NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

الجزء السادس والاخير
بعد ما رجعت من عند ياسر كنت حاسس بإن خرمي اتهرى وشبع نيك وكنت حاسس إن رجلي مش شيلاني فقررت إني أروح أنام بحجة إني معرفتش أنام عند ياسر ، وأول ما دخلت قابلني حمايا وقالي :
  • جايالك على الطبطاب
  • هي إيه دي ؟
  • البنات مش هنا ، خرجوا يشتروا شوية حاجات ومراتك ناوية تزور واحدة صاحبتها وهيرجعوا متأخر
  • ‏طب كويس جدا ، أنا تعبان من قلة النوم ومحتاج أنام
  • ‏إنت بتقول إيه ؟ ده أنا مستنيك من بدري وعايزك تريحني أنا اتفاجأت وخفت أتعب ، أو حمايا يعرف إن ياسر ناكني فقولت له :
  • ‏طب ممكن أنام ساعة وبعد كدة مش هاسيبك
  • ‏ تنام إيه ( وراح هاجم عليا ومدخلني الأوضة ) ده أنا حاسس إني على آخري ولما لاقيته مصر قلت له :
  • ‏طب هانزل أجيب مسكن لضرسي عشان بيوجعني
  • ‏طب بسرعة عشان أنا على آخري
نزلت لأقرب صيدلية وقولت للدكتور إن عندي شرخ شرجي ومحتاج مسكن موضعي ، وبالفعل جبت المسكن وطلعت الحمام دهنت واستنيت شوية بحجة إني باخد دش ، وطلعت لاقيت حمايا زبه شادد وعلى آخره يا دوب مسكته حطيته في بوقي وشوية ولاقيته جابهم قلت كويس أهو ارتاح ، أتاريه كان واخد حباية منشطة وراح منيمني على بطني ومدخل زبه فيا وبدأ ينكني بجنون وجاب فيا 3 مرات المهم دخلنا الحمام نتشطف فقالي :
  • في حاجة عايز أقولك عليها
  • ‏خير يا عمي
  • ‏عندك استعداد تنام مع حد غيري ؟
  • ‏قصدك إيه يا عمي ؟
  • ‏بصراحة ليا واحد صاحبي مراته ماتت من شهرين وهو كان متعود ينام معاها كل يوم ومن ساعة ما ماتت وهو تعبان لدرجة إنه بيحتلم كل يوم
  • ‏طب و حضرتك هتقبل إنه ينام معايا
  • ‏عايز الحق ، آه
استغربت جدا وقلت له : ليه ؟
  • ‏أصل أنا وهو في شبابنا كنا بنتشاقى مع بعض ، وعمر ما حد فينا إتأخر عن التاني
  • ‏طب وهو عارف أنا مين ؟
  • ‏طبعا ، مش بقولك ما بنخبيش على بعض حاجة - مفيش مشكلة يا عمي ، طالما أنت موافق
  • طب نام ولما تصحى هاخدك ونروح له ، بس هو عنده مشكلة
  • ‏إيه هي ؟
  • ‏هو مالوش غير في الحريم لأنه زبه كبير وبيخاف ما يستمتعش من الشباب
  • ‏عموما أنا هنام دلوقت ولما أصحى نبقى نشوف كانت الساعة حوالي 11 الصبح نمت ومادريتش بنفسي إلا وعمي بيصحيني الساعة 6 المغرب وبيقولي : - إيه يا حبيبي إنت هتقضيها نوم ، قوم يلا
وفعلا قومت خدت دش ولبست شورت جينز وتيشرت أبيض وحطيت برفان عمي قالي : إنت مالك كدة زي القمر
قلت له : ده في عينك إنت يا قمر
المهم وصلنا عند صاحب عمي واسمه والي وهو رجل طوله حوالي 185 وجسمه مليان ومشعر وراسه صلعاء بس في شعر ناعم على جوانب الرأس أبيض ووسيم وبكرش أنا أول ما شوفته ظنيت إن زبه صغير واطمنت وقلت مش هيتعبني اتعرفنا على بعض ولاقيته بيقولي : -
  • اعذرني يا ماجد أنا ما نكتش الطيز قبل كدة وماليش في الخشن بس الحوجة
  • ‏ولا يهمك أنا كل اللي يهمني أنك تنبسط
عمي قاله : يا والي ، نيك الطيز بيمتع جدا ، وصدقني مش هتندم
عم والي : طب يلا بينا فمديت إيدي أمسك زبه لاقيته نايم وكاشش وحجمه معقول وهو كان لابس بيجامة بدأ زبه يقوم واتفاجأت بضخامته فشديت البنطلون والبوكسر واتفاجأت بالوحش هو صحيح طوله حوالي 20 سم بس تخته مش طبيعي إيدي مقفلتش عليه ولما جيت أحطه في بوقي ما دخلش لاقيت عمي بيقولي : ما تكسفنيش يا ماجد ، عايزك تظبط عمك والي
- حاضر يا عمي ، بس إن جيت للحق الزب ده آخره الكس وما ينفعش أبدا للطيز
لاقيت عم والي سحب نفسه وقال لعمي : مش قولت لك بلاش
روحت أنا هاجم على زبه وقلت له : بلاش إيه ، الزب ده لازم أبلعه كله يلا بينا على السرير دخلنا الاوضة وعمي جاب چل ودهن بيه خرمي وأنا وقفت وميلت عشان عم والي يدخل زبه فيا وفعلا دخل منه جزء فوجعني فسحبت نفسي فقرب مني ودخل زبه فدخل حتة أكبر فوجعني وسحبت نفسي لاقيته زقني على السرير ونام فوقي ورشق زبه مرة واحدة ، رغم الوجع إلا إنتي حسيته وجع متعة مش وجع ألم وحسيت بإن زبه واصل لزوري من كتر ما طيزي مخنوقة على زبه و مفيش ثواني وحسيت بزبه بينبض في طيزي كنت مش عايزه يقوم من فوقي وفعلا ما قامش وكمل فحت في طيزي بزبه لحد ما جابهم مرة تانية قام من فوقي وأنا حاسس بلذة غريبة ومتعة جديدة وكنت مش عايز أمشي بس الظروف المهم خلصت الإجازة ورجعت شغلي وقدمت طلب نقل للمحافظة اللي فيها حمايا واستقريت هناك وبقيت أمتع نفسي مع حمايا وعم والي وسمير وياسر عديلي..

النهـــــــــــــــاية
قصة من قصصي التراثية لم تكن مكتملة
برجاء دمج الجزء الاخير
وهل لي أن أعيد نشرها وبأسلوب جديد

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و BٍِASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تم اضافه جزء جديد للمليونير والرابط هو https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%8A%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D9%81%D9%82%D9%8A%D8%B1-%D9%85%D9%84%D9%8A%D9%88-%D9%85%D9%84%D9%8A%D9%88-%D9%85%D9%84%D9%8A%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%B1-%D8%A8%D8%AC%D8%AF-%D9%80-%D8%AD%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB-29-5-2022.63419/#post-191693برجاء الاضافه

• عجبني
قصة من قصصي التراثية لم تكن مكتملة
برجاء دمج الجزء الاخير
وهل لي أن أعيد نشرها وبأسلوب جديد
الرد علي الخاص

• عجبني
تم اضافه جزء جديد للمليونير والرابط هو https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%8A%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D9%81%D9%82%D9%8A%D8%B1-%D9%85%D9%84%D9%8A%D9%88-%D9%85%D9%84%D9%8A%D9%88-%D9%85%D9%84%D9%8A%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%B1-%D8%A8%D8%AC%D8%AF-%D9%80-%D8%AD%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB-29-5-2022.63419/#post-191693برجاء الاضافه
تم الدمج

• عجبني
ارجو دمج الجزء التاني من قصه عائلتي الجميلة

• عجبني
ارجو دمج الجزء التاني من قصه عائلتي الجميلة

تم الدمج

• عجبني
الجزء الخامس من قصة ذاكرة السمكة وهو الجزء الاخير من السلسلة الاولى

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
لو سمحت القصه وصولي لامي بسبب اختي الكبيره و ازاي جبت اختي التانيه معانا السلسه الاول الجزء التالت لسا كتبه و نزلته في التعليقات ارجو دمج الجزء الجديد مع الجزاين التانين

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
لو سمحت القصه وصولي لامي بسبب اختي الكبيره و ازاي جبت اختي التانيه معانا السلسه الاول الجزء التالت لسا كتبه و نزلته في التعليقات ارجو دمج الجزء الجديد مع الجزاين التانين
تم الدمج

• عجبني
رجاء دمج الجزء الثالث

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص و ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ارجو دمج الجزء الثالث من سلسة شاب العشرين و حريم المنطقه الشعبية

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة