NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
ياريت دمج الجزء الثالث
 
ياريت دمج الجزء الثالث
تم الدمج
 
تم إضافة الجزء السابع لقصة يوسف العوضي وأتمني الدمج .. أنا ضيف الصور من رابط لأن معرفتش أضيفها بشكل مباشر زي المره اللي فاتت قدرت أعمل upload .. ياريت إذا كان في خطأ ما رجاء التوضيح للتعديل قبل الدمج وشكراً جزيلاً ..
يوسف العوضي
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الجزء التاني من قصة اختي ميرفت
وقفنا في الجزء اللي فات لما ميرفت قالت لاخوها هريحك بس تسمع الكلام و ابراهيم وافق
ميرفت حطت ايديها علي زبه للدرجادي تعبان
انا : اه اصلك موزة يا بت
ميرفت : انا اللي تعبتك
انا : اه ااااااااااااااااااه
ميرفت : يعني انا موزة استاهل اتعاكس
انا : طبعا
ميرفت : طب و انت معايا لو حد عاكسني
انا : هضربه
ميرفت : ليه و تشيل ايدها مش انا استحق اتعاكس
بيقربلكها اه تتعاكسي اوي
ميرفت : ابعد و اسمع الكلام
انا : حاضر
ميرفت : حطت ايدها تاني علي زبه
يبقي تسكت لما اتعاكس سيبهم يعاكسوني مممم
انا : بتحبي تتعاكسي
ميرفت : اه بحب اجنن الرجالة و بقربله بصدرها
انا : عشان كدا بتجننيني
ميرفت : اه 😂
المهم لما تشوفني بتعاكس هتعمل ايه
انا : هسكت
ميرفت : شاطر و بتضغط علي زبه
طب لو حد من اصاحابك شافني كدا
انا : انتي عايزة ايه بالظبط
ميرفت : احنا قولنا ايه مش هتسمع الكلام
انا : خلاص هسمع
ميرفت : هيعمل ايه
انا : اكيد هيتجنن
ميرفت : للدرجادي انا موزة
انا : اووووووووووووووووووي
ميرفت : خلاص نجرب هههههه
انا : بتقولي ايه
ميرفت : لو حصل حقيقي هتعمل ايه
انا : اكيد هضايق
ميرفت : باصت للبلكونة و راحت ناحيتها شافت ابن الجيران واقف في البلكونة
بصتله كدا و قالتله طب لو الواد اللي واقف في البلكونة شافني هيعمل ايه
انا : انتي اتجننتي دا عيل صايع
ميرفت فتحت البلكونة ضرفة كدا و بدأت تتحرك و عملت انها مش شايفاه
و انا جريت اشوفه هيعمل ايه الواد تنح و فضل يبصلها و فضلت تتحرك و توطي و تروح و تيجي و بعدين قفلت البلكونة
ميرفت : هههههه ايه رايك
انا : يا مجنونة هيقول عليكي ايه

ميرفت : هيقول شرموطة و فيها ايه
بس شكلك هجت هههههه
الواد الصايع شاف اختك
يترا هيعمل ايه
اكيد هينزل و هو بيتخيل
انا بدأت اهيج اكتر بعد اللي حصل و طلعت زبي ادعكه
ميرفت: شكلك هجت اوي و هي بدأت تهيج
تعرف كنت نفسي يتحرش بيا ممممممممممممممممممممممممكمككككككككك
انا : عايزة يتحرش بيكي
ميرفت : اه و قعدت تحك في كسها جنب اخوها
تخيل كدا يجيلنا و يشوفني و يشوف امك بلبس البيت د
انا : هيعمل ايه
ميرفت : اكيد هيفضل يتفرج
و ممكن يتحرش
انا : يتحرش بمين
ميرفت : بيا او
انا : او ايه ؟
ميرفت : او بامك
انا : اسكتي يا بت امك مش هتلبس زيك اصلا
ميرفت : بس امك موزة مش محتاجة تلبس زيي
حتي تعالي كدا بص و خدتني و دخلنا علي امي المطبخ و لقيتها لابسة ترنج ديق و واقفة بتطبخ
ميرفت : لا موزة😂😂
ماما عاملة ايه يا قلبي
سعاد : مالك يا بت
ميرفت : مالك موزة اوي النهاردة ليه
سعاد : هههههه ليه هو انا مش موزة
علي طول
ميرفت : بتحسس علي طيز امها بس جامدة 😂😂😂
سعاد : لمي نفسك يا بت 😂
ميرفت : طب لو حد من اصحاب هيما جيه و شافوكي كدا 😂
سعاد : اكيد مش هخرج كدا 😂
ميرفت : لو خرجتي هيجننوا عليكي عيال صايعة 😂
سعاد : امشي يا بت من هنا 😂
ميرفت خدت ابراهيم و دخلوا جوا
انا : نزل البنطلون و بيدعكه مش هتريحيه بقي
ميرفت : دا كله مريحتكش 😂
انا : يخربيتك هيجتيني اوي
ارجو دمج الجزء الثاني مع الجزء الأول
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
برجاء دمج الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
ياريت دمج الجزء الثالث

تم إضافة الجزء السابع لقصة يوسف العوضي وأتمني الدمج .. أنا ضيف الصور من رابط لأن معرفتش أضيفها بشكل مباشر زي المره اللي فاتت قدرت أعمل upload .. ياريت إذا كان في خطأ ما رجاء التوضيح للتعديل قبل الدمج وشكراً جزيلاً ..
يوسف العوضي

ارجو دمج الجزء الثاني مع الجزء الأول

برجاء دمج الجزء الثاني
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Haitham saleh
الرجاء دمج الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الرجاء دمج الجزء الثاني
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
دمج الأربعة أجزاء .. حتي الجزء الثامن وشكرا

 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
دمج الأربعة أجزاء .. حتي الجزء الثامن وشكرا

تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: THE GHOAST LOVE
حبيت اعمل حاجات غريبه الجزء الثاني
وقفنا لما تامر لبس حريمي و نور شافه اتجنن
نور : اووووووووووووووووووف
ايه دا انت ملبن
تامر: بجد بس مهيجني اوي
نور : اه مخليك ملبن
تامر : عايز ايه
نور : تعالي كدا علي حجري
تامر : بدأت اهيج اكتر لما قعدت اهو
نور : بتعمل ايه
تامر: بلعب
نور : ليه هو انا لعبة ههه
تامر : انت عايز ايه
نور : ابوسك و تدلع كدا
تامر : ليه شايفني بنت
نور : احلي من البنات
و بدأ يقفش فيه و يبوس فيه و تامر ساح
تامر : مممممم براحة ي واد و بدأ يدعك زبه
نور قام و عمال يدعك زبه قدام نور و قلع
تامر بصله و هاج و قرب منه و حسس علي عضلاته
تامر : شكلك حلو اوي احضني و بيحضنه و بيحك زبه بزب نور و يبوس في جسمه
نور : مالك هيجت اوي
تامر : اه
نور فضل يحسس علي جسم تامر و طيزه و يبعبصه و دخل صباعه في طيزه
تامر : لا خرجه ااااااااااااااااااه
نور : فضل يدخله و يدعكه
و بدأ يخرجه

تامر : لا سيبه 🥺
نور : كنت بتقول خرجه هههههه
تامر : لا سيبه مممممم
نور فضل يبعبصه لحد مدخل الصباع و بدا يدخل التاني و تامر يتوجع
تامر : ااااااااااااااااااه براحه و يحك زبه في زبه و يحضنه اكتر و يبوسه
نور : متمتع
تامر : اووووووووووووووووووي
نور : بيوجعك شوية
تامر : ااااااااااااااااااه
خرج صوابعه
تامر: ليه بس ااااااااااااااااااه
تامر : هدخلك حاجة تانية هههههه
تامر : لا شكله كبير هههههه
نور : يعني مش عايزه ههه
تامر : اجرب
نور زنق تامر و بدأ يدخله
تامر : ااااااااااااااااااه براحه
نور : اخرجه هههههه
تامر : لا بس براحه
لحد مدخله كله و فضل فيه شوية
تامر : ااااااااااااااااااه سيبه جوا شوية
نور : بتوجعك
تامر : اه
نور فصل يبوسه و شاله و خده في حضنه
و نيمه علي السرير
و دخله و خرجه شوية و نزل
تامر : احححح سخن
نور : اووووووووووووووووووف
تامر : احضني اكثر ااااااااااااااااااه بنزل
نور : اهوووو ممممممممممممممممممممممممكمككككككككك
و جسمهم هدي و ناموا
و صحيوا علي حاجة غير متوقعة
ام نور بتصحيه
ام نور اسمها سامية 42 سنة كانت موزة و جميلة ارملة
سامية : نور اصحي يلا عشان تاكل
نور استغرب لما صحي من اللي عملته امه و كان فاكر ان امه هتتاخر برا
نور اتخد منها و قالها ماشي و خرجت
و قام لبس و صحي تامر بس مرضيش يقوله اللي حصل
نور : اصحي يا تامر و البس
قاموا و كلوا و تامر مشي
سامية : عامل ايه
نور : كويس ايه خلصتي بدري ولا ابه
سامية : يعني
نور : ماشي
سامية : ايه اللي حصل دا
نور : كنا نايمين عادي
سامية : بس كنتوا عريانين و جنب بعض اوي يعني
نور : محسناش بنفسنا
سامية : طب قلعت ليه بقي
نور : كنا حرانين شوية
سامية : طب بالنسبة ل لبس اختك اللي كان تامر للبسه
نور : انتي عايزة ايه مانتي شوفتي كل حاجة
سامية : الحاجات دي حرام
نور : اعمل ايه غصب عني
ارجو دمج الجزء الثاني بالجزء الاول
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: THE GHOAST LOVE و BASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%