NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

الجزء الخامس


بعد ما خلصت مع دعاء الشيميل كان جوايا أسىئلة كتير من الناحية العلمية عليها كشيميل بس هي ما ادتنيش فرصة وخدت فلوسها ومشيت بعدها أنا دخلت خدت دش ونمت ، وأنا بتقلب حسيت جسمي خبط في جسم حد نايم جنبي بحسس بإيدي لقيت فعلا حد نايم جنبي ، قمت مفزوع ، وببص بعيني لقيت اللي نايم جنبي واحدة لابسة جلابية نوم يا دوب مغطية طيزها لأن الجلابية كانت مرفوعة عن فخادها المربربة وقفت أتفرج على جمال جسمها الكيرفي ، وطيزها المليانة ، حسيت إنها إيناس بنت خالتي ، بصيت في الموبايل لقيت كذا رنة من نهاد وإيناس ، وبشوف الساعة لاقيتها 1 الظهر
لفيت ناحية وش اللي نايمة لاقيتها إيناس فعلا ، خدت بشكير ودخلت أخدت دش ، ولبست مايوه سبيدو ولبست عليه شورت وتيشرت كت ، روحت المطعم طلبت أكل وفنجان قهوة ، بعد ما أكلت نزلت على البلاچ ، وروحت ناحية شمسية وقلعت التيشرت وفردت جسمي على الكرسي وأنا لابس الكاب ، بعد شوية قمت قلعت الشورت ونزلت البحر عومت شوية وحسيت إني زهقان فقررت أخرج أقعد على الشاطيء أو أرجع الشالية ، وأنا خارج لاقيت واحدة لابسة مايوه بكيني شكلها بيقول إنها أجنبية جسمها واخد تان من الشمس ، شعرها أسود وناعم وواصل لحد صدرها الصغير تحس إن صدرها صدر بنت لسة صغيرة عودها رفيع بس جامد وطيزها حلوة مش صغيرة ومش كبيرة ولكن متناسقة مع عودها شكلها بيقول إن عمرها في أوائل الثلاثينات ، كان نايم على الكرسي اللي جنبها شاب وكانت عينه عليا هو البنت دي
شاورت لهم وأنا مبتسم وقلت : هاي
لاقيت البنت ابتسمت وشاورت بإيدها وقالت : هاي
ما حبيتش أكون متطفل روحت عند شمسيتي ولبست التيشرت وفردت جسمي ومسكت الموبايل واتصلت على نهاد :


  • ألو ، ازيك يا باسم ، قلقتني عليك
  • ‏معلش يا نودي كنت سهران وغلبني النوم ، غير إني كنت عامل الموبايل صامت
  • ‏ولا يهمك يا حبيبي المهم إنك بخير
  • ‏تسلم لي ، أنا بخير وإينو وصلت بس لسة نايمة
  • ‏أنا اديتها المفتاح عشان مش هاعرف آجي
  • ‏ليه كدة ؟
  • ‏أصل أيمن نزل مصر وهياخدني أتعالج عشان نخلف
  • ‏إنتي بتتكلمي جد
  • ‏وهي دي فيها هزار
  • ‏ماشي يا حبيبتي سلمي لي عليه ، مش عايزة حاجة
  • ‏خلي بالك من نوسة
  • ‏ماشي ، سلام
  • ‏سلام
أول ما قفلت لقيت الشاب الأجنبي اللي شاورنا لبعض واقف قدامي ولأن الحوار كان بالإنجليزي ، أنا هاحكيه باللغة العربية الفصحى

  • هاي
  • ‏هاي
  • ‏هل يضايقك أن نتعارف ؟
  • ‏هذا أمر يسعدني
  • ‏هل لك أن تأتي معي لأعرفك على زوجتي ؟
  • ‏بكل سرور
مشينا مع بعض ولاقيت مراته وقفت وقالت لي :

  • أنا كارلا ، وهذا زوجي باول
  • ‏تشرفت بمعرفتكما ، أنا باسم
وفجأة لقيتها قربت مني وحضنتني وباستني من خدي ، بصراحة اتكسفت جدا بس حاولت ما باينش
كارلا : تفضل اجلس معنا
قعدت ، لقيت باول شاور للويتر وهو بيسألني : ماذا تحب أن تشرب ؟
باسم : ‏لا داعي
باول : ولما لا ، هيا أخبرني ؟
باسم : هل من الممكن أن أشرب عصير برتقال ؟
باول : ‏ألا تريد أن تشرب أي مشروب كحولي ؟
باسم : ‏معذرة فأنا لا أحب المشروبات الكحولية
باول : كما تريد
طلب المشروبات من الويتر وبعدها قالي :
إن زوجتي معجبة بك جدا
استغربت من كلامه فمكانش مني غير إني قلت له : شكرا جزيلا
كارلا : إنك بالفعل وسيم جدا ، وتمتاز بجسد ذكوري رائع ، جسدك رياضي ومشعر
حسيت إن جوزها مبسوط ومش متضايق إن مراته بتمدحني قدامه فقلت أعمل زيها فقلت لها :
- وأنا لم أرى امرأة جميلة مثلك ، فأنت تمتلكين جسد لا مثيل له
اتفاجأت بباول بيقولي وهو مبتسم : هل أعجبك جسد زوجتي
حسيت إنه مش فارق معاه خالص فراح مني الكسوف واتكلمت بجرأة وقلت له : إنها جميلة جدا !
كارلا : هل تقبل أن تمارس معي الجنس ؟
اتخضيت وبصيت لجوزها لاقيته مبتسم وعادي ، ولما مارديتش لاقيت باول بيقولي : لا تتعجب فكلما وجدت زوجتي ينجذب إليها الرجال هذا يؤكد لي أنها امرأة جميلة
ما بقيتش عارف أتكلم ، وريقي نشف ووشي جاب ألوان ، واتفاجأت بيها بتقولي : أعتقد أنك تمتلك زب كبير الحجم
باسم : وكيف عرفتي ذلك ؟
باول : إن المايوه الذي ترتديه به تكور كبير مما يدل على أنك تمتلك زب ضخم
من كلامه فهمت منه إنه ديوث ومش غيران على مراته فقلت فرصة أمتع نفسي مع أجنبية , فقلت له : ومن منكما يحب أن يجربه ؟
كارلا : أفهم من كلامك أنك لا تمانع في أن تشاركنا الفراش
باسم : إذا كانت هذه رغبتكما
باول : وهل جربت الجنس المثلي قبل ذلك ؟
باسم : ولما هذا السؤال ؟
باول : لأنك تسأل من منا سيمارس معك ؟
باسم مبتسما : حتى أفهم كيف ستسير العلاقة ؟
باول : أنا لست مثليا , ولكن أحب أن أرى زوجتي تستمتع بقضيبك ، وإذا كنت ترغب في أن أشارككما ، فإن هذا سيمتعني كثيرا
باسم : لا مانع لدي ، وأتمنى أن أجعلك يا سيدتي تستمتعين بالفعل
كارلا : سنرى ذلك يا عزيزي ، هيا بنا
مشي باول قدامي وكارلا مسكت إيدي ، وقعدت تغازلني وتمسك دراعي وتحسس عليه وأنا من جوايا محرج جدا
دخلنا الشالية ، وباول استئذنا عشان عايز ياخد شاور ويعمل حمام
من غير ما نقلع لاقيت كارلا قعدت على كنبة وشدتني جنبها وراحت شداني عليها وباستني على شفايفي روحت لافف إيدي حوالين كتفها وقعدت أبوسها وأمص شفايفها وهي بدأت تتجاوب معايا وغمضت عيونها وبدأت تدخل لسانها في بوقي أمصه وهي بتلاعب لساني بلسانها وإيدها بتخربش في ضهري من على التيشرت وإيدي بتحسس على ضهرها وبقت أنفاسها تعلى ، غيبت معاها عن العالم وجسمي كله سخن فوقفت وهي في حضني بفعص جسمها في حضني وبدأ زبي من تحت المايوه والشورت يخبط في كسها وهي لسة بالبكيني وشفايفنا بتقطع في بعضها وبدأت أمد إيدي وأقفش في بزازها وأصوات آهاتنا بقت عالية ، وإحنا على الوضع ده لقيت باول جه ووقف ورا كارلا وباسها من كتفها راحت هي واقفة ما يبنا أنا ببوسها من رقبتها وباول عمال يحسس على ضهرها ويلعب في بزازها لاقيتها اديتني ضهرها واتعلقت في رقبة باول اللي بدأ يبوس رقبتها ويلحس حلمة ودنها وأنا بوستها من ضهرها ونزلت لحد ما قعدت على ركبي أبوس في جسمها لحد ما وصلت عندطيزها بقيت ألحس في لحم طيزها وأبوسه وأبوس في ضهرها
وقفت وسحبت شعرها لورا عشان تبان لي رقبتها واقعدت أبوسها من رقبتها وخدها وهي رافعة إيدها وماسكة راسي وباول نازل بوس فيها وهو مادد إيده على كسها بيدعك فيه ، وكارلا عمالة تتلوى وتزوم من المتعة
رجعت كارلا طيزها لورا فلمست زبي الواقف وعلى آخره فمدت إيدها وبدأت تحسس على زبي ، وفي نفس الوقت باول نازل بوس في شفايفها الصغيرة وأنا واقف ولازق زبي في طيزها وبدعكها بيه وعمال اتفرج عليهم وهما هايجين ( بصراحة كان المنظر رغم غرابته بالنسبة لي إلا إني كنت مستمتع وخصوصا إني بقطع في جسم واحدة قدام جوزها )
لقيت كارلا لفت لي ورجعت تبوسني وأبوسها وهي مرجعة طيزها لورا ولزقاها في زب جوزها وهي ماسكاه بإيديها عشان يكون لازق فيها ونازل بوس في رقبتها وتفعيص في بزازها وأنا بقت إيدي تلمس إيده ومع الهيجان بقيت أحسس على إيده وأهيج أكتر ، وأنسى نفسي وأحسس على دراعه ، وهو متجاوب معايا جدا
شوية ولاقيت كارلا نزلت وقعدت بينا وسحبت الشورت وأنا ساعدتها وطلعت لها زبي وهي مادة إيدها بتلعب لباول في زبه من على الشورت اللي لابسه ، بس هو حرر زبه اللي ما كنش شادد أوي وفاجأني إنه مش متطاهر وإنه أكبر وأطول من بتاعي ، بس ما حبيتش أركز معاه عشان ما يفصلنيش وركزت مع كارلا اللي نزلت على زبي وباست رأسه وحطيته في بوقها وهي بتدلكه بصوابعها الناعمة
باول كان بيدلك زبه راحت كارلا رايحة لزبه وحطيته في بوقها وقعدت تمصه روحت قالع هدومي ووقفت عريان وباول أبدى إعجابه بجسمي ومد إيده يلاعب شعر صدري
لفت كارلا ناحيتي ومسكت زبي وحطيته في بوقها وقعدت تمص فيه وهي ماسكة بيضاني بتدلكهم وسخونة بوقها مولعاني
لقيت باول لف وقلع الشورت اللي لابسه وهو بيميل معرفش ليه حسيت إنه متعمد يفرجني على طيزه البيضا والمايوه معلم على رجله ، وبحكم إني إمبارح كنت بنيك شيميل فقعدت أمتع عيني بطيزه وفي نفس الوقت مراته بتمتع زبي بشفايفها ، رجع باول وقف تاني قدام كارلا اللي لفت ناحية زبه تمصه وهي ماسكة زبي بتدلك فيه ، وبقت تتنقل ما بيني وما بينه وهي بتمص وتلحس في ازبارنا وشوية وتنزل على البيضان تمتعها بشفايفها الجميلة ولسانها الرائع ، وشوية ولاقيتها سحبتنا من ازبارنا ولزقتهم في بعض وهي بتلحسهم مع بعض
وراحت قايمة من على الأرض ، وهي ماسكة إيدي وخدتني وقعدنا على الكنبة وهي رافعة رجلها وفاتحاها ، لاقيت باول قرب منها وتاخر البكيني وحط لسانه على كسها عشان يلحسه ، وأنا شديت البرا ومسكت بزازها ألحس فيهم وأعضعضهم على خفيف وهي لافة إيدها حوالين راسي والايد التانية عمالة تلعب لباول في شعره وتضغط على رأسه ، فجأة اتشنجت ففهمت إنها جابت شهوتها
طلبت مني أتعدل بحيث أكون فارد جسمي ، فعملت زي ما طلبت راحت فاتحة رجلها ووشها ليا ومسكت زبي وقعدت عليه من غير ما تدخله وفضلت تحك كسها فيه لحد ما تشنجت وجابت شهوتها وهي بتخربش ضهري وبتقطع شفايفي ببوسة كلها شهوة
شوية وقامت مسكت زبي وبدأت تدخله في كسها وكان سخن وحسيت إنه ضيق كأنها لأول مرة بتتناك ونزلت بالراحة لحد ما زبي دخل كله وآهاتها اللي طالعة منها تهيج الحجر
أنا مسكت بزازها أدعك فيهم شوية واتعدلت لاقيت باول واقف جنبي وهي ميلت عليه ومسكت زبه وقعدت تمص فيه فقالها : سأقذف الآن
ومسك رأسها ضغط عليها وهو بيصرخ جامد وجسمه بيتشنج ، بصراحة أنا كمان ما ستحملتش ولاقيت نفسي باحضنها جامد وزبي شغال قذف في كسها وهي حاضنة راسي وجسمها بيتنفض من المتعة
فضلت قاعدة في حضني ، وباول اترمى على الكرسي اللي جنبي ، بعد شوية زبي نام وخرج من كسها وهي قامت ، لقيت باول مد أيده ومسك زبي وقالي : هل ستمارس مرة أخرى ؟
باسم : سأفعل ولكن بعد قليل
كارل : ولما ؟
باسم : حتى يرتاح جسدي ويستطيع زبي الانتصاب مرة أخرى
باول : تناول هذا القرص ، فهو منشط جنسي قوي
كارلا قامت تدخل الحمام فأخدت القرص وباول قام وزبه واقف وجاب كوباية ماية وادهاني فأخدت القرص وهو مادد إيده وماسك زبي بيدلك فيه وبص لي وقالي : زبك رائع جدا
باسم : أعتقد أنك تريد أن تجربه
باول ساب زبي وقال : ألم أقل لك أنني لست مثليا ، كل ما في الأمر أنني كنت أتعرف على الزب الذي ألهب شهوة زوجتي
باسم : ولكنك تمتلك زبا رائعا أنت الآخر الفرق بيننا أنك لست مختونا
باول : تخيل من أول شخص مارس مع زوجتي وقام بفض بكارتها
باسم : ألم يكن أنت ؟
باول : أتصدقني لو قلت لك أنه عمها ؟
باسم : ماذا ؟ وكيف ذلك ؟
باول : هو شاب قريب مني في السن ، كانت تقيم لديه لأنها كانت غاضبة من والديها ، فكان ذات يوم عائدا ليلا وهو مخمور ، فإذا به يعتدي عليها ويغتصبها
باسم : هنا لا يمكن أن تتزوج الفتاة إلا وهي عذراء
شوية وجت كارلا وشافت زبي واقف فقعدت جنبي ونزلت على زبي تمص فيه لقيت باول قام ووقف وراها وقعد يلحس لها وهي عمالة تحرك وسطها أتاريه بيلحس خرم طيزها ، وعرفت طبعا لما قالت : إلعق لي خرم طيزي لتجهزها لاستقبال زبك
بعد شوية طلبت إننا ندخل على السرير ، طلعت قعدت وسندت ضهري وجت كارلا قعدت في وضع الدوجي ونزلت على زبي بشفايفها تمصه وتلحس فيه وتدخله في زورها وأنا بساعدها وأنا حاطط إيدي على رأسها ، وفي نفس الوقت باول قاعد وراها بيلحس لها خرم طيزها وبيدلك لها الخرم بصوابعه ، بعد شوية طلب منها تمص له عشان ترطب زبه بريقها ، وبعد ما مصيت له بدأ يحط زبه في طيزها وهي بتمص في زبي وكاتمة صريخها وزبي في بوقها ، وقف باول ونزل نيك في طيز مراته ومراته مش عاتقة زبي وبيضاني وممتعاهم ببوقها وشفايفها ولسانها
بعد شوية كارلا سحبت نفسها من تحت باول ، وقامت واديتني ضهرها ومسكت زبي وظبطته على خرم طيزها وقعدت عليه لحد ما دخل كله وسخونة خرمها ولعتني فمديت إيدي ألعب لها في حلمات بزازها وهي فاتحة رجلها لباول فلاقيته مسك رجلها وحط زبه على كسها وقعد يلعب لها بزبه ويحكه في بظرها لحد ما اتنفضت ونزلت شهوتها راح بالل زبه بريقه ودخله في كسها ورزعة مرة واحدة لدرجة إني حسيت برزعته من ضغطة طيزها على زبي
وبدأت حركة النيك بينا هي بتتنطط على زبي وهو فاشخها وداخل خارج في كسها
أنا بلعب لها في بزازها وبدلك في بظرها وباول ماسك شفايفها مقطعهم من البوس ، اتفاجأت بباول تاخر راس كارلا ومسك راسي وباسني بطريقة شهوانية جدا غبت مع لسانه وهو بيلاعب لساني وشفايفنا بتقطع بعض وشد إيدي حطها على صدره قعدت أقرصه من صدره ومعرفش ليه حسيت إنه كان في حالة هيجان غريب وفجأة قعد يصرخ ويضغط جامد فعرفت إنه نزل لبنه في كس كارلا مراته ، راحت كارلا طلبت مني أنام فوقها وأنزل في طيزها وفعلا نامت وفتحت رجلها روحت مدخل زبي في كسها وقعدت أدخله وأخرجه ، فكارلا طلبت مني إني قبل ما أنزل أطلعه من كسها وأنيكها من طيزها عشان عايزة تحس بسخونة لبني في طيزها ، وفعلا عملت زي ما هي طلبت ونزلت في طيزها ، ورغم إني نزلت الا إن زبي كان لسة واقف فباول عرفني إن ده مفعول المنشط
فقامت كارلا دخلت الحمام تتشطف من مفعول العرق والمجهود اللي عملناه ، فسألت باول : لماذا قمت بتقبيلي ؟
باول : هل ضايقتك بفعلتي هذه ؟
باسم : لا ، ولكنك لست مثليا حتى تقبلني
باول : كنت أريد أن أثيرك أكثر
باسم : كيف ذلك ؟
باول : عندما تجد زوج المرأة التي تقوم بنيكها يقبلك بهذه الشهوة أظن أن هذا سيثيرك أكثر ، كما أنني أعجبتني شفاهك فأردت أن أتذوقها
باسم : أتصدقني لو قلت لك ، أنك بالفعل أثرتني بهذه القبلة ؟
باول : إذا هيا بنا نستحم جميعنا ، لأنني أريد أن أتناول الغداء
دخلنا الحمام أنا باول وكانت كارلا واقفة تحت الدش ومغمضة عينيها ، ومستمتعة بالماية ، فباول قالها : ما رأيك لو نستحم جميعنا ؟
ابتسمت وقالت : لا مانع لدي
لقيتها قفلت الماية ، وخرجت من تحت الدش ولفت دراعتها حوالين رقبة باول وقربت من شفايفه وقعدوا يبوسوا بعض راح ماسك رجليها الاتنين ورافعها ودخل زبه في كسها ، ونده لي وطلب مني أدخل زبي في طيزها وفعلا وقفت وراها وبليت زبي بريقي وحطيته في طيزها وبقينا ماسكينها من طيزها وبنساعدها تتنطط على أزبارنا
وهي عمالة تصرخ من المتعة ، وباول مدخل راسة في بزازها ونازل رضاعة ومص فيهم وهي رامية رأسها على كتفي وعادلة وشها ناحيتي بحيث نبوس بعض ، لما تعبنا طلبت مني أقعد على قاعدة الحمام فقعدت راحت هي فاتحة رجلها ومدخله زبي في كسها وباول جه من وراها ودخل زبه في طيزها وبدأت معركة جنسية حامية بس المرادي طلبت مننا إننا إحنا الاتنين نزل في بوقها ، وفعلا لما قربننا ننزل باول خرج زبه وهي قامت من على حجري ، وقعدت على الأرض ما بينا وشدت أزبارنا وهي بتدلك فيها وكان باول أول واحد نزل وأنا غبت بعده بشوية
أخدنا دش وخرجنا وجيت أمسك موبايلي لاقيته لسة في وضع الصامت ولاقيت إيناس متصلة بيا كتير جدا ، ولسة هاتصل لاقيت اتصال وارد منها ففتحت عليها فكلمتني بعصبية شديدة : إيه يا باسم إنت فين ؟
باسم : معلش يا نوسي الموبايل كان في وضع الصامت
إيناس : بلا صامت بلا هباب ، إنت فين دلوقت
باسم : خمسة وهكون عندك
إيناس : مش بتهرب من سؤالي ليه ؟
باسم : مش بهرب ولا حاجة
إيناس : طب رد عليا ، إنت فين ده كله ؟
باسم : طب ممكن ما تتعصبيش
إيناس : طب جاوب على سؤالي
باسم : أبدا الفكرة إني اتعرفت على اتنين أجانب وقعدت معاهم ونسيت نفسي
إيناس : طب لما تيجي
باسم : بس أنا كدة هخاف آجي
إيناس : اخلص بقا
باسم : حبيبة قلبي يا إينو
إيناس : مستنياك يا رخم ، باي
باسم : باي
كنت باتكلم وكارلا وباول قاعدين جنبي ، وطبعا مافهموش ولا كلمة ، فاستأذنت منهم عشان أمشي لكن كارلا طلبت مني الايميل بتاعي ورقم تليفوني ، مليتهم لها وسلمت عليهم ، ورجعت الشالية ، لاقيت إيناس قاعدة وبنفس الجلابية وعاقدة حواجبها وشكلها بيقول إنها لسة زعلانة
برجاء دمج الأجزاء ولكم جزيل الشكر
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
مساء الخير دكتور
انا العضو من الواقع كاتب سلسلة قصص حريم عيلتنا والقصص الأخرى المرتبطة بها


المدرسة المطلقه✓
التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه
الكلبه وجارتها الشابه
سيدة المزرعة
خيانة جوزى بمساعدة صاحبتى
هى وبناتها
جوز اختى
جيران البيت القديم
كلبتى اخت جوزى
التحول من ماستر إلى سليف مومس
عائلة التبادل
زوجين في الغربه
جيران الهنا

وارغب فى استكمال باقى القصص المرتبطة بها ولو تكرمت لى بعض الطلبات قبل الاستكمال
١-وضع القصص القديمه باسمى
٢-السماح بتعديل القصص القديمه بوضع اللينكات الصحيحه لربط القصص بعضها البعض
٣- وضع صفة مكتملة على جميع القصص القديمه
٤- لو تعمل واجب وتضيفلى نقط القصص القديمه 🤣🤣🤣

وشكرا لسعة صدركم
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
مساء الخير دكتور
انا العضو من الواقع كاتب سلسلة قصص حريم عيلتنا والقصص الأخرى المرتبطة بها


المدرسة المطلقه✓
التلاميذ التلاته وشراميط المدرسه
الكلبه وجارتها الشابه
سيدة المزرعة
خيانة جوزى بمساعدة صاحبتى
هى وبناتها
جوز اختى
جيران البيت القديم
كلبتى اخت جوزى
التحول من ماستر إلى سليف مومس
عائلة التبادل
زوجين في الغربه
جيران الهنا

وارغب فى استكمال باقى القصص المرتبطة بها ولو تكرمت لى بعض الطلبات قبل الاستكمال
١-وضع القصص القديمه باسمى
٢-السماح بتعديل القصص القديمه بوضع اللينكات الصحيحه لربط القصص بعضها البعض
٣- وضع صفة مكتملة على جميع القصص القديمه
٤- لو تعمل واجب وتضيفلى نقط القصص القديمه 🤣🤣🤣

وشكرا لسعة صدركم
اعد نشرها واتصل بنا
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
الي اسمه حسام هل تعاملت معه صاحب رد رائعة
يكتب القارئ تعليق وينسخة ويضعه في كل التعليقات لمضاعفة مشاركاته فلا بئس بذلك
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
كنت عايز ادمج الجزء الجديد من قصة الثانوية يا بطل انا نشرت الجزء التاني ف كومن علي الجزء الاول ودا الرابط وكنت عايز اغير اسم القصة من الثانوية يا بطل الجزء الاول ل الثانوية يا بطل حتي الجزء التاني https://نسوانجي.net/index.php?threads/الثانوية-يا-بطل-الجزء-الاول.83892/page-2#post-385794
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
برجاء دمج الجزء العاشر و الاخير
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
برجاء دمج الجزء العاشر و الاخير
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
اعد نشرها واتصل بنا
القصص تم نشرها على المنتدى الجديد من قبل دكتور نسوانجي فى قسم تراث نسوانجى واريد إستكمال باقى القصص لكن على الأقل ارغب فى تعديل اللينكات التى تربط القصص ببعضها البعض بالقصه الاصليه حريم عيلتنا حتى يتثنى للقارئ العودة إليها فى اى وقت حتى يستطيع التعرف بالشخصيات الرئيسيه
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
برجاء دمج الجزء السابع
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
برجاء دمج الجزء السابع
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
ارجو دمج الجزء الخامس من هذه القصة مشكورين.
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%