NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الجزء الثالث .


وقفنا المرة اللي فاتت لما كنت بكلم سلمي اخت داليا فيديو كول و هي بتعمل 7.5 و خلصنا و نمنا

صحيت تاني يوم نزلت الشغل لقيت سلمي بعتالي بتطمن عليا و كده و الكلام مشي عادي في الاول لحد ما لقيتها بتقولي ايه اكتر حاجة عجبتك انبارح فيا زبري ابتدي يقف و انا في الشغل فقولت لها انا في الشغل دلوقتي مينفعش الكلام دا اصبري لما اروح و اكلمك وافقت هي و قفلنا قعدت اكمل شغل لحد ما خلصت اول ما خلصت لقيتها بعتالي انت خلصت صح ضحكت و قولت لها ايوة قالت لي جاوب بقا على سؤال قولت لها انتي كلك حلوة يا سلمى جسمك جامد اووى لقيتها بتقولي بزازي حلوين ولا صغيرين هي بزازها يعني في المتوسط طبعا بالنسبة لسنها كانوا مظبوطين و دا اللي قولته ليها قالت لي بجد كنت نزلت ركبت العربية فقولت لها انا سايق دلوقتي و قفلت معاها روحت و طلعت لقيت داليا بعتالي ايه يا عم نسيتني النهارده ولا ايه قولت لها لا ابدا بس كنت مسحول في الشغل قالت لي شكله كان يوم صعب قولت لها بس انتي ها تخليه احلي قالت لي ازاى قولت لها صور حلوة منك كده بدلع ضحكت و قالت لي صعب قاعدين معايا قولت لها خلاص و روحت باعت لسلمي قولت لها انا روحت قالت لي كويس عشان اعرف اكلمك كنت بتقول صدري حلو قولت لها جدا قالت لي انا احلي ولا داليا قولت لها انا شوفت بتاعك بس و مرضتش اقولها طبعا اني بنيك اختها و شوفت كل حاجة قالت لي حتى من على اللبس مين الاحلى قولت لها دي مسئلة نسبية بس انتم الاتنين صدركم جامد و كفاية دلوقتي عشان ما اجيش اغتصبكم انتم الاتنين و بضحك و هي ضحكت و بتقولي انت مارست قبل ما تتجوز ولا كان الجواز اول مرة تمارس فيها قولت لها تفرق معاكي في حاجة قالت لي ايوة طبعا تفرق مش بطمن على نفسي و اشوف الراجل اللي عيني عليه حلو ولا نص كم ضحكت و قولت لها يخرب عقلك انتي عينك عليا قالت لي ايوة قولت لها مارست قبل الجواز لقيتها فرحت و بتقولي مقطع السمكة و ديلها يعني قولت لها اتلمي يا شرموطة انا مكنتش بنيك شراميط من الشارع قالت لي حلوة اوى شرموطة منك قولت لها ما توريني بزازك الحلوين و عايز دلع على كسك كده قالت لي اصبر خمسة و جايالك داليا مكنتش بعتت حاجة سيبت التليفون و قمت غيرت و انا بغير القي التليفون بيستقبل كم رسايل كبير حوالي 30 او 40 رسالة روحت مسكت التليفون احا الشرموطة بعتالي البوم صور ليها بالهدوم و هي بتقلع و هي بالبرا و الاندر و هي ملط و لبزازها و لطيزها و لكسها و ليها كاملة احا يا بنت الحقبة و بعدين لقيت دماغي بتقول امال داليا رفضت ليه البت بعتالي البوم و هما مع بعض في نفس البيت داليا شكلها بتخاف اوى او هما عاملين ليها حاجة او ماسكين عليها حاجة لقيت وسط الصور بتاعت سلمي صور و هي حاطة حاجة في طيزها انا زبري ولع خالص قمت مصوره ليها و قولت لها شوفتي عملتي فيه ايه لقيتها بتضحك و تقولي هو لو جامد زي الصورة كده يا بختها اللي تتجوزك ها تتفشخ ضحكت و قولت لها طيزك مفتوحه من امتي يا لبوة قالت لي دا موضوع قديم بس كان عبيط كده و خلص بيني و بينكم كنت عايز اجيبها انيكها البت بطل كده و جامده بس داليا هيجانه اكتر و داليا بتهيجني اكتر و لولا اني معاها ببقي داهن الكريم كان زماني ضايع معاها و بجيب بسرعة البت بتخليك غصب عنك مركز في النيك و هيجان لو حاولت تبعد تفكيرك عن النيك عشان تطول هتلاقيها بتسحبك ليها تاني و اختها مش عارف مايتها ايه بس عايزة تتناك برده بعت لسلمي و قولت لها انتي بتحبي ايه في النيك مدام جربتي قبل كده قالت لي انا عايزة اقولك على حاجة بس متقولش لحد انا ها احكي لك حاجات محدش ها يقولك عليها بس استني شوية كده طبعا احنا كنا بنتكلم و نفصل نعمل حاجة لحد ما جت الساعة 10 و داليا بعتت لي انها هتنام عشان الشغل بكرة و قفلت و سلمي شوية و لقيتها بعتت لي قالت لي كلهم ناموا احسن عشان اعرف اكلمك براحتي قولت لها ايه الحكاية بقا اللي ها تقولي لي عليها .

رسايل سلمي .

انت لما جيت عندنا اكيد لاحظت شخصياتنا و ازاى امي بتعامل داليا و انا بعاملها و ازاي بعامل امي بص يا محمد الموضوع اللي حصل معايا و الواد اللي ناك طيزي مكنتش مبسوطة معاه لاني حاسه اني انا ركباه و مسيطرة عليه مهما كانت البنت جامدة و مسيطرة حتى لو مستريس لو لقت قدامها دكر صح حمش كده و جامد ها تنخ قدامه انا عايزة اقولك القلم اللي انت ادتهوني في العربية خلاني اجيب عشان حسيت اني مع راجل بجد ممكن تكون شايفها غريبة بس زي ما حكيت لك قبل كده كنت بلاقي اللي بيقربوا مني خولات اللي يقولي الحس لك رجلك و مش عارفه ايه كنت ببقي مستمتعه منكرش و انا بذلهم و حاسة بلذة و انتشاء كده لكن لما انت جيت و لقيت امي اللي كانت بتبص لاتخنها شنب يبص في الارض لقيتها معاك باصه في الارض مش عارفه انت عملت معاها ايه و جيت اكلمك لما عصبتك و ضربتني بالقلم و بعد كده عاملتني بحنية انا لقيت نفسي مش قادرة بنزل شهوتي بشكل غريب انا روحت استحميت بالنسبة لسؤالك اظن انت عرفت انا بحب ايه عايزه راجل عنيف في نفس الوقت حنين اتفشخ منه و يدلعني كده اقولك بقا الاسرار بعد ما مشيت انت و انا رجعت دخلت على ماما لقيتها بتلعب في نفسها و اندرها على الارض غرقان انت عملت حاجة في امي خليتها تهيج اوووى .
قولت لها و انتي دخلتي على امك عادي كده قالت لي انا بدخل اي اوضة من غير استئذان و لو اللي جوا بيعمل حاجة غلط بعاقبه حتى امى هنا كلهم خاضعين ليا فلما لقيت امي بتلعب في نفسها اول مرة تعملها من زمان و هي لما شافتني بصت لي بصه انها بتترجاني اني اخليها اتكمل و مش اعاقبها بصيت لها و ابتسمت لاني عارفه هي حصل لها ايه و انا حصل لي كده برده بس مخليتش حد يدخل عليها او يخبط عليها لحد ما خلصت انا قولت البت شكلها عارفه اني بنيك داليا بس قولت اشوفها الاول ايه دنيتها عارفه ولا لا.
قولت لها و انتي ازاى مخليه امك و داليا و اختك التانية خاضعين ليكي و بيسمعوا كلامك قالت لي بالنسبة لداليا دا موضوع قديم كانت مخطوبة لواحد و مسكتهم كان بيبوسها و ايده جوا البنطلون بيلعب في كسها دخلت عليهم و بهدلتهم و كمان مسكت تليفونها عليه صور ملط ليها من ساعتها عشان اسكت بقت بتسمع كلامي و لقيتها فيها انها بتحب الخضوع و العنف فاستغليت دا لحد ما اتمكنت منها.
قولت لها دا انتي جاحدة يا بت لقيتها بتضحك بس كنت عارف ان دا جزء من الحقيقة و الباقي مش عايزة تقوله قعدنا نكمل رغي و بعدين فتحنا الكاميرا نعمل سكس مع بعض و نمنا لما خلصنا.
تاني يوم كلمت داليا تخلع من الشغل و نتقابل نطلع الشقة عشان وحشاني و قولت ازود جرعة التخيل معاها و اشوف رد فعلها روحت اخدتها بالعربية و طلعنا دخلت الحمام ظبطت نفسي و دهنت الكريم و خرجت و هي دخلت و جت لافة الفوطة على جسمها و انا كنت قاعد على طرف السرير ملط و زبري واقف قدامي قعدت على ركبها و مسكت زبري و ابتدت تلحسه فقولت لها الحسي يا ام داليا كويس عشان اعشر بنتك لقيتها هاجت اوووووووى و بتقولي زبرك حلو يا ولا ليها حق البت تموت فيه و تبقي عايزة تتعشر قولت لها لو نفسك تتعشري معاها دا يشيلكم هما الاتنين لقيت داليا بتعض زبري و راسه من الهيجان و فكت الفوطة و بتمص جامد و بتقولي ها تستحملنا يعني ولا مش ها تقدر قولت لها سيبي بنتك مولعة و اطلعي اركبي عليه و شوفي طلعت داليا قعدت على زبري و دخل في كسها احااااااا كسها نار قولت لها كسك نار يا ام داليا بت يا داليا بفشخ كسمك اهو و داليا تصوت من الهيجان و تتنطط اوووووى ااااااااه امممممممم انا بتناك من الزبر اللي فاشخ بنتي و فاتح كسها و طيزها و مدقرها اححححححححح مسكتها من طيزها و بقيت ارزع فيها و اقولها كسك عطششان للنيك يا ام داليا و داليا على زبري ااااااه زبرك فشخني قولي يا شوشو بلاش ام داليا دي و افشخني اوووى قومت داليا و خليتها تفنس و كسها كان جايب عسل كتير اووووى البت طيزها عريضة و مدوره كده جيت وراها و بقولها يا شوشو خرم طيزك مفتوح زي بنتك اللبوة لقيتها بتقولي و بياكلني اوووووى نيكني فيه شايف البت داليا قاعدة ها تموت على زبرك و انت بتعشر امها دخلت زبري كله في طيزها جامد و هي شخرت و قالت اااااااااه البت كانت بتتفشخ من زبرك كده اهتك عرضي و وسع خرم طيزي بزبرك يا ولا انت لسه شاب و فيك صحه افشخ كسم داليا قدامها فبقولها دا جايه عليكي عايزة تتناك لقيت داليا تقمصت ددور امها اوووى و بتقول ابعدي يا بنت المتناكة و ايدك متجيش على كسك حتى الواد دا بتاعي ها يريح كسي و طيزي ارزع جامد في اللبوة ام اللبوة و ريح كسها و طيزها خرجت زبري ورزعته جامد في طيزها و هي بتصوت نيمتها على بطنها و زبري راسه جوا طيزها و قمت نازل بتقلي كله عليها جامد و هي اااااااااه يالهووووووى قمت عملتها تاني و هي كانت بتتنفض تحتي و عسلها بيخرج عسل كتير قولت لها جيبتي يا مومس و ضربتها على طيزها و قولت لها قومي يا وسخة تعالي يا داليا نضفي زبري من طيز امك المتناكة و البت اتعدلت و في ثانية اخدت زبري في بوئها و بتمصه مطرح طيزها قولت لها عجبك طعم طيز و كسمك يا متناكه و هي هايجة على اخرها قمت ضاربها بالقلم و خارج جبت حتة من عصاية مقشه كانت مكسورة و رجعت لها قالت لي ها تعمل ايه قولت لها ها افشخك يا لبوة قدام امك دخلت العصاية في كسها لحد ما غرقت عسل و طلعتها و دخلتها في طيزها و هي اااااااااه خرم طيزي قربت منها و همست لها مشش كنتي بتطلبي ايدي تدخل كسك لقيتها شخرت و قالت احا و بتترعش ضميت ايدي بحاول ادخلها في كسها ضميت صوابعي و بدخلهم لقيت كسها بيستجيب معايا و هي اممممممم اول ما جزء دخلت رزعت جامد لحد ما كفي دخل و هي راحت مصوته حسيت ان العمارة كلها سمعتها و هي اااااااااااااااااااه فشختني و لقتها بتترعش جامد و طيزها قفشت على العصاية خرجت ايدي و دعكت زنبورها و لقيتها بتطلع ماية مع عسلها و بتنطرهم اووووى و جسمها همد و ارتخت بصيت لها و اننا بضحك و في شيطان في دماغي اني اخليها تسمع كلامي و تبقي زي الخاتم في صباعي و جنب تاني بيقولي كفاية اني بصورها و هي لسه كده مش حاسه بحاجة دخلت زبري في كسها و قعدت ارزع فيها و قمت مدخل العصاية اكتر في طيزها لقيتها فاقت و هي ااااااااااااااااه مش قادرة كسي باظ خلاص يا محمد مش قادرة كان فات نص ساعة و انا عارف ان قدامي مش اقل من ساعة مسمتش كلمها و قرصت حلمات بزازها و فضلت ارزع في كسها و بشد حلمتها و هي بتصوت و بتنزل لحد ما خلاص حسيت اني ها اجيب خرجت زبري من كسها و حطيته في بوئها و نيكتها في بوئها لحد ما جيبت خرجت العصاية من طيزها و زبري من بوئها و خرجت من الاوضة كانت نايمه و اخدت التليفون معايا وقفت التصوير و لبست البوكسر و زبري كان نام و طلعت سيجارة ولعتها و عمال افكر ها اعمل ايه في العيلة دي و بفكر في سلمي اخت داليا لقيت داليا قامت و جت جنبي و قعدت بتقولي هات نفس قولت لها انتي بتدخني قالت لي احيانا كنت بشرب شيشة فواكه اديتها السيجارة اخدت نفس قعدت تكح شوية و تقولي طعمها وحش قولت لها قولي لي هي ليه سلمي اصغر منك و بتتحكم فيكي كده يعني امك و ماشي لكن سلمي و اختك الصغيرة و بحسك خاضعه ليهم اوى لقيتها سكتت و قامت لبست هدومها و مشيت من غير اي كلام سيبتها تمشي و انا قاعد بالبوكسر و بقول احا دا انا ها افشخ عيلتك يا متناكة كلمت سلمي قولت لها انتي فين قالت لي في الحتة الفلانية قولت لها ها اقبلك و نخرج شوية معترضتش و انبسطت جدا استحميت و لميت الدنيا عشان عايز اجيبها انيكها هي كمان و روحت لها اخدتها و قولت لها تحبي تروحي فين قالت لي اي حتة طلعنا بالعربية و بنتكلم و قمت حاطط ايدي على فاخدها و بقولها ناعمين اووووى لقيتها بتهيج كده رجعت ايدي لحد ما ضغطت على كسها و بقولها مولع شكله لقيتها رجعت براسها ورا و بتقول ااااااه و ضمت رجليها قولت لها شكلك تعبانه خالص قالت لي من ساعة ما كلمتني فتحت البنطلون و طلعت زبري ليها بقولها ايه رايك فيه على الطبيعة راحت مسكته بايدها بتدعكه قولت لها تيجي نكمل عندي سكتت بس عينها موافقه ظبطت نفسي و رجعت على البيت و هي معاها طلعنا و انا بقول في سري بحق الحركة اللي عملتيها فيا يا داليا ها ارد لك القلم عشرة طلعت مع سلمي و كانت عاملة شعرها كيرلي و حاطة ميكاب و لابسه عادي دخلنا قولت لها خدي راحتك الحمام هنا و الاوضة الناحية التانية شوفي انتي عايزة تعملي ايه قالت لي ممكن ادخل الحمام قولت لها البيت بيتك روحي و قمت مجهز الموبايل يصور و عاملة اكنه بيشحن و دهنت زبري بالكريم تاني قولت لازم افشخها كنت عايز انتقم من حركة داليا سلمى طلعت من الحمام و لابسه الاندر و البرا كان لونهم اسود و هي بيضا اشطة كان يهيج دخلت بعدها الحمام عشان اخد وقت بس الكريم يشتغل و طلعت بالبوكسر بس روحت قعدت جنبها و بوستها من شفايفها و قولت لها جايه بكيفك و حابه كده ولا لا قالت لي انت لما كلمتني كنت بتمني تقولي تعالي عايز انيكك و لما ضغطت على كسي في العربية كنت شوية و ها اغتصبك مسكت شفايفها و دخلنا في بوسه طويلة و فكيت لها البرا و بقولها وريني كده البزاز اللي تجنن اللي شوفتها في الفيديو و القي بزاز جوز بزاز يجننوا بحلمات وردي و البزاز حلوة و مشدودة و نزلت على حلمتها ارضعها و العابها بلساني طبعا هي عشان بتحب العنف بس في نفس الوقت الحنية فبدات براحة و بعدين بدأت اعض في بزازها و هي هاجت اكتر و انا ايدي على كسها لقيتها ها تجيب نزلت لها الاندر و نزلت الحس كسها عسلها كان بيخرج على بوئي و انا اخده و بلساني ادعك بيه كسها و عند خرم طيزها لدرجة انهم بقوا مبلونين خالص رفعت رجليها لفوق و انا اتعدلت وو قلعت البوكسر و حطيت زبري على خرم طيزها و لقيته بيفتح و يقفل اكنه بيناديني قربت من وشها و قعدت ابوسها و قولت لها كسك يجنن كان نفسي يكون مفتوح او انا اللي افتحه و هي بتهيج اكتر و بتقولي تتجوزني و تفتحه قولت لها افتحه و اتجوزك و دخلت راس زبري في طيزها و هي اااااااه حلو اوووى لفت ايده حوالين رقبتي و وشي عند بزازها عضيت حلمت بزها و هي اااااااه و اتحركت عليا جزء من زبري دخل و هي اااااااااه انت حلو اوى يا محمد لقيتها بتحرك طيزها قمت مدخله كله مرة واحده و هي اااااااه امممممممم و كانت بتمص شفايفي اووووووى اتعدلت و خرجت زبري و ضربتها على طيزها و قولتها فنسي يا منيوكه يلا راحت عاملة وضع الدوجي لقيت شعرها طويل اه بس مش عارف امسكه و انا بنيكها و اشدها منه ضربتها على طيزها و انا راكبها و هي بتتأوه قولت لها طلع زي الصورة يا لبوة قالت لي احلى بكتير فاشخني و مورم طيزي اااااااااااه براحة و انا شوية برزع جامد و شوية براحة رجعتها نايمة على ظهرها و زبري في طيزها بننيكها و جيت برزع جامد قمت ضاربها بالقلم و قولت لها يا قحبة يا بنت المتناكة بعد كده شعرك يبقي مفرود و لما اقولك تعالي انيكك تعمليه ضفيرة طويلة او ديل حصان عايز اتمزج و انا راكبك يا مومس و هي اااااااه حااااااضر طلباتك اوامر يا دكري نيك المومس بتاعتك و افشخها خرجت زبري من طيزها و حطيته على كسها و بفكر افتحها قمت مدخل راس زبري و هي هايجة مش حاسه بحاجة قمت خرجت زبري تاني قبل ما افتحها و قعدت و خليتها تقعد على حجري و ضهرها ليا و زبري في كسها و بتتنطط و انا حاضنها و بقفش بزازها و ببوس رقبتها لقيتها بتقولي انت مفتحتنيش ليه قولت لها مش حابب عشان لو محصلش نصيب و مكملناش مع بعض موقفش حياتك فضلنا نبدل اوضاع و انيك جامد و براحة و برومانسية في طيزها لحد ما طيزها ورمت من كتر الدق و النيك و هي بتترجاني اخلص و فضلت مكمل لحد بعد ساعه و عشرة من بداية النيك كنت بنزل في طيزها و هي جابت كتير جدا خلصنا و قمت و هي بتقوم بتعرج من وجع خرم طيزها و جت لي باستني و بتقولي احلى فشخة ليا دخلت الحمام قولت لها اجي معاكي قالت لي لا بلاش طيزى مش طايقة فيها لمسه دخلت اتششططفت و استحمت و انا تممت على الفيديو بتاعها و بتاع داليا و خلصت دخلت استحميت و نزلنا وصلتها لاقرب نقطة و مشيت و بعت رسالة لداليا قولت لها ينفع اللي عملتيه دا لقيتها بترد ردود جامدة و بتقصر في الكلام فبقولها ليه كل دا لقيتها سكتت فترة اخدت العربية و روحت و لقيت داليا بعتالي بتقولي مافيش و سكتت فقولت لها عموما براحتك ..
عند داليا...
داليا بتتكلم في التليفون شات و جرس الباب رن راحت تفتح لقيتها سلمي و جاية بتعرج و مكنش فيه في البيت غيرهم داليا بصت لسلمى بصه كده و قفلت الباب و بتقولها خير يا سلمى مالك ماشية بتعرجي كده ليه سلمى قالت لها مافيش رجلي اتلوت فمش قادره ادوس عليها داليا افتكرت يوم ما فتحت طيزها و نكتها و انها كانت ماشية نفس الماشية فداليا قالت لاختها رجلك ملتوية برده ولا حد دقرك في طيزك سلمى لفت لداليا و اديتها قلم خلت داليا تقع على الارض و قالت لها ليه فكراني شرموطة زيك انتي ناسية يا لبوة يا متناكة ان لولا اني داريت عليكي كنتي فضحتينا كلها ناسية انا شوفتك و انتي نايمة بتتناكي زي الشراميط و الواد جاب كسك لحد ما حبلك و انا نزلتهولك عشان منتفضحش شوف مين اللي بتتكلم دا اننا مردتش اقول لامك عشان كانت ها تقتلك و مانعه نفسي من الجواز لحد ما استرك في بيت واحد لكن اقول ايه شرموطة فاكرة الدنيا كلها شراميط زيها تحبي اقلع لك و تشوفي كسي و طيزي لسه متبرشمين ولا لا يا مومس واضح اني دلعتك انا مش ها اخلي محمد حتى يكلمك داليا راحت على رجل سلمي تبوسها و تقولها حقك عليا بس بلاش محمد يعرف حاجة عارفه انك بتكلميه و لو طلبتي اي حاجة منه انا معنديش مانع بس بلاش تقولي له حاجة سلمي ضربت وش داليا برجليها و قالت لها غوري جتك العرف عار علينا سابتها و مشيت و داليا جريت ورا اختها و بتقولها اسفه غلطة و مش ها تتكرر تاني انتي لو عايزة تتجوزي محمد اتجوزيه و اجي اخدمكم كمان بس متقوليش ليه حاجة بلاش محمد سلمى وطت و مسكت دقن داليا و قالت لها طبعا انتي روحتي له و قولتي له تعالي اركبني و تلاقيه ركبك و انتي سايقه العبيطة معاه داليا حطت وشها في الارض فسلمي قالت لها يبقي ناكك شوفتي انك مش بتستري نفسك عايزين نلمك و نسترك و نستتك و انتي ريقك بيجري على اي زبر غاوية فضيحة دلوقتي الراجل يقول عليكي ايه بعد ما نام معاكي و عرف انك مفتوحة و مكنتيش متجوزة عموما يا داليا انا مش ها اتكلم معاها في حاجة بس يكون في علمك لو تصرف زي اللي حصل دا و تلقحي عليا بالكلام دا حصل تاني ها اخلي الدنيا كلها تعرف اللي حصل لك و اولهم امك و استحملي اللي يجرالك داليا قامت جري حضنت اختها وباست راسها و ايدها و وطيت على رجليها باستها و قالت لها حقك عليا مش ها تتكرر تاني و لو عايزاني اقطع مع محمد طلباتك اوامر سلمي قالت لداليا خليه يريحك لحد ما اوقعه و اتجوزه خرجت داليا من اوضة سلمى و رجعت مسكت موبايلها تتكلم فيه.
طبعا الكلام دا و اللي حصل عرفته بعدين شوية و لقيت داليا بتقولي محمد انا اسفه مش ها ينفع نتكلم تاني قولت لها اللي يريحك و كنت عارف انه يوم ولا اتنين و ها تيجي كلمت سلمي و بتقولي يخرب عقلك خرم طيزي اتهري و التهب و ورم من كتر دقرك انت كنت واخد حاجة ضحكت و قولت لها اه كريم بيطول مده القذف بس انا اللي استغبيت عشان الطيز مش زي الكس خالص قالت لي يا سيدي ولا يهمك انت شكلك اسد من غير حاجة اصلا قولت لها حد اخد باله من العرجه قالت لي عادي قولت رجلي جالها التواء و خلاص عادي بس كده مش هتناك فترة لحد ما طيزي ترتاح ضحكت و قولت لها كسك موجود لو حابه قالت لي بجد لو عايز كسي تعالي اتقدم لي و نتجوز و كسي يكون ملكك قعدت افكر شوية ما انا فعلا عايز اتجوز بس هي ها تكون سلمي العروسة انا مش حاسس بحب ناحيتها لقيتها بتقولي ايه السكوت علامة الرضا و بتضحك قولت لها بفكر بس انا من ساعة موت مراتي مش قادر اتخيل زوجة تانية غيرها فالموضوع مش عارف افكر فيه قالت لي طيب تعالي بكرة قضي اليوم معانا انا ها اكلم ماما و اخواتي قعدتك العادية حلوة اتفقت معاها انه تمام بكرة بعد الشغل.
تاني يوم روحت بعد الشغل لقيت داليا بتستقبلني و بصالي و بصت في الارض اللي هو انبارح مش ها اكلمك تاني و النهارده انا عندها و وشي في وشها دخلت و كنت جايب جاتوه و حلويات و بيبسي و لب و سوداني و تسالي لزوم القعدة ام داليا جت سلمت عليا و بوس على الخدين و دخلت المطبخ و داليا دخلت وراها و كنت حابب اشوف ام داليا ها تعمل ايه لقيتها بتتكلم مع داليا و بتبرق لها و راحت داليا خارجة امها قرصتها من بزها و بعبصتها البت طلعت اااااااه و خارجه جت لي بتقولي ماما عايزاك في المطبخ عرفت انك بتعرف تطبخ فعيزاك تقولها وصفات دخلت لام داليا المطبخ و لقيت داليا دخلت اوضة و قفلت على نفسها و سلمي في الاوضة التانية و انا لوحدي مع ام داليا و قولت لها مش قولت لك متبعبصيش البت و روحت مبعبصها لقيتها بتتنهد بتقولي ايه رايك في البت قربت من ام داليا اكتر و زبري وقف قولت لها امها احلى ام داليا لفت و طيزها على زبري خليت زبري بين الفلقتين و قربت منها اوى و قولت لها المرة اللي فاتت بعد ما مشييت كنتي تعبانه روحتي ريحتي نفسك لقيتها بترجع اكتر و تقولي ااااه و نزلت كتير اووووووى كمان قولت لها عشان كده اخدتي رقم تليفوني و عايزاني اريحك قالت لي يا ريت بس العيال ميبقوش هنا لفيتها و مسكت شفايفها مص و بوس و بقفش بزازها كانت لابسه عباية بيتي تحتها اندر بس لفتها و خليت طيزها على زبري و راقبت الجو و دخلت ايدي عند كسها كان مبطرخ و زنبورها كبير و قعدت ادعك فيه لحد ما جابت عسلها على ايدي خرجت ايدي و زبري و دعتك زبري بعسل كسها و قولت لها ريحيني زي مما ريحتك بصت برا لقت البنت الصغيرة في الصالة فقالت لي لم نفسك البت الصغيرة برا دلوقتي انا مش عارفه سيبت نفسي ازاى كده معاك دا انا بنزل الم فلوس من السوق و الرجالة بتعملي حساب قولت لها ولازم حد انتي تعملي له حساب و يشكمك ولا ايه يا ام داليا قالت لي اسمي شيماء بقولك ايه يا محمد تتجوز واحده من البنات و اعيشك عيشة متحلمش بيها قولت لها بصي لو على الفلوس انا معايا كتير و مش شغلاني كنت شغال معاها في المطبخ و كملت كلامي اما لو على النيك فاشطة عادي معايا الموضوع قالت لي امال انت لو ناوي تتجوز ها تتجوز ليه يا بورم اوعي ياض تكون مبتعرفش مع ان اللي شوفته يقول ان شكلك حريف قولت لها انا كنت متجوز و مراتي ماتت و هي حامل و مش لاقي واحدة تخليني احس اني عايزها اني محتاجها في حياتي زوجة لو قابلت بلاقيهم اما عاوزين سكس او عاوزين فلوس او مش بيحصل التاتش بينا اني احس بيها لقيتها بتقولي تفكيرك عجبني مش عشان مراتك ماتت و بتاعك واقف تتجوز عشان تنيك عموما انا مش ها اغصبك طبعا بس بتمني واحد زيك يكون زوج بنت من بناتي و احنا بنتكلم جت سلمي حاطة ميكب و عاملة شعرها ديل حصان ولابسه فستان لحد ركبتها كب و بتقول بتعمل ايه هنا يا محمد بصيت لها و صفرت اعجاب و قولت لامها يا شوشو مين المزة دي ام داليا بصت لها و بصت لي و بتقولي البت سلمي شوفت حلوة ازاى عايزين نشوف لها عريس رجعت اكمل اللي بعمله معاها في المطبخ و قولت لسلمي اخرجي يا بت من هنا بدل ما نبوظ لك الطقم الحلو دا خرجت سلمى و خلصت انا و امها و قمت مبعبص شيماء و خارج قعدت مع داليا و سلمي و البت الصغيرة و داليا و سلمي كانوا بيتنافسوا على اغرائي لحد ما شيماء دخلت اوضتها و خرجت احااااااااا على البطل بطل بمعني الكلمة لدرجة اني صفرت لها و تنحت و هي بصالي و تبص في الارض لحد ما سلمي قالت لداليا قومي يا بت امك اخدته مننا خلاص و قعدنا نضحك و نهزر و اكلنا و كانت سهرة حلوة على الساعة عشرة روحت لقيت سلمي بعتالي ايه يا باشا ماما اكلت الجو معاك ولا ايه قولت لها و هو في زيك يا قمر انتي صاروخ وريني و انتي بتقلعي اللبس كده لقيتها بتقولي عارفه انك سافل و ها تقول كده امسك بعتت لي فيديو و هي بتغير و راحت. تلعب في كسها لحد ما جابت و قامت لبست و قفلت الفيديو قولت لها و كمان بتلعبي في كسك قالت لي ما انت كان زبرك واقف و هيجني طول القعدة قولت لها بكرة وراكي حاجة قالت لي بكرة طول اليوم محاضرات ها ابقي برا قولت لها ططيزك اخبارها ايه قالت لي لسه محمرة و ملتهبه شوية قفلنا كلام و نمنا .
تاني يوم كانت مفاجئة ايه اللي حصل ها نعرف الجزء الجاي
ارجو الدمج الموضوع اتحطيت على اول الطريق السلسلة الثانية
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
برجاء اضافة الحلقه الثانية لموضوع رجل البيت السلسلة الثانية
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
برجاء اضافة الحلقه الثانية لموضوع رجل البيت السلسلة الثانية
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: اسامه ابن فاطمه و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: اسامه ابن فاطمه
هذا الجزء الثاني من قصة زبي و اختي المطلقة في غرفة مهجورة
أدمج من فضلك
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تحية طيبة للادارة الجميلة
ارجو عمل دمج وربط السلاسل السابقة مع السلسلة الرابعة من العراف
 
  • عجبني
التفاعلات: rafefq و BASM17 اسطورة القصص
هذا الجزء الثاني من قصة زبي و اختي المطلقة في غرفة مهجورة
أدمج من فضلك
تم الدمج
تحية طيبة للادارة الجميلة
ارجو عمل دمج وربط السلاسل السابقة مع السلسلة الرابعة من العراف
تم وضع الروابط
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
  • عجبني
التفاعلات: rafefq و Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
السادس عشر وصل
 
السابع عشر وصل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%