NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ

نسوانجى بريمو
نمبر وان متحرر
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
أنا مش بشجع على نيك المحارم وبالذات الأخ واخته ودا مش الهدف من محتوايا انا بشجع على المتعه والتحرر اللي هما المفرود شئ طبيعي

بمعني⬇️​
انك مش شرط تنيك ممكن العلاقه بينكم تبقي لطيفه اخ واخته عادي تلبسو اللي يريحكو في البيت وتغيرو هدومكو قدام بعض تنامو في حضن بعض مايبقاش في بينكو حدود ، يبقي فيه هزار ومحبه وشعور بالحنان والثقه ، تبقي زي صاحبك تلجألها لما تبقي مدايئ وعايز تتكلم مع حد ، تتفضفضلها وهيا تفضفضلك..
انا شايف ان دا شيئ عادي وطبيعي جداً ومش مخالف لأي حاجه في أي حاجه ، واللي شايف غير كدا فللأسف هوا اللي عندو مشاكل

fb3ccf66-7b79-4d19-883b-b3e199b9c31e
liv 2acb2f81-67a3-4b4d-ba83-3f04c0443952 dfefa632-541c-4b16-acb4-6f865e643051 20c6988f-ce64-486a-8abe-757d902b0f29 2lovers more-than-forever-by-jay-mclean 1 48e7ab5a-ee8c-4650-938f-24f39b5ddc3b Cuddles
pillow-fight image 2721e50ce7e6bf56f1b85b079253b6ce

دا بالنسبه للحياة الطبيعيه
اما اللي شايف نفسه بقا خارق للطبيعه⚡
وعايز يقوي العلاقه اكتر من كدا فبيعلي ليفل التحرر اكتر بحيث مثلا لو هيا محرومه وحسيتها تعبانه ممكن تساعدها مش شايف فيها اي مشاكل خالصصص.. هيا تعبانه وانتا بتساعدها.. بدل ماتلجأ لحد مش كويس او حد غريب يستغلها او يفتحها ، تضمها ليك تحسس علي جسمها وتهديها عشان تحس ان ليها راجل حتي لو كان اخوها ، مجرد مداعبه بينك وبينها عشان تخليها تخرج شهوتها وتستريح من آلامها من غير اي مشاكل ومن غير اي زنا او علاقه محرمه ، هيا أكيد ليها شهوه زي اي بنت ومن حقها انها تستمتع وتخرج اللي جواها.. وطالما هتبقي مبسوطه كسم العالم

19688454

بس صدقني لازم تعمل كدا لوحدك من غير ماهيا تطلب منك.. لانك لازم تبقي حاسس بيها وفاهم هيا عايزه اي.. لان الحنيه مابتطلبش

20240105023557008

(⁠ ⁠˘⁠ ⁠³⁠˘⁠)⁠♥⁩⁦​

"الحنيه مابتطلبششش"
20240105023509295

مجرددد مداعبه
عشان تريحها فقط لا غير

29836090

تنزل تحتيها زي ما الميكانيكي بينزل تحت العربيه.. وتخليها تخرج كل اللي جواها
snapedit-1704283182815

تخلي جسمها يتكهرب من لذة المتعه

try-pussy-ass-thinking-gifs-black-pussy-licking-gif-171gifs-licking-730916
gif-kiss-my-pussy-5f49139b465a2

تلقائيا هتحسس على شعرك لانها حاسه بالامان مع اخوها نفس لحمها ودمها
29943782

وطبعا دا في حالة لو انتم مفيش بينكم مشاعر محارم.. انت حاليا مجرد بتساعدها
وهيا كمان ممكن تساعدك.. لو شافتك عندك مشاكل او كبت او حتي مابتعرفش تتعامل

image
المفرود تقف جنبك وتعلمك ودا يبقي من غير ما انتا تطلب عشان هيا المفرود بتحس بيك بردو زي ما انتا بتحس بيها وزي ماقولنا
الحنيه مابتطلبششش

image image image image image IMG imageimage image image image image image image image

تخيل ان دا كلو مش محارم دا مجرد مساعده نتيجة التحرر والمتعه اللي مابينكم من غير ماتيجي جمب غشاء البكاره وتفتحها او من غير ماتجبهم جواها والحوارات والقرف اللي بيحصل مع المستهترين والناس اللي بالنسبالهم دا مجرد إفراغ لشهوه مش اكتر

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: ابن متحرر, tarek96546, Youssefjo7 و 11 آخرين
بغض النظر عن الكلام اللي مكتوب بس الصور فااااجرة 😍

• ايه ده
التفاعلات: ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ
بغض النظر عن الكلام اللي مكتوب بس الصور فااااجرة 😍
ليه بغض النظر عن الكلام المكتوب ؟
مالو الكلام المكتوب.. ؟ ،
ناقشني في الأخطاء اللي فيه

أنا مش بشجع على نيك المحارم وبالذات الأخ واخته ودا مش الهدف من محتوايا انا بشجع على المتعه والتحرر اللي هما المفرود شئ طبيعي

بمعني⬇️​
انك مش شرط تنيك ممكن العلاقه بينكم تبقي لطيفه اخ واخته عادي تلبسو اللي يريحكو في البيت وتغيرو هدومكو قدام بعض تنامو في حضن بعض مايبقاش في بينكو حدود ، يبقي فيه هزار ومحبه وشعور بالحنان والثقه ، تبقي زي صاحبك تلجألها لما تبقي مدايئ وعايز تتكلم مع حد ، تتفضفضلها وهيا تفضفضلك..
انا شايف ان دا شيئ عادي وطبيعي جداً ومش مخالف لأي حاجه في أي حاجه ، واللي شايف غير كدا فللأسف هوا اللي عندو مشاكل

fb3ccf66-7b79-4d19-883b-b3e199b9c31e
liv 2acb2f81-67a3-4b4d-ba83-3f04c0443952 dfefa632-541c-4b16-acb4-6f865e643051 20c6988f-ce64-486a-8abe-757d902b0f29 2lovers more-than-forever-by-jay-mclean 1 48e7ab5a-ee8c-4650-938f-24f39b5ddc3b Cuddles
pillow-fight image 2721e50ce7e6bf56f1b85b079253b6ce

دا بالنسبه للحياة الطبيعيه
اما اللي شايف نفسه بقا خارق للطبيعه⚡
وعايز يقوي العلاقه اكتر من كدا فبيعلي ليفل التحرر اكتر بحيث مثلا لو هيا محرومه وحسيتها تعبانه ممكن تساعدها مش شايف فيها اي مشاكل خالصصص.. هيا تعبانه وانتا بتساعدها.. بدل ماتلجأ لحد مش كويس او حد غريب يستغلها او يفتحها ، تضمها ليك تحسس علي جسمها وتهديها عشان تحس ان ليها راجل حتي لو كان اخوها ، مجرد مداعبه بينك وبينها عشان تخليها تخرج شهوتها وتستريح من آلامها من غير اي مشاكل ومن غير اي زنا او علاقه محرمه ، هيا أكيد ليها شهوه زي اي بنت ومن حقها انها تستمتع وتخرج اللي جواها.. وطالما هتبقي مبسوطه كسم العالم

19688454

بس صدقني لازم تعمل كدا لوحدك من غير ماهيا تطلب منك.. لانك لازم تبقي حاسس بيها وفاهم هيا عايزه اي.. لان الحنيه مابتطلبش

20240105023557008

(⁠ ⁠˘⁠ ⁠³⁠˘⁠)⁠♥⁩⁦

مجرددد مداعبه
عشان تريحها فقط لا غير

29836090

تنزل تحتيها زي ما الميكانيكي بينزل تحت العربيه.. وتخليها تخرج كل اللي جواها
snapedit-1704283182815

تخلي جسمها يتكهرب من لذة المتعه

try-pussy-ass-thinking-gifs-black-pussy-licking-gif-171gifs-licking-730916
gif-kiss-my-pussy-5f49139b465a2

تلقائيا هتحسس على شعرك لانها حاسه بالامان مع اخوها نفس لحمها ودمها
29943782

وطبعا دا في حالة لو انتم مفيش بينكم مشاعر محارم.. انت حاليا مجرد بتساعدها
وهيا كمان ممكن تساعدك.. لو شافتك عندك مشاكل او كبت او حتي مابتعرفش تتعامل

image
المفرود تقف جنبك وتعلمك ودا يبقي من غير ما انتا تطلب عشان هيا المفرود بتحس بيك بردو زي ما انتا بتحس بيها وزي ماقولنا
الحنيه مابتطلبششش

image image image image image IMG imageimage image image image image image image image

تخيل ان دا كلو مش محارم دا مجرد مساعده نتيجة التحرر والمتعه اللي مابينكم من غير ماتيجي جمب غشاء البكاره وتفتحها او من غير ماتجبهم جواها والحوارات والقرف اللي بيحصل مع المستهترين والناس اللي بالنسبالهم دا مجرد إفراغ لشهوه مش اكتر
يا صاحبي عيش المتعه زي ما أنت عايز حتي لو هتعمل حاجه حرام ببقي بعيد عن محارمك إحنا كلنا هنا آه في موقع سكس لأننا لينا شهوه بس تبقي في المضمون أنت فاهم قصدي

• هممم
ليه بغض النظر عن الكلام المكتوب ؟
مالو الكلام المكتوب.. ؟ ،
ناقشني في الأخطاء اللي فيه
انا مقولتش فيه اخطاء دي وجهات نظر

• عجبني
يا صاحبي عيش المتعه زي ما أنت عايز حتي لو هتعمل حاجه حرام ببقي بعيد عن محارمك إحنا كلنا هنا آه في موقع سكس لأننا لينا شهوه بس تبقي في المضمون أنت فاهم قصدي
حرفياً بالنسبالي هيا دي المتعه وكل واحد وميوله أو كل واحد والحاجه اللي بيحس بيها
بس ليه بعيد عن محارمي ،
وايه اللي مش مضمون في كدا

حرفياً بالنسبالي هيا دي المتعه وكل واحد وميوله أو كل واحد والحاجه اللي بيحس بيها
بس ليه بعيد عن محارمي ،
علشان هما محارمك بس بص أنا مش هقولك حرام ومش عارف إيه لأني أنا كمان هنأ في موقع سكس وليا شهوه ونفسي امسك حد اعيش معاه المتعه بس أكيد مش هتكون محارمي بس أنا مش هطول عليك علشان مش ازعجك وأنت دي ميولك وحريتك وأنت حر

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مودي ديوث وبنوتي
بصراحه عندك حق ف كل حاجه بس صعب فشخ 💔

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
إي هيا وجهة نظرك ، كونك حبيت الصور فدا بيدل على حاجه اكيد
دي صور عادية 😅 ملهاش علاقة ممكن تبقى واحد وصاحبته واحد ومراته واحد وواحدة شرموطة فكون اني حبيت الصور فده ملوش علاقة بالكلام اللي عليها

• أتفق
علشان هما محارمك بس بص أنا مش هقولك حرام ومش عارف إيه لأني أنا كمان هنأ في موقع سكس وليا شهوه ونفسي امسك حد اعيش معاه المتعه بس أكيد مش هتكون محارمي بس أنا مش هطول عليك علشان مش ازعجك وأنت دي ميولك وحريتك وأنت حر
دي مجرد متعه وتحرر في العلاقه بينك وبينها كأخ واخته وانا قولت في البوست انك مش شرط تنكها ومش شرط يبقي فيه علاقه جنس فعليه أساساً

• عجبني
التفاعلات: Hitler 2
بصراحه عندك حق ف كل حاجه بس صعب فشخ 💔
بصراحه انا مش شايفو صعب خالص
لو انتو قريبين من بعض ومتفاهمين وانتو الاتنين عايزين كدا ومقتنعين بدا سواء هيبقي في السر او العلن يبقي إي الصعب ؟

• عجبني
التفاعلات: مودي ديوث وبنوتي
بصراحه انا مش شايفو صعب خالص
لو انتو قريبين من بعض ومتفاهمين وانتو الاتنين عايزين كدا ومقتنعين بدا سواء هيبقي في السر او العلن يبقي إي الصعب ؟
احنا قريبين وكل حاجه بس معرفش اعمل كده ازاى والمشكله كمان انها مرتبطه

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و ᕙ(✯Shiko✯)ᕗ
احنا قريبين وكل حاجه بس معرفش اعمل كده ازاى والمشكله كمان انها مرتبطه
الفكرة هل هي ممكن تتقبل ده

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
الفكرة هل هي ممكن تتقبل ده
أنا بالنسبالي هيا حابه كدا ومبسوطه جدا
وانا كذالك.. فإيه المانع في كدا

طبعا ممكن ترفض وتحصل مشكله
دا حقها عادي طالما هيا مش عايزا كدا خلاص
بس قصدي بكدا نيك المحارم الصريح
اما بالنسبه لموضوعي فدا بيتكلم عن الثقه
الموضوع 'التحرر والثقه' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/التحرر-والثقه.380788/
والتحررررر بينكم كأخ وأخت مفيش فيه أي نيك
وكونك مش عارف توصل للمستوي دا من التحرر والثقه.. فانتو مش قريبين كفايه من بعض وفيه بينكم حدود

• أتفق
التفاعلات: حسن٩٤
أنا بالنسبالي هيا حابه كدا ومبسوطه جدا
وانا كذالك.. فإيه المانع في كدا
خلاص احكيلنا التجربة من الاول بدأت ازاي ووصلت للمرحلة دي بعد قد ايه

انا واختي كذا بالظبط عادي جدا مع بعض هي صحبتي وانا صحبها وبنغير قدام بعض عادي وبتحكيلي اسراها وانا كمان ولما بتكون تعبانة خالص بالحس ليها كسها وهي بتمص زبي بنعمل كل حاجة الا النيك هي مفتوحة بس مش بنرضا يبا بنا نيك علشان عارفين لو نكتها مش هقدر ابطل منها ومسيرنا في يوم هنمشي عن بعض فا هي بتتناك براحتها من صحبها وانا برضو بنيك براحتي وبتناك وكل واحد عايش حياته

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل، حسن٩٤ و 25saad
بس ليه بعيد عن محارمي ،
عايز تفهمني ان انت عايش المتعه دي مع محارمك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%