التحرش انك تعمل اي حاجه جنسيه سواء لمس او صور او اي حاجه غصب عن الطرف التاني وانت ممكن تكون حبيت الحوار دا وقلبك جمد شويه ف هتقابل صعوبه شويه وانت بتبطل بس قاوم نفسك وانا بعتذرلك يعم لو كلامي ضايقك ف حاجه عشان انت طلعت راجل محترم وراقي

يسطا انا اللي كنت بقولك كدا لكن طالما انت عرفت غلطك انت رجوله وعلفكرا التحرش انك تعمل اي حاجه جنسيه سواء لمس او صور او اي حاجه غصب عن الطرف التاني وانت ممكن تكون حبيت الحوار دا وقلبك جمد شويه ف هتقابل صعوبه شويه وانت بتبطل بس قاوم نفسك وانا بعتذرلك يعم لو كلامي ضايقك ف حاجه عشان انت طلعت راجل محترم وراقي
متشكر ليك الصراحة انا ما كنت اعرف أن يلي بعملها تحرش انا كنت بقلد صحابي لكن حسيت بي الذنب عشان كده كنت بسال لو ده تحرش

متشكر ليك الصراحة انا ما كنت اعرف أن يلي بعملها تحرش انا كنت بقلد صحابي لكن حسيت بي الذنب عشان كده كنت بسال لو ده تحرش
هم اصحابك بيعملو كدا هما كمان 😂 حاول تنصحهم بقا عشان اخرتها وحشه ولو وقعوا مع واحده اهلها ناس تقيله ولا حاجه هيتفشخو

• عجبني
التفاعلات: البرنس10
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%