NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
برجاء دمج الجزء السادس و الاخير
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
برجاء دمج الجزء السادس و الاخير
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Haitham saleh
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

برجاء دمج الجزء العاشر من قصتي المتروك في أخر تعليق و شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص

برجاء دمج الجزء العاشر من قصتي المتروك في أخر تعليق و شكرا
تم الدمج
 
الجزء الثالث
وقفنا في اخر جزء لما الاسطا زياد خد ميرفت علي الاوضة
سمير وقف مزهول مش عارف يعمل فجر مراته عدي اللحدود
راح بص ملقاش حاجه لقي زياد واقف ورا ميرفت في البلكونة ارتاح شوية افتكر كانت هتعمل حاجة
ميرفت : تعالي يا سمير شوف و راحت قعدت علي السرير و زياد قعد جنبها
سمير : اشوف ايه
ميرفت : ديكورات جديدة عشان الاوضة
و زياد مقرب منها و حط ايده علي رجلها
سمير قرب و هايج اوي و قعد جنبها
ميرفت بتفرجه و هو شايف زياد عمال يحسس
سمير : حاجات حلوة
ميرفت : الاسطا زياد زوقه حلو
زياد : انتي اللي احلي يا ميرفت يبخته جوزك
ميرفت : الحق يا سمير بيعاكسني
زياد : بيقرب ايده لكسها منا معذور يا سمير يبختك يا جدع مراتك قمر
سمير : عيب يا اسطا
زياد : عيب ايه بس انا بقولك يبختك دي موزة
ميرفت : بطل بقي الكلام دا
زياد : مش بقينا اصحاب ولا هتزعلي
ميرفت : مقدرش ازعل يا زيزو
زياد : احلي زيزو في الدنيا
ميرفت : بس بقي لسمير يضايق
زياد : لا مش هيغير سمير بقي صاحبي زي مانا و انتي اصحاب
صح يا ابو سمرة
سمير : بصله طبعا يا زياد انت حبيبي
زياد : حط ايده علي كس مرفت اللي اتجننت و هاجت اكتر
ميرفت : سمير جيبلي اشرب
سمير خرج
ميرفت : لم نفسك قدامه

زياد : هو جوزك اتكلم شكله مبسوط
ميرفت : بردو متزودهاش
زياد : دا سايبني اقعد جنبك عادي و حطيت ايدي عليكي عادي
ميرفت : متزودهاش ليزعل
زياد : بيدعك كسها بس ايه دا انتي ملبن و فكرة ان بعمل كدا قدام جوزك بهيجاني اوي
ميرفت : خلاص كفاية كدا قوم خلص شغلك و امشي
زياد : ليه بس منفسكيش نكمل

ميرفت : اكبد بس مينفعش
زياد : قام عشان ميزعلهاش و خرج
سمير : ايه راح فين
ميرفت : خرج يخلص شغله
سمير : ايه اللي انتي عملتيه دا
ميرفت : راجل سافل هههههه
سمير : يعني عادي كدا
ميرفت : بصراحه لما جيبته عينه كانت زايغة و فصل يبصلي و يهزر و كذا مرة يحك فيا بس انا سكت فزاد فبها و هيجني مقدرتش اقوله لا
سمير : هيقول علينا ايه
مرفت : متخفش دا راحل متجوز و محترم قدام الناس بس هههه
سمير : بيبصلها باستغراب
ميرفت : 😥اعمل ايه هيجني و مقدرتش 😥
سمير : و قدامي كدا هيقول عليا ايه دلوقتي
ميرفت : مانت سكت
سمير : يعني كنت هعمل ايه
ميرفت : بس بذمتك مهجتش
سمير : هجت بس مينفعش
ميرفت : سيبك بقي تعالي عشان زيزو جنني
سمير : الناس برا لسا
ميرفت : يعني هروح اجيب زيزو ههههه
سمير : وسخة
ميرفت : خلاص هخرجله
سمير : ايه وحشك
ميرفت : بتاعه كبير
سمير : انتي مسكتيه
ميرفت : حسيت بايه
زياد بينده عليها
ميرفت : هروح لزيزو ههههه
خرجت لقت العمال اللي كانوا معاه مشيوا خلست يا زياد
زياد : اه كله تمام
ميرفت : الحساب كام يا زيزو 🥹
زياد : هو فيه بينا حساب و بيقرب ليها اوي
ميرفت : لازم تاخد حقك
زياد : مانتي عارفة عايز ايه
ميرفت : قولنا ايه و اديته فلوس
زياد : حط ايده علي طيزها طب مفيش حاجه تانية قبل ما امشي
ميرفت : مانت خدت فلوس
زياد : عايز بقشيش
ميرفت : قالتله خد
زياد قام حاضنها و فضل يبوس و يقفش في طيزها و هي سابته شوية و بعدته
ميرفت : مع السلامة يا زيزو
زياد خرج مرضيش يزعلها
سمير كان شايف كل حاجة
سمير : ايه مبتشبعيش
ميرفت: منا منزلتش 😥
سمير : طب مخلتهوش ينزلك ليه
ميرفت : عايزة جوزي 🥹
سمير : مش انا بنزل بسرعة
ميرفت : مانت بعد اللي حصل هتنزل كذا مرة😂
سمير : شدها علي الاوضة
و بدا يحضنها و يقلعها و ينيكها و كانت البلكونة مفتوحة و شاف عيل مراهق يجي 15 سنة بيتفرج
سمير : ابن الجيران بيتفرج
ميرفت : عارفة دا من الصبح من و انا واقفة مع زياد
سمير : شاف كل حاجه
ميرفت : اه الواد هيتجنن عليا 😂
سمير عمال ينيك و هو شايف ابن الجيران و بيفتكر اللي حصل
ميرفت : ااااااااااااااااااه للدرجادي هايج و زيزو هيجك امال لو كان ناكني ااااااااااااااااااه
سمير : لبوة اوي
ميرفت : نيك اللبوة اللي زياد زنقها
سمير : فضل ينيك و يتخيل
ميرفت : ااااااااااااااااااه نيكني يا زيزو
سمير : هاج اكتر اووووووووووووووووووف
ميرفت يا لبوة
في الوقت دا المراهق كان مطلع زبه يدعكه
ارحو دمج الجزء التالت بالباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
ارجو الدمج
 
الجزاء التالت والاخير

 
الرجاء دمج الجزء الثاني من قصة الملعون والجحيم Damned and hell
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%