NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

يا رئيس هل ممكن اطلب منك طلب صغير لو متفرّغ يمكن تعلمني كيفية استخدام الالوان في هذا المنتدى لاني حاولت اتباع الارشادات الموجودة في قسم المساعدة و بدل من جملة واحدة تحول الجزء كله إلى اللون الأحمر.
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
ارجو دمج الجزء الخامس من هذه القصة مشكورين.
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
يا رئيس هل ممكن اطلب منك طلب صغير لو متفرّغ يمكن تعلمني كيفية استخدام الالوان في هذا المنتدى لاني حاولت اتباع الارشادات الموجودة في قسم المساعدة و بدل من جملة واحدة تحول الجزء كله إلى اللون الأحمر.
تحديد السطر الذي تريد تلوينه ثم أختيار اللون المفضل وأثناء الدمج تطلب الأحتفاظ بلون الخط
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
اسف يمكن تبسيط اكثر كيف احدد السطر بالضبط
هكذا تحديد النسخ

1653486653839
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
الجزء التاسع

بعد ما عملنا أنا وإيناس علاقة جماعية مع كارلا وباول ، لقيت إيناس اتصاحبت على كارلا ، فكانت فرصة أعمل جلسة تنويم مغناطيسي لباول وأحاول أعرف بعض الأسباب النفسية اللي تخلي الرجل يقبل أنه يكون ديوث على زوجته
بعدها رجعنا الشالية وسجلت ملاحظاتي في أجندتي الخاصة ، واتصلت بنهاد اطمن عليها فعرفتني إنها بايتة مع صاحبتها فدخلت نمت وأنا مشغول بحاجتين ، الأسباب النفسية اللي خلت الشاب عايز يعيش في جسد أنثى ، وده عشان أوصله لازم أقعد مع دعاء وأحاول أفتح صندوقها الأسود
الحاجة التانية إني أكمل تقليب في أسرار إيناس وأحاول أفهم اللي بيدور حواليا ، فضلت أفكر لحد ما النوم غلبني ، بس صحيت على حد مطلع زبي وبيمص فيه ورغم إني قلقت بس ما حبيتش أفتح عيني
لقيت نفسي سرحت بخيالي وأتخيل خالتو نرمين بعودها المليان وأتخيل بزازها وأنا بدعك فيهم وأتخيلها تحت مني بنيكها وأمتعها ، وشوية وألاقي نفسي سرحت في طنط نورا الرشيقة لأنها كانت راقصة باليه وأتخيلها تحت مني وأنا بلعب بجسمها الجميل ، وفجأة سرحت في ماما وبقيت متخيلها وهي قالعة تحت مني بتمص لي في اللحظة دي فتحت عيني لقيت نهاد هي اللي بتمص لي وحسيت إني هنزل فمسكت رأسها وضغطت عليها ونزلت في زورها لبني كله وهي بتبلعه ومخليتش نقطة تنزل برة
بعد كدة قلت لها : صباحك لبن يا نودي
نهاد : حبيب قلبي صباح الفل
باسم : هي الساعة كام دلوقت ؟
نهاد : الساعة داخلة على 11
باسم : طب أنا هقوم أدخل الحمام
قلعت هدومي كلها ، وقمت عملت حمام وسرحت في التخيلات اللي أنا فكرت فيها ، واتخيلت إني نايم مع ماما وخالتي ، معرفش ليه الفكرة دي هيجتني جدا
أخدت دش يفوقني ، بس الفكرة مش مفارقة خيالي ، فقررت إني أعمل حاجة تريحني ، بس أجلتها لآخر النهار
خرجت كانت إيناس ونهاد محضرين الفطار ، قعدنا ندردش ونهاد تحكي لنا عن نسمة صاحبتها وقد إيه كانت وحشاها وإيناس تحكي عن كارل من غير ما تحكي عن علاقتنا الجنسية اللي عملناها ، بعد الفطار قلنا ننزل نعوم شوية في البحر
وأنا قاعد على الشاطيء لقيت تليفوني بيرن : ألو
الصوت : ألو , دكتور باسم
باسم : أيوة مين معايا
الصوت : أيوة يا دكتور ، أنا دعاء
باسم : أهلا أهلا ازيك يا دودو
دعاء : ازيك انت يا دكتور ، واحشني ونفسي أشوفك
باسم : مفيش مشكلة ، بس انا بقيت زبون ، المفروض تخفضي لي شوية
دعاء : المرة دي هتبقى مجاني ، عشان خاطر عيونك
باسم : وأنا مقدرش أتأخر عنك
دعاء : يناسبك إمتى ؟
باسم : المشكلة إن اخواتي وصلوا من القاهرة وقاعدين معايا في الشالية
دعاء : إيه ده هما القمرتين دول يبقوا اخواتك
باسم : إنتي شوفتيهم
دعاء : عايز الحق كنت فاكراك شاقطهم ، وكنت حاسداهم عليك
باسم : ههههههههه لا دول اخواتي
دعاء : ولا يهمك أنا واخدة أوضة وقاعدة فيها ، ولو ينفع هقابلك فيها
باسم : تمام مفيش مشكلة
دعاء : طب إمتى ؟
باسم : ممكن بكرة عشان أنا مجهد شوية
دعاء : تمام اتفقنا ، وعلى تليفون
باسم : باي
دعاء : باي يا عسل
قفلت مع دعاء وفي دماغي إني لما أقابلها لازم أعملها جلسة تنويم مغناطيسي وأدخل جواها وأعرف إيه الدوافع النفسية اللي تخلي ولد يرفض طبيعة جسمه وعايز يعيش في جسد أنثى ، بس بردو عايز أكمل مع إيناس وأعرف بقية الأسرار اللي جواها
على المساء كدة دخلت لنهاد وطرقعت بصوابعي وخليتها تنام وبعد ما نامت قلت لها : أنا عايزك تتقمصي شخصية ماما وتتعاملي معايا على إنك هي وتعاملي إيناس على إنها خالتو
خرجت لإيناس وقلت لها : إينو حبيبة قلبي
إيناس : طالما قلت إينو ، يبقى فيه حاجة
باسم : بصراحة آه
إيناس : خير في إيه ؟
باسم : بصراحة عايز ألعب لعبة كدة ونفسي توافقي عليها
إيناس : إيه هي اللعبة دي ؟
باسم : عايز أنام معاكي إنتي ونهاد ، على إنكم خالتي وماما
إيناس بصت لي باستغراب وقالت لي : اشمعنى
باسم : معرفش ، بس طقت في دماغي
إيناس : هي فكرة مجنونة وأنا موافقة عليها
باسم : طب أنا نيمت نهاد وزرعت جواها الفكرة
إيناس : واشمعنى أنا سبتني صاحية
باسم : لأني عارف إنك هتوافقي يا حبيبة قلب أخوكي
إيناس ضحكت وقالت : لا يا حبيبي ده عشان إنت عارف إن أنا مجنونة وهوافقك على الفكرة المجنونة دي
باسم : ممكن بردو
إيناس سبقتني ودخلت لنهاد كلمتها على إنها ماما وقالت لها : بقولك إيه يا أميرة أنا نفسي الواد باسم ده يعوضني أنا وإنتي حرمانا
نهاد اتقمصت شخصية ماما وقالت : وهو ينفع بردو يا نرمين
إيناس : وهيحصل إيه يعني ؟
كنت أنا دخلت فإيناس بصت لي وقالت : ما تيجي يا باسم هنا جنبنا
طلعت على السرير وقعدت جنب إيناس لاقيتها بتقولي وهي ممحونة : أنا تعبانة ، ممكن تساعدني أنا وماما
باسم : أنا تحت أمرك يا خالتو ، بس تحبي أعمل إيه
إيناس : بصراحة باباك مش فاضي خالص ومشغول عن ماما ، وماما تعبانة
كلمت نهاد على أنها ماما وقلت لها : مالك يا ماما سلامتك
نهاد : مفيش حاجة يا حبيبي ماتشغلش بالك
إيناس : وفيها إيه يا أميرة ، ده ابنك ومفيهاش حاجة
باسم : ممكن تفهمني يا خالتو
إيناس : بص يا حبيبي إنت شايف قد إيه منير مشغول وانشغاله ده اتسبب في إن ماما يبقى عندها حرمان جنسي
باسم : معقولة يا خالتو ، أنا ما يرضيش ومستعد أعمل أي حاجة
نهاد : عيب بقا يا نرمين
روحت مقرب من نهاد وبوستها من خدها بطريقة تهيجها ونهاد بتحاول تتمنع وتقولي : عيب يا باسم أنا ماما
معرفش ليه كلمتها زودت هيجاني وزبي وقف على آخره فحضنت نهاد جامد ونمت فوقها وغيبنا في بوسة نسيتنا الدنيا وما فيها فبدأت أحسس على بزازها وكسها وهي تقولي : ماما تعبانة أوي يا باسم وعايزاك تريحني
باسم : من عيني يا ماما
سمعت إيناس بتقول : طب وخالتك مالهاش نفس يا بسبوستي
باسم : أنا أقدر بردو يا خالتو
كنت حاسس باستمتاع رهيب جدا وأنا بتعامل مع نهاد أختي على إنها ماما ومع إيناس بنت خالتي على إنها خالتي
قلعت نهاد وقمت ناحية أيناس وحضنتها وأنا بلعب لها في كل حتة تطولها إيدي وقلعنا كلنا ونهاد نامت على ضهرها وأنا نزلت بين رجليها ألحس لها كسها وإيناس قاعدة فوق راس نهاد ونهاد بتلحس لها ونهاد وإيناس بيوحوحوا من المتعة مديت إيدي ألعب لإيناس في طيزها وأنا بقولها : طيزك حلوة أوي يا خالتو
إيناس : مش عايزاك تقصر معانا يا بسبوستي
فجأة نهاد اترعشت وجابت شهوتها ، فقمت وقفت بين رجليها ودخلت زبي في كسها وأنا بقولها : كسك حلو أوي يا ماما
نهاد : متع ماما المحرومة يا باسم ، أبوك سايبني أتعذب وبعيد عني
بدأت أحرك وسطي وأنيك في نهاد على إنها ماما وهي بتتفاعل معايا على هذا الأساس بعد شوية إيناس قامت ونامت على ضهرها وطلبت من نهاد تنام فوقها ولما ناموا فوق بعض جيت بين رجليهم وبقيت أنقل زبي من كس إيناس لكس نهاد وأقول لإيناس : مبسوطة كدة يا خالتو
إيناس : حلو أوي يا بسبوستي
ونهاد وإيناس نازلين تقفيش لبعض ودعك في البزاز ومقطعين شفايف بعض من البوس
من كتر الهيجان حسيت إني هجيب روحت مطلع زبي ومدلكه لحد ما غرفت إيناس ونهاد
بعدها إيناس قالت : اتصور الفكرة المجنونة دي كانت مخلياني في قمة هيجاني
ريحنا شوية وطرقعت بصوابعي وصحيت نهاد من التنويم المغناطيسي ودخلت آخد دش خرجت لقيتها بتتكلم في التليفون وبعد ما خلصت قالت لي : باسم حبيب أختك
باسم : نعم يا حبيبة قلبي
نهاد : أنا هاخد شاور وأخرج أنا وإيناس
باسم : خير في حاجة ولا إيه ؟
نهاد : لا دي بسمة جمعت الشلة واتصلت بيا عشان نتجمع
باسم : طب ماشي
بعد ما خرجوا لقيت نفسي قاعد لوحدي ، جبت اللاب وقعدت أقلب شوية على النت ، وبعد حوالي أربع ساعات افتكرت دعاء ، وقلت طالما أنا قاعد لوحدي ، فرصة أجيبها وأعمل معاها جلسة تنويم مغناطيسي أفهم دوافعها النفسية
وفعلا اتصلت بيها ولقيتها قاعدة لوحدها زهقانة ، فعرفتها إني قاعد لوحدي وطلبت منها لو فاضية تجيني
وفعلا جت لي وبعد دردشة بسيطة حست إني مجهد فقالت لي : بقولك إيه يا دكتور ، تحب أعملك مساچ
باسم : إيه ده إنتي بتعرفي ؟
دعاء : جرب وقولي رأيك
جت جنبي قلعتني كل هدومي ماعدا البوكسر ، نمت على بطني وبدأ تدلكني ومع لمسات إيدها الناعمة لضهري كنت بارتاح وأحس بإشارت بتوصل لزبي تخليه يقف
بعد ما خلصت تدليك ضهري طلبت مني أتقلب عشان تدلك صدري وبدأ تعمل لمسات لحلمات صدري تهيجني وتنزل بدراعها تحك في زبي لحد ما وقف على آخره
شدت البوكسر ونزلت على زبي تمص فيه وتلحسه وهي بتدلك البيضان وتنزل على البيضان تمصها وهي بتدعك في زبي ، حسيت إني استعدت نشاطي الجنسي فقعدت وشديتها وأنا بقفش في بزازها الصغيرة ومسكت شفايفها أمصهم وهي في نفس الوقت ماسكة زبي بتدعك فيه
بعد شوية طلبت منها تقعد على زبي ، طلعت فازلين ودهنت طيزها وزبي وبدأت تقعد لحد ما زبي دخل كله بدأنا تتحرك مع بعض هي تتنطط على زبي وأنا بحرك زبي في طيزها وماسك بزتها اليمين بلعب لها فيها ، لما تعبنا من الوضع ده ، نمت على ضهري وهي جت قعدت عليه فشديتها عليا ووقفت بيها وأنا ماسك طيزها وبساعدها تتناك بزبي وهي متعلقة في رقبتي ، شوية وطلبت منها تقعد في وضع الدوجي فجيت من وراها ودخلت زبي وبدأت أنيكها لحد ما زنقت زبي جامد ونزلت لبني كله في طيزها وأنا بحسس على ضهرها وهي بتقفش على زبي بطيزها ، سيبتها ودخلت الحمام كنت حاسس إني مزنوق
دخلت عملت حمام واتشطفت ولبست وخرجت قعدت في الصالة وهي قامت دخلت الحمام ، وبعد ما جت قعدت جنبي كلمتها عن التنويم المغناطيسي وعرضت عليها أعملها جلسة هي اتمنعت ، وحاولت ترفض ، بس أنا حاولت أقنعها وفضلت وراها لحد ما وافقت ، وطبعا فين وفين على ما قدرت أسيطر على عقلها وأنيمها مغناطيسي
لما نامت سألتها : ليه رافض تكون ذكر وعايز تعيش في جسد أنثى ؟
دعاء : دي حكاية تبدأ ومن وأنا لسة صغيرة
باسم : طب ممكن تحكيها لي
دعاء : أنا كبرت وبابا على طول متغرب عشان يحوش لنا قرش يأمن لنا بيه حياتنا ، وماما مخلفة بنتين غيري ، فكانت عيشتي كلها حريم في حريم ، اسمي الحقيقي عمرو ، كنت بحب أقلد اخواتي البنات ، أحط مكياچ زيهم أتحزم وأرقص معاهم ، كنت عايش معاهم على إني بنت
فجأة بابا رجع واستقر هنا
وكانت بداية تعبي ، كان بيزعق لي على تصرفاتي ومياعتي ويقولي : إنت رجل عيب اللي انت بتعمله ده استرجل
وأنا بصراحة خدت على طريقة اخواتي لدرجة في يوم ابن خالتي ضحك عليا وقالي تعالى نلعب عروسة وعريس وهو أكبر مني بحوالي 12 سنة وفي اليوم ده اغتصبني ، الغريبة إني مازعلتش منه وانبسطت باللي عمله واتكررت لقاءاتنا وكان بيعاملني على إني بنت وكان بيقولي يا دعاء كنت مضطر أتعامل قدام بابا بطريقة متصنعة بيغلب عليها أسلوب الانثى ، ومع الكل كنت بتعامل زي البنات لكن في المدرسة كنت انطوائي لأني كنت حاسس إني مش عارف اتعامل مع الأولاد
لحد ما تعرفت على شاب شغال في صيدلية بدأ يساعدني بأدوية هرمونات الأنوثة ، وأنا كنت باخدها لحد ما ابن خالتي عرف ، فجابني هنا عند زميله ، وعشت باسم دعاء
هي دي كل حكايتي
طرقعت بصوابعي وصحيتها وشكرتها على السهرة الجميلة ، وبعد ما مشيت طلعت أجندتي ، وسجلت فيها ملاحظاتي وإن ممكن التربية الخاطئة تسبب مشاكل في تكون شخصية الفرد
وإن غياب الأب وشدته ممكن تعمل مشاكل في تكون شخصية الأبناء
بعد ما سجلت ملاحظاتي ، روحت قعدت في مطعم واتعشيت

الجزء العاشر والأخير

بعد ما عملت جلسة تنويم مغناطيسي لدعاء وقدرت أفتح صندوق أسرارها ، وقدرت أوصل لدوافعها النفسية اللي حولتها من عمرو لدعاء ، سجلت ملاحظاتي في أجندتي وخرجت اتعشيت برة ، رجعت الشالية لقيت إيناس بتكلمني وتعرفني إنهم احتمال يرجعوا متأخر هي ونهاد
دخلت نمت وحلمت إني رجعت الفيلا لقيت ماما وطنط نورا وخالتو قالعين ملط وطنط نورا فاتحة رجليها وماما نازلة بتلحس لها كسها وهي في وضع الدوجي وخالتو نازلة لحس في كس وطيظ ماما ، وأنا قلعت وقربت من خالتو و ضربتها بزبي على طيزها فهي بصت لي وضحكت ووسعت لي عشان ألحس لماما كسها
ماما قامت ومسكت بزازها وأنا نمت على ضهري وجت خالتو بجسمها المربرب قعدت على زبي وفضلت تتنطط عليه وماما قعدت على بوقي وفضلت ألحس لها وطنط نورا واقفة وماما بتلحس لها فجأة جبتهم في كس خالتو وأنا جسمي بيتنفض
قلقت من نومي بصيت في الساعة لاقيتها 6 الصبح ، قمت خدت دش لأني لقيت نفسي احتلمت وغيرت هدومي وحطيتها على الغسالة ، وخرجت في الجنينة وأنا بالي مشغول بالأفكار اللي مسيطرة عليا ، وهل ممكن إني أعمل علاقة مع خالتو نرمين وماما وطنط نورا
النوم راح مني فدخلت الشالية وعديت من قدام الأوضة اللي البنات بتنام فيها لقيتهم نايمين ومخففين جدا من لبسهم وواخدين راحتهم على الآخر ، دخلت المطبخ عملت ساندويتش ومج نسكافيه وأخدت اللاب وقعدت أقلب على النت واتفرج على فيديوهات سكس بين الابن وأمه وبين الشاب الصغير وستات كبيرة
شدتني الفكرة جدا وبقت مسيطرة عليا بشكل غريب ، حبيت أشغل تفكيري بمشاهدة أي فيلم ، فتحت فيلم الآنسة حنفي اللي خلاني ضحكت من قلبي وعلى الساعة 10 لقيت نهاد بتحضني من ضهري وتبوس راسي وتصبح عليا
قعدت دردشت معاها وقلت لها : بقولك أيه يا نهاد ؟
نهاد : نعم يا حبيبي !
باسم : من ساعة ما جيتي وأنا عايز أكلمك في موضوعك إنتي وأيمن وقلت أسيبك شوية تريحي أعصابك
نهاد : ماله موضوعي أنا وأيمن ؟
باسم : مش إنتي كلمتيني وعرفتيني إنه نزل مخصوص عشان تتعالجي وتخلفوا ، إيه اللي حصل مخلاهوش يعمل كدة
نهاد : مفيش داعي نفتح في الموضوع ده يا باسم
باسم : طب ليه ، مش انا أخوكي حبيبك ، وعادي لما تفضفضي معايا
نهاد : بص يا باسم ، أنا تعبت من إهمال أيمن ليا ، وبصراحة نفسي أتطلق ، المشكلة في بابا وماما
باسم : اشمعنى
نهاد : ما أنت عارف إن عمو أسعد أبو أيمن **** يرحمه كان صاحب بابا الروح بالروح ، وطبعا طنط نورا صاحبة ماما الأنتيم فطبيعي لما أطلب الطلاق من أيمن بابا هيرفض لاجل خاطر صاحبه المرحوم وماما كذلك
باسم : يا حبيبة قلبي ماتزعليش إنتي عارفة إن أيمن طيب وشخصيته ضعيفة وبابا مسيطر عليه
وإحنا بنتكلم موبايل نهاد رن وطلع أيمن هو اللي بيتصل ، فنهاد قالت لي : الأستاذ لسة حاططني في حساباته وبيتصل بيا
باسم : طب ردي شوفيه عايز إيه ؟
نهاد بعصبية : لا هرد ولا عايزة أسمع صوته
باسم : طب عشان خاطري
نهاد : ماشي
ردت نهاد وطبعا ما كنتش سامع أيمن بيقول إيه فقالت


    • ألو
    • ‏نعم عايز إيه
    • ‏وتطمن عليا بتاع إيه ، خليك في شغلك اللي واخدك مني
لقيتها مرة واحدة صوتها وطي وقالت :

    • ألو ، أيوا يا بابا
    • ‏يعني إنت مش شايف إهماله ليا
    • ‏ماشي عشان خاطرك
    • ‏‏باي
باسم : إيه يا حبيبتي خير ، سامعك بتكلمي بابا
نهاد : بابا يا سيدي كلمني واعتذر لي على إنه خلى أيمن يسافر من قبل ما نروح للدكتور ، وإنه هيبعته لمدة أسبوع نخلص كشف ويخليه يفضى لي شوية
اللي ماتعرفوش نهاد إني اتصلت ببابا واتكلمت معاه وطلبت منه يسيب أيمن شوية لنهاد وعرفته إن نهاد محتاجة تتعالج وتخلف عشان تلاقي حد يشغلها ويسليها في غياب أيمن ، وطلبت منه إن ده يبقى سر بينا
لقيت نهاد مبسوطة جدا من اتصال أيمن وبابا وقالت لي إنها هترجع القاهرة عشان أيمن
سمعت صوت إيناس ونهاد زي الهمهمة جاية من الشالية وطبعا فهمت إن الحوار بخصوص اتصال بابا وأيمن
بعد ما نهاد جهزت نفسها ورجعت ، لقيت نفسي مع إيناس لوحدنا وبصراحة كنت تعبت من كتر العلاقات اللي عملتها من ساعة ما وصلت الساحل ، فقررت إني لازم أكمل جلسة التنويم المغناطيسي مع إيناس وأعرف إيه اللي تاعبها ومحتاجة تفضفض لي بيه
قضينا يوم عادي جدا ما بين البحر وحمام السباحة وشوية ودخلت على النت أقرأ شوية مواضيع ومقالات لبعض الدكاترة في مجال الطب النفسي ، وإيناس قعدت تعمل شات على الموبايل
على العصر كدة طلبت من إيناس نكمل جلسة التنويم المغناطيسي ، وبعد ما اتبعت كل الخطوات وبدأت تتكلم قلت لها : لما حكيتي معايا المرة اللي فاتت آخر كلامك كان إن حصل بينك وبين عمو أنور علاقة جنسية خلفية ، إيه اللي حصل بعد كدة
إيناس : بعد ما بدأنا نتقابل أنا وعمو أنور وكان الأمر مقتصر على جنس سطحي من مص وتفريش ونيك بزاز اتطور الأمر لعلاقة خلفية وكنت برتاح وأنا معاه ماكنش بحس إني خايفة .
اللي معملناش حسابه إن ماما بدأت تلاحظ ملامسات عمو أنور ليا ، وتشوفني قاعدة في حضنه بس مش قاعدة بريئة فبدأت تشك ، وجت في يوم قالت لنا إنها رايحة تزور خالتو وغابت شوية واتفاجأنا بيها داخلة علينا وعمو أنور مدخله في طيزي ، وكانت مفاجأة رهيبة ، ماما أغمى عليها ورغم اللي حصل لماما عمو أنور ما سابنيش إلا لما طمني وريحني ، بعد ما ماما فاقت طلبت الطلاق وحاول عمو أنور يقنعها إنه محافظ على شرفي فكان رد ماما إنه ما ينفعش يعمل معايا كدة
وفعلا ماما اتطلقت واتنقلت من الفرع اللي فيه عمو أنور عشان ما تشوفهوش تاني ، بس أنا كنت متعلقة بعمو أنور جدا وكان صعب أبعد عنه فبقيت أواعده وأروح له ويمتعني ويمارس معايا لحد ما أشبع
وفي يوم اتفاجأت بواحد متقدم لي اللي هو عز جوزي الأولاني ، ما شوفتش فيه حاجة تخليني أرفضه واتجوزنا وعشت معاه سعيدة وكان ممتعني جدا بس في يوم حنيت للممارسة الخلفية فطلبت منه ينيكني من طيزي فرفض تماما فقعدت اتحايل عليه معرفش ليه اصراري خلاه يشك إني عملت علاقة قبل الجواز فطلب مني أنام على بطني وهو هيحاول وأول ما دخل صباعه في طيزي اكتشف إنها واسعة فعرف إني اتناكت قبل كدة
وطبعا مش معقولة زب ضخم زي زب عمو أنور ما يعملش النفق اللي في طيزي وكان صعب أكدب ، بس ما قولتش إن اللي مارس معايا هو مين لأن عز ما كانش يهمه مين الشخص قد ما كان مضايقه إنه اتخدع فيا ، واتطلقنا وحسيت إني مكسورة ، وماما كانت مشغولة مع خالتو وطنط نورا بقعدات السحاق اللي كانوا بيريحوا بعض بيها فكلمت عمو أنور أشكي له فعرفني إنه هيعدي عليا ياخدني ونقعد مع بعض ندردش ، وفعلا قابلني وقعد معايا وسابني أفضفض له وريحني في الكلام ، وبقيت كل ما أكون متضايقة أتصل بيه ، بس مع الوقت بقيت أحس بالحرمان الجنسي فحكيت لعمو أنور وطلبت منه ينيكني ويريحني ، وبصراحة ما قصرش معايا ، في يوم روحت له ومجرد ما دخلت عنده اتعلقت في رقبته ومسك شفايفي وقعد يمصهم وهو مميل عليا وزبه وقف وبدأ يحك في كسي من فوق الهدوم من كتر الهيجان جبت شهوتي وأنا واقفة وحسيت إن رجلي مش شايلاني ، فشالني ودخل بيا على سريره وحطني على السرير وهو بيقلعني ملط وأنا نزلت وقلعته كل هدومه ونزلت على زبه اللي واحشني وحطيته في بوقي وقعدت أمصه وألحس فيه وأحطه بين بزازي لحد ما جابهم على بزازي ، اداني منديل أمسح بيه لبنه وراح مطلعني على السرير وفتح رجلي ونزل بشفايفه على كسي يلحس لي فيه وينيكني بلسانه وهي ما استحملتش وجبت شهوتي ، لقيته قام وقعد بين رجلي وبدأ يفرش كسي بزبه ويدخل الراس ويخرجها وأنا بتلوى من المتعة واتحايل عليه يدخل زبه وهو يقولي بلاش خليها من ورا زي زمان روحت قايمه وزقيته نيمته ومسكت زبه قعدت عليه بكسي لحد ما دخل كله وبصراحة لأن حجم زبه أكبر من حجم زب عز فحسيت بيه وهو داخل وبيحك في جوانب كسي من جوة وبدأ أتنطط عليه وهو بيدعك في بزازي ولما حس إنه خلاص هينزل طلب مني أبعد عشان ما ينزلش فيا طمنته إني مركبه وسيلة منع الحمل فنزل لبنه في كسي وأنا حاسة بنبض زبه وهو بيقذف في كسي بمتعة رهيبة ، واتكررت لقاءاتنا لحد ما في يوم تعبت جامد وماما خديتني كشفت عليا واتفاجأت إني حامل ، على الوسيلة ، لأن الوسيلة اتحركت من مكانها
أنا صارحت ماما بكل حاجة وعرفتها إني حامل من عمو أنور ، وماما اتصلت بيه اتخانقت معاه وهو طمنها إنه هيحل المشكلة دي
وبعد يومين اتجوزت من أمير ابن عمو أنور ، ولأنه قريب من عمو أنور وبيحبه وافق على طلب عمو أنور من جوازه مني ، ورغم إنه عمره ما لمسني بس ما عاملنيش بمعاملة تقل من كرامتي لحد ما في يوم تعبت جامد جدا وروحت لدكتورة وعرفتها إني حامل على وسيلة وكان رد الدكتورة إن الكلام ده مش صحيح وإن ما ينفعش واحدة تحمل وهي مركبة وسيلة منع الحمل ، ولما وريت لها الأوراق اللي تثبت إني حامل ، طلبت مني أنام على سرير الكشف واتفاجأت بيها بتحاول تشيل الوسيلة ولما فشلت سابتني أمشي وفي الليلة دي أجهضت لأن الدكتورة حركت الجنين من مكانه ، تعبت جامد واتحجزت في المستشفى عشان أعمل تنضيف وبعد ما فوقت اعتذرت لأمير وطلبت منه الطلاق لأن السبب اللي خلاه يتجوزني راح خلاص ، واتفاجأت إن أمير بعد ما طلقني راح لوالده ووالدته أيطاليا لأنهم مهاجرين هناك ، وعمو أنور هاجر هو كمان
مريت في الفترة دي بأزمة نفسية صعبة جدا ، وفي يوم وأنا قاعدة على الفيس ظهرت صورة هاني زميلي اللي كان في بينا علاقة حب أيام الجامعة ، معرفش ليه حبيت أتواصل معاه تاني ، وفعلا اتواصلنا ورجعنا أصحاب تاني وعرفت أنه اتجوز وطلع عقيم ومالوش علاج وان مراته طالبة الطلاق لأنها نفسها تبقى أم ، وفعلا بقيت أتقابل معاه وكانت فرصة إنه يمتعني من غير خوف إني أحمل
بس بعد فترة أتقدم لي سعيد وعرفت هاني وبصراحة كان شهم معايا جدا وبعد عني تماما وسابني أعيش حياتي مع سعيد وبعد ما اتجوزت كنت سعيدة جدا لأن سعيد كان شهواني جدا ، وكان هاريني نيك من كسي وطيزي لحد ما في يوم طلب مني إنه يفرجني على شوية صور واتفاجأت بصورة لواحد واقف ملط وزبه واقف فاتخضيت وسألته انت حاطط صورة زي دي على موبايلك ليه فلقيته بيسألني إذا كان زب صاحبه عجبني ولا لأ
حبيت أجاريه عشان أعرف آخره إيه اتفاجأت إن هو وصاحبه بيحبوا تبادل الزوجات ، رفضت الفكرة تماما وكان سبب رفضي إني مش قابلة إن جوزي يقبل إني يشوفني في حضن راجل غيره ، وبموافقته ورضاه واتطلقنا
باسم : طب في سؤال مهم ، أنا ملاحظ إنك شهوانية جدا وبتحبي الجنس ، فهل في حد في حياتك بيرحك بعد ما اتطلقتي
إيناس : بعد ما اتطلقت من سعيد طقت في دماغي فكرة إني أجرب زب صاحب سعيد فاتصلت بيه وعرضت عليه الموضوع واتقابلنا وفعلا عملنا علاقة رباعية وساعتها عجبني صبري صاحب سعيد جدا فبقيت كل ما أحس إني تعبانة أتواصل معاهم ونتقابل
ما كنتش أتخيل أبدا إن إيناس حياتها ملخبطة بالشكل ده بعد ما سجلت بعض النقاط في أجندتي صحيت أيناس وقعدنا ندردش سوا ووعدتني إنها مش هتقابل حد تاني وإنها لو حست إنها تعبانة هتلجأ لي
نمنا والصبح لمينا حاجاتنا وقفلنا الشالية ورجعنا على القاهرة


النهاية
برجاء الدمج ولكم جزيل الشكر
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الرجاء دمج الجزء. الثالث من قصة العيش في كوكب آخر
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1

تم اضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1

تم اضافة الجزء الرابع
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
تم اضافة الجزء الثامن من قصه سر السعادة يرجي الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
رجاء دمج الجزء الاول مع المقدمة
ايروس دولة الجنس ( نسخة معدلة واستكمال )
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%