NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين { @Bosy17 اسطورة القصص @ناقد بناء @Mohab Ahmed }

يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
هاى
انا عاوز اعدل فى قصة ومش عارف
اخطاء املائية
وعاوز الغى بادئة متسلسلة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ارجو دمج الجزء الثاني من هذه القصة مشكورين.
تم الدمج

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
ممكن دمج الجزء التالت من الفرعون المصري

• عجبني
ممكن دمج الجزء التالت من الفرعون المصري

تم الدمج

• عجبني
الجزء السادس والأخير

بعد ما رجعت من عند ياسر كنت حاسس بإن خرمي اتهرى وشبع نيك وكنت حاسس إن رجلي مش شيلاني فقررت إني أروح أنام بحجة إني معرفتش أنام عند ياسر ، وأول ما دخلت قابلني حمايا وقالي : جايالك على الطبطاب
أنا : هي إيه دي ؟
حمايا : البنات مش هنا ، خرجوا يشتروا شوية حاجات ومراتك ناوية تزور واحدة صاحبتها وهيرجعوا متأخر
أنا : طب كويس جدا ، أنا تعبان من قلة النوم ومحتاج أنام
حمايا : إنت بتقول إيه ؟ ده أنا مستنيك من بدري وعايزك تريحني
أنا اتفاجأت وخفت أتعب ، أو حمايا يعرف إن ياسر ناكني فقولت له : طب ممكن أنام ساعة وبعد كدة مش هاسيبك
حمايا : تنام إيه ( وراح هاجم عليا ومدخلني الأوضة ) ده أنا حاسس إني على آخري
ولما لاقيته مصر قلت له : طب هانزل أجيب مسكن لضرسي عشان بيوجعني
حمايا : طب بسرعة عشان أنا على آخري
نزلت لأقرب صيدلية وقولت للدكتور إن عندي شرخ شرجي ومحتاج مسكن موضعي ، وبالفعل جبت المسكن وطلعت الحمام دهنت واستنيت شوية بحجة إني باخد دش ، وطلعت لاقيت حمايا زبه شادد وعلى آخره يا دوب مسكته حطيته في بوقي وشوية ولاقيته جابهم قلت كويس أهو ارتاح ، أتاريه كان واخد حباية منشطة وراح منيمني على بطني ومدخل زبه فيا وبدأ ينكني بجنون وجاب فيا 3 مرات المهم دخلنا الحمام نتشطف فقالي : في حاجة عايز أقولك عليها
أنا : خير يا عمي
حمايا : عندك استعداد تنام مع حد غيري ؟
أنا : قصدك إيه يا عمي ؟
حمايا : بصراحة ليا واحد صاحبي مراته ماتت من شهرين وهو كان متعود ينام معاها كل يوم ومن ساعة ما ماتت وهو تعبان لدرجة إنه بيحتلم كل يوم
أنا : طب و حضرتك هتقبل إنه ينام معايا
حمايا : عايز الحق ، آه
استغربت جدا وقلت له : ليه ؟!
حمايا : أصل أنا وهو في شبابنا كنا بنتشاقى مع بعض ، وعمر ما حد فينا إتأخر عن التاني
أنا : طب وهو عارف أنا مين ؟
حمايا : طبعا ، مش بقولك ما بنخبيش على بعض حاجة
أنا : مفيش مشكلة يا عمي ، طالما أنت موافق
حمايا : طب نام ولما تصحى هاخدك ونروح له ، بس هو عنده مشكلة
أنا : إيه هي ؟
حمايا : هو مالوش غير في الحريم لأنه زبه كبير وبيخاف ما يستمتعش من الشباب
أنا : عموما أنا هنام دلوقت ولما أصحى نبقى نشوف
كانت الساعة حوالي 11 الصبح نمت ومادريتش بنفسي إلا وعمي بيصحيني الساعة 6 المغرب وبيقولي : إيه يا حبيبي إنت هتقضيها نوم ، قوم يلا
وفعلا قمت خدت دش ولبست شورت جينز وتيشرت أبيض وحطيت برفان عمي قالي : إنت مالك كدة زي القمر
قلت له : ده في عينك إنت يا قمر
المهم وصلنا عند صاحب عمي واسمه والي وهو رجل طوله حوالي 185 وجسمه مليان ومشعر وراسه صلعاء بس في شعر ناعم على جوانب الرأس أبيض ووسيم وبكرش أنا أول ما شوفته ظنيت إن زبه صغير واطمنت وقلت مش هيتعبني اتعرفنا على بعض ولاقيته بيقولي : اعذرني يا ماجد أنا ما نكتش الطيز قبل كدة وماليش في الخشن بس الحوجة
أنا : ولا يهمك ، المهم أنك تنبسط
عمي قاله : يا والي ، نيك الطيز بيمتع جدا ، وصدقني مش هتندم
عم والي : طب يلا بينا فمديت إيدي أمسك زبه لاقيته نايم وكاشش وحجمه معقول وهو كان لابس بيجامة بدأ زبه يقوم واتفاجأت بضخامته فشديت البنطلون والبوكسر واتفاجأت بالوحش هو صحيح طوله حوالي 20 سم بس تخته مش طبيعي إيدي مقفلتش عليه ولما جيت أحطه في بوقي ما دخلش لاقيت عمي بيقولي : ما تكسفنيش يا ماجد ، عايزك تظبط عمك والي
أنا : حاضر يا عمي ، بس إن جيت للحق الزب ده آخره الكس وما ينفعش أبدا للطيز
لاقيت عم والي سحب نفسه وقال لعمي : مش قولت لك بلاش
روحت أنا هاجم على زبه وقلت له : بلاش إيه ، الزب ده لازم أبلعه كله يلا بينا على السرير
دخلنا الاوضة وعمي جاب چل ودهن بيه خرمي وأنا وقفت وميلت عشان عم والي يدخل زبه فيا وفعلا دخل منه جزء فوجعني فسحبت نفسي فقرب مني ودخل زبه فدخل حتة أكبر فوجعني وسحبت نفسي لاقيته زقني على السرير ونام فقوقي ورشق زبه مرة واحدة ، رغم الوجع إلا إني حسيته وجع متعة مش وجع ألم وحسيت بإن زبه واصل لزوري من كتر ما طيزي مخنوقة على زبه و مفيش ثواني وحسيت بزبه بينبض في طيزي كنت مش عايزه يقوم من فوقي وفعلا ما قامش وكمل فحت في طيزي بزبه لحد ما جابهم مرة تانية قام من فوقي وأنا حاسس بلذة غريبة ومتعة جديدة وكنت مش عايز أمشي بس الظروف المهم خلصت الإجازة ورجعت شغلي وقدمت طلب نقل للمحافظة اللي فيها حمايا واستقريت هناك وبقيت أمتع نفسي مع حمايا وعم والي وسمير وياسر عديلي..
النهـــــــــــــــاية
معذرة أرجو حذف الجزء السادس بالقصة وإضافة هذا بدلا منه ، نظرا لوجود أخطاء بالجزء الأخير الذي تم نشره
وارجو الإحاطة بان القصة كانت على المنتدى التاني قد اكتملت في 11 - 11 - 2017
خالص محبتي وتقديري

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و الدكر الشرقاوى
معذرة أرجو حذف الجزء السادس بالقصة وإضافة هذا بدلا منه ، نظرا لوجود أخطاء بالجزء الأخير الذي تم نشره
وارجو الإحاطة بان القصة كانت على المنتدى التاني كانت اكتملت في 11 - 11 - 2017
خالص محبتي وتقديري
تم التعديل

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
عايز اعمل دمج للجزء الثاني من قصة حرب الدروع
ااجزء الثاني في التعليقات

• عجبني
الجزء التالت من السلسلة التانية حياة الاعدادي نزل ياريت الادارة تدمجو مع الباقي🤝🏻💙

https://نسوانجي.net/threads/حياة-الاعدادي-السلسلة-الثانية-ـ-حتي-الجزء-الثاني-30-7-2022.113650/

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و عمايل اسكندريه
عايز اعمل دمج للجزء الثاني من قصة حرب الدروع
ااجزء الثاني في التعليقات
تم الدمج

• عجبني
الجزء التالت من السلسلة التانية حياة الاعدادي نزل ياريت الادارة تدمجو مع الباقي🤝🏻💙

https://نسوانجي.net/threads/حياة-الاعدادي-السلسلة-الثانية-ـ-حتي-الجزء-الثاني-30-7-2022.113650/
تم الدمج

• عجبني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم الدمج رغم المخالفة

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة