NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ارجو دمج الجزء العاشر و الاخير من السلسلة السادسة من الحرب و الجنس و الغموض جنس فالار مع باقي أجزاء السلسلة و بذلك تكون السلسلة و القصة كلها مكتملة
مشاركة في الموضوع 'الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ حتي الجزء التاسع 21/4/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/...تي-الجزء-التاسع-21-4-2023.176867/post-1763888
 
  • حبيته
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
الرجاء دمج الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
ارجو دمج الجزء الثالث من قصه زوجتي الدكتوره السلسله الثانيه شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
التفاعلات: segma
الرجاء دمج الجزء الخامس
تم
 
ارجو دمج الجزء العاشر و الاخير من السلسلة السادسة من الحرب و الجنس و الغموض جنس فالار مع باقي أجزاء السلسلة و بذلك تكون السلسلة و القصة كلها مكتملة
مشاركة في الموضوع 'الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ حتي الجزء التاسع 21/4/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/الحرب-و-الجنس-و-الغموض-جنس-فالار-السلسلة-السادسة-ـ-حتي-الجزء-التاسع-21-4-2023.176867/post-1763888
👌 (y)👏
 
ادمج ياغالي

الجزاء التاني والاخير

 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
ادمج ياغالي

الجزاء التاني والاخير

تم
 
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
تم اضافة الجزء التالت https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/نسوانجي-حياتي-ـ-حتي-الجزء-الثاني-7-5-2023.236898/
ارجو الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
برجاء دمج الجزء السابع
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
برجاء دمج الجزء السابع
تم
 
ورجعلتكم تانى اعزائي المشاهدين بالجزء التالت من سلسلة المتشرد ولو انت اول مرة تشوفنى ياريت ترجع للسلسلة اللى فاتت عشان تقدر تفهم الاحداث ماشية كيف يلا بقا نروح على الفصل في السخان كدا

الفصل الثالث

كنت قاعد اكل جنب لاقيس ولسة هميل عليها اسألها عن سيرين سمعت صوت صويت جاي من اوضتي فقومت جري اروح اشوف في ايه جيت افتح الباب لقيته مقفول فرزعته برجلي كسرته ودخلت شوفت منظر خلى الدم غلى في عروقي وكنت هتجنن !! لقيت سيرين نايمة على السرير وفي حارس من الحراس كان بيحاول يغتص*بها وكانت في علامة على شكل كف على وشها انا هنا مدريتش بنفسي ولقيت نفسي غبت عن الوعي وفوقت تاني لقيت نفسي قاعد على الكرسي جوا عقلي ومتكتف بالسلاسل وبصيت جنبي لقيت ديمون برضوا متكتف فقولتله : انت ايه اللى جابك هنا انا مش سايبك في كوكب الضوئيين
ديمون : معرفش انا مرة وحدة اغمى عليا وفوقت لقيت نفسي هنا
انا : ينهارك اسود دااارك اتجنن وخد السيطرة في لحظة غضب !!
برا الكل كانوا ملمومين في الاوضة و دارك كان خد السيطرة وطبعا مكنش في وعيه وحصل اللى كنا خايفين منه غريزته غلبته والظلام اللى جواه سيطر عليه عشان بما انه قريني فهو كمان كان بيحب سيرين فلما شاف اللى شافه اتجنن المهم ان دارك بص للحارس فالحارس اترفع من فوقها اترزع في السقف وراح مهبود في الارض ودارك شاور عليه بأيده فضل الحارس يصرخ وكل اللى واقفين كانو سامعين صوت عضمه وهو بيتكسر عضمة عضمة ومفيش دكر فيهم قدر يفتح بوقه ولا حتى يتحرك خطوة وخصوصاً عزازيل لانه عارف كويس هو لو قرب هيحصل فيه ايه ، دارك راح على الحارس وشاله ولزقه في الحيط وقاله : انا هخليك تتمنى موتك قبل ما تفكر مجرد تفكير تعمل كدا وراح مديله بونية في بطنه خلته يصرخ بأعلى صوته من الوجع وسابه وقع على الارض وفجأة النار مسكت في جسمه وبقت تاكل فيه وهو عمال يصرخ ويستنجد بأي حد ودارك لف وشه للى واقفين وقالهم بصوت رعب الكل : بتبصوا على ايه ؟!!
كلهم لفوا وشهم عن سيرين لان كانت هدومها متقطعه وتقريبا جسمها كله مكشوف ودارك راح نحيتها وقلع المعطف الملكي اللى كان لابسه ومبقاش لابس غير البنطلون وغطي سيرين بيه وحضنها واختفى بيها وظهر في اوضة من اوض القصر بتاعه اللى في كوكب الضوئيين وهو لسة حاضنها وطبعا مقولكش على كمية الصدمة اللى كانت فيها سيرين من اللى شافته وانى ازاى اتحولت كدا واللى عمله في الحارس عشان حاول يغتص*بها واهله كلهم اللى كانوا مرعوبين منه وفجأة حصلت حاجة صدمتنى انا وديمون وسيرين ، سيرين حست بدمعة نزلت على كتفها المكشوف ايوة دارك ابو قلب اسود بيعيط ومش دارك كمان دا الجانب المظلم فيه الواضح كدا ان كل حته فيا عشقت سيرين
دارك : انا اسف انى مقدرتش احميكي واسف على كل حاجة حصلت منى زعلتك ومن جوز الاغبيا التانيين انا مستاهلش واحدة في جمالك ولا رقتك ولا طيابتك انا اخري اعيش وحيد انا شر وأذي لكل اللى حواليا عشت طول عمرى كل ما احب حد يموت بسبب بس انى موجود في حياته ، اسف انى بعدتك عن ابوكي اللى بتحبيه عشان انانيتي ومصلحتى الشخصية انتى تستاهلى حد احسن بكتير مني
دارك بعد عنها ومسح دموعه وبصلها بصة اخيرة كأنه بيملي عينه منها ومسك ايديها خلى هدومها رجعت سليمة واختفى بيها وظهر عن قصر الملك روقائيل والحرس اتلموا حواليه لما شافوا سيرين معاه وهو سابها وقالها : عيشي حياتك وافرحي وانسيني عشان ترتاحي اشوف وشك بخير ياحبي..... قصدي يا اميرة سيرين ، واختفى ظهر في عرشه وقال لحنوده انه هينسحب من الكوكب دا لانه خلاص مبقاش ليه مصلحة هنا وطبعا كلهم كانوا فاكرينه غريب وكانوا لسة هيهجموا عليه بس غصب عنهم لقوا نفسهم بيخضعوله وكلهم ركعوا على ركبهم وقالو كلهم في صوت واحد : امر مولاي الملك !!
دارك خد جنوده ورجع على عالم الشياطين تانى .
عند الملك روقائيل كان قاعد مهموم عشان بنته اللى مش لاقيها بقالو اكتر من تلات شهور دي وفجأة بيرفع عينه لقاها داخلة جري عليه ودموعها مالية عينيها فاتصدم ومكنش مصدق عينيه وجرى عليها هو كمان وخدها في حضنه وهو بيعيط وبيقولها : وحشتيني اوى يابنتي
سيرين : وانت كمان وحشتنى اووى يابابا وعيطت جامد وابوها فضل يطبط عليها لحد ما سكتت وقعدها وقالها : كنت فين يابنتي ومين اللى خطفك قوليلي عليه وانا هندمه على اليوم اللى فكر فيه يأذيك
سيرين سكتت شوية مش عارفة تقول على لوسيفر ولا لأ هي مش عارفة اذا كان لوسيفر قوي ولا لأ وعارفة كويس ان ابوها قوى وغشيم وممكن يأذيه وبردوا عمرها ما كدبت على ابوها وبتعتبره صاحبها وبتحكيله كل حاجة فضلت ساكتة كتير بس في الاخر قالت لابوها : هقولك بس اوعدني اتك متأذيهوش
روقائيل : يعني ايه ؟! انتى مجنونة دا خطف بنت الملك روقائيل يعني لازم يتعدم قدام الجن كلهم اخلصي انطقى مين هو
سيرين خافت وراحت قايله انها كانت عند لوسيفر وكانت قاعدة في قصر عزازيل نفسه
روقائيل : يبن الوسخة دانا هخليك تتمنى انك مكنتش تنزل من بطن امك في يوم
سيرين اتشعبطت في ابوها وهي بتعيط : لأ يابابا عشان خاطري عشان خاطري بلاش تأذيه
روقائيل : ليه ياختى مأذيهوش ليه ؟
سيرين : ماهو اصل ....سكتت مش عارفة تقوله ايه
روقائيل زعق فيها وقالها : ماهو اصل ايه انطقي
سيرين خافت من ابوها لانها اول مرة تشوفه كدا واتكلمت : اصل يابابا لوسيفر يبقى ... يبقى رفيقي !!
روقائيل : نعم ياروح امك !؟ لوسيفر مين دا اللى انتى رفيقته انتى اتجننتى ولا ايه
سيرين : يابابا هو رفيقي من زمان من قبل حتى ما يعرف انه ابن عزازيل وانه اسمه لوسيفر حتى
روقائيل سكت شوية وكأنه كان بيركز عشان يسمع حاجة او يحس بحاجة وقالها : ايه دا انا حاسس بطاقة غريبة
سيرين علطول فهمت انه قصده على ابنها و بغباء منها راحط مخبية بطنها بإيديها لانها كانت بدأت تبرز حاجة بسيطة ولسوء حظها روقائيل لاحظ دا ودقق فعلا ولاحظ ان بطنها كبرت وقالها : ايه دا ؟
سيرين بخوف : ايه يابابا ؟
روقائيل زعق : بقولك ايه دا ؟! انتى حااامل ؟!
سيرين اتوترت جدا ومبقتش عارفة تقول ايه وبقت تهز راسها بأيوة ولأ في نفس الوقت وروقائيل مسكها من دراعها وقالها ابن مين دا ؟
سيرين سكتت روقائيل راح مديها كف وهي بصتله بصدمة وعنيها رغرغت بالدموع وروقائيل مهموش وقالها : انطقي ابن مين دا ؟
سيرين : اب ... ابن لوسيفر !! قالتها ورفعت ايديها الاتنين بتدارى وشها عشان ميضربهاش تاني
طبعا روقائيل اتعصب وقالها : لو عيزانى اسامحك على هروبك مني عشان تجري لحضن البيه بتاعك وعلى كل اللى عملتيه تنزلى اللى في بطنك دا
سيرين بدون تفكير بس بقلب الام : لأ طبعا مش هيحصل دا ابني وعمري ما افرط فيه
روقائيل : حتى لو كان ابنك دا شيطان وابن شيطان هترضي تشيليه في بطنك ؟!
سيرين : حتى لو ابن بشري هشيله في بطنى لانه ابنى [ بقينا مادة خام للمعايرة يا عزيزي 😂 ]
روقائيل : يعني مش هتنزليه؟
سيرين : لأ
روقائيل راح شاددها من شعرها وهو متعصب وقالها : يبقا انا اللي هنزله بأيديا دول ، وفضل ساحبها لحد اوضتها ورماها على السرير وسيرين هتموت من الخوف وعمالة تعيط وفضلت تقول في سرها : لوسيفر الحقني ارجوك الحقني انا عارفة انك اكيد سامعنى ابننا هيموت يالوسيفر الحقنييي !!!

دارك كان واقف مع جنوده في الساحة وكانوا لسة راجعين وانا وديمون ودارك كلنا سمعنا صوت سيرين ودا بسبب رابطة الرفاقة بيننا وطبعا دارك اول ما سمع كدا اتجنن واختفى بسرعة .

عند سيرين روقائيل تحس ان عقله كان مغيب او هو الغضب مسيطر عليه متعرفش المهم انه طلع خنجره وقرب على سيرين وهو بيقول : دا لازم يموت دا لازم يموت فهماني ،، ولسه هينزل بالخنجر على بطنها ظهر قدامه دارك والخنجر رشق في كتفه وروقائيل اول لما شافه اترعب ورجع لورا وطبعا دارك كانت عينيه بتطق شرار وقاله : عايز تقتلها وتقتل ابني انا هخليك تتمنى الموت ومتلاقيهوش ورفع ايده واترفع معاها روقائيل في الجو وسيرين جرت عليه مسكت دراعه وقالتله : لأ يالوسيفر لأ سيبه ارجوك
دارك بصلها : دا كان عايز يقتلك ويقتل ابنى عايز يحرمنى من اغلى حاجتين عندى
سيرين بصتله وعيونها مليانى دموع : عشان خاطري سيبه لو بتحبني سيبه
دارك مقدرش يكسر كلمتها وعشان بيحبها حب عمرها ما تخيلته فنزل روقائيل ، وروقائيل قلها : اطلعي برا انتى وهو انتى مش بنتي من النهاردة انا بنتى اتخطفت وماتت ومعنديش بنات براااا !!!
دارك حط ايده على كتف سيرين واختفى وظهر بيها في القصر ورجعلي السيطرة تانى وطبعا عشان الخنجر كان لسه في كتفى والدم كان نالى جسمي عشان النزيف لسه موقفش ، امى اول ما شافتنى جرت عليا وقالتلى : انت كويس ياحبيبي ومن ايه اللى في كتفك دا تعالى .... تعالى وراحت مدخلانى على سرير اوضتي وسيرين وقفت جنبي وشوية لقيت عاينة ظهرت عشان امى طلبتها تيجي تعالجنى والغريب ان عاينة كانت لابسة لبس فاجر النهاردة كانت لابسة فستان ازرق بحمالات مبين نص بزازها وقصير جدا واصل لحد فوق كسها لدرجة ان كلوتها الازرق السماوي كان باين وطبعا جسمها الابيض كان كله باين كانت عايزة واحد بس يقوم يركبها وقربت عليا ولما ميلت وقالتلى : مالك بس ياحبيبي ايه اللى عمل فيك كدا ؟!
وانا شوفت بزازها كلها وحلمتها الوردية وكنت هتجنن وعاينة مسكت الخنجر ولسة هتسحبه سيرين زقتها وقالت لأمي : على فكرة انا دكتورة بردو ياخالتي [ الفترة اللى فاتت اتعرفت على ليليث وحبتها] مكنش ليه لزوم نتعب السنيورة ، وسيرين كانت لابسة نفس اللبس اللى في الصورة فقربت عليها وبينت رجلها اليمين كلها لحد وسطها وبصراحة بالنسبة ليا كانت احسن بمية مرة من عاينة وميلت عليا وبينت شق بزازها وعشان بزازها اكبر من بزاز عاينة فكانت بزازها لامسة صدرى ودا هيجنى اوى وهى اتكلمت بمياصة : معلش يا حبيبي استحمل عشان هيوجعك شوية ، ومسكت الخنجر وسحبته وجابت قماشة بيضة مبلولة وحطتها على الجرح عشان توقف النزيف وجابت قماشة تانية مبلولة ومسحت بيها الدم اللى على جسمي وبعد ما النزيف وقف لفت الجرح وفعلا كانت دكتورة شاطرة وبتعمل كل حاجة بمهارة وبعد ما خلصت وظبطت الجرح قالتلى : هتبقى كويس كلها كام يوم والجرح يلم [ طبعا سيرين عملت كل دا بدافع الغيرة من عاينة عشان هيا مكانتش تعرف انها اختى ]
انا حبيت اغلس عليها فقولت لامى : بقولك ايه ياما متيجي ترشقيني خنجر تانى عشان اجرب الدكتورة التانية حاسس انها حلوة وشاطرة
امي وعاينة فهموا الليلة وسيرين كانت لسة جنبي فراحت ضربانى على الجرح وقالتلى : اشبع بيها ومشت وانا عملت نفسي اتوجعت وقولتها : ااااه يبنت الغبية
وليليث وعاينة فضلوا يضحكوا علينا وسيرين كانت لسة هتطلع من الاوضة روحت مشاور عليها بإيدي سحبتها وجات اترمت في حضني وشاورت لعاينة وليليث بعينيا عشان يخرجوا وفعلا خرجوا وقفلوا الباب وانا بصيتلها وقولتلها : مالك بس اتقمصتى ليه دانا بناغشك
سيرين : لا ياخويا روح ناغشها اصلها حلوة وشاطرة اوعى كدا وكانت لسة هتقوم روحت شاددها لحضنى تانى وبوستها من خدها وقولتلها : ياهبلة دى عاينة اختى هتغيري عليا من اختى
سيرين عملت عبيطة : لا طبعا اغير دا ايه اكيد لا طبعا هغير عليك انت
انا : طب ما تسيبك من كل دا وتركزي معايا بقا ،، انتى وحشتيني
سيرين اتلغبطت : امك واختك برا مينفعش ممكن حد فيهم يدخل علينا
انا : خلى حد بس يفكر يقرب من هنا وهو هيشوف هيحصله ايه ؟
سيرين : بس ... بس انا حامل ومش هينفع
انا : متخافيش هبقى ع الهادى خااالص . ها حججك خلصت ولا لسة فيه تانى
سرين بصتلى ولقيتها راحت مقربة منى وباستني في شفايفي بجوع واحنا فعلا بقالنا سنتين ملمسناش بعض وانا مصدقت مسكت شفايفها وبقيت اكل في شفايفها وايدي راحت على بزازها وقفشت فيها وهي اهاتها مكتومة بين شفايفي وبعد شوية وقولتلها : بقولك ايه لسة هناخد وقت في قلع الهدوم ، روحت مطرقع بصباعى والهدوم اتشالت من عليا انا وسيرين وكملنا بوس تاني وبقيت افرك حلمتها بصباعى وابوس في رقبتها وهى عمالة تتأوه وايدي التانية اتحركت وهى عارفة طريقها كويس وراحت على طيزها وقفشتها وكانت مهلبية وروحت بصباعي ناحية الخرم وبقيت الف حواليه وروحت مدخله براحة وهى طلع منها اااااه دوبتنى معاها ونزلت على كسها الجميل اللى بعشقوا وبقيت الحس فيه وادخل لسانى وهى بتصوت من المتعه : اااااه امممم كماان يا حبيبي كماان اااه بتلحس حلو اووى اوووف
وكانت بتفرك في حلماتها وتعض في شفايفها وانا شغال لحس وبدخل صباعي في طيزها وبعد حبة حلوين اترعشت وضهرها اتقوس وجابت شلال عسل على وشي وجسمها ارتخى خالص وهديت
فانا قومت وحطيت زبي على كسها وفضلت احكه رايح جاي وهي رجعت تتأوه تانى ولفت ايديها حوالين رقبتي وشدتنى عليها وشفايفنا اتلحمت تاني ببعض ووسط البوس ظبطت زبري على كسها وروحت مدخله بالبراحة عشان مأذيهاش وبعديت عن شفايفها عشان اسمع اهاتها اللى بتكيفني وهي كانها خدت الاشارة وبدأت : اااه اه اه اه اه اه اه اه يا لوسيفر براااحة اممممم اااااه نيكني كمان نيكني اوووف زبرك مولع جوايا اووووف
انا فضلت انيك بالراحة وازود شوية واققل شوية في السرعة لحد ما حسيت انى هجيب فطلعته من كسها وطلع منها شهقة في نفس الوقت وقالت : طلعته ليه ؟ دخله تاني
انا : دا بعينك انا هجرب اللى نفسي فيها انهاردة
نسيت اقولك ان كل النيك اللى فات دا كان في وضع انها نايمة على ضهرها وفاتحة رجلها اللى هو الوضع العادى ، روحت قالبها بقا ونيمتها على بطنها وخليتها تتفتح الفردتين بأيديها وقعدت فوق رجليها وخدت من عسل كسها اللى كان مغرق الدنيا وبليت بيه الفتحة عشان تسهل الدخل وحطيت راس زوبري على خرمها وزقيت براحة وفضلت ازق سنتي بسنتي لحد ما الراس دخلت وثبتت شوية وهى طبعا كانت بتتقطع من الوجع وعماله تقول : اااااه طلعه يا لوسيفر اااه بيحرق اووي ااااااه
انا : اهدي خلاص ياحبيبتي شوية ومش هتحسي بأي وجع معلش بس استحملى شوية عشان دا هيكون اأمن لينا من كسك عشان الحمل
سيرين هدت نفسها وفضلنا شوية لحد ما حسيتها بدأت تحرك طيزها فروحت مكمل براحة لحد ما دخل كله وهي عنيها دمعت من الوجع بس استحملت وصبرت بردو شوية لحد ما قالتلى : انا مش حاسة بوجع وحاسة بمتعة
انا : خلاص كدا هنبدأ الجد بقا
وبدأت ادخل واخرج وانيك بس بالراحة الاول لحد ما هي بقت تصرخ وتتطلب اني اسرع وانا مكنتش بكدب خبر وكنت كل مرة تقولى كمان نيكني اجمد كنت بسرع اكتر لحد ما بقى صوت تصقيف لحمنا في بعضه مسمع في القصر كله وفضلنا كدا وقت كتير مش عارف قد كيف بس جات في لحظة اترعشت ونزلت عسلها وخرمها بقا بينبض على زبري ودا خلاني مقدرش استحمل وروحت جايب شلال لبن جواها
سيرين : اححححح سخن سخن اوووى انا حاسة بيه في بطنى اممممم
قومت من عليها وهي جات تقوم مقدرتش ووقعت تانى مكانها وقالتلى : عاجبك كدا مش عارفة اتلم على اعصابي من اللى عملته فيا
انا ضحكت عليها وشلتها ونيمتها على جنبها الشمال وجيت نمت على جنبي اليمين قدامها وخدتها فى حضني وهي ريحت دماغها على صدري وانا بلعب في خصلة من شعرها الفضي اللى عامل زى السحر بالنسبالى وقولتلها : حد قالك قبل انك اجمل بنت في الكون كله
سيرين : يوووه كتيييير
انا اتعصبت : نعم ياروح امك
سيرين : يعم بهزر مالك بس انا عمري ما حد قالي كلام حلو وكانت لسه هتعيط
انا : يبقى خلى بس حد يرفع عينه في عينك وانا هدبحه واعلقه على باب القصر حتى لو كان ابويا ذات نفسه انتى ملاكي يعني ملكي انا ومحدش ليه حق يلمس منك شعرة غيري ، وخدت شفايفها في بوسة رومانسية وطويلة وبعد شوية حسيت انها هتتخنق وعايزة تاخد نفسها فبعدت عنها وقولتلها : لا احنا كدا لازمنا تمارين عشان نطول شوية انتى نفسك قصير خالص سكتت شوية وقولتلها : قولتلك قبل كدا انى بعشقك اكتر من اي حد في الدنيا
سيرين اتكسفت وقالتلى : لأ مقولتليش
انا بغلاسة : طيب احسن بردوا انى مقولتش
سيرين راحت خبطانى في كتفي المجروح وقالتلى : هي الغلاسة دي موروثة في عيلتكم ولا ايه؟
انا حبيت اتمسكن عليها فعملت انى اتوجعت فلقيتها خافت وقالتلى : انا اسفة مكنتش اقصد استنا استنى هقوم اجيب العدة واشوفه ولقيتها عيطت
انا مقدرتش امسك انفسي لما لقيتها بتعيط وفضلت اضحك واقولها : وانتوا بقا العياط دا موروث في عيلتكم بردوا 😂
سيرين فهمت انى كنت بغلس عليها ففضلت تضربني بقبضتينها في صدرى وتقولى : خوفتنى عليك وفي الاخر تطلع بتهزر
انا لفيت دراعاتى حواليها وكتفتها وقولتلها : خلاص بقا يا ملاكي انا اسف وبوست جبهتها وقولتلها : يلا ننام طيب عشان انا تعبان وعندي حوارات كتير لسة هعملها
سيرين : طب مش هنلبس هدومنا طيب لحسن حد يدخل علينا ويشوفنا كدا
انا روحت ساحب غطا واتغطينا بيه وقولتلها : متخافيش وعايزك تتعودى على كدا عشان انا خلاص هدمن النوم في حضنك
نمنا في حضن بعض ومقولكش على كم السعادة اللى انا كنت فيها عشان اخيرا اتصافينا انا وسيرين وانا دلوقتي نايم في حضنها وقولت لنفسي : بااس انا كدا مرضي ومش عايز حاجة من الدنيا اكتر من كدا
صحيت تانى يوم ولقيت سيرين رايحة في النوم وحاطة دماغها على دراعي فسرحت في شكلها وهى نايمة البنت دي متستاهلش البهدلة دي ولا ان رفيقها يكون شيطان البنت دي المفروض تتحط في النيش كدا جنب التحف وتطلعها تبوسها وتحطها مكانها تاني 😅 . المهم انى بوستها بوسه خفيفة كدا وسحبت نفسي من تحتها بالراحة ولبست هدومى وغطيتها وطلعت برة لقيت اخواتى قاعدين يفطروا ومعاهم امي وابويا ولاقيس اول ما شافتني قالتلى : ناموسيتك كحلي يا عريس
انا بصتلها وفي ثانية كانت متشعلقة من رجليها في السقف وقولتلها : انا قولتلك انتي مش هترتاحي غير لما تتعلقي من رجليك زي الدبيحة
لاقيس : خلاص اسفه اسفة نزلني خلاص مش هكررها تانى ،، سكتت ومردتش عليها فقالت : طب احدفلي اي حاجة طيب انا جعانة ..... ياض متخليش قلبك اسود كدا خلاص قولت اسفة ... طب يامامااا ابوس رجلك خليه ينزلنى
طبعا امى عشان غلبانة فصعبت عليها وقالتلي : نزلها يبني خلاص بقا
انا : هنزلها عشان خاطرك انتى بس ياقمر
ونزلت لاقيس وهى قعدت تاكل ومركزة في طبقها ومش عايزة تتكلم وكلنا ضحكنا عليها وبعد شوية عزازيل اتكلم : البنت دي بتعمل ايه هنا ؟!
انا وقفت اكل وقولتله : قصدك على مين بالظبط ؟!
عزازيل : انا قصدي على بنت روقائيل بتعمل ايه هنا طب اول مرة وسكتت وقولت خاطفها عشان يضغط على روقائيل بيها لكن بعد اللى حصل اخر مرة ساعت الحارس كان عاوز ...
انا قاطعته وخبطت على الترابيزة : بلاش تجيب السيرة دي تانى عشان انت عارف ايه اللى هيحصل ادخل في المضمون واسأل سؤالك
عزازيل : سؤالى انك لسة مخليها هنا ليه ؟! وايه اللى حصل امبارح دا ؟
انا كنت بحاول بكل الطرق متعصبش واتكلمت وانا بجز على سنانى : اللى حصل امبارح محدش ليه دخل فيه اما بقى انا مخليها هنا ليه فعشان سيرين رفيقتي ومن قبل ما اعرفكم حتى هيا اللى كانت جنبي وكانت مقوياني على الدنيا ولولاها كان زمانى منتحر بس انا كنت عايش على هدف اني اقابلها عشان كدا كنت متمسك بالحياة ... واحب اشكركم على الاستضافة الجميلة دي وقومت وقفت وقولتلهم : اظن كدا كفاية ،، وطلعت مشيت نحية اوضتي وامي جات جري ورايا وهي بتقولى : يبني ابوك ميقصدش حاجة هو بس ...
انا رديت عليها من غير ما الف وشي ليها وقولتلها : مبسش ياما الكلام خلص
ودخلت الاوضة ورزعت الباب ورايا وسيرين فاقت على صوت الباب وشافتني متعصب وقالتلي : خير يا حبيبي مالك متدايق ليه ؟
انا قعدت جنبها على السرير وحطيت راسي بين ايديا ونفخت جامد وانا بفكر وقولتلها : قومي يا سيرين البسي هدومك
سيرين قامت من سكات ولبست هدومها وجات قعدت جنبي وحطت ايديها على كتفي وقالتلى : انا عايزة افهم بس مالك ؟
طبعا انا عشان كنت متعصب كنت لسة هنفجر فيها واقولها انه كله بسببها بس لقيت مرة وحدة جسمي اتكهرب ودارك زعق فيا : انت مجنون !! قسماً بربي يالوسيفر ماتنطق بكلمة من اللى عايز تقوله دا انا لأدفنك بالحياة وانت عارف كويس انا مين وأي خول فيكم اذا كان انت ولا ديمون هيفكر بس مجرد تفكير يزعلها لاقتله في وقتها متنساش ياكسمك انك انت اصلا اللى جايبها هنا وانت اللى خطفتها في الاول
انا سكتت لان كلامه فعلا صح ولقيت سيرين بتهزني : لوسيفر .. يا لوسيفر فيك ايه انت كويس
انا : متخافيش ياحبيبتي انا كويس تعالى نمشي وهحكيلك على كل حاجة
سيرين : نمشي نروح فين ؟
انا : هقولك يلا بس نمشي دلوقتي ... في حاجة تلزمك عايزة تاخديها
سيرين : لا مفيش
انا : طب يلا قومى ،، قومنا احنا الاتنين وانجشتها وطلعنا برا كانوا لسة قاعدين على الفطار فوقفت قدامهم وكان في شارة متعلقة في هدومي بتدل على اني قائد الجيش فكيتها وحطيتها على التربيزة وبصيت لعزازيل وقولتله : انا مستقيل من قيادة الجيش وجنودك اللى كانوا بيتدبروا هيرجعوا ومبروك عليك قيادة الجيش تاني يادنهش ،، لفيت وشي وخدت سيرين ومشيت وانا لسة قدام قاعة الطعام فسمعت ليليث بتقول لعزازيل : ممكن افهم ايه اللى انت عملته دا هتسيبه يمشي كدا ؟
عزازيل : ملكيش دعوة طلاما البنت دي هتفضل معاه يبقى لا ابني ولا اعرفه خليه يغور
طبعا انا سمعت كلام دا انا وسيرين وهي بصتلى وعينيها اتملت دموع لانها فهمت احنا ليه ماشيين وطبعا مش هكدب عليك انا كنت زعلان وحتى سيرين خدت بالها وطبطت على صدرى وقالتلى : اظن بقينا زي بعض وملناش غير بعض دلوقتي بس خليك متأكد انى عمري ما هتخلى عنك وهفضل جنبك ولو حتى كله سابك انا هفضل جنبك
انا ابتسمت ونسيت همى بس بسبب الكلمتين دول وخدتها وخرجت برا القصر وطرت عايز اشوف مكان بعيد عن عالم الشياطين كله بس مش عارف فين وانا طاير كدا وواخد سيرين في ايدي سمعت صوت فوراس بينادي عليا وكان واقف على الارض فنزلتله انا وسيرين وهو اول ما شاف سيرين ركع على رجله وقال : اهلا بمولاتي الاميرة ،، وبصلي وقالى : رايح فين كدا ؟
انا : مش عارف بس عايز اشوف بيت بعيد عن عالم الشياطين خالص
فوراس : ممكن افهم ليه ؟
انا : مش مهم تفهم يافوراس المهم هتعرف تساعدني ولا لأ
فوراس : للأسف يا مولاي انت عارف انى لسة جديد هنا ومعرفش حاجة هنا اوى
انا : طيب روح ارجع الجيش يا فوراس
فوراس : طب وانت مش هتيجي الجيش ولا ايه ؟
انا : لا خلاص انا مبقتش قائد الجيش القيادة رجعت لدنهش
فوراس : يبقى انا كمان هسيب الجيش وهاجي معاك انا لما قولتلك انا عايز ابقى تبعك يبقى معناها تبعك ووزيرك الشخصي وميهمنيش انت في اي طرف المهم انى هبقى معاك وفي صفك دايما
ديمون كلمنى وقالى : لقيتها انت ممكن تروح تقعد في العالم الافتراضي وتبنيلك بيت هناك بشكل مؤقت لحد ما نشوف مكان تانى
روحت قايل تعويذة وظهر الباب بتاع العالم الاتفتراضي ودخلنا منه انا وسيرين وفوراس وظهرنا في الكوكب اللى كانت الجنود بتتدرب فبه وروحت للجندي اللى كنت سايبة يدربهم وقولتله : كفاية كدا ارجع بالجيش
الجندي : بس لسة يا مولاي مكملناش غير 25 سنة بس وحضرتك كنت قايل 100 سنة
انا : انا خلاص سبت الجيش ودنهش رجع القائد ولازم تكونوا هناك تحت امره
الجندي : انا تحت امر حضرتك انا هوديهم وارجعلك لانى مابحبش دنهش ولو انت كدا عايز تنفصل وتستقل بحكم لوحدك فانا بتشرف اكون من اول الجنود المخلصين ليك
انا :انت مقولتليش انت اسمك ايه ؟
الجندى : خادمك المطيع صلهوب
فتحفت الباب بتاع العالم وخليته خرج الجنود وجع تانى وقولتله : استنانى هنا لحظة انت وفوراس وراجعلكم
خدت سيرين واختفيت وظهرت في كوكب جميل مليان زرع وخضره كنت لقيته هناك وكمان عملت فيه حديقة شبه اللى كنت بشوف سيرين فيها في الاول ولما اختفينا وظهرنا في الحديقة لقيتها فرحت اوى وكانت بتتنطط من الفرحة وقالتلى : عملتها ازاى دي ؟
انا : مفيش حاجة تغلى عليكي يا ملاكي
سيرين : بس الحديقة اللى كنا بنتقابل فيها كانت من خيالى
انا : واهي بقت حقيقة وكمان فيها نفس الطيور اللى كنت كل مرة بشوفك بتبصيلها
سيرين من الفرحة نطت وحضنتنى وباستني جامد اوى وانا كنت سامع دقات قلبها عالية وفرحت انى قدرت افرحها وانسيها همها ونزلتها وروحت مسقف بأيدي ظهر قصر عبارة عن خرافة معمارية كان موجود في نهاية الحديقة وبصتلها وقولتلها : عايزك تستكشفي المكان كدا عشان انا مضطر امشي دلوقتي لان عندي مليون حاجة لازم اعملها
سيرين : حاضر ،، وجرت على الحديقة زي الاطف*ال الصغيرة وانا سبتها واختفيت وظهرت عند صلهوب وفوراس وقولتلهم : اول مهمة عندي ليكم وقد تكون اهم مهمة في حياتكم
فوراس : ايه هيا واحنا هنحاول بقدر الامكان نعملها
انا : انا بعتت حاول 5000 شيطان يعملوا علاقات مع بنات البشر عشان انتج هجائن عندها قوة الشياطين وذكاء البشر عايزكم تروحوا عالم البشر وتجمعوا الشياطين دول وتجمعوا كل بنات اللى عملوا معاهم حلاقة وحملوا وتجيبوهم هنا فاهمين كل دا ميقعدش اكتر من يوم
فوراس : بس كدا الامر هيكون ملحوظ جدا
انا : مبقاش عندنا وقت للأختباء كل اللعب دلوقتي بقا ع المكشوف ... استنى يا فوراس انت وصلهوب
الاتنين : امرك
انا : لما تجمعوا البنات فكروا في انكم تنقلوهم لهنا وقولوا [سلفارا] هتلاقو نفسكم هنا
الاتنين اختفوا وديمون كلمنى : يبني طب ماهو كدا البنات دي مش هتبقى كملت يومين من ساعت ما حصل معاها العلاقة دا غير ان فوراس وصلهوب يوم بالنسبالهم في عالم البشر يساوي 10000 يوم هنا يعني عقبال لما يجيوا هتكون عدة مدة
انا : دارك هيتحكم في سرعة الزمن هنا وهيخليه يساوى يمشي بنفس سرعة عالم البشر ولما يجيب البنات هخليه يسرعوا ويبقا اليوم في عالم الشياطين ب1000 يوم هنا وبكدا هنخلى البنات تخلف وتحمل تانى عشان اكون جيش كبير المهم انى عندي ليك مهمة دلوقتي
ديمون : ايه هيا ؟
انا : هتروح عالم الشياطين تجمعلى كل المرتزقة اللى هناك واي فقرا محتاجين فلوس هتجمعهم وتوعدهم بانك هتديهم فلوس مكانوش يحلموا بيها مفهوم
ديمون انفصل عني وقالى : مفهوم واختفى
ودارك كلمنى : انت شكلك ناوى على حاجة كبيرة اوى
انا : اكبر مما تتخيل يلا انفصل وبطئ الوقت هنا ،، دارك انفصل عنى وراح قايل تعويزة وقالى : كدا اليوم هنا بيساوى يوم في عالم البشر وبيساوى 100 يوم في عالم الشياطين
بعد تقريبا خمس ساعات كنت قاعد مكاني ومستنى لقيت ديمون ظهر ووراه عدد كبير من الشياطين الرجالة والستات والاطف*ال فقولتله : كام دول ؟
ديمون : مليون راجل و 800 الف ست و 4 مليون طف*ل [ متستغربش ان ديمون رجع بالسرعة دي احنا قولنا اليوم هنا ب 100 يوم هناك واما عن عدد الشياطين دلو فمحدش هيلاخظ اختفائهم لأن عدد الشياطين الآف الترليونات فغياب العدد دا شيء لا يذكر يعني زي ما يكون معاك الف جنيه جنيهات لو ضاع منك عشرة جنية مش هتحس بيه وديمون عشان هو فهم قصدى فلما كان بيتفق مع حد انه هيوح معاها كان بيمحى الشيطان دا من ذاكرة كل اللى يعرفوه عشان حتى محدش يبلغ عن اختفائه ]
انا : حلو اوى هنستنى لما فوراس وصلهوب يرجعوا .... لسه هكمل كلامي لقيت صلهوب وفوراس رجعوا ومعاهم الشياطين اللى كنت بعتهم ومعاهم كمية بنات رهيبه فقولت لصلهوب : عملتوها ازاى ؟
خلينا الشياطين تسيطر على البنات وتنقلهم في مكان مفهوش صريخ ابن يومين ونقلناهم هنا
انا : كام هما ؟
فوراس : مليون ونص بنت الشيطان كان بيعمل علاقة مع 100 بنت في اليوم
انا : عاش ... دارك شوف شغلك يلا
دارك قال كام تعويذة ورا بعض قدر بيهم يخلى الزمن يمر اسرع ب100 ضعف على الأطف*ال اللى لسه في بطن امهم واللى جم مع اهلهم بس اما الباقى فكان الزمن بنالسبالهم بيمر عادي زي الطبيعي بتاعه اللى هو يوم في عالم الشياطين ب100 يوم هنا يعني كدا الجنين مش هياخد في بطن امه اكتر من 3 ايام ويتولد ويكبر 10 سنين في 36 يوم بس [ معلش وجعت دماغك بالارقام عارف بس استحملنى😅]
كلمت صلهوب وقولتله : انت مسؤل عن تدريب الشياطين الذكور كلهم بس قبل التدريب ما يبدأ تكون متأكد ان كل راجل يعمل علاقة مع ست شيطانة عشان تحمل وبعدها يبدأو تدريب وبعد اربعين يوم يكونوا خلفوا وأولادهم كبروا يعملوا علاقة تانى وهاكذا تكرار مفهوم
صلهوب : مفهوم
انا : يلا روح شوف شغلك وانت يافوراس مسؤول عن تدريب اولاد الشياطين الموجودين حاليا لحد ما يكبروا عايزهم يطلعوا عصبهم ناشف من صغرهم ولما ولاد البشر يكبروا ويبقوا 15 سنة تبدأ تدريب معاهم هما كمان [ طبعا دلوقتي انت في دماغك مية الف سؤال دلوقتي هو ازاى الشر هيسكتوا كدا هقولك ان مفيش واحد من الموجودين سواء بشر او شياطين هيعترض لان دارك عملهم سحر خلاهم كلهم تحت طوعي انا وهو وديمون وبقوا عاملين زي المكن بينفذوا الاوامر وبس ]
كل واحد فيهم راح يشوف شغله وانا وقفت اشرف عليهم واظبط الدنيا وبعتت ديمون يتجسس على عالم الجن ويفهم الدنيا ماشية ازاى وايه الاخبار وطبعا لان الجن كان ليهم جواسيس في عالم الشياطين فعرفوا انى اختفيت ودي حاجة خلتهم في قمة الانشكاح لانى كنت بمثل تهديد كبير عليهم وحتى لو رجعت انا وحيد لانى سبت الجيش فمش هفكر احاربهم وديمون لما قالى الكلام دا قولتله : خليهم يفرحوا لحد ما يشبعوا عشان اللى جاي كله سواد .
عدي اليوم وجه التاني وبردوا انا واقف بشرف عليهم وفجأة رن في ودني صوت سيرين وهي بتصرخ وبتستنجد بيا !!!

بااس كفاية كدا عنب اوي اهو فصل كامل متكامل كبير و مليان احداث وساسبينس وجنس من اللى قلبك يحبه خلي قلبي يحبك بقا واعطيني لايك وتعليق شجعنى فيه عشان احنا داخلين على مدعكة حرفياً

بحبكم وبحب مين يحبكم سلام 🤗💙

يرجى دمج الفصل الثالث وشكرا مقدما
 
  • عجبني
التفاعلات: العنتير و mor2010

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%